hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Hatuttaa koko ajan
Mitä tehdä elämälle, kun hatuttaa aamusta iltaan, joka päivä. Edes pienet lapset eivät saa mielialaa kohenemaan. Kyselev8101Himo
Olin Juhannukseen 9 kk raittiina. Retkahdin, mutta jäi kahteen iltaan. Tämän jälkeen kesällä olen juonut n. 5:nä viikonl2100Ahdistus ja pelkotilat
Kärsin ahdistuksesa ja pelkotiloista. Vaivat ovat peräisin ainakin osittain lapsuudestani. Ne eivät täysin lamaannuta mi0100Alkolukko Volvo D5 aut.
Haluan tarjouksia käyteytyistä/uusista alkolukoista asenmnettuna Volvooni. Asun Kouvolassa ja Helsingissä. Pääasiassa Ko499Suuhygienisti
Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa399Lyrica
Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?098Ketipinor ja Truxal
Olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia vuoden päivät, Ketipinoria useamman vuoden pienin väliajoin. En tällöin huomannut098Torfyanovkan hotelli
Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia098Nettisivut
Mikän voisi olla syynä, että koke nayttää toiset nettisivut, mutta toista vain numero ja kirjainsekamelskaa, kansankiele097Lamictal
Millaisia kokemuksia Lamictalista? Minulle määrätty masennukseen, alakuloisuuteen. Toimiiko tähän?497Kotitalousvähennys
Saako sijoitusasuntona olevan asunnon remontoinnista kotitalousvähennyksen?297- 297
Pitkään ja paljon
Olen juonut syyskuusta asti lähes joka päivä. Samalla käyden töissä. Rajoitan juomiseni iltaan, jolloin usein nukahdan k197Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht196Fenazepam
Olen käyttänyt Fenazepamia pari kuukautta. Annoskoko iltaisin 1 tai 2,5 mg. Usein on mennyt useampi tabletti. Nyt olen a395Lääkettä piisaa!
Minulla on krooninen univaiva. En saa nukutuksi, vaikka syön seuraavan annoksen unilääkkeitä illalla; Mirtazapin 7.5 mg,394Kevyt perä
Vaihdoin talvirenkaiksi Skoda Fabiaani Hakka 5:t. Nyt perä tuntuu elävän omaa elämäänsä. Helpottaisikohan, jos laittaisi694Lukio ja tutkinto
Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...094Masennus
Olen työkokeilussa eli en saa palkkaa tästä työstäni. Ainan ei ole ollut töitä, kuten nyt, mutta yleensä aika hyvin. Min093Työ ja sosiaalisuus
Sain vihdoin ja viimein koulutustani vastaavaa työtä. Nyt minua hieman askarruttaa muutaman työttömän vuoden jalkeen, mi293