Olen käytettävissänne kaikissa elämäntilanteissa.
Palstaväsymys,uskonpuute omiin kykyihin tai vain halu hiljentyä.
Olkoon kyseessä hautajaiset,ristiäiset tai häät.
Myös ripittäytymiset 100% vaitiolovelvollisuudella.
Palstapalveluksia tarpeen ja oman aikani mukaan.
Kolkuttakaa niin avaan,mikäli satun olemaan paikalla.Muussa tapauksessa jättäkää viesti.
Autuaita ovat ne jotka uskovat itseensä.
Kirkko keskellä kylää
68
1258
Vastaukset
- tähtitoimittaja ejk
tämä ehtii vielä aamun lehteen *pinkoo paahtimoon*
- papitar
rauhassa nikkiseni,mutta älä suotta kiirehdi.
Ajatus olkoon kanssasi.
- BlackWelvet
Ei sitä varmaan teilläkään haudata ilman arkkua tai uurnaa?
*Ojentaa käyntikorttinsa*- papitar
nikkien sielut lentävät bittiavaruuteen.Voin messuta tarvittaessa,mutta toivon että nikkien omaiset ostaisivat jonkinlaisen säilön edesmenneille nikeille teiltä ja mahdollisimman tiiviin ja laadukkaan.
Ylösnousseet nikit aiheuttavat harmittavia selkkauksia muutoin rauhallisessa yhteisössä.
Ohjaan mielelläni omansa menettäneet ensin teille ostoksille.
*ottaa käyntikortin*
- BlackWelvette
Ei sitä varmaan teilläkään haudata ilman arkkua tai uurnaa?
*Ojentaa käyntikorttinsa* - n52
teillä sellaisia pikaliittoja jos vaikka löytyisi hetken ilo chat käynneillä?
Hukkuuko paperit tarvittaessa?
(tämä oli sinne rippipuolelle )- papitar
erityinen kaava pikaliittoon.Näissä olosuhteissa voin käyttää sitä harkintani mukaan.Pienellä kirjoitetussa tekstissä on kohta,jolla liiton voi mitätöidä hetkessä.Onnenhuumassa kumppani tuskin lukee tätä kohtaa,joten kaikki on tässä maailmassa mahdollista nikkiseni.
- n52
papitar kirjoitti:
erityinen kaava pikaliittoon.Näissä olosuhteissa voin käyttää sitä harkintani mukaan.Pienellä kirjoitetussa tekstissä on kohta,jolla liiton voi mitätöidä hetkessä.Onnenhuumassa kumppani tuskin lukee tätä kohtaa,joten kaikki on tässä maailmassa mahdollista nikkiseni.
ja luulen,että palaamme astialle.
Jos on kovin kiire täyttymyksen puolelle niin kai voi aamullakin niitä, jos niinkuin tulee tarve, papereita meinaan?
Jos kolehtia paljon kartuttaa niin kai voi parikin kertaa yössä piipahtaa?
(pysytään siellä ripin puolella) - papitar
n52 kirjoitti:
ja luulen,että palaamme astialle.
Jos on kovin kiire täyttymyksen puolelle niin kai voi aamullakin niitä, jos niinkuin tulee tarve, papereita meinaan?
Jos kolehtia paljon kartuttaa niin kai voi parikin kertaa yössä piipahtaa?
(pysytään siellä ripin puolella)on parempi ensin kokeilla kuin katua jälkeenpäin.
Kirkon ovet ovat auki vuorokauden kaikkina aikoina,tervetuloa milloin vain.
Vaivaisnikki seisoo ovenpielessä ja ottaa mielellään vastaan kolehdin,joka on tietysti ihan vapaaehtoinen.
Tuotolla rahoitetaan yleistä hyvinvointia palstalla ja osa laitetaan lähetystyöhön viisikymppisten palstalle.
- maron
kuinkas salassa se täällä oikein pysyy, jos kaikki syntinsä tunnustaa, niin kaikki muutkin ne saavat lukea. Minulla kun olisi tuota ripittäytymisen aihetta sanoisimpa päivittäin:)
Kaappi-luurangoistani teen liimaa, mutta paljon jää silti vielä kaivertamaan tuonne sielun syövereihin - että mitenkäs niistä synneistä pääsisi eroon, sillai hiljaa ja vaivihkaa??- papitar
vain nikkiseni.Kailla meillä on omat luurankomme.
Minä lupasin 100% vaitiolon ja se pitää.En kerro kenellekkään,koska minua sitoo vaitiolovelvollisuus.Tietysti ripittäytyminen tapahtuu ruudun takaa,joten halutessasi voit ripittäytyä tuntemattomana niin halutessasi.
Syntien kerääminen tekee synneistä möhkäleen ja se painaa sielussa pitkään.
Usein nikkiseni,usein täytyy ripittäytyä ja olo kevenee. - maron
papitar kirjoitti:
vain nikkiseni.Kailla meillä on omat luurankomme.
Minä lupasin 100% vaitiolon ja se pitää.En kerro kenellekkään,koska minua sitoo vaitiolovelvollisuus.Tietysti ripittäytyminen tapahtuu ruudun takaa,joten halutessasi voit ripittäytyä tuntemattomana niin halutessasi.
Syntien kerääminen tekee synneistä möhkäleen ja se painaa sielussa pitkään.
Usein nikkiseni,usein täytyy ripittäytyä ja olo kevenee.hetkeksi tuonne tekemättömien töiden pinoon ja tulla jossain vaiheessa oikein kunnon ripille, eihän sitä viitsi kaiken kansan kuullen syntejänsä selitellä. Mutta mitenkäs jos joku kuitenkin arvaa kirjoitustyylistäni että tuo mokoma kutalehan siinä taas valittelee syntejänsä?
Että voisihan se olla parempi ihan näin julkisesti tunnustaa kaikki pahat tekosensa:)
Jään miettimään asiaa ja palaan kun saan kerättyä tarpeeksi rohkeutta kammottaville tunnustuksilleni. Siunausta päivään ja jaksa-jaksa
ystäväiseni, edessäsi on aikamoinen urakka, nikkien sielujen pelastamisessa:) - papitar
maron kirjoitti:
hetkeksi tuonne tekemättömien töiden pinoon ja tulla jossain vaiheessa oikein kunnon ripille, eihän sitä viitsi kaiken kansan kuullen syntejänsä selitellä. Mutta mitenkäs jos joku kuitenkin arvaa kirjoitustyylistäni että tuo mokoma kutalehan siinä taas valittelee syntejänsä?
Että voisihan se olla parempi ihan näin julkisesti tunnustaa kaikki pahat tekosensa:)
Jään miettimään asiaa ja palaan kun saan kerättyä tarpeeksi rohkeutta kammottaville tunnustuksilleni. Siunausta päivään ja jaksa-jaksa
ystäväiseni, edessäsi on aikamoinen urakka, nikkien sielujen pelastamisessa:)anteeksi etten huomannut sinua aikaisemmin.
Kaikilla meillä on syntimme ja niistä vapautuakseen täytyy ripittäytyä.Kuten jo ennemmin sanoin,ripitys tapahtuu 100% luottamuksella.Ripitys on kahdenkeskinen tilanne ja jos joku sitä tulee kuuntelemaan tahi urkkimaan on sinetöity pitämään suunsa kiinni.Vai onko jollakin häpyä tulla kertomaan salakuunnelleensa rippiä.
Yleinen lynkkausmielialahan siitä nousee.
Kiitos sinulle nikkiseni ja tule kun tunnet itsesi valmiiksi.
Taakan tullessa liian raskaaksi,sitä on kevennettävä jatkaakseen matkaa.
- Psykolooki
Oottako työ varautunna viikonlopun ruuhkaan?
Kyseleepi huolestunna Psykolooki- papitar
mukaan.Huomenna on ohjattua ripittäytymistä tiedossa.Toki kynnys on varmasti monelle korkea,mutta uskon nikkien ottavan palveluni lämmöllä vastaan.
Erikoisuutena mainittakoon ennakkorippi,hyvä vaihtoehto näin viikonloppua ajatellen.
Hedelmällistä viikonloppua teille ja siunatkoon ajatus kirjoituksianne.
- tähtitoimittaja ejk
hoidatteko kääntymisiä? Ajattelin kääntyä semmoiseen uskoon, jossa on niitä matkalaukkuavioliittoja, ne kuulostavat aika käteviltä. Arvelen myös että kun miehet huomaavat tämän, hekin harkitsevat kääntyilyä.
- papitar
on palvella nöyrästi kaikissa asioissa,olen kuullu tästä suitcasemarriage lahkosta.
Olen hyvin vapaamielinen eri lahkojen suhteen,joten jos tämä suuntaus tuntuu sinusta hyvältä niin voinemme aloittaa kääntymisen.
Ensin tarvitset matkalaukun,sekatavarakaupasta varmaan löytyy mieluinen malli.
Seuraavassa vaiheessa uskonvoimaa ja kumppanin.
Kolmannessa vaiheessa riittää nopeat jalat.
Muistakaa myös kääntyillä rittävästi päivän aikana,ainakin aamulla ja illalla sekä aina ennen aterioita. - tähtitoimittaja ejk
papitar kirjoitti:
on palvella nöyrästi kaikissa asioissa,olen kuullu tästä suitcasemarriage lahkosta.
Olen hyvin vapaamielinen eri lahkojen suhteen,joten jos tämä suuntaus tuntuu sinusta hyvältä niin voinemme aloittaa kääntymisen.
Ensin tarvitset matkalaukun,sekatavarakaupasta varmaan löytyy mieluinen malli.
Seuraavassa vaiheessa uskonvoimaa ja kumppanin.
Kolmannessa vaiheessa riittää nopeat jalat.
Muistakaa myös kääntyillä rittävästi päivän aikana,ainakin aamulla ja illalla sekä aina ennen aterioita.menenkin heti puotiin ja ryhdyn kääntyilemään. Tunnutte hyvin suvaitsevaiselta mutta silti hurskaalta henkilöltä. Palaan iltapäivällä asiaan.
- kauppias
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
menenkin heti puotiin ja ryhdyn kääntyilemään. Tunnutte hyvin suvaitsevaiselta mutta silti hurskaalta henkilöltä. Palaan iltapäivällä asiaan.
minä ymmärrän kiireenne sen matkalaukun suhteen :))
- yopollo
uskontokuntaa te nyt sitten puffaatte/bluffaatte? Kun ajattelin että tuolla pässillä se hyvä usko on kun uskoo suuriin sarviinsa ja jos se vaikka hyvinkin sopisi sarvipöllölle...
- papitar
pahoillani kun olette joutuneet odottelemaan.Papittarellakin on maalliset menonsa ikävä kyllä.
Hengenravinto on tärkeämpää kuin uskonlahkot,sitä periaatetta yritän soveltaa.Pässinusko on hyvin konkreettista,näkee ainakin mihin uskoo.
Vaikea sanoa mikä sopii kellekkin,mutta tuen sinua päädytpä mihin tulokseen tahansa.
- Judge
"uskovan tavara on yhteistä" täälläpäin tarkoittaa?
- papitar
tätä yhtäsuurta perhettä,jota edustamme.Annamme tarvitseville,jottei puutteessa tarvi kenenkään elämäänsä viettää.Jos jollain on liikaa,otamme hellävaraisesti pois ja jaamme tarvitseville.
Tavara on maallista,muuta nauttikaamme siitä riemurinnoin niin kauan kuin vaelluksemme täällä kestää. - Judge
papitar kirjoitti:
tätä yhtäsuurta perhettä,jota edustamme.Annamme tarvitseville,jottei puutteessa tarvi kenenkään elämäänsä viettää.Jos jollain on liikaa,otamme hellävaraisesti pois ja jaamme tarvitseville.
Tavara on maallista,muuta nauttikaamme siitä riemurinnoin niin kauan kuin vaelluksemme täällä kestää."tarvitseville annetaan", "riemurinnoin" ja "nauttikaamme"! Et olekaan hullumpi papitar. xD
- kauppias
uljaasta valinnastanne. mikäpä olisi kylä ilman kirkkoa, ei mikään. Ei kyllä ilman kauppaakaan pitkälle pötkitä :)
Pääsin nyt vasta tutustumiskäynnille, vilkaisin tuota kattoa...kyllä se tervaamista vaatii, ehdottomasti. Miten on, kun tuo varapäreiden toimittaja on vähän hitaanpuoleinen, saisiko käydä nykkimässä tuolta räystäältä muutaman päreen, noin niinkuin kaikenvaralta, jos tulee joku asiakas suuressa hädässä kauppiaalta sellaista ostamaan. Lupaan korvata poisnykkimäni uusilla heti kun tavarantoimittajani on saanut ne valmistettua.
Toin tuomisina pari tuoksukynttilää, ne ovat kyllä sieltä pikkupuodin puolelta, joten tuoksussa voi olla hiukan toisenlainen vivahde kuin normaalisti. Auttaa nopeitten kääntymisien tekemiseen.- papitar
päreemme ja antakaamme niitä tarvitseville.Laupeus käy lankeemuksen edellä.
Kiitos kynttilöistä,ajattelinkin että jonkinlaiset suitsukkeet olisivat tarpeen iltaa ajatellen.Tunnelma auttaa alttiiseen mielentilaan pääsyä ja auttaa purkamaan paineita raskautetusta kehosta.
- tähtitoimittaja ejk
*kompuroi sakastiin*
Nyt on matkalaukku hommattu, samoin niskapukki. Partnerin voin varmasti hankkia matkalla, eikös se ole tarkoitus? Joku puskajussi esimerkiksi käy. Ensin minun täytyy ripittäytyä, aioin nimittäin kääntää matkalaukun vaikken kääntänytkään, eikös se ole huono juttu vaikka vaan aikoo? Voisiko parannuksen tehdä myöhemmin, silleen "kaikki kerralla" -tyyliin?
Mitä nyt sitten, vieläkö pitää kääntyillä vai joko voin lähteä suicide-matkalle? Miten vihkiminen ja ero reissussa tapahtuvat?
Paljon kysymyksiä, aikaa on vähän. Olen kiitollinen jos ehditte vastaamaan vielä tänään.- papitar
hitaasti.Silloin jälki on kauniimpaa.
Ensin ripittäydyt,ettei taakka matkan varrella kasva liian suureksi.
Käännät matkalaukun ennen ja jälkeen ripittäytymisen.Aikomus on ensimmäinen askel ja kääntymys toinen,sen jälkeen ei ole paluuta.
Parannus tehdään aina matkan jälkeen.
Vihkiminen tapahtuu kumppanin tarttuessa matkalaukkuun ja eroaminen potkaisemmalla kumppani ja matkalaukku mäkeen.
Antoisaa matkaa sinulle nikkiseni ja muista varata matkakassaa tarpeeksi.Jokaista uutta liittoa varten sinun pitää ostaa uusi matkalaukku.
- MillaN
...papittarelle.
Hyvin rentoutuneella mielellä istuskelin tuolla uudessa putiikissa ja kuuntelin iloista puheensorinaa, mutta sitten kuulin järkyttävän tarinan.
Jossain päin Suomea oli makkaratehdas räjähtänyt ja yksi HK:n sininen lenkki lensi taivaaseen kovalla vauhdilla. Ihmettelivät siellä, että mikä kumma se oli. Asiaa oli pakko mennä kysymään Neitsyt Marialta. Hän tietenkin punastui ja sanoi:
"Jos siinä ei olisi tuota pientä metallirengasta päässä, sanoisin, että se on Pyhä Henki."
Onkohan teille lennellyt asian tiimoilta lentolehtisiä?- papitar
voi ilmentyä missä muodossa tahansa.Kapituulin kokouksessa hieman paheksuimme Marian julkista lausahdusta mutta totuus jäi toteennäyttämättä.
Asia painettiin villasella,koska HK:n sininen katosi salaperäisesti eikä kukaan tunnu tietävän minne. - maron
papitar kirjoitti:
voi ilmentyä missä muodossa tahansa.Kapituulin kokouksessa hieman paheksuimme Marian julkista lausahdusta mutta totuus jäi toteennäyttämättä.
Asia painettiin villasella,koska HK:n sininen katosi salaperäisesti eikä kukaan tunnu tietävän minne.on jollakin makkarapuu, jospa se HK-sininen sinne olis kadonnut - kavereittensa joukkoon??
- MillaN
papitar kirjoitti:
Asia painettiin villasella,koska HK:n sininen katosi salaperäisesti eikä kukaan tunnu tietävän minne....Maria söi sen suuhunsa.:)
- papitar
tiedustelen kuka on käynyt tuhrimassa vaivaisnikkiä ja kiinnitellyt..hmm..maallisia ulokkeita siihen.
Jollakin taitaa olla nyt minulle hieman kerrottavaa.
Iltasaarnan aika
Rakkaat palstalaiset.
Pyydämme voimia ylhäältä jaksaaksemme pitää palstan asuttuna ja uusia ajatuksia pääkoppiimme voidaksemme jakaa niitä toisten kanssa.
Anna meidän rakastaa toisiamme mielellämme ja kehollamme.
Älä salli meidän eksyä toisille palstoille ja jos niin kävisi,ohjaa meidät mahdollisimman pian takaisin.
Pidä mielemme kurissa,ettemme kadehtisi toisten kirjoituksia tahi kopioisi tai vääristelisi jo käytyjä keskusteluja.
Anna kunnon tappelu ainakin kerran kuukaudessa.
Anna shereflillemme ymmärrystä ja mahdollisuus käyttää delete nappulaa,toisinaan.
Pidä huoli,että meillä olisi aina hauskaa ja että juomat riittäisivät.
Katso myös läpi sormien maallisia kiusauksia,joihin toisinaan lankeamme.
Kiitos.
Noniin, antoisaa iltaa teille.
Päivystän viikonlopun vaihtelevasti mutta vastaan kaikkiin kysymyksiin ja ripittäytyminen tapahtuu poissaollessani painamalla rippikopissa olevaa rec.nappulaa.
Pitäkää se mielessä ja ne jalassa. - MillaN
...sisään...onpa täällä hiljaista...mihin sitä saa käydä ripittäytymässä...jos rippais kaikki jo etukäteen, niin ei tunnu enää kauheammalta tulla reissun jälkeen uudestaan rippaamaan...olisi niinku vähemmän rippaamista...mistä aloittaisi...*rec rec*...pitää painaa useammin...paljon on rippaamista...vielä muutaman kerran...*rec rec rec rec*...tulipa helpottunut olo...nyt saa tehdä taas lisää syntiä.
Tämä onkin helppoa...käy vaan täällä rippailemassa ja voi hyvillä mielin jatkaa.
*miettii...montakohan Aave Mariaa tästä saa*- papitar
ja aikaisemmin ennakkorippiä viikonloppua varten.
Anteeksi nikkiseni,mutta illalla hieman venähti sakastin puolella hartaushetkessä.
Rec.nappulan painelujen määrästä päätellen olet ollut hyvin ahkera maallisessa vaelluksessasi.
Toinen tapa ripittäytyä ollessani asioilla on painaa nappulaa yhden kerran ja puhua selvällä äänellä tehdyt ja suunnitteilla olevat synnit.
Iloitkaamme täysin rinnoin tästä päivästä ja siitä että olemme hengissä.
- VienoViini
Misssshä ssshe ssssakassshti on. Tuolla! *hik*
Mihin sssshe papitar ne ehtoollissssjuomat on piilottanut. Ssssiiiiis tuossssha ne ovat.
*issshhtuu ja korkkaa pullon* *hik*
Hjyyväääää!
Hjyvääääää. Ei kukaan huomannut.
Ssskooool Maria! *hik*- papitar
aika.Minulla onkin hämärä mielikuva keskustelusta jonkun kanssa.Pyhäksi Hengenksi luulin ja kieliä puhuvan.Taisin jopa itsekkin ripittäytyä eilen.
Lepää siinä pieni ystäväni ja puhutaan sitten kun ruumiisi on puhdistunut.Otan osasi säryistä ja kivuista.
On muistettava,että vain kärsimyksien kautta on mahdollista päästä ikuiseen elämään. - VienoViini
papitar kirjoitti:
aika.Minulla onkin hämärä mielikuva keskustelusta jonkun kanssa.Pyhäksi Hengenksi luulin ja kieliä puhuvan.Taisin jopa itsekkin ripittäytyä eilen.
Lepää siinä pieni ystäväni ja puhutaan sitten kun ruumiisi on puhdistunut.Otan osasi säryistä ja kivuista.
On muistettava,että vain kärsimyksien kautta on mahdollista päästä ikuiseen elämään.Parahin papitar!
Tein eilen illalla syntiä. Ehtoollisviinin vastustamaton vetovoima horjutti suunnattomasti mielentilaani sekä järkytti tasapainoni.
Syntinen olemukseni koki herätyksen istuessani sakastin lattialla ehtoollisviinipullo kädessäni. Eteeni ilmestyi Maria. Hän kertoi minulle elämäntarinansa Joosefin kanssa.
Olen kokenut puhdistuksen, se tapahtui aivan odottamatta Psykolookin vastaanoton WC-tiloissa.
Voitteko parahin papitar auttaa minua. Eilinen Marian ilmestyminen ihmetyttää minua. En olisi koskaan uskonut hänen juoman ehtoollisviiniä. Tämä kummastuttaa. Olisiko teillä siihen selitys? - papitar
VienoViini kirjoitti:
Parahin papitar!
Tein eilen illalla syntiä. Ehtoollisviinin vastustamaton vetovoima horjutti suunnattomasti mielentilaani sekä järkytti tasapainoni.
Syntinen olemukseni koki herätyksen istuessani sakastin lattialla ehtoollisviinipullo kädessäni. Eteeni ilmestyi Maria. Hän kertoi minulle elämäntarinansa Joosefin kanssa.
Olen kokenut puhdistuksen, se tapahtui aivan odottamatta Psykolookin vastaanoton WC-tiloissa.
Voitteko parahin papitar auttaa minua. Eilinen Marian ilmestyminen ihmetyttää minua. En olisi koskaan uskonut hänen juoman ehtoollisviiniä. Tämä kummastuttaa. Olisiko teillä siihen selitys?uhdessä kokeneet henkisen elämyksen joten olkaamme onnellisia.Minulle ilmestui eilen sakastissa Pyhä Henki ja puhui kieliä.Taisin jopa ripittäytyä siinä hurmostilassa.Pyhä Henki oli ottanut tavallisen kansalaisen muodon tällä kertaa.Voisin jopa todeta hänen muistuttaneen hieman teitä.
Marian viininjuonti kuuluu ilmeisesti asiaan.Puhuessa kurkkua alkaa kuivamaan ja viinihän oli tuohon aikaan hengellinen juoma.
Olkaamma nöyrät,koska olemme pääseet kokemaan jotain ainulaatuista.
- n52
tänne ripille,jaa tuosta napista,no juu,mutta kun mä en haluaisi vielä tunnustaa kun siellä gigololandiassa oli niiiiiiiihhnnn...tuota kilttejä kaikki koko ajan vain halusi antaa jotain ja jos minä nyt pari päivää vielä hehkuen muistelisin ennekuin luovutan pois.Kun se matkakin oli aika kallis niin ..juu..en minä vielä haluakkaan niistä kevyemmäksi.
Tulen takaisin joskus...ehkä
Miten teillä on nuin paljon tyhjiä viinipulloja nurkassa?
Ai,mutta onhan tuossa vajaa pullo.Jos minäkin huikan.slurps kulkulkulkulp...olipa makosaa,ei ihme,että menee tuhottomat määrät tuota viiniä.
VOI,EI!!!
Vieno on myynyt kirkolle ViidenViikonVinettoa!!!
Mahtaa kirkkoon olla tungos juomenaa.. ei kun.. huomenna...=)
Mä painun nyt sinne sohvalle...- papitar
synneistäsi,niin kauan kuin tuntuu hyvältä.Maallinen nautinto on ensimmäinen etappi oikealle tielle.Ripittäytymisen voi tehdä vasta sitten kun kehossa alkaa tuntua liian täydeltä.
Matkoja varten suosittelen kuitenkin täysrippiä,tuliaisia kun varmasti tulee hankittua.
Viinissä oli kieltämättä jotain outoa. - papitar
Jos korkein suo,illaksi on tulossa kolleegani lähetyssaarnaaja vierailulle.Jos on intiimejä kysymyksiä,hän varmasti mielellään vastaa niihin.
Ripittäytymässä voi käydä normaaliin tapaan.
Antakaa niin teille annetaan.
Rakastakaa niin teitä rakastetaan.
Olkaa kirjoituksissanne vahvoja niin palsta on oleva teidän ikuisesti.
Kiitos. - papitar
papitar kirjoitti:
Jos korkein suo,illaksi on tulossa kolleegani lähetyssaarnaaja vierailulle.Jos on intiimejä kysymyksiä,hän varmasti mielellään vastaa niihin.
Kiitos.tiedotuksen eksymistä väärään paikkaan.Eilinen hartaushetki vaikuttaa vielä.
- n52
papitar kirjoitti:
synneistäsi,niin kauan kuin tuntuu hyvältä.Maallinen nautinto on ensimmäinen etappi oikealle tielle.Ripittäytymisen voi tehdä vasta sitten kun kehossa alkaa tuntua liian täydeltä.
Matkoja varten suosittelen kuitenkin täysrippiä,tuliaisia kun varmasti tulee hankittua.
Viinissä oli kieltämättä jotain outoa.ymmärtää ja raahasin tuossa tullessani teille uuden satsin.
Siinä on tonkka(tämähän on nyt niinkuin hätätila) VeisaajienViiniä se on uutuustuote joka sopii minusta tänne testiin ja ektrana on tämä KatujienKossu.Neuvoisin lirauttamaan aimo annoksen siihen viinitonkkaan koska sen juottaminen täällä voisi lisätä asiakkaita.
Hinnan saatte sopia Vienon kanssa,mutta vinkkinä sanoisin,että Vienolla voi olla kova rippihalu joten siitä narusta voisi nykäistä.
Kai papitar nyt muistaa sitten meikäläistä kun tulee tarvetta kirkolle?) - papitar
n52 kirjoitti:
ymmärtää ja raahasin tuossa tullessani teille uuden satsin.
Siinä on tonkka(tämähän on nyt niinkuin hätätila) VeisaajienViiniä se on uutuustuote joka sopii minusta tänne testiin ja ektrana on tämä KatujienKossu.Neuvoisin lirauttamaan aimo annoksen siihen viinitonkkaan koska sen juottaminen täällä voisi lisätä asiakkaita.
Hinnan saatte sopia Vienon kanssa,mutta vinkkinä sanoisin,että Vienolla voi olla kova rippihalu joten siitä narusta voisi nykäistä.
Kai papitar nyt muistaa sitten meikäläistä kun tulee tarvetta kirkolle?)rakas nikkiseni.
Kyllähän minä ymmärrän ja tottakai muistan kaikkia seurakuntalaisia.Tule milloin vain tuntuu siltä.
Veisaajien viini onkin mainio ajatus.Veisaajat ovat aika harvalukuisia täällä.Jokainen veisaa äänellään ja tärkeintähän ei ole miltä kuulostaa vaan se,että minkä tekee,sen tekee täysin rinnoin.
Hoidan maksupuolen Vienon kanssa. - tähtitoimittaja ejk
papitar kirjoitti:
Kiitos.lähetyssaarnaaja asent.... korjaan astuu sakastiin? Onko mahdollista saada ehtoollinen?*etsii ViidenViikon tonkkaa pöydän alta*
- papitar
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
lähetyssaarnaaja asent.... korjaan astuu sakastiin? Onko mahdollista saada ehtoollinen?*etsii ViidenViikon tonkkaa pöydän alta*
ReissuLassen lomalentojen aikataulusta.Laitoin erään sielupoloisen pyhiinvaellusmatkalle menopaluu lipulla varusteltuna.Lähetyssaarnaaja saapuu paluulipulla,mikäli tullissa ei ilmene ongelmia.
Tokihan ehtoollisen saa tarvittaessa,mahdollisuus on useaankin ehtoolliseen päivässä jos siltä tuntuu.
Juokaa ja syökää,hengellisyys ja ruumiin maallinen ravitsemus kulkevat käsi kädessä. - tähtitoimittaja ejk
papitar kirjoitti:
ReissuLassen lomalentojen aikataulusta.Laitoin erään sielupoloisen pyhiinvaellusmatkalle menopaluu lipulla varusteltuna.Lähetyssaarnaaja saapuu paluulipulla,mikäli tullissa ei ilmene ongelmia.
Tokihan ehtoollisen saa tarvittaessa,mahdollisuus on useaankin ehtoolliseen päivässä jos siltä tuntuu.
Juokaa ja syökää,hengellisyys ja ruumiin maallinen ravitsemus kulkevat käsi kädessä.tuntuu kovastikin että tarvitsen ehtoollista. Tuli eilen vähän ryypiskeltyä tuolla JanoJuomaPutiikissa koska suicide-matka meni ihan vit.. eikun ketuilleen *ripittäytyy*.
No kaadahan vähän siitä tonkasta! *avaa suunsa ammolleen*
Olen ihan itsekseni enimäkseen harjoittanut tuota itserippittäytymistä, niin onko se jotenkin poikkeuksellista?
Syntisäkkininkin pyrin tavantakaa tyhjentämään, koska en millään jaksa kantaa suuria taakkoja kerralla.
Haluankin kävellä kevein kenkin, ettei varpaitani purista, niin onko se kevytkenkäistä?
On sitten tietysti tämä tosissaan ottamisen synti* ..siis kaikki väliin on niin totta.
Nauramisen syntiin* en ole keksinyt pelastusta, sillä huumorini ei suostu ymmärtämään, ettei vakaville asiolle sovi nauraa.
Sitten on vielä tämä virhearvionti ja luuleminen.
Toisinaan taas ymmärtämättömyys, kun ei yrityksistäänkään huolimatta ymmärrä kaikkea.
Pahinta varmaankin on itserakkaus, kun itseään välillä pyrkii rakastamaan kaikesta puuttellisuudestaankin huolimatta. Voiko siitä vapautua?
Noita perisyntejä olen uteliasuuttani kokeillut ja koskapa ne ovat perittyjä , niin niihin ei oikein ole tuntunut löytyvän mitään oikotietä.
Vaikka siis olenkin pyrkinyt elämään synnittömästi* mahdollisuukseni mukaan , niin mieleni kehittää aina uusia ja en voi koskaan tietää etukäteen millaisia se tulevaisuudessa taas saa aikaan.
Olen nyt ripittäytynyt.- papitar
voi käyttää satunnaisesti keventämään taakkaa.
Syntisäkkiä ei kannata tyhjentää vaan jokaista rippiä varten on otettava uusi säkki.
Kevein kengin taivaltaminen elämän kivisiä polkuja on jopa hyväksi.Jos tunnette muuttuvanne kevytkenkäiseksi asiaan auttaa pikarippi.
Teidän syntinne eivät oikeastaan ole syntejä vaan luonteenpiirteitä.Rakastakaa itseänne ja sallikaa itsenne olla sellainen millaiseksi teidät on luotu.Älkää pyytäkö korkeimmalta anteeksi sitä,millaiseksi hän on teidät muovannut,koska silloin osoitatte tyytymättömyyttä hänen luomistyöhönsä.
Opetelkaa tulemaan toimeen itsenne kanssa ja osoittakaa itsellenne ymmärrystä.Älkää liikaa vaivatko mieltänne tutkimalla omaa sisintänne,vaan nauttikkaa elämästä.
Jos tämä ei onnistu tehkää synnillisiä tekoja ja huomaatte vapautuvanne itsetutkiskelusta.
Menkää nyt rakas nikkini ja aloittakaa hekumallinen maallinen elämä.Teillä on siihen nyt avaimet,muistakaa käyttää niitä. papitar kirjoitti:
voi käyttää satunnaisesti keventämään taakkaa.
Syntisäkkiä ei kannata tyhjentää vaan jokaista rippiä varten on otettava uusi säkki.
Kevein kengin taivaltaminen elämän kivisiä polkuja on jopa hyväksi.Jos tunnette muuttuvanne kevytkenkäiseksi asiaan auttaa pikarippi.
Teidän syntinne eivät oikeastaan ole syntejä vaan luonteenpiirteitä.Rakastakaa itseänne ja sallikaa itsenne olla sellainen millaiseksi teidät on luotu.Älkää pyytäkö korkeimmalta anteeksi sitä,millaiseksi hän on teidät muovannut,koska silloin osoitatte tyytymättömyyttä hänen luomistyöhönsä.
Opetelkaa tulemaan toimeen itsenne kanssa ja osoittakaa itsellenne ymmärrystä.Älkää liikaa vaivatko mieltänne tutkimalla omaa sisintänne,vaan nauttikkaa elämästä.
Jos tämä ei onnistu tehkää synnillisiä tekoja ja huomaatte vapautuvanne itsetutkiskelusta.
Menkää nyt rakas nikkini ja aloittakaa hekumallinen maallinen elämä.Teillä on siihen nyt avaimet,muistakaa käyttää niitä.Myönnän olevani hyvinkin hekumallinen ja näihin synnissä* elämisen riemuihin on mieleni kiintynyt.
En niikään ole huolissani itsestäni, sillä olen tehnyt sopimuksen tuon Korkeamman kanssa tästä elämisen nautinnosta.Kysymys onkin siitä, että toiminko näin viettelijänä muihin nähden ja millaiseen rankaisuun viettelyksestä joudun?
Toisaalta olen huomannut, että tämä toimii myöskin vapauttavana tekijänä kanssaihmisiin nähden. Hekin uskaltautussa hekumallisuuteen pääsevät tiukkapipoisuuden armottomuudesta. Verenkierto on niin tärkeää hyvinvoinnille. Tosi ymmärrän, että tuo hautausurakoitsija on sitä tyytyväisempi, mitä kalvakkaimpia olemme. Mutta hän taitaa olla nainen, niinkuin minäkin ja mieluimmin vietelen miehiä. Miesten vietteleminen tuottaa tyydytystä.
Pitääkö siitäkin ripittäytyä?- papitar
NainenKirjoittaa kirjoitti:
Myönnän olevani hyvinkin hekumallinen ja näihin synnissä* elämisen riemuihin on mieleni kiintynyt.
En niikään ole huolissani itsestäni, sillä olen tehnyt sopimuksen tuon Korkeamman kanssa tästä elämisen nautinnosta.Kysymys onkin siitä, että toiminko näin viettelijänä muihin nähden ja millaiseen rankaisuun viettelyksestä joudun?
Toisaalta olen huomannut, että tämä toimii myöskin vapauttavana tekijänä kanssaihmisiin nähden. Hekin uskaltautussa hekumallisuuteen pääsevät tiukkapipoisuuden armottomuudesta. Verenkierto on niin tärkeää hyvinvoinnille. Tosi ymmärrän, että tuo hautausurakoitsija on sitä tyytyväisempi, mitä kalvakkaimpia olemme. Mutta hän taitaa olla nainen, niinkuin minäkin ja mieluimmin vietelen miehiä. Miesten vietteleminen tuottaa tyydytystä.
Pitääkö siitäkin ripittäytyä?loi viettelijät ja vieteltävät.
Älä ole huolissasi,suorita tehtävääsi nautinnolla ja antaumuksella.Suurempi synti on jättää kykynsä käyttämättä.Jaa muille sitä,mistä nautit ja tee heidänkin elämänsä elämisen arvoiseksi.Kun teet sen puhtain sydämmin,ei syntisi poikkea muiden synneistä.
Vietteleminen on synneistä hauskinta,joten kumpaankin kysymykseesi annan vastauksen ihan tavallinen ripitys riittää.
- kauppias
rauhaa ja seesteistä viikonvaihdetta hengennaiselle, varaisin jo etukäteen rippituolin sunnuntaiksi. Pahoittelen että tämäniltainen lähetyssaarnaajan vierailu näin jää minulta kuulematta, nauhoittanette sen kuitenkin,niin kuuntelen palattuani.
Jospa kipaisen muutaman päreen tuolta kirkon katolta matkaviemisiksi, ne nämä sukulaisvierailut vaativat varapärevaraston. Kiitos jo valmiiksi.- papitar
vain nikkin.Kaikki mikä on minun,on myös teidän käytettävissänne.
Olkoon rakkaus ja ymmärrys seurananne vierailunne ajan.Kivisetkin polut on kuljettava,jotta pääsisi viheriöiville niityille.
Menkää avoimin mielin ja olkoon suojelus mukananne.
Tuo Hautaustoimisto ei suostunut, tai osannut haudata Anonyymiä.Sieltä pyydettiinkin minua kääntymään teidän puoleenne.Väitti mokoma, ettei haamua voi haudata. Miten on, saako täältä avun?
- papitar
tilanne.
Lähimmäistä ei voi haudata ilman hänen suostumustaan ja elävältä hautaaminen on vastoin kirkollisia periaatteita.
Haamujen hautaaminen on vieläkin vaikeampaa.Yleensä haamut ilmestyvät vasta hautajaisten jälkeen,ylösnousemisen hetkellä tapahtuu jokin erehdys ja nämä sielut jäävät ikäänkuin välitilaan.
Voisitteko sulkea kyseisen haamun väliaikaiseti vaikkapa pulloon.Tutkin kirkonkirjastosta menettelyä tämmöisen tapauksen kohdalla. papitar kirjoitti:
tilanne.
Lähimmäistä ei voi haudata ilman hänen suostumustaan ja elävältä hautaaminen on vastoin kirkollisia periaatteita.
Haamujen hautaaminen on vieläkin vaikeampaa.Yleensä haamut ilmestyvät vasta hautajaisten jälkeen,ylösnousemisen hetkellä tapahtuu jokin erehdys ja nämä sielut jäävät ikäänkuin välitilaan.
Voisitteko sulkea kyseisen haamun väliaikaiseti vaikkapa pulloon.Tutkin kirkonkirjastosta menettelyä tämmöisen tapauksen kohdalla.Huomaan ongelmani olevan hyvin erikoinen. Tosin en ole varma mikälisikäli tämä hahmo tosiaankin muutui haamuksi rovionnin yhteydessä.Mutta oletettavasi se on ollut haamu jo ennen sitäkin...siis jonkinlainen haamukirjoittaja. Silti väittäisin , että tämä muoto esiintyy näillä palstoilla muissakin kirjoittajissa ja näin se haamuuntuu moninkertaiseksi. ANONYYMISYYS onkin jonkinlainen kollektiivitietoisuus. Kun siis aikoinani käytin tuota nikkinäni, niin en tajunnut sen personoituneen minuun.
Kuuluiskohan tämä tuon psykolokin osaamis alueessen? Olisin silti hyvin kiitollinen jos kirjoistasi löytysi sille joku mantra tai loitsu.- papitar
Huomaan ongelmani olevan hyvin erikoinen. Tosin en ole varma mikälisikäli tämä hahmo tosiaankin muutui haamuksi rovionnin yhteydessä.Mutta oletettavasi se on ollut haamu jo ennen sitäkin...siis jonkinlainen haamukirjoittaja. Silti väittäisin , että tämä muoto esiintyy näillä palstoilla muissakin kirjoittajissa ja näin se haamuuntuu moninkertaiseksi. ANONYYMISYYS onkin jonkinlainen kollektiivitietoisuus. Kun siis aikoinani käytin tuota nikkinäni, niin en tajunnut sen personoituneen minuun.
Kuuluiskohan tämä tuon psykolokin osaamis alueessen? Olisin silti hyvin kiitollinen jos kirjoistasi löytysi sille joku mantra tai loitsu.montaa keinoa tähän tapaukseen.
Eräässä kirjassa kyllä mainittiin mielentyhjennysmeditaatio.Riskit ovat kuitenkin aika korkeat,saavutettuun hyötyyn verrattuna.
Tämäntyyppiset haamuoliot voivat aktivoitua aika ajoin meditaatiosta huolimatta.
Mustaa makiaa voisi kokeilla, mutta ammattitaitoista kyseisen riitin harjoittajaa lienee vaikeaa löytää.
Ehdottaisin, että annatte haamun pysyä joukossamme ja toivokaamme koko sydämmistämme,että hän löytää paikkansa keskuudestamme. - n52
Huomaan ongelmani olevan hyvin erikoinen. Tosin en ole varma mikälisikäli tämä hahmo tosiaankin muutui haamuksi rovionnin yhteydessä.Mutta oletettavasi se on ollut haamu jo ennen sitäkin...siis jonkinlainen haamukirjoittaja. Silti väittäisin , että tämä muoto esiintyy näillä palstoilla muissakin kirjoittajissa ja näin se haamuuntuu moninkertaiseksi. ANONYYMISYYS onkin jonkinlainen kollektiivitietoisuus. Kun siis aikoinani käytin tuota nikkinäni, niin en tajunnut sen personoituneen minuun.
Kuuluiskohan tämä tuon psykolokin osaamis alueessen? Olisin silti hyvin kiitollinen jos kirjoistasi löytysi sille joku mantra tai loitsu.mitähän sä olet laskenut liikkeelle kun edes takas tappo,elvytys,roihu ja tuhka,nyt tuolla Vienon putiikissa joku kaulaa kyttäävä tyyppi kertoo vitsejä puolisammuneille asiakkaille ja lupaa jatkuvaa känniä jos joku rupee veren luovuttajaks.
Missä se papitar olisko siitä apua.
Mä kyllä taidan kohta hyväksyä sen pakomatkapaketin makso mitä makso.
Hitsi kun se maronkin jäi sinne gigololandiaan.
Mä yritin kiskoa sitä mukaani,mutta se piti niin tiukasti kiinni sängyntolpasta,että mä luovutin aika äkkiä.
Mä kyl meinaan ehdottomasti palata sinne sen kanssa,oli siellä niiiiihn..no..siis..jotain.Todella JOTAIN!!!
Ai niin tämä tärkein.Tule nyt auttamaan!
- VienoViini
Voisinko sovittaa syntini ja pitää vielä tämän illan JanoJuomaPutiikissa avoimet ovet ja itsepalvelun?
Supistaisin hiukan valikoimaa ja lupaan olla itse maistamatta uutuuksia, käykö?- papitar
kuulla,että jalosti ajattelettu kyläläisiä ja asetatte kaikkien hyvinvoinnin oman eden tavoittelun edelle.
Pitäkää ihmeessä nikkini avoimet ovet,omistaan jakaminen on suuri hyve.
Ripillä voisitte käväistä jossain välissä huomenna.
- korppikotka
kalmisto.taas tätä savua.ehkäpä muutama raatokin.
*tekee savusukelluksen* - papitar
palolaitos viipyy?
Ymmärrän tämän olevan merkki ylhäältä.Parhaani mukaan yritän johdattaa nikkikuntaa oikealle tielle,mutta ilmeiseti korkein ei ole tekemisiini tyytyväinen.
Täydestä sydämmestäni yritän uudelleen,paremmin ja keskityn täysin rinnoin tehtävääni.
Meidän on välillä kaaduttava,jotta ymmärtäisimme kävelemisen ihanuuden. - papitar
hartaushetkien jälkeen olen vakuuttunut olevani oikealla tiellä.
Hartaushetket ja ripitykset jatkukoon entiseen tapaan kirkon savuavilla raunioilla.
Entiseen tapaan voi myös nyt mustuneeseen vaivaisnikkiin tiputtaa ropoja.Suuretkin summat ovat tervetulleita,nythän on nimittäin niin että kylän pankki kaatui eilisessä hävityksen kauhistuksessa.
Kaikenlaiset lahjoitukset sielujen ruokkimiseen ja kirkon raunioiden siivoamiseen ovat tervetulleita.
Tarvittaessa suoritan myös kotikäyntejä.
Koettelemukset ovat raskaita,mutta avaavat silmämme jotta näkisimme kulkevamme oikeaa tietä.
Autuaita ovat raskautetut,sillä ilman heitä helvettiin olisi tungosta.
Paistakoon aurinko kylämme ylle tänäkin päivänä.
Kiitos.- maron
rahani. Juuri ehdin tehdä panon pankkiin, ennenkuin kaikki katosi taivaan tuuliin.
Nyt olen köyhä, uudet luomurintani sulivat kuumuudessa, ja nyt tarvitsen tukea vaikeassa tilanteessani - hyvin hiljaistakin täällä on , vain korppikotka kaartelee kylläisen näköisenä taivaalla. Tähtitoimittaja näköjään selvisi ehjin nahoin, järkytyksestään huolimatta hän valaa uskoa kylän uudelleenrakentamiseen. Tai sitten hän on päissään kuin käki jo aamuvarhaisella.
Tulenko ripille vai menenkö kapakaan???
Siunausta vain työllesi tänä vaikeana aikana:)) - papitar
maron kirjoitti:
rahani. Juuri ehdin tehdä panon pankkiin, ennenkuin kaikki katosi taivaan tuuliin.
Nyt olen köyhä, uudet luomurintani sulivat kuumuudessa, ja nyt tarvitsen tukea vaikeassa tilanteessani - hyvin hiljaistakin täällä on , vain korppikotka kaartelee kylläisen näköisenä taivaalla. Tähtitoimittaja näköjään selvisi ehjin nahoin, järkytyksestään huolimatta hän valaa uskoa kylän uudelleenrakentamiseen. Tai sitten hän on päissään kuin käki jo aamuvarhaisella.
Tulenko ripille vai menenkö kapakaan???
Siunausta vain työllesi tänä vaikeana aikana:))järkyttävien hetkien jälkeen on parempi ensin vahvistaa itseään ruumiillisesti.
Tapahtumat ovat syvästi järkyttäneet meidän rauhallista kyläämme ja mielemme etsii selityksiä tapahtuneelle.
Meidän on urheasti koottava itsemme ja jatkettava eteenpäin.
Tukekaamme toinen toistamme ruumiillisesti ja henkisesti.
Ota se mitä omistat ja käy kapakkaan mieltäsi virkistämään.
Ei ole mitään ripitettävää, olen ainakin kuukauden kulkenut ja elänyt kaidalla polulla.
Tiijä sitten jos saan tuon pakettimatkan ReissuLasselta, miten paljon pitää sen jälkeen ripittäytyä.- papitar
jo korkea aika korjata tilanne.Ihan tässä työttömäksi joutuu,jos kaikki alkavat kaitaa polkua kulkemaan.
Oikein antoisaa matkaa sinulle nikkini.Avaa sydämmesi ja kehosi uusille asioille ja ole vastaanottavaisella mielellä.
Papitar poistuu nyt päivän ajaksi hartaushetkeen ja vapaaehtoiseen ripitykseen itsepuhdistautumista varten.
Raunioille voi jättää kysymyksiä ja ajatuksia.Otan yhteyttä heti palattuani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1103029Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171922710Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622156Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.11441Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2421416Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31131Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3892Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103873