Yleistä kissoistaVastattu 19 v

Metsäkissa?

Löysin tämmösen rappukäytävästa... Tuli puolittain väkisin ovesta sisään;) Oli kaksi viikkoa "hoitolassa", jonka jälkeen muutti pysyvästi... Yritin kysyä "hoitolalääkäriltä" rotua, mut se sanoi ainostaan kissan olevan p…
OikeudenkäynnitVastattu 21 v

En usko!

Kolme ihmistä tappava on HULLU!!! Sellanen ihminen ei pysty elämään normaalia elämää 45-vuotta tappamatta uudestaan tai edes jollakin tapaa oireilematta: alkoholismi, mielenterveyden häiriöt yms. Mä en usko, että meissä…

Hauppauge WinTV Nova-T (pci)

Onko kukaan saanut kyseisen kortin softaa toimimaan moitteetomasti? Tuskin itse raudassa on vikaa? Mulla meni 3-4 tuntia, että löysin uuden ja vanhan ajuriyhdistelmän kuorrutetuna Billyn päivityksellä... toimi hetken ai…

Suuri Terrorismin Vastainen Sota?

Jenkit ne vaan luulee, että terrorismi voitetaan tappamalla kaikki terroristit ja kotona ne luulee, että kaikki rikollisuus voitetaan rakentamalla lisää vankiloita;) No, hyvin pyyhkii! Vankeja on eniten maailmassa ja te…
Maailman menoaVastattu 21 v

JUMALA ON SUURI!

Heh, seuraavaksi tulee pikkupikku maanjäristys San Fransiscoon... Päällikkö, jos sellaista on? antaa kunnon höykytystä? Jenkkilä tuhoutuu, enkä tasan tarkkaan itke kyyneltäkään;)
AmmattiliitotVastattu 21 v

Hyöty?

Niin mä olen ymmärtänyt, että jatkossa koneet jauhavat juhannuksena ja joulunakin? Tuli vaan mieleen, että monta päivää koneet nyt seisoivat ja monta juhannusta ja joulua pitää ajaa, jotta vahinko on katettu? Kymmenen v…
AmmattiliitotVastattu 21 v

Sairaanhoitajat

On se vähän outoa, että aina kun on kyse duunareitten työtaistelusta, niin mediassa mukaan otetaan sairaanhoitajien palkkaus? (Kaikki kunnia sairaanhoitajille ja heille kuuluisi suoraan tonni lisää kuukaudessa...;)) Jos…

Revin peffani...

jos joku esm. Suomen Punainen Risti järjestää keräyksen amerikkalaisten uhrien hyväksi. On se ihme, jos maailman rikkain valtio ei pysty huolehtimaan vähäosaisistaan? Käyvät sotaa jotain miljardilla per päivä? Haistakoo…
OikeudenkäynnitVastattu 20 v

Julkkis-syyttäjät

Menikö syytäjillä pupu pöksyyn? Tuliko hommasta liian iso? No, syytetyn N.N elämä on pilattu, mutta syyttäjä X.X saa pian kovapalkkaisen työn hesalaisessa lakifirmassa? Joo, korvausta tulee 100 egeä per päivä => 6000 se…

Ohukainen ja paksukainen

CIA:n hupa-salainen raportti on vissiin vuotanut julkisuuteen. Sanovat, että irakista on tulossa tai tullut kaikkien aikojen tehokkain terroristien "koulutusleiri";) Bush ja Blair, siinäpä oikein kumppanukset? Bush hyök…
Maailman menoaEi vastauksia

Euroopan liittovaltio!

Minkä hemmetin takia brittien(Bläir) pitää lähteä Buskhan ja israelin mukaan hyökkämään jonnekin hevon vitun irakiin? Mä en ikipäivänä sitä ymmärrä... ihan kuin engelsmanneilla ois joku samanlainen ongelma kuin meillä s…
Yleistä mediastaVastattu 21 v

Jokaiselle jotakin?

Äsh! Ihan pelkkää byrokraattista sontaa... joitakin ohjelmia on pelkästään sen takia, että jotkut säilyttävät hyvin palkatut virkansa.
Maailman menoaEi vastauksia

Suomen armeija

Jenkkien mielestä Suomi pystyy pahan paikan tullen mobilisoimaan 1,2 miljoonaa miestä ja naista... Ainakin 80-luvulla opeteltiin mettään meneminen. Todennäköisesti nykyäänkin;) Se on jo osoitettu Afganistanissa ja Iraki…