Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Venäjän valloitukset siunauksina

Venäjän valloitukset siunauksina Kun Suomesta tuli Venäjänmaan suuriruhtinaskunta v. 1809, voidaan tapahtunutta muutost
    Profetiat
    13
    129
  2. Kaikilla presidenttiehdokkailla on raamatullinen etunimi

Huomasin yhtäkkiä tänään, että kaikilla presidenttiehdokkailla on raamatullinen etunimi. Sauli Niinistö ( Sauli tulee S
    Maailman menoa
    30
    128
  3. RV-lehdessä juttu Venäjä-profetioista

Helluntaiherätyksen RV-lehden (Ristin Voitto) numerossa 34/2014 on kahden sivun juttu Venäjästä ja Venäjä-profetioista.
    Profetiat
    8
    128
  4. Länsimainen yhteiskunta on saatanallinen kultti

Länsimainen yhteiskunta on saatanallinen kultti Ohessa käännökseni fil.tri Henry Makowin 16.1.2015 nettisivullaan http:
    Maailman menoa
    6
    127
  5. Kuopion lapsimurhaaja harrasti itämaista noituutta

Kuopion lapsimurhaaja harrasti itämaista noituutta Kuopion lapsimurhaaja kiinnostui vaativan uraelämän ja loppuunpalami
    Maailman menoa
    8
    126
  6. Juutalaisen rabbin varoitus: sota on hyvin lähellä

Juutalaisen rabbin varoitus: sota on hyvin lähellä Rivkah Lambert Adler kirjoitti 26.8.2015 Breaking Israel News –sivus
    Profetiat
    20
    126
  7. Perustan uuden puolueen

Päätös on tehty: perustan uuden puolueen. Kuten monet tietävät, olen pähkäillyt uuden puolueen perustamista jo pitkään.
    Maailman menoa
    13
    126
  8. Jouko Pihon testamentti: saamani 24 sanomaa kuuden vuoden aikana

Keräsin 9.7.2012 nettisivuiltani (http://www.kolumbus.fi/jouko.piho) koosteen kuuden vuoden aikana saamistani 24 profeet
    Profetiat
    10
    125
  9. Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia unia ja profetioita

Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia unia ja profetioita Aloitan uuden kirjoitussarjan, jossa julkaisen päivit
    Profetiat
    6
    125
  10. Beckyn profetia minulle

Beckyn profetia minulle Becky Amendola profetoi minulle 10.4.1982 Christ for the Nations Instituutissa USAn Dallasissa:
    Profetiat
    6
    125
  11. Ann-Mari Palon näky seurakunnan tilasta

Ann-Mari Palon näky seurakunnan tilasta Näin taannoin näyn seurakunnan tilasta. Menin seurakuntaan sisälle. Ihmettelin
    Profetiat
    3
    124
  12. Jukka Rokan v. 1982 saama näkyilmestys

Jukka Rokan v. 1982 saama näkyilmestys Steven Lightlen jatkaessa puhettaan tunsin jälleen Pyhän Hengen valtavan läsnäol
    Profetiat
    4
    124
  13. Liisa Nuutisen 17.1.2016 näkemä näky

Liisa Nuutisen 17.1.2016 näkemä näky Näin 17.1.16 tällaisen näyn: Näin näyn purppuranpunaisesta viljapellosta. Jotkut
    Profetiat
    10
    123
  14. Tarvitaanko Suomessa uusi puolue?

Minun mielestäni Suomessa tarvitaan Perussuomalaisten lisäksi toinen voimakas nykymenoa vastustava puolue. Pienpuolueita
    Maailman menoa
    19
    122
  15. Kyllikin sanoma

Kyllikin saama sanoma 6.7.2014 Lähetän teille ajatuksia, joita koin saaneeni Jumalalta koskien Suomea ja erityisesti Su
    Profetiat
    9
    120
  16. Kohti sotaa ollaan menossa

Kohti sotaa ollaan menossa Amerikkalainen profeetta, Nathan Leal, on analysoinut vuotta 2015 ja toteaa, että kohti sota
    Profetiat
    23
    119
  17. Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista

Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista Thomas Horn näki näyn, että taivaalta tulee putoamaan suuri asteroi
    Profetiat
    2
    116
  18. Veronika Westin sanoma Trumpista jumalattomien rauhanhäiritsijänä

Veronika West sai 13.7.2021 sanoman presidentti Trumpista rauhanhäiritsijänä (trouble maker), joka häiritsee Jumalaa vas
    Profetiat
    19
    115
  19. Sisaren 21.5.2019 näkemä uni Sauli Niinistöstä

Sisaren 21.5.2019 näkemä uni Sauli Niinistöstä Olin unessa jossain kesäisessä kaupungissa - voisi olla mm. Helsinki. Y
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    114
  20. Suomen tie

Suomen tie Suomen tie on ollut menneinä historian vuosisatoina varsin vaihtelevaa ja monien sotien ja kamppailujen sävy
    Profetiat
    2
    113