Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tunnustan olevani yksi joka uskoo että homot ovat naisen parhaimpia ja luotettavimpia kavereita. Lisäksi vielä hyvännäköisiäkin :). Itselläni ei ole läheistä homoystävää mutta tiedän että kaverillani on. Olen kyllä tavannut homomiehiä, ovat olleet tosi ystävällisiä ja huomaavaisia.
Täytyy vaan ihmetellä miten heidän psyykkeensä kestää kaiken moskan mitä heidän päälleen heitetään.
PS.
Tässä teille vähän *kakkalistaa* :
KUMMITUSKAKKA:
Tiedät kakanneesi. Vessapaperissa on kakkaa mutta pönttö on tyhjä!
TEFLONPÄÄLLYSTEINEN KAKKA:
Tulee ulos niin livakasti, ettet huomaa sitä lainkaan. Ei jätä jälkiä paperiin. Joudut kurkistamaan pönttöön varmistuaksesi, että olet kakannut.
SIIRAPPIKAKKA:
Edellisen vastakohta. Koostumukseltaan kuin kuumaa tervaa. Pyyhit takapuolesi 12 kertaa ja silti se jää likaiseksi. Päädyt tunkemaan vessapaperia alushousuihisi, ettei niihin tulisi tahroja. Kakka jättää pysyvät jarrutusjäljet pönttöön.
"JOSPA SITTENKIN" -KAKKA:
Olet jo pyyhkinyt reikäsi ja valmistaudut nousemaan pöntöltä kun huomaat, että sitähän tulee lisää !!!
"POKSAUTA VERISUONI PÄÄSTÄSI" -KAKKA:
Ei putoa ennenkuin olet yltäpäältä hiessä, tutiseva ja punainen punnerruksen voimasta. Useinmiten tuo tilanne tulee silloin kun sinulla on kiire.
"JUST NYT" -KAKKA:
Tällaisen sattuessa on parasta olla n. 10 sekunnin päässä pöntöltä. Useinmiten sillä on jo pää ulkona ennenkuin saat housusi alas.
"MÄRÄT POSKET" -KAKKA:
Kakka osuu veteen poikittain ja aiheuttaa ison molskahduksen, joka kastelee takapuolesi.
KORKKIKAKKA:
Vielä kolmannenkin huuhtelukerran jälkeen se vain kelluu pöntössä. Hyvä Jumala, kuinka minä pääsen tästä eroon? Tämä kakka tulee useinmiten kyläillessäsi.
OLUTKAKKA:
Tämä tulee kankkuspäivänä. Luulet että kakka ei haise pahalta, mutta täm ON paha! Ja useinmiten joku odottaa vuoroaan vessan oven ulkopuolella.
15.06.2005 14:15
Olen kyllä edelleen töissä. Kyllähän noita saneerauksia tapahtuu jatkuvasti, eikä sitä koskaan tiedä milloin lähtö tulee.
En ole käynyt huuhaassa haahuilemassa. Enkä ole mitenkään vekkuli pakkauskaan :).
07.06.2005 20:28
Voi hitsi, taisin erehtyä henkilöstä. Luulin että tuo meidän Zeikkukuopus tuossa pärryyttelee.
Hän kun hauskuuttaa meitä noilla nikinvaihdoillaan joka kuukausi :). Ja viskaa samantien hyvät nikkinsä tuonne pöhheikköön.
Anteeksi pikku-myy.
07.06.2005 18:46
Hei ol...eikun jeesus itte, heh.
Mainio kommentti sinulla.
Kivaa kesää, paljon rakkautta ja roihua edelleen... ;).
06.06.2005 23:33
Oisko ideaa että avioliitto solmittaisiin tosiaan määräaikaiseksi esim. 10-15 vuotta, riippuen parien avioitumisiästä. Sen jälkeen määräaikaisuus uusittaisiin 5-vuodeksi kerrallaan yhteisellä sopimuksella. Jos jompikumpi ei halua enää sopimusta uusia, liitto purkaantuisi automaattisesti.
06.06.2005 23:24
Noo, vaikka sataa lotisee, kesä on kerran vuodessa, nautitaan siitä. Ja kohta saa mansikoita.
*tulispa talvi ja lunta*, häh.
Otan osaa pikkuisen pennun menetykseen. Minulla on 14-vuotias 'vanhus' jonka pitäisi kohta päästä sinne koirien taivaaseen. Suru on suuri jo etukäteen.
06.06.2005 22:12
miksi sä viskot aina hyvät nikkisi menemään.
Voisko niitä sieltä puskista tai minne lienet haudannutkaan vielä kaivaa esille?
06.06.2005 22:00
Hyvää kesää Jermuskille. Mukavaa ja rentouttavaa lomaa sitten aikanaan.
Vai sullakin kiirettä töissä. Sama täällä. Luulin että talvi oli kiireinen, mutta tää touko-ja kesäkuu se vasta haipakkaa onkin. Töitä teen unissanikin. Täytyy saada kohta niistä ylityökorvaus.
Heippa sitten, nähdään taas joskus :).
Olehan sit vähän aikaa tappelemati, jookosta. *nipistää Jermukkaa hellästi poskesta*
06.06.2005 21:52
Sinähän vesseli olet. Minä kun olen luullut että tuollasen 22 kaljamäärän jälkeen *se* ei enää tuu mieleen. Olette te miehet yllätyksiä täynnä ;).
01.06.2005 09:31
En muista kuinka monta kertaa olen katsonut Angelika-elokuvat. Jestas ne oli jänniä. Väliin en jätä jos ne vielä tv:stä tulee.
31.05.2005 23:08
Saattaa se olla ikä tuo 22. Johan sen ikäisen tekeekin mieli p...paa :), öh.
31.05.2005 22:56
Hyvä kuva :). Onpa sinulla sähäkän punaiset hiukset. Vähän tuollaiseksi olenkin sinut hahmottanut. Olet kuin tuli ja leiskaus täälläkin :).
31.05.2005 22:43
Täytyy tunnustaa, että minulta kyllä pääsi naurun hörähdys kun luin tuon avauksen.
31.05.2005 22:10
Ehkäisy on kunnossa omasta takaa, mutta kondomit täytyis hankkia.
Olenkin haistanut tuon testosteronin kevään myötä... eikun lemmenjumalien luotisateeseen...
*nauraa NainenKirjoittajalle*, kyllä sä sitten osaat ;).
No oikeesti, enhän minä mitään tilapäisiä lemmenseikkailuja...
23.05.2005 13:15
Minä perun koko matkan jos en saa matkaseuraa jo täältä lähtöpäästä. Mulla pitää olla aina matkoilla matkaseuralainen *kiukuttelee*.
Jään sitten tänne palstoille.
Tai hmmm... mikäs se 'Wawelin kukkula' oikein on?
Ja kukas kadonnut palstalainen siellä on?
*kiinnostuu uudestaan*
23.05.2005 12:55
Kiitos vnkistä. Mutta mulla on niin vanhanaikainen känny, ei siinä ole minkäänlaista värinää.
Hohoi kauppias, tarviisin värinäkännynkin. Ihan vaan varalle. Kun -Andrej- antoi hyvän vinkin.
23.05.2005 12:42
Olet kyllä mainio. Pitäisköhän mun ilmoittaa että olen poissa muutaman päivän tilapäisen lemmenseikkailun vuoksi :).
*mistähän sellasen lemmenseikkailun tähän nyt taikoisin*
Toden totta, on surullista jos joku saa täältä mielipahaa ja poistuu sen takia palstoilta. Ikävä tulee. Minäkin olen teihin palstahöperöihin kiintynyt. Tuo *palstahöperö* on sitten hellittelynimitys, toivottavasti en ole sillä ketään loukannut.
23.05.2005 12:29
Olet kyllä fiksun tuntuinen nuori mies. On ilo lukea tekstiäsi.
Olen tutustunut moneen alle kolmekymppiseen nuoreen mieheen, työpaikallani, poikani opiskelukavereita ym. Tosi hienoja nuoria ovat ja miellyttäviä käytökseltään ja huomioivat meitä vanhuksia. Tällaista aikuista naista ihastuttaa todella.
Taitaa olla niinkin että vaikka nelikymppinen mies olis kuinka paljon 'treenannut' naisten kanssa, hän ei välttämättä siltikään 'tunne' meitä naisia.
Tuo oli myös hyvä kysymys mistä tietää onko nelikymppinen mies 'treenattu'. Suhteet ja seksin määrä ei todellakaan ole vakio.
43-vuotis ystäväni meni muuten naimisiin viime syksynä 31-vuotiaan miehen kanssa. Ovat erittäin onnellisia.
Entinen työkaverini on ollut yhdessä 18-vuotta 10-vuotta nuoremman miehen kanssa.
Ja Cardiffin laulukilpailun voittaja tähtibaritoni Tommi Hakalakin (olisko nyt noin 33-vuotias) on naimisissa 15-vuotta vanhemman laulunopettajansa kanssa.
Onhan noita esimerkkejä muitakin.
Mutta mikä on pysyvää nykyään, ollaan sitten samanikäisten tai eri-ikäisten kanssa, harvaan taitaa käydä.
22.05.2005 12:34
Flirtti kuuluu elämään, se on harmitonta ja piristävää. Sitä tekee puolisotkin molemmat tahoillaan, itsekään eivät välttämättä sitä tiedosta.
Seuraan palstaflirttiä lämmöllä jos sellaista on, en näe siinä tippaakaan moraalitonta.
Monesti se onkin leikkimielistä, jutut vaan tuntuvat joillakin synkkaavan yhteen.
Antaa palaa vaan :).
22.05.2005 11:42
Ei ole mitään ripitettävää, olen ainakin kuukauden kulkenut ja elänyt kaidalla polulla.
Tiijä sitten jos saan tuon pakettimatkan ReissuLasselta, miten paljon pitää sen jälkeen ripittäytyä.
22.05.2005 11:20
80 / 93