Hyvän joulun toivotukset tähän avaukseen

Jermu

Niiiiiiiin, koska juhannus on räpelletty läpi ja seuraava juhla on epäilemättä joulu.
Jos joku uskaltaa väittää vastaan jotain, niin seuraavaksi juhlitaankin jo vappua, oooon mä niin karu tyyppi.
Joka tapauksessa toivottelen kaikillen hyvää jouluva, koska kelitkin alkaa uhkaavasti olla sen suuntaiset, että valkea joulu tästä epäilemättä on tulossa.
(pai tö vei, otin jo jouluvalot esiin, noin niinku virittelyä varten. Kuusen kaadoin jo viikonloppuna, koska naapurit ei tajua niidenkään päälle mitään.)

25

1999

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SikurLiina

Duota, duota ku tuo palsta elokuva on vielä vasta idis asteella. Olin ajatellut tätä nyt alkaa kehitteleen.

Ei kait tässä auta:=)

Joulusatua on sitten ryhdyttävä pakertamaan.

*kauheesti alkoi paina tää Leppakkolandian valtakuunnan taiteilijan määräaikaisvirka*

• sola"

seuraavaksi kyllä juhlitaan solan synttäreitä..mä täytän jälleen kerran 26v

eli eikun vaan pikapikaa lahjoja hommaamaan... ;)

• Matilda

ollaan sitten saman ikäsiä kun määkin täytän seuraavan kerran 26..:)

• sola"
        Matilda kirjoitti:

ollaan sitten saman ikäsiä kun määkin täytän seuraavan kerran 26..:)

kumma juttu.. hei kuules, mun pikku-sisko meinaa täyttää jo 27v.. ;)

• Matilda evk
        sola" kirjoitti:

kumma juttu.. hei kuules, mun pikku-sisko meinaa täyttää jo 27v.. ;)

jo yli 30 mutta mää oonki aina sisältäpäin 26 ja sehänse lasketaan..:)

• sola"
        Matilda evk kirjoitti:

jo yli 30 mutta mää oonki aina sisältäpäin 26 ja sehänse lasketaan..:)

ja kun nuppi on nuori, niin harmaat hapsissa on vaan vauhtiraitoja.. ;)

• Matilda
        sola" kirjoitti:

ja kun nuppi on nuori, niin harmaat hapsissa on vaan vauhtiraitoja.. ;)

..ja voihan ne hapset aina värjätä..:)

• sola"
        Matilda kirjoitti:

..ja voihan ne hapset aina värjätä..:)

hyss...nuo moniväriraidatkin on aika hyödyllisiä... ;)

• Matilda
        sola" kirjoitti:

hyss...nuo moniväriraidatkin on aika hyödyllisiä... ;)

asioista passaa ääneen puhua..mutta hyvin ne moniväriraidat peittää maholliset harmaat haituvatki..niitä ei niinku erota joukosta..hitsi, ei kai vaan kukaan kuullu..
        kattelee ympärilleen..:)

• Pumpulipaj

Nyt on kesä, ei Joulu.

• merliNi

Kylläpäs aika kiitää kuin siivillä tällä intternetissä..*ihmii*:)

Mä en toivota joulua vielä, en etes varalta ja sitäpaitsi seuraava juhla taitaa olla mun synttärit:)

• Taikis

onhan Halloweenkin tulossa ennen joulua :)

• merliNi
        Taikis kirjoitti:

onhan Halloweenkin tulossa ennen joulua :)

naamioiden ja karkki tahi kepponen päivää ei saa unohtaa:DD

*hih*...jokunen hä..hä...hääpäiväkin taitaa möllöttää ennen jouua:D

• töppäsit

pahan kerran. Tuo NorMixin toiveketju on ainoa auktorisoitu toivotuskanava hamaan Eniron konkurssiin saakka. Hus sinne.

• vasen laitahyökkääjä

ja potkin kuustasi uuteen uskoon. Millä koristellaan, kaljapullonkorkeilla? potkin kuitenkin kumoon sen ♪♪

Onhan tässä vielä muutama kesäinen juhla ja kossuntait ja torstait..perrtait

• Kylli.Kyllä

Mulla on edelleen viimejouluiset pikkukuuset jouluvaloneen parvekkeella. Sekä callunat ynnä erikat. Ruskea väri on huomattavan kaunis kesäauringossa.

Että antaa joulun tulla vaan, olen valmis!

• yksitypy evk

paremmaksi. Eikä se lunta siellä maassa ole, vaan poppelipuut pölyttää :=))

• the-real-nicki

Asia selvä..laitan vain kinkun uuniin ja lähden ostelemaan itselleni joululahjoja.
      Piparit nami,nami :))

Kaikille,Hyvää joulua ja rauhallista uuttavuotta 2007.

• sola"

meillä on perinteenä juhannus-kinkku...tota on vielä vajaa kaks kiloo jääkaapissa jyrsittävänä, eli tervetuloa syömään.. ;)

• the-real-nicki
        sola" kirjoitti:

meillä on perinteenä juhannus-kinkku...tota on vielä vajaa kaks kiloo jääkaapissa jyrsittävänä, eli tervetuloa syömään.. ;)

kinkkua ja uudet perunat..sit mansikoita :)
        onks turun sinappia.

• sola"
        the-real-nicki kirjoitti:

kinkkua ja uudet perunat..sit mansikoita :)
        onks turun sinappia.

kaverin omatekosta herkkusinappia...mut kyllä tuossa sama ilmiö käy, kuin jouluna...että parin päivän sikailun jälkeen, ei possua enää tee mieli :(

• the-real-nicki
        sola" kirjoitti:

kaverin omatekosta herkkusinappia...mut kyllä tuossa sama ilmiö käy, kuin jouluna...että parin päivän sikailun jälkeen, ei possua enää tee mieli :(

possuna :))

• kannattaa ostaa joululahjat! On nääs nuo alennusmyynnit alkaneet, ainaskin täällä päin finnelandiaa.

• oikein Hyvää Joulua ja Ratkiriemukasta Uutta Vuotta Jermuskille ja kaikillen palstalaisille ja lukijoille.

Mitä sä muuten haluat joululahjaksi? Olet saanu multa joka vuosi samat lahjat, täytyy kait ne välillä vaihtaa.

• norMix evk

Nyt jos koskaan on oikea aika ostaa joululahjatkin. Alennusmyynnit ovat alkaneet ja lahjoiksi hankitut uikkarit sekä ranta-asut tulevat parahiksi ajoissa ens juhannusta varten. Eikun hyvät joulut vaan kaikille. Älkäähän ylensyökö itseääne!

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5871
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      275
      4750
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2588
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1532
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1420
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1357
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1306
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1254
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1211
    Aihe