alapäänhuumoria

taikamiäs :)

Siis TYYLILLÄ!

apu_neuvonen

On auttamassa seksipalstalla... Voi hyvänen aika. Tuli valkkarit nenästä lukiessa :D!!

Ei ehkä tiukkapipoisimmille :)

12

1451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikanainen

sullapa on upea nikki, hokkustapokkusta vaan :)))

Toisekseen..SIIIIS... eikait tässä pidä vanhoilla päivillään lähteä tseksipalsakin tutkimaan, mutta pakkokait se on vilkasta, kun tulit siihen houkuttelemaan...

• taikamiäs :)

Eiks olekin upea nimi ;-)

Minusta sinulla oli, ja siksipä hmm..imin hieman vaikutteita.

Siis haulla mä katsoin tuon...sain kaverilta vinkin ja nyt näillä vatsalihaksilla ei pahemmin punnerreta :D

Ja kuitenkin siellä salaa käyt, niin anna palaa vain. En minäkään tässä ihan nuorikko ole.

• Taikamiäs:)

No höh, onpas kuollut forum. Tais tuo heppu, neuvonenkin delata. Katselin se kirjoittin rakkausrunoja. Katos nyt sen galleriaa, ihme tyyppi;)

Missä ylipäätään olet, siis missä forumissa. Kun ensin tää näytti hyvältä vaan ei enää.

• taikanainen
        Taikamiäs:) kirjoitti:

No höh, onpas kuollut forum. Tais tuo heppu, neuvonenkin delata. Katselin se kirjoittin rakkausrunoja. Katos nyt sen galleriaa, ihme tyyppi;)

Missä ylipäätään olet, siis missä forumissa. Kun ensin tää näytti hyvältä vaan ei enää.

kylpylästä, olin viikonlopun ihan livessä, ihme ja kumma ei edes tullut vieroitusoireita palstoilta.

Mä olen nykyisin kirjoitellut tuolla viiskymppisten ikäryhmissä, kun tää kahvila on niin hiljainen.Kyllä tänne varmaan tulee eloa kun porukat palailevat kesälomiltaan ja syksy pimenee.

Milläs foorumeilla Sinä tapaat liikuskella?

• taikanainen

siellähän oli niin monta kategoriaa ettei tiennyt mihin sukeltaa.... ei pian ehdi kylpyläänkään ollenkaan jos kaikki alkaa käymään läpi....tai ei malta lähteä... ;D

Siis en viitsi linkkiä laittaa, mutta hulluhan tuo on, siis hyvällä tavalla ;)

Tais mennä minunkin suunnitelmat uusiksi...

• taikanainen
        taikamiäs :) kirjoitti:

Siis en viitsi linkkiä laittaa, mutta hulluhan tuo on, siis hyvällä tavalla ;)

Tais mennä minunkin suunnitelmat uusiksi...

kävin haulla hiukan tutkimassa,(en kaikkea jaksanut kahlata läpi...) siis voi taivas mitä sanankäyttöä, yskänpastillit kainaloissa yms yms.

Päivän naurut kyllä saa, jos ei ole kovin ahdasmielinen :))

taikanainen kirjoitti:

kävin haulla hiukan tutkimassa,(en kaikkea jaksanut kahlata läpi...) siis voi taivas mitä sanankäyttöä, yskänpastillit kainaloissa yms yms.

Päivän naurut kyllä saa, jos ei ole kovin ahdasmielinen :))

Tuli kanssa mieleen, että jos ei muuten jumpata jaksa, niin mun vatsalihaksille tuo riittää :)

Ei hepulta ainakaan mielikuvitusta puutu :))

• Kävinpä minäkin lukaisemassa muutamia juttuja. Kylläpä hepulla näyttää tekstiä syntyvän :).
      Tuntuu olevan hjumormiehiä.

• Taikamiäs :-)

Käy katsomaan nyt toi juttu asentopuolella, siis joku hammasrautafetissi, oli vastaus aika kohdallaan!

Ja sitten oli se parisuhdepalstan, ihan äsken kirjoitettu jotain "miksi antaa naiselle pakit" tms. -aihe, siis viikon luetuin viesti, löysin etusivulta...

:D

Tuosta vastauksesta ei puuttunut sitten sanaakaan:))

• taikamiäs:)

Siis suhteet ja sitten miehen logiikka. Varmaan 2 A4:sta miehen logiikkaa autenttisesti :)

Siellä ihan alhaalla joku Torjuntavoitto...

• taikamiäs:)

Ja vähän muutakin...

Runoja. Tekeeköhän tuo sälli itse nuo?
      Wow, however...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      232
      5807
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4658
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4266
    4. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3011
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      118
      2964
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2443
    7. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      121
      2396
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      189
      1648
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1629
    10. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      23
      1286
    Aihe