hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Lamictal
Millaisia kokemuksia Lamictalista? Minulle määrätty masennukseen, alakuloisuuteen. Toimiiko tähän?489Osastolla alasajoa
Onko kukaan käynyt osastolla viikon, kahden jaksolla ajamalla alaspäin unilääkitystä? Miten siellä menetellään? Vähennet388Vuokratyö
Olisin kiinnostunut työn teosta ylipäätään. Kunhan olisi vain joku paikka lähimain kotia, koska ei oel autoa. Miltähän a088Fenazepam
Olen käyttänyt Fenazepamia pari kuukautta. Annoskoko iltaisin 1 tai 2,5 mg. Usein on mennyt useampi tabletti. Nyt olen a388- 287
Työ ja sosiaalisuus
Sain vihdoin ja viimein koulutustani vastaavaa työtä. Nyt minua hieman askarruttaa muutaman työttömän vuoden jalkeen, mi287Hikoilu
Menossa kolmas päivä ja vieläkin pelkkä syöminen tuo runsaan hien pintaan. Kauankohan tätä jatkuu? Ei koskaan ole näin h086Lyrica
Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?086Kotitalousvähennys
Saako sijoitusasuntona olevan asunnon remontoinnista kotitalousvähennyksen?286Masennus
Olen työkokeilussa eli en saa palkkaa tästä työstäni. Ainan ei ole ollut töitä, kuten nyt, mutta yleensä aika hyvin. Min086Torfyanovkan hotelli
Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia086Ehdinkö puolikkaalle
Tarkoituiksena on juosta puolikas syyskuun puolivälissä Myrskylässä. Aloitin sytmaattisen harjpoittelun ensin kävelyllä886Ahdistus ja pelkotilat
Kärsin ahdistuksesa ja pelkotiloista. Vaivat ovat peräisin ainakin osittain lapsuudestani. Ne eivät täysin lamaannuta mi086Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht185Lyhyt yöuni
Olen 55 v mies. Olettaisin, että olen unessa n. klo 22 - 22:30, viimeistään. Herään nykyään jo kello 04. Ei vaan nukuta.085Kevyt perä
Vaihdoin talvirenkaiksi Skoda Fabiaani Hakka 5:t. Nyt perä tuntuu elävän omaa elämäänsä. Helpottaisikohan, jos laittaisi685Lääkkeet
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden284Miltä tuntuu?
anhempi DI kunnan töissä ja palkka 2 200 €/kk. Minusta vähän alakanttiin, Tosin insinöörivuosia ei ole niin paljoa. Mutt184Lääkettä piisaa!
Minulla on krooninen univaiva. En saa nukutuksi, vaikka syön seuraavan annoksen unilääkkeitä illalla; Mirtazapin 7.5 mg,383tämä autaa
Ketipinor 300 mg, inmosomin 5 mg ja Diapam 20 mg. Kuinka kauan en tiedä Bentsoja.083