Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
salla_90
profiilit
salla_90
salla_90
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hmm. Tässä en nyt tarkoittanut sitä, millainen mies on kännissä, vaan oikea pointtini näkyy kyllä viestissäni.. Nainen haluaa viettää kahdenkeskistä aikaa miehensä kanssa, ok, mutta mieskin varmaan haluaa tavata ystäviään ennen kuin vauva syntyy. tuossa on syy, miksi itse en voisi "kahlita" miestä kotiin kanssani. Sekä mies että nainen kun tarvitsevat sitä omaa tilaa, ja ystävien seuraa..
17.04.2009 20:42
Ja yhä selkäkipuja. Välillä en meinaa päästä sängystä ylös. Eli kaikilla ei mene ohi ihan tuosta vaan nuo kivut, miulla on ollut koko raskauden ajan, ja neuvolassa sanottiin, ettei tilanne luultavasti tule muuttumaan.
17.04.2009 20:15
että mamma tarkoittaa myös äitiä monien mielestä?
17.04.2009 17:18
Itse tajusin tehdä testin viime vkon perjantaina, ja sain tietää olevani n.viidennellä kuulla..
03.04.2009 19:42
Miksi tuleva isä EI saisi juoda? Uskon, että miehilläkin on stressaavaa, ja jos muutama olut auttaa rentoutumaan hetkeksi, niin mitä pahaa siinä on? Voi olla että (toivottavasti) ymmärsin pointtisi väärin?
03.04.2009 19:26
että olen aivan samanlainen. Elokuussa laskettu aika, ja olen paniikissa jos päivän aikana ei tunnu kuin muutama liikahdus/potku. Miun puolesta vaavi sais riehua säännöllisin väliajoin, että tiedän sen olevan ok. :) (Ja kenenkään on turha vetää hernettä nenään tästä tekstistä.)
03.04.2009 19:23
Miullakin esikoinen tulossa, joten olen vain tyytyväinen että tuon paketin saan. Ei niillä väreillä niin väliä, ja kyllähän niitä vaatteita tulee itsekkin ostettua, joten silloin voi sitten ostaa juuri sellaiset kun itse haluaa. :)
Mutta selvästi on hyvä, etten ole viime vuoden pakettia nähnyt, niin en voi "harmitella" muiden mukana, että edellinen paketti olisi ollut hienompi. ;)
03.04.2009 19:13
tulossa "räyhäämään", vaikka itse tällä hetkellä poltankin vielä, vaikkakin olen vähentänyt. Tarkoituksena lopettaa kokonaan, kunhan kykenen. Kuten varmasti tiedätte, tupakkiin jää koukkuun. :) Mutta tietysti on huono homma, että raskaana olevat polttaa, mutta sehän on jokatapauksessa jokaisen oma asia.
03.04.2009 19:05
Joku sentäs ymmärtää miten asia on..
03.04.2009 19:01
mutta näin asia on. Ja kun asuu pikkupaikkakunnalla, ei neuvolaankaan ole mitenkään erityisenpitkiä jonoja.
Se, joka haluaa luulla että valehtelen ja huvikseni tänne kirjoittelen, voi ajatella aivoillaan hieman paremmin..
03.04.2009 19:00
päättelivät sikiön "koosta", ja siitä mitä olen itte tuntenut, ja mieheni oli viisaampi, ja osasi sanoa että menkat ollu marraskuussa viimeks.
03.04.2009 18:58
ja sieltä sanottiin, että olen n.20vkolla menossa. Siellä kuunneltiin lapsen sydän-ääniä ja tunnusteltiin missä kohdalla vauva on. Ensi viikolla sitten ultraan. :)
30.03.2009 13:59
1 / 1