Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt naurattaa niin että putoon just tuolilta. Kyllä sulla välähtää, uuuhh... :)).
Jestas, tästä naurusta ei tuu loppua....
24.07.2005 20:30
Senkin höppänä Jermu, kaikki tappelukset ja riidat saan aikaan, eiks niih :).
Tiijäkkö Jermu, huomenna livahdan laiffiin hetkeksi. Minkähänlaista sekin on :).
Pidähän noita palstoja pystyssä.
24.07.2005 20:20
Ei kai kukaan ole väittänyt että pettäminen on normaalia, niin vain tapahtuu.
Olet vielä nuori, mutta kunhan tulet meidän ikään olet oppinut tämän elämän raadollisuuden.
Edelleen olen sitä mieltä että Vanhanen hoitaa työnsä hyvin. Hänen yksityiselämänsä on hänen oma henkilökohtainen asiansa
Olet muuten suloinen ja tormakka mies doctrine.
23.07.2005 21:54
Psst Jermukka... ei täällä haastella tappeluksia.
Täällä vaihdellaan mielipiteitä ja ajatuksia.
Joskus vähän kiivaastikin.
23.07.2005 21:35
Kyllä poliitikot ovat ihan yhtä inhimillisiä kuin matti meikäläisetkin. Tunteet ne on heilläkin. Jos rakkaus on loppunut, tokihan sitä rakkautta ja onnea haluaa etsiä muualta. Meillähän on vain tämä yksi lyhyt elämä, kait.
Ikävä juttu että tämä Vanhasen naisystävä antoi lehdille juttunsa. Se jos mikä on ala-arvoista käytöstä.
Mielestäni Matti Vanhanen on luotettava ja vakuuttava poliitikko. Tulen äänestämään häntä.
Eikä Vanhanen ole ainut poliitikko jolla on suhteita toisaalle ollut. Helsinkiläisessä yöelämässä tuota menoa vuosien varrella olen nähnyt.
23.07.2005 21:20
Jesss, löytyi yksi mies joka tykkää romanttisista illallisista ja kylvyistä. Kumpikohan meistä sais doctrinen kylpyyn ;))?
Nyt kuitenkin Hyvää Yötä ja ihania unikuvia.
22.07.2005 00:03
En ole vielä saanut kokea tuota romanttista kylpyhetkeä mutta haaveissa se on. Jospa kerran sellaisen yllätyksen tässä elämässä kokisi :). Kyllä miehistä romantiikkaa löytyy, he jopa pitävät siitä.
Tykkäisköhän kalle-pee-aa romanttisista kylvyistä ;))?
Nuo kynttiläillalliset eivät tarvitse olla mitään gurmeeillallisia. Tavallisesta illallisestakin voi tehdä juhlahetken silloin tällöin.
Mukavaa lomapäivää sinulle - jos olet lomalla.
Mulla työpäivä edessä.
21.07.2005 08:28
Kävinpä minäkin lukaisemassa muutamia juttuja. Kylläpä hepulla näyttää tekstiä syntyvän :).
Tuntuu olevan hjumormiehiä.
20.07.2005 23:29
Tässähän on jo porukkaa mukavasti ilmottautunut. Moni taitaa kuitenkin vielä olla kesälaitumilla.
Voiskos tuossa elokuun puolivälissä pitää nuo kokoontumisajot? Olis kiva kuulla miten lepakoiden ja satunnaisten kottaraisten kesä on menny :).
Vai kylpylään menet... tuosta sainkin idean. Taidanpa minäkin lomallani käväistä jossain. Oletkos käynyt Keurusselän kylpylähotellissa? Täältä on vain aikamoinen ajomatka, taidan sittenkin jäädä lähemmäksi.
Kivaa ja rentouttavaa kylpyläreissua sulle. Syö ja juo hyvin. Ja tietty tanssi paljon, nykäiset herroja hihasta ja eikun menoksi.
20.07.2005 22:27
Kyllä tuffe laitoit vaikean kysymyksen. Nämä ei ole tärkeysjärjestyksessä ja bonuslistasta tuli luvattoman pitkä, mutta suothan anteeksi :)
1. Romanttinen.
-Itse olen toivoton romantikko. Tykkään kynttiläillallisista. Kylpy tuikkujen valossa yhdessä ja kuohuviinilasillinen olis ihanaa. Katsella myrskyävää merta tiukasti miehen kainalossa jne...
2. Empaattinen.
3. Yhteistyökykyinen, joustava.
Bonuslistaa:
omaa käytöstapoja, sietää tanssihimoni ja vallattomuuteni, hieroo olkapäitäni, tupakoimaton, kyky näyttää lämpimät tunteensa, kyky jakaa myötätuntoa, ei ärjy ja ärhää, ei alkoholiongelmaa ( ehdoton vaatimus ), sympaattinen, keskustelutaitoinen, huumorin pilke silmäkulmassa...
Nyt lopetan muuten listasta tulee loputtoman pitkä.
Miehet hei, tuommosia te just olettekin. Ei ole vaikeaa löytää toiveominaisuuksia täyttävää miestä :).
20.07.2005 21:52
Kyllä tosiaan 40-50-vuotias nainen on vielä upea. Kyllä tämänkin ikäinen kääntää miesten päät :).
Tokihan nuoret naiset ovat kauniita katsella. Eihän siinä mitään, kukapa heitä ei ihaillen katselisikaan :).
19.07.2005 20:43
Vitsi miten hauska kortti tuommonen. Ja Jermu tanssii ja tanssiii... jesss...
19.07.2005 20:02
Sie olet ollu Saksassa. Olisit laittanut kortin meille jotka täällä kotona nysvätään. Kjäh!
19.07.2005 19:53
Taidan olla väärinymmärryksen maailmanmestari. Se mitali kuuluu varmaan minulle. Anteeksi Marion. Käyköhän muilla samalla tavalla että kirjoitetun tekstin tulkitseekin eri tavalla kuin toinen on sen tarkoittanut.
Hitsi kun alkaisi jo loma. Tuntuu että olen tarpeessa.
Mua muuten ottaa päähän ihan sairaasti nuo lehtikirjoitukset. Ihan niinkuin ne julkimot olis ainoat joilla noita suhdesotkuja on. Pitääkö niitä julkisesti repostella.
Minua ei hämmästytä enää mikään. Kukin eläköön siten kuin itsestä hyvältä tuntuu. Vaikka sitten sen salarakkaansa kanssa.
19.07.2005 19:49
kommenttisi Marion.T, vai ymmärsinkö väärin? Kun kirjoitin etten aikoinaan halunnut tietää mieheni tekemisistä.
18.07.2005 21:25
Ei noista salasuhteista kerrota puolisolle. Eikä kysytä mitä hän niistä tykkää. Arkihan rullaa entisellä painollaan kun toisen menoista ja tekemisistä ei tiedä mitään. Eihän silloin ketään satutakaan.
Itse sanoin aikoinaan miehelleni että jos hänellä vieraita suhteita on, niin pitää huolen ettei ne tule minun tietooni. Niistä en halunnut tietää mitään. Enkä halunnut että ystävät ja tuttavatkaan niistä tulee minulle mitään kertomaan jos jotain olisivat tienneet.
15.07.2005 23:25
Ajattelin mennä huomenna istuskelee terassille kaupungille ja sihtailee salaa aurinkolasien takaa olisko noita silmäniloja ( miehiä ) liikkeellä ;). Taitaa vaan mennä suunnitelmat uusiks kun uhkasivat rojauttaa illalla vesisadetta niskaan.
Täytynee palata aamulla uudestaan asiaan.
15.07.2005 23:14
Älä välitä näistä tuomareista. Et ole ainut jolle sopii paremmin kuvailemasi suhde. Tuolla reaalissa olen kuullut vastaavanlaisia juttuja.
Mielenkiinnolla luin kirjoituksiasi. Uskon että tuollainen suhde toimii ihan hyvin. Itselleni se vaan ei sopisi. Mutta niinkuin moni muukin asia, mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Ketään en lähde tuomitsemaan valitsemastaan tiestä.
Tuo on tasan tosiasia että vakituinen parisuhde ei ole tae siitä ettei tule petetyksi, ei todellakaan. Kuinka paljon noita salarakkaita ja satunnaisia sivusuhteita ihmisillä onkaan!
Hyvää jatkoa sinulle ja paljon hyviä ja ihania hetkiä ystäväsi kanssa!
15.07.2005 00:00
siehän pikku tyttö olet ;).
14.07.2005 20:17
Töissä sanon nuoria alle kolmekymppisiä miestyökavereitani miehiksi. Ja vallaton kun olen, saatan sanoa heille *kultarakas* tai *voi hyvä mies*...En kyllä muista koskaan 'pojitelleeni' heitä.
Omaa poikaani kutsun poitsuksi, vieläkin. Vaikka hän onkin yli kakskymppinen iiso mies :). Hartiatkin kuin ladon ovi, kun harrastaa kuntosalia ja jääkiekkoa. Ei ole kauaakaan kun heitti minut tuosta vaan olkapäänsä yli. Siinä menin kuperkeikkaa selän kautta lattialle. Jaloilleni onneksi tupsahdin. Sellasia poikia nuo miehet :).
14.07.2005 20:15
77 / 93