Tervetuloa vain meidän sefuksi. Tulikohan nimi oikein*miettii*
Man- of -mystery
8
2029
Vastaukset
- yksitypy
Tervetuloa.
Nyt saatiinkin hyvä sefu palstalle :=)) - kas näin
Man-of-Mystery
- animattiN
Korjasit yhden kirjaimen virheen.
- Pussipuskapiru
voi sentään - otan osaa Man-of-Mystery...
kyllä sulle tulee vielä hikiset oltavat - tervetuloo vaan, ehkäpä jo tunnetkin meidät entisestään...
Mää oon se joka istuu aina välillä jäähy-aitiossa.... Tervetuloa Mysteriman. Hetken oli jo tunne ettei kukaan halua meidän sefuksi. Toivottavasti viihdyt seurassamme.
- niin.
Jos MM:llä on sama tyyli kuin huuhaalla noin vuosi sitten, voitte pian koota retkeilykamppeenne ja etsiä uuden foorumin.
Kuten moni silloin huuhaalla ollut muistaa, kaikki hauska kirjoittelu loppui siihen, kun sefu ilmoitti ettei hyväksy ns. täpläketjuja. Hän pyysi itse ketjun aloittajaa poistamaan täplään päättyneen ketjun, tai poistaisi sen itse. Kirjoittelu vuosi sitten niissä ketjuissa tapahtui yöaikaan ja ne ketjut olivat tosi suosittuja. Yönkukkujat ja -kulkijat saivat heittää keskenään juttua ja hauskaa oli.
Lukekaas mitä "kuunkulkija" tuossa ylempänä kertoo. Eipäs siihen lisättävää. Alapäänjutut ja pissakakkajutut sai jäädä, suuri osa asiallisista jutuista poistui.
Niin, loppuuko tälläkin palstalla ne hauskat jutut vaan sen vuoksi, ettei täplään saakka saa ketjua viedä? Ne täplään saakka jutustellut ketjut hävisi huuhaalta aamulla niin nopeesti, että tuskin niitä ylläpito ehti mitenkään tutkimaan, onko ne sääntöjen vastaisia. Ne ketjut olivat vaikka lasten luettavissa. Aivan asiallista keskustelua kuin nyt täälläkin.
Niitä "Yöpäivystys" -ketjuja huuhaalla jäi todella moni yönyksinäinen kaipaamaan. Ei niitä suoranaisesti kielletty, mutta jos ne oli aamulla täplässä, niin ne sefun toimesta poistettiin. Näin oletan, koska hän alussa pyysi ensin aloittajan poistamaan ja viemään täpläketjut toiselle foorumille, tai poistaa itse ne.
Onkohan tällä palstalla sama kohtalo? Toivottavasti ei.
Koskaan ei saatu vastausta siihen, miksi kivat jutustelut poistettiin.
Poistuukohan tämäkin viesti aamuun mennessä. Niin oletan.
Pitäkää kuiteskin kivaa.Katsotaan nyt kuitenkin rauhassa miten nää asiat tästä etenee. Ei tuomita vielä etukäteen. Ties vaikka antaisi meidän jutustella ihan rauhassa. Täällähän kuitenkin nuo poistohommat toimii aika oma-aloitteisesti, sefulla ei ole paljon töitä. Mysterix ei välttämättä täällä paljonkaan oleile.
- Kalle-Aaretti
Viittan kintaalla omasta, ehkä pikkaisen Jurmun puolestakin. (Sorry kumppani) Jutut lähtee, kun lähtee. On lähteneet tähänkin asti. Satoja kertoja.
Lentäkööt.
Minun mielestäni, korostan, minun mielestäni seriffi on mitätön mulkku, jos hän kohdistaa sensuurinsa nikiin, ei juttuun.
Että katsellaan, kuunnellaan.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211