piho

Aloituksia
588
Kommenttia
837
Venäjän valloitukset siunauksina
Venäjän valloitukset siunauksina Kun Suomesta tuli Venäjänmaan suuriruhtinaskunta v. 1809, voidaan tapahtunutta muutost13129Kaikilla presidenttiehdokkailla on raamatullinen etunimi
Huomasin yhtäkkiä tänään, että kaikilla presidenttiehdokkailla on raamatullinen etunimi. Sauli Niinistö ( Sauli tulee S30128RV-lehdessä juttu Venäjä-profetioista
Helluntaiherätyksen RV-lehden (Ristin Voitto) numerossa 34/2014 on kahden sivun juttu Venäjästä ja Venäjä-profetioista.8128Länsimainen yhteiskunta on saatanallinen kultti
Länsimainen yhteiskunta on saatanallinen kultti Ohessa käännökseni fil.tri Henry Makowin 16.1.2015 nettisivullaan http:6127Kuopion lapsimurhaaja harrasti itämaista noituutta
Kuopion lapsimurhaaja harrasti itämaista noituutta Kuopion lapsimurhaaja kiinnostui vaativan uraelämän ja loppuunpalami8126Juutalaisen rabbin varoitus: sota on hyvin lähellä
Juutalaisen rabbin varoitus: sota on hyvin lähellä Rivkah Lambert Adler kirjoitti 26.8.2015 Breaking Israel News –sivus20126Perustan uuden puolueen
Päätös on tehty: perustan uuden puolueen. Kuten monet tietävät, olen pähkäillyt uuden puolueen perustamista jo pitkään.13126Jouko Pihon testamentti: saamani 24 sanomaa kuuden vuoden aikana
Keräsin 9.7.2012 nettisivuiltani (http://www.kolumbus.fi/jouko.piho) koosteen kuuden vuoden aikana saamistani 24 profeet10125Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia unia ja profetioita
Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia unia ja profetioita Aloitan uuden kirjoitussarjan, jossa julkaisen päivit6125Beckyn profetia minulle
Beckyn profetia minulle Becky Amendola profetoi minulle 10.4.1982 Christ for the Nations Instituutissa USAn Dallasissa:6125Ann-Mari Palon näky seurakunnan tilasta
Ann-Mari Palon näky seurakunnan tilasta Näin taannoin näyn seurakunnan tilasta. Menin seurakuntaan sisälle. Ihmettelin3124Jukka Rokan v. 1982 saama näkyilmestys
Jukka Rokan v. 1982 saama näkyilmestys Steven Lightlen jatkaessa puhettaan tunsin jälleen Pyhän Hengen valtavan läsnäol4124Liisa Nuutisen 17.1.2016 näkemä näky
Liisa Nuutisen 17.1.2016 näkemä näky Näin 17.1.16 tällaisen näyn: Näin näyn purppuranpunaisesta viljapellosta. Jotkut10123Tarvitaanko Suomessa uusi puolue?
Minun mielestäni Suomessa tarvitaan Perussuomalaisten lisäksi toinen voimakas nykymenoa vastustava puolue. Pienpuolueita19122Kyllikin sanoma
Kyllikin saama sanoma 6.7.2014 Lähetän teille ajatuksia, joita koin saaneeni Jumalalta koskien Suomea ja erityisesti Su9120Kohti sotaa ollaan menossa
Kohti sotaa ollaan menossa Amerikkalainen profeetta, Nathan Leal, on analysoinut vuotta 2015 ja toteaa, että kohti sota23119Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista
Thomas Hornin näky maahan iskeytyvästä asteroidista Thomas Horn näki näyn, että taivaalta tulee putoamaan suuri asteroi2116Veronika Westin sanoma Trumpista jumalattomien rauhanhäiritsijänä
Veronika West sai 13.7.2021 sanoman presidentti Trumpista rauhanhäiritsijänä (trouble maker), joka häiritsee Jumalaa vas19115Sisaren 21.5.2019 näkemä uni Sauli Niinistöstä
Sisaren 21.5.2019 näkemä uni Sauli Niinistöstä Olin unessa jossain kesäisessä kaupungissa - voisi olla mm. Helsinki. Y1114Suomen tie
Suomen tie Suomen tie on ollut menneinä historian vuosisatoina varsin vaihtelevaa ja monien sotien ja kamppailujen sävy2113