Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Mihin?

    Olen rak. alan DI. Venäjällä on tullut työskenneltyä vuosia. Nyt se ei vedä. Neukut hoitaa itse hommansa. Kohta ne ostaa
    Työ ulkomailla
    0
    66
  2. Minun mielipiteeni

    Naiset etsivät eri treffipalstoilta mielestäni jotain prinssiä. Ei kelpaa työssä käyvä, liikuntaa harrastava normaali mi
    Ihannemies
    1
    66
  3. Keuhoputken tulehdus

    Mistä tunnistaa kehkoputken tulehduksen? Minun on vaikea puhua, kun koko ajan pitää yskiä. Olisiko tämä sairaus vai vain
    Sairaudet
    0
    66
  4. Ehdollinen vankeusrangaistus

    Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan
    Rikokset
    1
    65
  5. Voiko?

    Voiko äiti viedä lapsen pois Suomesta kotimaahansa ilman isän Tahtoa/lupaa. Erotilanteessa kun avioero astuu voimaan? Ty
    Monikulttuuriset suhteet
    0
    65
  6. tämä autaa

    Ketipinor 300 mg, inmosomin 5 mg ja Diapam 20 mg. Kuinka kauan en tiedä Bentsoja.
    Uni ja unihairiöt
    0
    64
  7. Mistä?

    Mistä ihmeestä löydätte kumppania netin avulla? Olen terve 50-kymppinen mies. Vai onko tämä vain nuorten juttu.? On maks
    Nettideittailu
    3
    64
  8. Pitkään ja paljon

    Olen juonut syyskuusta asti lähes joka päivä. Samalla käyden töissä. Rajoitan juomiseni iltaan, jolloin usein nukahdan k
    Alkoholi
    1
    64
  9. Labratulokset

    Tuohon edelliseen olisin voinut liittää vielä yhden kysymyksen. Kauanko labratuloksissa näkyy pari kolmen, neljän illaan
    Alkoholi
    0
    63
  10. Diapamia epävarmaan oloon

    Tullut juotua ei niin paljoa Pääsiäisenä. Nyt ei mikään hirveä olo. On Dipamania. Kuinka paljon sitä kannattaa ottaa "hu
    Ehkäisy
    0
    63
  11. Ehdollinen vankeusrangaistus

    Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan
    Sakot ja rangaistukset
    1
    62
  12. Lepotila

    Kuluttaako tietokone virtaa, kun se on lepotilassa?
    Yleistä tietokoneista
    2
    62
  13. Katkolla?

    Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda
    Alkoholi
    5
    62
  14. Lyrica

    Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?
    Lääkkeet
    0
    61
  15. Mikä neuvoksi?

    Olen 56 v. mies. Akateemisesti koulutettu, mutta ilman työtä jo muutaman vuoden. Tai teen osa-aikaista puhelinmyyntityöt
    3
    61
  16. Työtä?

    Onko Suomessa tosuíian tilanne se, että 56 v, DI, RI ei enää kelpaa mihinkään. Ainut vaihtioehto työllistää itsensä on p
    Työpaikat
    2
    60
  17. Vuokratyö

    Olisin kiinnostunut työn teosta ylipäätään. Kunhan olisi vain joku paikka lähimain kotia, koska ei oel autoa. Miltähän a
    Vuokratyö
    0
    60
  18. AV -vahvistin

    Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta
    Vahvistimet
    0
    60
  19. Lamictal 25 mg

    Kokemuksia Lamictalista? Aloitan annoskoolla 25 mg, jonka psykiatrini minulle määrää. Vahva lääke, vaikuttaako minkä käy
    Lääkkeet
    0
    59
  20. Miten jaksan?

    Olen kuntoillut koko 56 vuoden ikäni. Välillä enemmän, jopa kaksi kertaa päivässä. Kävin tuolloin 1990 -luvulla salilla
    Yleistä urheilusta
    1
    59