piho
![]()
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Anni Arvolan 6.9.2020 näkemä näkysarja Suomen jakautumisesta
Anni Arvolan 6.9.2020 näkemä näkysarja Suomen jakautumisesta Näin parven mustia lintuja, jotka lensivät auton eteen, jo446Profeetan tehtävä
Profeetan ensisijainen tehtävä on julistaa Jumalalta saatua sanomaa, mitä olen tehnyt. Tulevaisuuteen liittyvät profetia646Strauss-Kahn - roisto vai ?
Kansainvälisen valuuttarahaston, IMF:n, johtaja (vuodesta 2007) Dominique Strauss-Kahn, v. 1949 syntynyt Ranskan juutala1146Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 8
Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 8 Jouko Pihon 30.6.2009 näkemä uni neuvotteluista Jyrki Kataisen145Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 11
Jouko Pihoon liittyviä ennen julkaisemattomia sanomia 11 Kaisa Kärnän 4.3.2010 saama sanoma kymmenkertaisesta voimasta245Jouko Pihon 2.7.2014 näkemä uni Päivi Räsäsen hänelle antamasta kultaisesta avaimesta
Jouko Pihon ennen julkaisematon uni Julkaisin jokin aika sitten vuosia sitten saamiani unia, joita en ollut julkistanut445Lassi Koskelan v. 1985 näkemä uni Paavo Väyrysestä
Lassi Koskelan v. 1985 näkemä uni Paavo Väyrysestä Olin Paavo Väyrysen edessä ja sanoin hänelle: ”Sinun tulisi olla pää2845Lassi Koskelan v. 1993 näkemä uni ydinvoimalaonnettomuudesta Suomessa
Lassi Koskelan v. 1993 näkemä uni ydinvoimalaonnettomuudesta Suomessa Alussa olin jonkin liimakoneen sisällä, jossa oli245Kansallinen ja hengellinen herätys
Kansallinen ja hengellinen herätys Suomi on unessa. Suomi tarvitsee kansallista ja hengellistä herätystä. Kumpaakaan245Frankfurtin koulukunnan pahat tavoitteet saavutettu
Frankfurtin koulukunnan pahat tavoitteet saavutettu Frankfurtin koulukunnalla on kulttuurimarksistisia tavoitteita, jo345Jouko Pihon hengellinen kokous Järvenpäässä 16.6.
Jouko Pihon hengellinen kokous Järvenpäässä 16.6.2015 Pidän hengellisen kokouksen tiistaina 16.6.2015 klo 18 Järvenpääs045Paavo Väyrynen on perustanut uuden puolueen
Paavo Väyrynen on perustanut uuden puolueen Paavo Väyrynen ilmoitti tänään 4.2.2016, että hän on perustanut uuden yhdis045Paavo Väyrysen uusi alku
Paavo Väyrysen uusi alku Paavo Väyrynen on pudottanut tänään uutispommin ilmoittaessaan, että hän eroaa Keskustapuoluee344Oikeuslaitos irti politiikasta ja vapaamuurareista
Oikeuslaitos irti politiikasta ja vapaamuurareista Diktatuurin ja vallan väärinkäytön estämiseksi pidetään monissa mais044Paavo Väyrysen uusin kirja ja synttärionnitteluni
Paavo Väyrynen julkaisi toistaiseksi viimeisimmän kirjansa 10.2.2011. Kirjan nimenä on hauskasti "Huonomminkin olisi voi344Jouko Pihon 18.4.2020 näkemä uni Paavo Väyrysestä
Jouko Pihon 18.4.2020 näkemä uni Paavo Väyrysestä Näin viime yönä 18.4.2020 unta, että olin jossain salissa, joka oli t444Markuksen marraskuussa 2016 saama näky Venäjän suorittamasta Suomen osittaisesta miehityksestä
Markuksen marraskuussa 2016 saama näky Venäjän suorittamasta Suomen osittaisesta miehityksestä Sain Taivaan Isältä 7. p043Abigailin 27.6.2016 näkemä näky EU:n hajoamisesta
Abigailin 27.6.2016 näkemä näky EU:n hajoamisesta Porolappalaisen äiti Abigail, joka on tunnettu näkijäsuvun jälkeläise943Markku Hyvösen pääsiäisenä 2020 näkemä uninäky Suomen sähköverkon kaatumisesta
Markku Hyvösen pääsiäisenä 2020 näkemä uninäky Suomen sähköverkon kaatumisesta Olin työkaverini kanssa sähköalan työteh043Pekka Eskelin helmikuun puolivälissä näkemä uni valkoisesta joutsenesta
Pekka Eskelin helmikuun puolivälissä näkemä uni valkoisesta joutsenesta Näin helmikuun puolivälissä unen, että valkoine243