piho

Aloituksia
588
Kommenttia
837
Helenan 2.4.2021 näkemä uni kaiken sortumisesta ja pelastusarkista
Helenan 2.4.2021 näkemä uni kaiken sortumisesta ja pelastusarkista Näin 2.4.2021 unen, jossa oli mieheni ja minun lisäk791KD:n äänestäjät, nyt on Suomen etu, että äänestätte Väyrystä
Kristillisdemokraatit, Sari on hyvä, mutta nyt on Suomen etu, että äänestätte Väyrystä. Hyvät kristillisdemokraatit! T1090Jouko Pihon vetoomus suomalaisille äänestäjille
Hyvät suomalaiset Suomi on hyvä maa, yksi maailman parhaimmista maista monilla eri mittareilla mitattuna. Suomessa o388Tämä ei jää tähän - taistelu jatkuu
Tämä ei jää tähän – taistelu jatkuu Taistelussa perinteisen ja raamatullisen avioliiton puolesta tuli eduskunnassa 28.1688Erään nuoren näky syksyllä 2011
Erään nuoren näky syksyllä 2011 Nuori poika näki syksyllä 2011 näyn kaverinsa mustan hupparin selässä, johon alkoi muod587Putin - Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja vai kannattaja
Vladimir Putin - Uuden maailmanjärjestyksen vastustaja vai kannattaja Olen miettinyt jonkin aikaa, onko Vladimir Putin687En löytänyt poliittista kotia
En löytänyt poliittista kotia Olen lähes kuuden vuoden ajan etsinyt itselleni poliittista kotia eli sellaista puoluetta1286Näyt Eiffel-tornista ja Suomesta
Om Pedersen Myhrenin tammikuussa 2016 näkemä näky Eiffel-tornista ja Suomen miehityksestä Olen nähnyt viime aikoina ka58620 asiaa, jotka tulevat tapahtumaan Suomessa
20 asiaa, jotka tulevat tapahtumaan Suomessa 1. Venäjä miehittää osan Suomesta. 2. Suomessa syttyy suuri hengellinen h1386JL:n v. 1986 näkemä uni väärästä kristuksesta
JL:n uni v. 1986 Näin v. 1986 unen, jossa olin lopunaikana jossain luolassa. Istuin lähellä oviaukkoa peiton päällä ja186USA menossa kohti poliisivaltiota
USAn presidentti Barack Obama allekirjoitti 31. joulukuuta 2011 lain, joka vie Yhdysvallat yhä lähemmäksi diktatuurista785Syttyykö Lähi-idässä sota?
Syttyykö tänä syksynä sota Lähi-idässä? Sota, joka luultavimmin alkaisi Israelin hyökkäyksellä Iranin ydinlaitoksia vast784Pohjolan unioni
Pohjolan unioni Olen viime päivinä tuonut esiin erään uskovan miehen näkyjä, joiden mukaan Suomesta tulee tulevaisuudes683Jouko Pihon sanoma: Suunta
Suunta Ihminen päätyy lopulta sinne, mihin suuntaan hän on menossa. Samoin kansakunnat löytävät itsensä sieltä, minne p1183Uni täydestä pimeydestä
Nimimerkin ”sisar” 28.11.2016 näkemä uni pimeydestä Olin tulossa elintarvikekaupasta, joka on tässä parin sadan metrin1383Jouko Pihon 14.3.2021 saama sanoma suomalaisten Luvatusta maasta
Jouko Pihon 14.3.2021 saama sanoma suomalaisten Luvatusta maasta Sain tänä aamuna 14.3.2021 sanoman suomalaisten Luvatu2483Viestini presidentti Putinille
Viestini presidentti Putinille Lähetin eilen presidentti Putinille seuraavan viestin. NWO on lyhenne sanoista New World1082Suomeen tulee kansallinen ja hengellinen herääminen
Suomen tuleva kansallinen ja hengellinen herääminen tulevat käsi kädessä yhtä aikaa. Kansallista herätystä ei tule ilman882Profeetta Charlie Shampin 27.8.2019 saama sanoma uskoville
Profeetta Charlie Shampin 27.8.2019 saama sanoma uskoville Minä säädän ja julistan, että juuri niin kuin Elia saavutti181Rukousryhmässä 2.10.2019 tullut sanoma tuomioista ja suuresta herätyksestä
Rukousryhmässä 2.10.2019 tullut sanoma tuomioista ja suuresta herätyksestä Jumalan tuomiot ovat tulossa. Ne ovat aivan281