TunneUudistusta

NainenKirjoittaa

Kesä keikkuen tulevi.
Samoin kun luonto puhkeaa pitkän ja rasittavan talven jälkeen täyteen kukoistukseen , niin meidän tunteidemmekin värit volymissaan kasvavat.

Täällä palstoilla on näköjään tunnetsunamin allot läikkyneet.Kuinka upeaa ja luovaa mieltä nämä kirjoittajat ovatkaan itsessään saaneet ilmaistuksi tässä yrittäjäkylän eri rooleissaan.Huikeaa ...sanoisin.

Nyt näyttää siltä, että joidenkin tunteet ovat päässet roihahtamaan ja tarvittaisiin maltillisuutta.

Palstalta poistumista ilmoitellaan ja syynä joko kyllästymistä tai tai tunnetilan sietämättömyyttä.

Olisko hyvä idis jos poistumisen voisi ilmoittaa seuraavista syistä:
-on kesä ja haluan nauttia siitä
-on rakastunut ja haluaa panostaa aikansa ja energiansa suhteeseen
-on tilapäinen lemmenseikkailu
-työkiireet
-vakava sairaus, tai onnettomuus
-kirjoitaa kirjaa, näytelmää tai muuta kirjallista tuotetta
-matka
-tietsikan loppuunpalaminen
-ei ole muistanut maksaa sähkölaskuja
-unihäiriöt, tai muut pakottavat syyt....

Mutta , jos kysymyksessä on jonkinlainen väärinkäsitys, kiusatuksi joutuminen, tunteiden kaaos tai loukatuksi tuleminen,niin nämä syyt olisi hyvä selvittää ennen poistumista.Sillä jokainen käsittämätön poistuminen on satuttaavaa ja saa murhetta ja pahaa mieltä muissakin aikaan.

Emme mielestäni ole täällä vain nikkejä , vaan olemme ihmisiä jotka nikkiensä takana kirjoittavat. olemme eläviä, kokevia ihmisiä vaikka kuinka virtuaalissa kirjoitammekin.

---nyt ihmisyyttä ja inhimillisyyttä kehiin:-)))

12

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maron jo ehtikin samasta asiasta kirjoittaa...

Eli asiat minunkin mielestäni on puitava ....eikä jättää niitä tunnemyrskyjen heiluteltaviksi.

• maron

kuten aina. Kyllä hyvä olisi selvittää asiat, varsinkin kun useimmiten on tapahtunut pelkkä väärinkäsitys.
      Nyt en tiedä mitä on tapahtunut, mutta ihmisiä me todella olemme tämän nikkimme takana. Ja jokaiselle meillä on tunteet, ja voimme pahastua vaikka olemmekin nikkimme suojissa.
      Välillä tulee päästeltyä sammakoita suustaan - se on kai inhimillistä, mutta minä en ainakaan ole mitään paha kenellekään tarkoittanut, jos joku minulle kaunaa kantaa. Sen vuoksi asiat olisi hyvä selvittää, ettei kukaan jää miettimään sanoinko juuri minä jotain pahasti.
      Tuon 50 riidat tuntuvat vain kaukaiselta muistolta, vaikka siellä käynkin välillä vilkuilemassa.
      Täällä on ollut mukava kirjoitella, ja olemme pystyneet kohtalaisen hyvin tulemaan toimeen keskenämme.
      Toivoisin että jatkossakin olisi näin.
      Yhdenkin nikin poistuminen palstalta on aina suuri menetys.
      Hyvää kesää kuitenkin niille jotka aloittavat "kesätauon". Toivon koko sydämestäni että taas viimeistään syksy tuo teidät tänne takaisin.

• ...ja itsekkin toisinaan vietän lomaa* palstakirjoittelusta....ja en syitäni ilmoittele.
        Tosin kun ne eivät ole mitenkään liityneet kehenkään täällä kirjoittaviin , vaan oman elämäni tilanteisiin. Aina ei ehdi.Työ ja muut jutut vievät aikaa. Eli tälläisia taukoja varmasti tulee jokaiselle.
        Mutta jos poistumisen syyksi ilmoitetaan konflikti jonkun toisen kirjoittajan kanssa, tai sitten muut eivät edes tiedä, mitä asia koskee, niin silloin tulee suru puseroon.
        --kummasti täälläkin toisiinsa kiintyy-----

• n52

joka sanoo kaiken tarvittavan.
      Toivottavasti nyt tulee ne/se kommentit jotka puhdistavat pöydän kesäkuntoon.
      Mulle itselleni on pikkaisen tullut kuvioihin pari noista syistä,mutta en ainakaan vielä katoa kuin lyhyiksi pätkiksi...=)

• Nainen

Ei kannata aina ottaa tätä niin tosissaan!

• Tulkoon nyt vielä julkituoduksi:

Kun tuossa Tyylikoulussa Madmoiselle Mamin roolissa* leikin muodonmuuttamista , niin tätä olen kylläkin todellisuudessakin harjoittanut.Joskus olen ollut kosmetiikan myyjä ystäväni kanssa kylpylässä mukana ja pitänyt meikkauspalvelua. Uskomatonta, mutta totta millaisen sisäisen muutoksen ihan ulkonaisellakin jo voi saada aikaan. Tuli mieleeni yksi maatalonemäntä , joka ei koskaan ollut itseään meikannut.Kun sitten loihdin hänen kasvoilleen hillityn, mutta hänen kauneimpia puoliaan korostavan meikin, niin hän tuskin pelikuvastaan itseään hämmästykseltä tunnisti. Siellä hän illalla oli miesten tanssitettavana ,kuin kunigatar ja posket hehkuivat onnesta.

Ehkä työni puitteissa tämän sisäisen uudistumisen kanssa olen enemmän työskennellyt...mutta en vähättele ulkonaisenkaan vaikutusta.

--kivaa on muuten kirjoittaminenkin-----

• maron

välillä itse kullekin, joko sisäinen tai ulkoinen:))
        Äsken kaupungissa käydessäni laitoin päälleni kesämekon ja korkeakorkoiset kengät ja tukan ylös sekä meikkiä naamaan, niin sellainen hieman maistissa ollut nuorehko mies polvistui eteeni ja alkoi laulaa "Kaunis nainen tuli kaupunkiin..."
        En voinut sille mitään että purskahdin nauruun - minä vanha kurppa saan vielä miehen laulelemaan laulujaan minulle...Heh heh.... Onkohan se sitä uudistumista:)))) Kiitos vain Madamoiselle, ehkä tyylikoulusi auttoi hieman minuakin:)))

• Olet kyllä mainio. Pitäisköhän mun ilmoittaa että olen poissa muutaman päivän tilapäisen lemmenseikkailun vuoksi :).
      *mistähän sellasen lemmenseikkailun tähän nyt taikoisin*

Toden totta, on surullista jos joku saa täältä mielipahaa ja poistuu sen takia palstoilta. Ikävä tulee. Minäkin olen teihin palstahöperöihin kiintynyt. Tuo *palstahöperö* on sitten hellittelynimitys, toivottavasti en ole sillä ketään loukannut.

• Tuollaisen hankkiminen ei nyt pitäisi olla konsti ei mikään. Johan ne miehet keväällä noita lemmentasseja esittävät pyrstöt tulessa:-))
        Testostreenit leijuvat sakeina pilvinä ja saavat lemmenjumalatkin nuolinensa liikkeelle.

Ei muuta kun antaudut nuolisateeseen ja osuman saat.
        ps. kantsii sitä ennen hoitaa ehkäisy kuntoon, ellei sitten ole lisääntymisvietti päällänsä:-)

• NainenKirjoittaa kirjoitti:

Tuollaisen hankkiminen ei nyt pitäisi olla konsti ei mikään. Johan ne miehet keväällä noita lemmentasseja esittävät pyrstöt tulessa:-))
        Testostreenit leijuvat sakeina pilvinä ja saavat lemmenjumalatkin nuolinensa liikkeelle.

ps. kantsii sitä ennen hoitaa ehkäisy kuntoon, ellei sitten ole lisääntymisvietti päällänsä:-)

Ehkäisy on kunnossa omasta takaa, mutta kondomit täytyis hankkia.
        Olenkin haistanut tuon testosteronin kevään myötä... eikun lemmenjumalien luotisateeseen...

*nauraa NainenKirjoittajalle*, kyllä sä sitten osaat ;).

No oikeesti, enhän minä mitään tilapäisiä lemmenseikkailuja...

• Nainen
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

Tuollaisen hankkiminen ei nyt pitäisi olla konsti ei mikään. Johan ne miehet keväällä noita lemmentasseja esittävät pyrstöt tulessa:-))

Kumma kyllä aina näihin aikoihin kaikki ex-miehet yhtäkkiä antavat kuulua itsestään ;D

• Jermu

ja se täällä olis varmaan ihan asiallistakin...
        Nyt vain kaikki sankoin joukoin toisiaan loukkaamaan..Johan alkaa näppäimistöt kuumeneen...Kukas täällä nyt tosissaan???

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      36
      4270
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4057
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      63
      3695
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3551
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3527
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3341
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      84
      2906
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2825
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2616
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2314
    Aihe