Palstalla eletään hiljaiseloa, pelastajat ja peikotkin ovat vaienneet....Entäs satunnaiset matkaajat, ikävähän tässä jo riepoo kummasti sytänalaa :((
Milloin pidetään kokoontumisajot??? Ehdotuksia??
Mut senverran on leuhkittava....määpäs meen taas kylpylään löhöämään, syömään, juomaan ja....kuntoilemaan :) ajattelin kyllä käydä vilasemassa paikan ilta-elämääkin, mieli toivoa täynnä...
Jaahas
47
3588
Vastaukset
- muuta ehdi
kuin näin työn lomassa tauolla kurkistella. Ehkä sitten kauemmas kun seuraava loma on taas kuukauden päästä...
- taikanainen
Onko Sun lomasi pätkitty paloiksi? Toisaalta, lomaa oli (silloinkun sitä oli) kiva viettää useammassa erässä niinkuin herkutellen :)
Nykyisin omassa työssä ei meinaa raskia lomia pitää kesäisin, mut mä sitten syksymmällä lomailen kun kesäkiireet hellittää. - eli eka pätkä
taikanainen kirjoitti:
Onko Sun lomasi pätkitty paloiksi? Toisaalta, lomaa oli (silloinkun sitä oli) kiva viettää useammassa erässä niinkuin herkutellen :)
Nykyisin omassa työssä ei meinaa raskia lomia pitää kesäisin, mut mä sitten syksymmällä lomailen kun kesäkiireet hellittää.oli kesäkuussa, nyt sitten tämän työrupeaman puolivälissä suunnilleen.
- sirkku:)
Tervehdys, taikis!
Siitäpä onkin aikaa, kun viimeksi tälle puolelle olen edes vilkuillut... Nyt vilkuilin, ja kenet täältä löysinkään...!?;)
Oikeammin... Olen viime aikoina vilkuillut erittäin vähän oikeastaan minnekään; olen ollut töitteni kanssa kiireinen ja... palstojen suhteen... kiukkuinen ja... erittäin turhautunut...
Olen yrittänyt tehdä töitäni siihen malliin, että ensi viikon voisin ainakin YRITTÄÄ viettää edes jonkinlaista lomaa. Viisikymppisten puolella olen viime aikoina käynyt vain sen minulle tyypillisen kerran tai pari päivässä - ja olen ollut kuin puulla päähän lyöty... Koska en kaikkea ole mitenkään siellä ehtinyt lueskella, en tiedä mistä siellä on kysymys, mutta jotenkin oudolta kaikki siellä tuntuu... Suurempaa riitelyä siellä ei vaikuttaisi olevan, mutta jotakin outoa kuitenkin... Alkavatko ihmiset hermostua tähän kauan jatkuneeseen helteeseen...? Vaikuttaa, että lähes jokaisen ketjun loppuun tai johonkin väliin on ilmestynyt joku käsittämätön - tai jopa herjaava kommentti.
Omat kirjoitushaluni siellä ovat ainakin toistaiseksi haihtuneet taivaan tuuliin... Kiireisenä en ehdi kirjoittamaan, kiukkuisena en periaatteessa koskaan kirjoita, ja turhautuneena yhtään mitään ei nappaa kirjoittaa... Ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan... Vaikka tännekin kuka tahansa voi lueskelemaan tulla, sinulle vastaamiseni täällä tuntui kuitenkin erilaiselta... Oli jotenkin kiva yllätys löytää sinut täältä!
Uskallanpa olla lisäksi myös varma, että sinä sentään luet - ja välitätkin - mitä sinulle kirjoitetaan ja vastataan... Kiitos sinulle siitä. Kiitos siitä, että sinä olet sinä.- taikanainen
Kiitos sanoistasi, kyllä mä luen aina mitä minulle kirjoitetaan, ja olen iloinenkin siitä että joku kirjoittaa. Ajatustenvaihto palstoilla on minulle ainakin tärkeää, kun teen muuten niin paljon yksinäistä työtä, enkä tapaa kovin paljon ihmisiä työpäivinäni. Olen huomannut saman tuolla viisikymppisissä kuin Sinäkin, siellä on nyt joku/joitakin joilla on selvästi vatsanpuruja tai ylikuumenemista helteen vuoksi.
Tänne aina välillä käyn kurkistamassa, mutta kovin on hiljaisena kahvila. Kaihoten muistelen niitä vilkaita aikoja täällä, se meidän kylä-yhteisön perustaminen, voi jestas se oli hauskaa. Sä et tainnut silloin vielä täällä kirjoittaakkaan. Uskottavasti porukat palailee syksyn tullen maisemiin ja toivottavasti uusia innokkaita kirjoittajiakin tulisi.
Loman vietosta senverran, että yrittäjä-ihmisenä sinunkin pitää ehdottomasti häipyä sieltä työn läheltä jos meinaat lomaa pitää. Muutenhan sitä löytää itsensä sieltä sorvin äärestä lomillakin :))
- tähtitoimittaja ejk
kyllä livessä on kivaa, mutta ei luonnollisesti läheskään niin mukavaa kuin täällä. Vai kylpylään, no kohta sulla on ikävä takaisin tänne kuiteskin. ;)) Mitäs 50-palstalla nyt tapellaan, en ole surukseni ehtinyt vielä perehtyä tilanteeseen?
sehän tuossa kaikessa niin outoa onkin: Kerrankin on tilanne, ettei siellä nähtävästi tappeluksia tai riitelyksiä ole meneillään, mutta jotakin... jotakin... jotakin kuitenkin. Jonkun/joittenkin on vain ollut ilmeisesti ehdoton sisäinen pakko purkaa tuskaisen hikistä oloaan lähes kaikkien mahdollisten ketjujen loppuun tai keskelle tai rinnalle tai sekaan tai...
Kyseisten tilanteitten vallitessa minä ainakaan en mielelläni lähde sinne hakattavaksi... Kun en osaa edes lyödä takaisin... - tähtitoimittaja ejk
sirkku:) kirjoitti:
sehän tuossa kaikessa niin outoa onkin: Kerrankin on tilanne, ettei siellä nähtävästi tappeluksia tai riitelyksiä ole meneillään, mutta jotakin... jotakin... jotakin kuitenkin. Jonkun/joittenkin on vain ollut ilmeisesti ehdoton sisäinen pakko purkaa tuskaisen hikistä oloaan lähes kaikkien mahdollisten ketjujen loppuun tai keskelle tai rinnalle tai sekaan tai...
Kyseisten tilanteitten vallitessa minä ainakaan en mielelläni lähde sinne hakattavaksi... Kun en osaa edes lyödä takaisin...täytyy kai kahlata ketjuja läpi. Toisilla päätä kiristää helle, toisia pakkanen eli aina on joku rutkuti-rutkuti -tuulella. Sen verran luin että nimimerkeistäkin saatiin jo mielikuvia huumeista, ohhoijakkaa. Pitää yrittää lehti vääntää tästäkin, voi kiesus.
- Marion.T
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
täytyy kai kahlata ketjuja läpi. Toisilla päätä kiristää helle, toisia pakkanen eli aina on joku rutkuti-rutkuti -tuulella. Sen verran luin että nimimerkeistäkin saatiin jo mielikuvia huumeista, ohhoijakkaa. Pitää yrittää lehti vääntää tästäkin, voi kiesus.
sitä minustakin yritettiin kääräistä :)))))
Taitaisi olla liian pahanmakuista ja väkevää polteltavaa :DD - taikis
ei voita live palstaelämää, ei !!
Itseni tuntien : Vielä kylpylään lähtiessä ovenraosta palaan kurkkaamaan palstalle, menomatkan mietin mitähän ne nyt siellä vääntävät ja olen kateellinen niille jotka saavat istua koneen ääressä.
Perille päästyäni vilkuilen paikan kirjastot ja aulat, josko sieltä tietsikka löytyisi :))
Lähden kotiin jo päivää ennen kuin oli tarkoitus, että ehdin varmasti joukkoon mukaan ottamaan kantaa kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan, mitään ei saa missata. Loppumatkasta kaasujalkani on jo toivottoman raskas,toivon etten ajaisi ratsiaan... Päästyäni takaisin kotiin syöksyn autosta suoraan peräkamariin ja koneelle, kiihkossani heitän töpselin paikalleen ja painan käynnistänappia, odottelen hermona ja manailen kun kone takuulla nyt aukeaa hitaammin kuin ennen...
Sitten se revähtää silmien eteen,suomi24 sivu. Aah.....loma on vain kaukainen muisto, kun normaalielämä taas alkaa teidän ihastuttavien palstatovereitten seurassa :)) - tähtitoimittaja ejk
taikis kirjoitti:
Itseni tuntien : Vielä kylpylään lähtiessä ovenraosta palaan kurkkaamaan palstalle, menomatkan mietin mitähän ne nyt siellä vääntävät ja olen kateellinen niille jotka saavat istua koneen ääressä.
Perille päästyäni vilkuilen paikan kirjastot ja aulat, josko sieltä tietsikka löytyisi :))
Lähden kotiin jo päivää ennen kuin oli tarkoitus, että ehdin varmasti joukkoon mukaan ottamaan kantaa kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan, mitään ei saa missata. Loppumatkasta kaasujalkani on jo toivottoman raskas,toivon etten ajaisi ratsiaan... Päästyäni takaisin kotiin syöksyn autosta suoraan peräkamariin ja koneelle, kiihkossani heitän töpselin paikalleen ja painan käynnistänappia, odottelen hermona ja manailen kun kone takuulla nyt aukeaa hitaammin kuin ennen...
Sitten se revähtää silmien eteen,suomi24 sivu. Aah.....loma on vain kaukainen muisto, kun normaalielämä taas alkaa teidän ihastuttavien palstatovereitten seurassa :))kyllä Giggle oli oikeassa, just tuollaista on kirotun vakkarin elämä, minäkin sen tiedän. Yritän tässä uhrautua yhteisön puolesta *urheana* ja kahlata aiheet läpi, että saat yhteenvedon törkylehdestä. ;)
- taikis
kyllä Giggle oli oikeassa, just tuollaista on kirotun vakkarin elämä, minäkin sen tiedän. Yritän tässä uhrautua yhteisön puolesta *urheana* ja kahlata aiheet läpi, että saat yhteenvedon törkylehdestä. ;)
että alat taas uutterasti virtuaalitöihisi.. :)))
Mun pitääkin juosta tuonne livetyön puolelle, tulin vain "vilkaisemaan" koneelle äkkiä..... - sirkku:)
taikis kirjoitti:
Sitten se revähtää silmien eteen,suomi24 sivu. Aah.....loma on vain kaukainen muisto, kun normaalielämä taas alkaa teidän ihastuttavien palstatovereitten seurassa :))tällä kertaa...!;)) Hyvin kerroit olennaisen!;))
Itselläni ei kyllä tuo riippuvuus suoraan sanoen aivan noin vakavaksi taudiksi ole päässyt. Olen muuten jossakin muussa yhteydessä sanonutkin, että jos olen jossain, missä en koneen ääreen pääse, en konetta edes kaipaa! Kotiin tultuani teen kuitenkin lähes samat kuviot kuin esimerkiksi aamuisin; en pidä kiirettä, mutta kun avaan koneen, katson ekana postit (töitten takia - ja muutenkin...) ja melko pian sen jälkeen vilkaisen palstoille. Välttämättä en mitään jää edes lueskelemaan - kirjoittamisesta puhumattakaan. Riippuu... ja riippuu...;) - taikis
tällä kertaa...!;)) Hyvin kerroit olennaisen!;))
Itselläni ei kyllä tuo riippuvuus suoraan sanoen aivan noin vakavaksi taudiksi ole päässyt. Olen muuten jossakin muussa yhteydessä sanonutkin, että jos olen jossain, missä en koneen ääreen pääse, en konetta edes kaipaa! Kotiin tultuani teen kuitenkin lähes samat kuviot kuin esimerkiksi aamuisin; en pidä kiirettä, mutta kun avaan koneen, katson ekana postit (töitten takia - ja muutenkin...) ja melko pian sen jälkeen vilkaisen palstoille. Välttämättä en mitään jää edes lueskelemaan - kirjoittamisesta puhumattakaan. Riippuu... ja riippuu...;)noh, olihan siinä pientä karrikointia mukana, kuten varmasti huomasitkin, mutta totta toinen puoli, kyllä mä viihdyn palstoilla kohtuullisen hyvin. Enkä ole siitä vähääkään häpeissäni, julkeasti nautin kirjoittelemisesta ja lukemisesta. Eipä se ole kenltäkään pois vaikka osan aikaani täällä koneellani vietänkin. Sanotaanko näin että oma tupa, oma lupa :))
Vaan en mä nyt oikeasti sentään kylpylässä koneelle menis vaikka siellä niitä onkin, kunhan höpötin, ja toimittaja tuntee jo mun höpinät :))
Tuo gigglen kirjoitus, jonka olit tuonut sinne vakkarikeskusteluun....eikait liene mikään salaisuus, että se on alunperin kirjoitettu chatpalstalle, tämä "meidän kahvilan" ikioma ihastuttava MillaN on kyseisen hupailun kirjoittanut silloin kun hakkiksen=chatpalstan kirotut vakkarit pitivät ensimmäistä? nikinvaihtoviikkoaan siellä, hulvattoman hauskaa kohellusta kaikkiaan. Itse aloitin palstakirjoittelun tuolla chat-palstalla ja pöllähdin sekaan juuri erään nikinvaihtoviikon aloitusaikaan viime joulukuussa. Hitsit kun oli hauskaa sumuttaa porukkaa, ne arvaili muakin vaikka keneksi, kukaan meinannut alkuun uskoa että olen todellakin uusi tulokas. Sitäkautta kyllä tutustuin äkkiä porukkaan, enkä kokenut sellaisia alottajan vaikeuksia joista jotkut puhuvat.
Sittemmin tämä hakkiksen "kirottu vakkarilauma" tuli joukolla kahvilaan, mä siinä samassa remmissä. - sirkku:)
taikis kirjoitti:
noh, olihan siinä pientä karrikointia mukana, kuten varmasti huomasitkin, mutta totta toinen puoli, kyllä mä viihdyn palstoilla kohtuullisen hyvin. Enkä ole siitä vähääkään häpeissäni, julkeasti nautin kirjoittelemisesta ja lukemisesta. Eipä se ole kenltäkään pois vaikka osan aikaani täällä koneellani vietänkin. Sanotaanko näin että oma tupa, oma lupa :))
Vaan en mä nyt oikeasti sentään kylpylässä koneelle menis vaikka siellä niitä onkin, kunhan höpötin, ja toimittaja tuntee jo mun höpinät :))
Tuo gigglen kirjoitus, jonka olit tuonut sinne vakkarikeskusteluun....eikait liene mikään salaisuus, että se on alunperin kirjoitettu chatpalstalle, tämä "meidän kahvilan" ikioma ihastuttava MillaN on kyseisen hupailun kirjoittanut silloin kun hakkiksen=chatpalstan kirotut vakkarit pitivät ensimmäistä? nikinvaihtoviikkoaan siellä, hulvattoman hauskaa kohellusta kaikkiaan. Itse aloitin palstakirjoittelun tuolla chat-palstalla ja pöllähdin sekaan juuri erään nikinvaihtoviikon aloitusaikaan viime joulukuussa. Hitsit kun oli hauskaa sumuttaa porukkaa, ne arvaili muakin vaikka keneksi, kukaan meinannut alkuun uskoa että olen todellakin uusi tulokas. Sitäkautta kyllä tutustuin äkkiä porukkaan, enkä kokenut sellaisia alottajan vaikeuksia joista jotkut puhuvat.
Sittemmin tämä hakkiksen "kirottu vakkarilauma" tuli joukolla kahvilaan, mä siinä samassa remmissä.minä karrikoinnin tajusin, ja meinasin siitä tuossa viestissäni mainitakin, mutta minä vastaavasti ajattelin, että sinä tajuat minun tajunneen...;))
Ai se oli MillaN...;) Sitä en tiennyt, mutta minä taas en viitsi mainita henkilön nimeä joka sen tammikuiseen keskusteluumme toi, koska hän ei ilmeisesti kirjoittele enää... En tiedä...
Ihmeen hyvin minutkin muuten tuolla 50-puolella heti alussa otettiin vastaan. Lienevätköhän ensimmäiset jutteluni sitten olleetkin juuri jossakin leikkimielisessä ketjussa...;) Ihan mukavaa minulla joka tapauksessa jo heti aloittaessani kirjoitteluni siellä oli.
Oletkos muuten huomannut sellaista ilmiötä, että sitä 'riippuvaisempi' palstoista on, mitä enemmän itse täällä kirjoittelee...? Itse ainakin olen huomannut, että jos en useampaan päivään mitään ole kirjoitellut, ei minulla ole mitään kauheaa hinkua päästä lueskelemaankaan tänne... Siis yhdenkin kommentin kehiin heittäminen saa aikaan sen, että 'pakkohan' tänne on vilkuilla...!;)) - taikanainen
minä karrikoinnin tajusin, ja meinasin siitä tuossa viestissäni mainitakin, mutta minä vastaavasti ajattelin, että sinä tajuat minun tajunneen...;))
Ai se oli MillaN...;) Sitä en tiennyt, mutta minä taas en viitsi mainita henkilön nimeä joka sen tammikuiseen keskusteluumme toi, koska hän ei ilmeisesti kirjoittele enää... En tiedä...
Ihmeen hyvin minutkin muuten tuolla 50-puolella heti alussa otettiin vastaan. Lienevätköhän ensimmäiset jutteluni sitten olleetkin juuri jossakin leikkimielisessä ketjussa...;) Ihan mukavaa minulla joka tapauksessa jo heti aloittaessani kirjoitteluni siellä oli.
Oletkos muuten huomannut sellaista ilmiötä, että sitä 'riippuvaisempi' palstoista on, mitä enemmän itse täällä kirjoittelee...? Itse ainakin olen huomannut, että jos en useampaan päivään mitään ole kirjoitellut, ei minulla ole mitään kauheaa hinkua päästä lueskelemaankaan tänne... Siis yhdenkin kommentin kehiin heittäminen saa aikaan sen, että 'pakkohan' tänne on vilkuilla...!;))oma kirjoituskäyttäytyminen vaikuttaa suunnattomasti siihen miten pakottavaa tarvetta tuntee kuikuilla palstoille. Kunon jonkun päivän pois, niin eipä kohta kaipaakaan keskusteluja, mutta jos jotain laitan eetteriin, niin toki pitää käydä tarkastamassa onko kukaan vastannut.
Ja entäpäs kun avauksen tekee, sittenhän sitä koukussa napottaa niinkauan kun sinne kommentoidaan :))
Mä olen nyt tehnyt muutaman avauksen ja kirjoitellut paljon aktiivisemmin, kuin vielä muutama viiko sitten. Toisinaan taas tulee sellainen palstaväsymys, että menee aikoja ettei kommentoi mitään. (USKOKAA POIS VAAN !!!!!! hih....)
- norMix evk
...pitää vaikka tässä ja nyt.
Kyllä kylpylät hienoja paikkoja on etenkin juuri kuntoiluun. Jonkinsortin kuntoremontissa olen itsekin kylpylässä ollut. Eikun sitten vaan hyvät kylpyläreissut sinulle!
PS Ajattelitko muuten kuntoilla pääasiassa päivällä salilla vai illalla parketilla ;-))- taikis
aion ainakin uimalla ja punttisalilla, jos jaksan herätä aamuvarhaisella, niin piipahdan jumpassa. Tietysti mielellään kuntoilen siellä parketinpuolellakin, mutta kun se meillä naisilla on vähän niin että riippuu kuntoilun määrä viehätysvoimasta...niin jännityksellä odotan, vieläkö valloittava charmini puree ;))
Kävin jo kampaajalla, jotta uljas niskani ja kauniit korvani pääsisivät oikeuksiinsa, hih.
mikäli flaksi on käynyt parketilla, annan laajan raportin asiasta palattuani. Jos ei mitään kuulu niin......älkää kyselkö.....etten pillahda itkuun.... - norMix evk
taikis kirjoitti:
aion ainakin uimalla ja punttisalilla, jos jaksan herätä aamuvarhaisella, niin piipahdan jumpassa. Tietysti mielellään kuntoilen siellä parketinpuolellakin, mutta kun se meillä naisilla on vähän niin että riippuu kuntoilun määrä viehätysvoimasta...niin jännityksellä odotan, vieläkö valloittava charmini puree ;))
Kävin jo kampaajalla, jotta uljas niskani ja kauniit korvani pääsisivät oikeuksiinsa, hih.
mikäli flaksi on käynyt parketilla, annan laajan raportin asiasta palattuani. Jos ei mitään kuulu niin......älkää kyselkö.....etten pillahda itkuun.......mikä ettei flaksi kävisi ja tarvittaessa voit hakea itsekin. En minä ainakaan pahastu vaikka miestenhaunkin aikana nainen hakee ja lähden kanssa, jos hakija on edes suhteellisen selvä. Ja nykyään monissa paikoissa on vuorohaku ja naistentanssit yhtenä iltana. Joten silloin viimeistään isket kimppuun kuin sik...siis kuin sinä vaan osaat :))
Sen verran maltoin tuolla kuuluisalla 'sivusilmälläni' telkkaria katsella välillä, että seurailin Sinkkuelämää... Se kun silloin aikojen alussa jäi minulta muutamaa pientä pätkää lukuunottamatta näkemättä; vasta loppupuolella sarjaa katselin sitä enemmänkin... Nyt tulin vastailemaan taikikselle, ja ilokseni huomasin teidänkin, tähtireportterimme ja norMiximme löytäneen tienne tänne! Hauskaa!
Taikikselle sen verran, että siinä sinun 'En tahdo tietää' -ketjussasi luulin ensin juttelevani hetken vain tähtitoimittajan kanssa. Vasta, kun keskustelu oli jo täynnä, ennätin sinne taas katselemaan ja näin, että olit erikseen vastannut minulle. Siitä lähinnä tuo käsitykseni ja - kiitokseni siis. Samaa periaatetta itsekin - vieläpä mielelläni - yritän noudattaa...
Juuuh; loma. Ensi viikon yritän jonkinlaista lomaa pitää. Ongelma vaikuttaisi tällä hetkellä olevan siinä, että edes mökille en vieläkään pääse... Toisaalta, nautin siitäkin tietoisuudesta, että pääsen kiertelemään täällä eri puolilla saaristoa. Tiedän kyllä tasan ja tarkkaan senkin, että aina kun yöksi kotiin tulen, jotakin töistäni käsiini otan... Pääasia minulle on kuitenkin se, että edes muutamiksi tunneiksi näistä ympyröistä pois pääsen. Eli vähän sama kuin sinulla, taikis; jokainen lomapäivä on ikään kuin tilipussista pois. Palkat ja palkkiot juoksevat sen mukaan, miten ahkerasti ja hyvin noita töitäni teen.
Sama syy meillä siis taitaa olla näillä palstoilla pyörimisiinkin... Minä ainakin, kun yksin kotonani päivät työskentelen, kaipaan välillä muutakin kuin sitä hiljaista työntekoa. Lenkillä koiran kanssa toki käyn, mutta töittenikään suhteen kontakteja muihin ihmisiin minulla joskus ei päiväkausiin ole... Palaverit ovat melko harvinaisia, eivätkä useatkaan puhelinsoitot vastaa sitä mielipiteiden vaihtoa mitä usein kaipaan. Minä ainakin olen kiinnostunut myös muiden sanomisista; siis mielelläni myös kuuntelen muita.
Sinä, taikis, et myöskään vastaavasti tainnut pyöriä tuolla viisikymppisissä alkuvuodesta, kun minä palstoille ilmestyin ja sinne enemmän kirjoittelin...? Silloin sentään osasin kirjoitella lyhyemminkin... Nyt, kun harvemmin kirjoittelen, tuppaavat kirjoitelmani venymään piiitkiksi... Siinä on siis yksi syy, että vaikka asioita paljon pohdinkin, noihin vakaviin asioihin harvemmin otan kantaa. Kuten noihinkaan norMixin mielenkiintoisiin sanaleikkeihin; niitä miettiessäni minulla olisi siis se kynä ja paperia oltava aina vierelläni. Öhh, siis ne ovat aina vierelläni, mutta tarvitsen niitä noissa töissäni...;) Leikkejä minun yleensä on kylläkin pirun vaikeaa vastustaa... Tiedoksenne siis.;)- taikis
alkuvuodesta tutustunut viiskymppispalstaan. Kävin siellä muistaakseni ensikerran maaliskuun loppupuolella.
Hih..onhan nuo sun kirjoitukset aika pitkiä mutta kyllä ne jaksaa lukea :)) Varmaan kun harvemmin kirjoittaa niin asiaakin kertyy yhteen kommenttiin enemmän. Mä taas olen huomannut itsestäni en, että alkuun tullessani palstille kirjoitin kovin lyhyitä kommenteeja, mutta lörpöttelytautiko lienee iskenyt, kun nykyisin tekstit tuppaavat myös venähtämään välillä.
Se en tahdo tietää-ketju täyttyi niin kovin pian, että taisi jokaisella jäädä jotain sanomatta. Täytyy sanoa, että siitä keskustelusta nautin täysin siemauksin, se jotenkin tempaisi mukaansa. Se mitä niistä enteistä kirjoitit lyhyesti, olisi kyllä ihan oman ketjunsa arvoinen aihe. Varmasti meillä useilla no jotain tuntumaa johonkin enneuniin tai erikoisiin kokemuksiin, jotka voi tulkita ns yliluonnollisiksi. - sirkku:)
taikis kirjoitti:
alkuvuodesta tutustunut viiskymppispalstaan. Kävin siellä muistaakseni ensikerran maaliskuun loppupuolella.
Hih..onhan nuo sun kirjoitukset aika pitkiä mutta kyllä ne jaksaa lukea :)) Varmaan kun harvemmin kirjoittaa niin asiaakin kertyy yhteen kommenttiin enemmän. Mä taas olen huomannut itsestäni en, että alkuun tullessani palstille kirjoitin kovin lyhyitä kommenteeja, mutta lörpöttelytautiko lienee iskenyt, kun nykyisin tekstit tuppaavat myös venähtämään välillä.
Se en tahdo tietää-ketju täyttyi niin kovin pian, että taisi jokaisella jäädä jotain sanomatta. Täytyy sanoa, että siitä keskustelusta nautin täysin siemauksin, se jotenkin tempaisi mukaansa. Se mitä niistä enteistä kirjoitit lyhyesti, olisi kyllä ihan oman ketjunsa arvoinen aihe. Varmasti meillä useilla no jotain tuntumaa johonkin enneuniin tai erikoisiin kokemuksiin, jotka voi tulkita ns yliluonnollisiksi.joskus tammi-helmi-maaliskuussa siellä minun mielestäni kaikista hauskinta olikin pyrähdellä...;) Lintuketjuissa oli mukavia tsäpinöitä, ja ketjut täyttyivät lähes poikkeuksetta...;) Joskus tuntuu vain siltäkin, että jopa 'riitelyketjutkin' olivat silloin asiallisempia kuin nykyisin... Jaa-a... Eräästä 'palstanparannusketjusta' tammikuussa minä muuten sen linkin Vakkarin päivästä kävin tuonne 'Vakkari, ei-vakkari' -ketjuun heittämässä - itse kyseiseen riitelyketjuun muuten osallistumatta lainkaan. Jäin silloin muuten lueskelemaan juuri tuota tammikuista Voi ei -ketjua ja huomasin, etteihän siinä edes herjoja heitelty niin kuin joillakin nykyisin liian usein on näköjään tapana... Oli meinaan ihan 'asiallista riitelyä'...!;)
Yritin itse muuten aikoinaan sisälle 40-palstalle, mutta huomasin, että minulle vauhti siellä oli joko liian hiljaista tai vastaavasti, kun siellä rupesi tapahtumaan, siellä myös tapahtui; aloitus aloituksen jälkeen minuutin välein. Ei sopinut minun työtahtiini... 50-puolella ilmeisesti joku kiva ketju tai kiva viesti saikin minut jämähtämään sinne... Palsta oli muutenkin juuri minulle sopivan vilkas. Kaffella kävin pari kertaa katselemassa, mutta vasta kevään mittaan kirjoittelin tänne itsekin. Olin muistaakseni 'riitelyitä paossa' - silloinkin... Sitä paitsi; teistä monet alkoivat olla jo minulle tuttuja!;) Silloin viesteistä muuten myös tuppaa tulemaan pitkähköjä...
40-palstalla tulee joskus käytyä, mutta tavallaan en oikein sitäkään koe 'omakseni'... Ehkäpä onkin niin, että sitä mieluiten kirjoittelee siellä, missä tietää tapaavansa tuttujaan...?;)
- Marion.T
Toivotaan että syksyllä piristyy:))
Olen minäkin tuolla viiskymmppisten puolella jotakin omituista huomannut, en tiedä kuka siellä ilkeilee, mutta tuskin on kukaan ohikulkija kuitenkaan, sen verran hyvin tuntuu asiat tietävän.
Itse olen silloin tällöi kirjoittanut, mutta aina muutaman kirjoituksen peräkkäin, joten tuntuu että siellä enemmänkin olisin, mutta totuuden nimissä pari kertaa päivässä olen vilkaissut, ja useimmiten jättänyt kirjoittamatta kokonaa.
Eilen oli aikaa ja olin niin raatona tuosta ikuisuusprojektistani, eli sisäkattojen maalaamisesta, että lysähdin koneen viereen ja tuli kirjoitettua enemmän.
Luulisi että olen laihtunut ainakin 10 kiloa sen hikimäärän mukana, mitä olen tuossa maalausurakassani hionnut, mutta mitä vielä, pari kiloa on tullut lisää:((
Se on se grillimakkara, kun muuta ruokaa ei jaksa enää iltaisin tehdä.....
Kukahan se kirjoitti kesäLOMASTA !!!!!!!!!!
Mutta siitä huolimatta hauskaa kesänjatkoa sinulle, vaikka itse odotan syksyä, olisi niin paljon viileämpää.....- taikis
kesän pahin ansa on tietysti grillimakkara.....toinen on jäätelö ja kolmas kylmä koff.
Kesä on ollut hieno, mä en juuri koskaan kärsi kuumuudesta, päinvastoin nautin siitä. Vaikka saunan löylyssä en viihdykkään. sitä ehditään sitten talvella värjöttelemään pakkasessa....
Jaaa, kukahan niistä lomista on kirjoittanut, sinä varmaan, koska itseäni en tunnistanut tuosta. Nämä yrittäjän lomat on sellaisia pikku pyrähdyksiä... - sirkku:)
Kukahan kesäLOMASTA kirjoitti...? Juu, myönnän kirjoittaneeni. Kirjoittaminen ja puhuminen ovat kuitenkin eri asia kuin toteuttaminen - vai...?;)
No, odotan pääseväni syksymmällä sinne mökille kuutamouinneille...;) Siinäkin on vain yksi toisaalta veemäinen pointti; jos tiedän olevani siellä vaikkapa 'peräti' pari viikkoa, otan aina töitäni mukaani... Huh. No, lomaa se siellä olo siitä huolimatta on! Mahtavaa!
Minä muuten tunnen olevani lomalla silloinkin, kun vaikkapa tuonne saaristoon päiväksi pääsen! Silloin en todellakaan ainakaan töitäni mukanani kuskaile!;) Viime sunnuntai muuten menikin tuolla saaristossa kierrellen... Ja ihanata oli. - sirkku:)
Kukahan kesäLOMASTA kirjoitti...? Juu, myönnän kirjoittaneeni. Kirjoittaminen ja puhuminen ovat kuitenkin eri asia kuin toteuttaminen - vai...?;)
No, odotan pääseväni syksymmällä sinne mökille kuutamouinneille...;) Siinäkin on vain yksi toisaalta veemäinen pointti; jos tiedän olevani siellä vaikkapa 'peräti' pari viikkoa, otan aina töitäni mukaani... Huh. No, lomaa se siellä olo siitä huolimatta on! Mahtavaa!
Minä muuten tunnen olevani lomalla silloinkin, kun vaikkapa tuonne saaristoon päiväksi pääsen! Silloin en todellakaan ainakaan töitäni mukanani kuskaile!;) Viime sunnuntai muuten menikin tuolla saaristossa kierrellen... Ja ihanata oli.Siis ensi viikonhan nyt ainakin YRITÄN tuollaista saaristoloman tapaista pitääkin...
Piti sanomani noista syömisistä jotain... Sain eräänlaisen kammon lähes kaikkia makkaroita kohtaan jo kolmisen vuotta sitten, kun lähes koko kesä meni grillatessa - ja useimmiten sitä makkaraa oli grillissä mukana, oli ruokaa muutakin mitä tahansa! Ei ole maistunut makkara, ei. Pari kolme kiloa kesän aikana painoa kuitenkin on lisää tullut. Siihenkin on luonnollinen selitys: Vaikka makkaraa ei mättäisikään, tulee muuten syötyä paljon valmisruokia... Ei tällaisilla helteillä jaksa kauaa hellan ääressä seisoskella! Koska syön yleensä vain kerran päivässä, iltapäivisin, pidän vastaavasti aamupäivisin verensokeriani tarkoituksella tasapainossa (?) juomalla melko vahvaa sekamehua...
Eikä ole satanut täällä, ei. Moneen viikkoon. Kele. - sirkku:)
Siis ensi viikonhan nyt ainakin YRITÄN tuollaista saaristoloman tapaista pitääkin...
Piti sanomani noista syömisistä jotain... Sain eräänlaisen kammon lähes kaikkia makkaroita kohtaan jo kolmisen vuotta sitten, kun lähes koko kesä meni grillatessa - ja useimmiten sitä makkaraa oli grillissä mukana, oli ruokaa muutakin mitä tahansa! Ei ole maistunut makkara, ei. Pari kolme kiloa kesän aikana painoa kuitenkin on lisää tullut. Siihenkin on luonnollinen selitys: Vaikka makkaraa ei mättäisikään, tulee muuten syötyä paljon valmisruokia... Ei tällaisilla helteillä jaksa kauaa hellan ääressä seisoskella! Koska syön yleensä vain kerran päivässä, iltapäivisin, pidän vastaavasti aamupäivisin verensokeriani tarkoituksella tasapainossa (?) juomalla melko vahvaa sekamehua...
Eikä ole satanut täällä, ei. Moneen viikkoon. Kele.Meneepäs 'peeässittelyksi' tämä homma, mutta pakko oli tulla vielä kertomaan:
TÄÄLLÄ SATAA VETTÄ!!! Jihuu! Vettä tulee kuin Esterin peestä! Ihanaa! Hassua vain, että juuri olin sinulle kironnut, että ei ole satanut moneen viikkoon! NO NYT SATAA, JESS! - jaksat
joka palstalla jankuttaa samaa,mitä tänne kuluu 50 asiat?Pysy täällä jos sinua aina muka niin epäoikeudenmukaisesti siellä kohdellaan!
- 50+ palstan asiat
tänne kuuluu,olet ikuinen valittaja!!!!
Kesä on ollut niin kuuma ja nautinnollinen, ettei juuri ole läppärikään päässyt häiritsemään. Silloin tällöin säköpostin lukaissut ja jokusen kirjeen heittänyt.
Mutta kyllä tänne vielä kirjoittelemaan palaillaan.
Kiva kun oikein aloituksen kanssa tulit näkyville.
Tänään näyttäisi tulevan sadepäivä , joten jospa vaikka iltasella voisi enemmänkin kirjoittaa,,,,,katsotaan:-)
Mukavaa kylpylässä ilottelua sinulle!- taikis
olethan sinäkin vielä hengissä, hienoa... Joko se kauhee hurmio on tasoittunut, minkä pyörteissä olit tässä keväällä vai oliko se alkukesää...;)
Kiitos kiitos,menen sinne kylpylään perjantaina ja palailen sunnuntaina, ettei se sen pidempi reissu ole, mutta pitää ottaa kaikki irti lumasesta :))
- Skeptikko
No kukas satumainen matkaaja se täällä pistääkään palstaan eloa :o)
Hyvä, kun pääset vähän tuolla kylpylällä leuhkimaan. Ei kun mukavaa viikonloppua vaan!
Vai, että ihan meinaat ...kuntoillakin. Kyllähän se olo varmaan mukavasti virkistyy, kun pääsee tutuista kuvioista irti vähäksi aikaa.
Onkos teillä päin ollut myrskyjä lähiaikoina? Täällä on vielä ollut aika tasaista ainakin toistaiseksi.- taikanainen
ole kovin ollut, mutta hirmuinen kaatosade yllätti eilen, kun olin kauppaan menossa. Piti vallan pysäyttää auto kun ei ehtinyt vinkkarit pyyhkimään tarpeeksi eikä nähnyt mitään. Koko näkökenttä velloi harmaana, pelottavan näköistä oli hetken aikaa.
Hih...kyllä TARKOITUS olisi kuntoilla....jos ei sitä tietsikkaa löydy mistään lehtisalin nurkasta :)) siinä tapauksessa voi kuntoilu mennä istumalihasten harjoittamiseen, kun täytyy teidän touhujanne vilkuilla palstalla :))
Ei vainkaan... kyllä mä panostan nyt itseeni kaiken mahdollisen pikku lomallani.
Kiitos toivotuksista.
Tässähän on jo porukkaa mukavasti ilmottautunut. Moni taitaa kuitenkin vielä olla kesälaitumilla.
Voiskos tuossa elokuun puolivälissä pitää nuo kokoontumisajot? Olis kiva kuulla miten lepakoiden ja satunnaisten kottaraisten kesä on menny :).
Vai kylpylään menet... tuosta sainkin idean. Taidanpa minäkin lomallani käväistä jossain. Oletkos käynyt Keurusselän kylpylähotellissa? Täältä on vain aikamoinen ajomatka, taidan sittenkin jäädä lähemmäksi.
Kivaa ja rentouttavaa kylpyläreissua sulle. Syö ja juo hyvin. Ja tietty tanssi paljon, nykäiset herroja hihasta ja eikun menoksi.- taikis
Kyllä kyllä, väkeä on varmasti laitumilla vielä. Mitäs jos sitten elokuun puolenvälin tietämissä oikein joukolla rämäytettäis itsekukin avaukset tänne, niin olis ketjuja missä vierailla :))
Tuolla Keurus-selän kylpylähotellissa en ole käynytkään, vaikka aika monessa kylpylään olen tutustunut vuosien varrella.Kylpylöissä voi viettää sellaisia huolettomia lomia, saa valmiit ruuat ja palvelut. Silti toisenlaisia kuin tavallinen hotelli, jossa möksötetään vain siellä huoneessaan. Noissa paikoissa on omasta aktiivisuudesta riippuen mahdollisuus vaikka millaisiin harrasteisiinkin.
- taikanainen
Mää ooon palannu livestä takaisin normaalielämään. :))
- tähtitoimittaja ejk
viikonlopun poissaolo lisää palstapäivystystunteja.. hetko.. *ynnää* no aika paljon kuiteskin.
Toivottavasti olet rentoutunut ja saanut seks.. eikun syödäksesi ynnä muuta. Nyt rustaamaan viisikymppisiin jonkinlainen seksiavaus, hopi hopi. - n52
minäkin tulin välillä piipahtamaan ettei tämä normaali unohtusi ja alkaisi liikaa tottua tuohon toiseen eloon.
Kivat illan jatkot....=) - taikanainen
viikonlopun poissaolo lisää palstapäivystystunteja.. hetko.. *ynnää* no aika paljon kuiteskin.
Toivottavasti olet rentoutunut ja saanut seks.. eikun syödäksesi ynnä muuta. Nyt rustaamaan viisikymppisiin jonkinlainen seksiavaus, hopi hopi.on kuule vielä niin pöllämystynyt olo reissusta, ette avaukset luista... Mä menisin kuienkin ja kertoisin omat kylpylähurjasteluni....ja sit olis edessä vähintään nikin vaihto ja sähköpostitulva..hih.. joten annetaanpas tämän aiheen olla :))
Lohdutuksen sana, siellä on viiskymppisissä muuuuuuuuutama tseksiavaus jo valmiina, voihan rähmä. - taikanainen
n52 kirjoitti:
minäkin tulin välillä piipahtamaan ettei tämä normaali unohtusi ja alkaisi liikaa tottua tuohon toiseen eloon.
Kivat illan jatkot....=)sua ei ole paljon näkynytkään näillä foorumeilla viimeaikoina, eikait live yritä pitää otteessaan liiaksi. No, näin komea kesä kun on ollut, niin poissaolot hyväksyttäneen tästä virtuaalin ihanuudestakin :))
Kivaa iltaa itsellesikin. - Jermu
taikanainen kirjoitti:
sua ei ole paljon näkynytkään näillä foorumeilla viimeaikoina, eikait live yritä pitää otteessaan liiaksi. No, näin komea kesä kun on ollut, niin poissaolot hyväksyttäneen tästä virtuaalin ihanuudestakin :))
Kivaa iltaa itsellesikin.tai jotain muuta pehmolööperiä ihan selvästi..
Se ei kerkee edes täällä oleen..Jotakin on siis vialla tuollaisessa. Näin mää eppäilen.. - taikanainen
Jermu kirjoitti:
tai jotain muuta pehmolööperiä ihan selvästi..
Se ei kerkee edes täällä oleen..Jotakin on siis vialla tuollaisessa. Näin mää eppäilen..niin paljon ei kyllä sais rakastua, että virtuaalielämä alkaa siitä kärsimään....eihän.
Määkin tuolla kylpylässä rakastua repsahdin (taas), mut jo tänään palaillessa loppumatkasta alkoi kummasti tietsikankuva tulemaan mieleen rakkautenkohteen tilalle...Se se on oikeata rakkautta ;) taikanainen kirjoitti:
niin paljon ei kyllä sais rakastua, että virtuaalielämä alkaa siitä kärsimään....eihän.
Määkin tuolla kylpylässä rakastua repsahdin (taas), mut jo tänään palaillessa loppumatkasta alkoi kummasti tietsikankuva tulemaan mieleen rakkautenkohteen tilalle...Se se on oikeata rakkautta ;)Nyt naurattaa niin että putoon just tuolilta. Kyllä sulla välähtää, uuuhh... :)).
Jestas, tästä naurusta ei tuu loppua....- Skeptikko
taikanainen kirjoitti:
niin paljon ei kyllä sais rakastua, että virtuaalielämä alkaa siitä kärsimään....eihän.
Määkin tuolla kylpylässä rakastua repsahdin (taas), mut jo tänään palaillessa loppumatkasta alkoi kummasti tietsikankuva tulemaan mieleen rakkautenkohteen tilalle...Se se on oikeata rakkautta ;)repsahtaa reaaliin! Muutaman päivän vielä jos olisit ollut poissa, niin ethän olisi tänne osannut takaisin ollenkaan :(
Tuli tässä viikonloppuna pelastettua yksi sielu raalimaailmasta, kun kytkin hänelle hänen elämänsä ensimmäisen nettiyhteyden... - taikis
Skeptikko kirjoitti:
repsahtaa reaaliin! Muutaman päivän vielä jos olisit ollut poissa, niin ethän olisi tänne osannut takaisin ollenkaan :(
Tuli tässä viikonloppuna pelastettua yksi sielu raalimaailmasta, kun kytkin hänelle hänen elämänsä ensimmäisen nettiyhteyden...että reaaliin niin pahasti repsahtisin etten tänne takaisin osaisi.. minullahan oli jo teitä hirvee ikävä viikonloppuna. Sua varsinkin, koitin telepaattisia viestejä laittaa sinnepäin mahtoiko tulla yhtään perille :))
Siitä se minullakin alkoi, ensimmäisestä nettiyhteydestä syksyllä -04 tää virtuaalielämä, eikun heti suomen sivuille ja nyt kun sain vielä laajakaistan niin tämähän on yhtä onnea, sivutkin aukeavat yhdessä hujauksessa. - Skeptikko
taikis kirjoitti:
että reaaliin niin pahasti repsahtisin etten tänne takaisin osaisi.. minullahan oli jo teitä hirvee ikävä viikonloppuna. Sua varsinkin, koitin telepaattisia viestejä laittaa sinnepäin mahtoiko tulla yhtään perille :))
Siitä se minullakin alkoi, ensimmäisestä nettiyhteydestä syksyllä -04 tää virtuaalielämä, eikun heti suomen sivuille ja nyt kun sain vielä laajakaistan niin tämähän on yhtä onnea, sivutkin aukeavat yhdessä hujauksessa.olin kyllä huomaavinani, mutten tajunnut ruveta telepaattista kanavaa sen tarkemmin säätelemään;)
Vähän tuli kyllä sellainen olo, että pitäisi johonkin kylpylään lähteä ajelemaan, mutta se nyt taisi vain olla sellaista oman mielikuvituksen tuotetta :-)
Minulla oli ensin vähän aikaa ISDN-yhteys, mutta eipä se ollut nopeudeltaan modemiyhteyttä kummoisempi, vaikka sitä kyllä pystyikin käyttämään kahden linjan kautta tarvittaessa (tupla puhelinmaksu). Siinä oli aluksi paljon ongelmia ja meinasi usko mennä koko hommaan. Viime elokuussa hankin sitten laajakaistan. Nyt ei tarvitse enää soitella ja odotella. - taikis
Skeptikko kirjoitti:
olin kyllä huomaavinani, mutten tajunnut ruveta telepaattista kanavaa sen tarkemmin säätelemään;)
Vähän tuli kyllä sellainen olo, että pitäisi johonkin kylpylään lähteä ajelemaan, mutta se nyt taisi vain olla sellaista oman mielikuvituksen tuotetta :-)
Minulla oli ensin vähän aikaa ISDN-yhteys, mutta eipä se ollut nopeudeltaan modemiyhteyttä kummoisempi, vaikka sitä kyllä pystyikin käyttämään kahden linjan kautta tarvittaessa (tupla puhelinmaksu). Siinä oli aluksi paljon ongelmia ja meinasi usko mennä koko hommaan. Viime elokuussa hankin sitten laajakaistan. Nyt ei tarvitse enää soitella ja odotella.olisitpa säätänyt sen telepaattikanavan tarkemmalle, minähän oikein huoneen numeroakin koitin sähköttää :)))
Mietin kyllä että kiipeän kylpylähotellin katolle siirtelemään ajatuksia kun on avaruus siellä lähempänä, mutta rohkeus petti....
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2325807Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394658KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104266Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123011Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1182964Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,732443Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212396Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1891648- 461629
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231286