hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Keskiarvosyke huima
Olen lenkkeillyt tänä keväänä/kesänä keskimäärinkaksi kolme kertaa viikossa. Kilometrit ovat kasvaneet 7 stä 11 toista.096Nettisivut
Mikän voisi olla syynä, että koke nayttää toiset nettisivut, mutta toista vain numero ja kirjainsekamelskaa, kansankiele095Alkolukko Volvo D5 aut.
Haluan tarjouksia käyteytyistä/uusista alkolukoista asenmnettuna Volvooni. Asun Kouvolassa ja Helsingissä. Pääasiassa Ko495Pitkään ja paljon
Olen juonut syyskuusta asti lähes joka päivä. Samalla käyden töissä. Rajoitan juomiseni iltaan, jolloin usein nukahdan k195Ketipinor ja Truxal
Olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia vuoden päivät, Ketipinoria useamman vuoden pienin väliajoin. En tällöin huomannut094Ehdollinen vankeusrangaistus
Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan193Himo
Olin Juhannukseen 9 kk raittiina. Retkahdin, mutta jäi kahteen iltaan. Tämän jälkeen kesällä olen juonut n. 5:nä viikonl293Lamictal
Millaisia kokemuksia Lamictalista? Minulle määrätty masennukseen, alakuloisuuteen. Toimiiko tähän?493Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht192Fenazepam
Olen käyttänyt Fenazepamia pari kuukautta. Annoskoko iltaisin 1 tai 2,5 mg. Usein on mennyt useampi tabletti. Nyt olen a392Torfyanovkan hotelli
Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia092Ehdinkö puolikkaalle
Tarkoituiksena on juosta puolikas syyskuun puolivälissä Myrskylässä. Aloitin sytmaattisen harjpoittelun ensin kävelyllä892Ahdistus ja pelkotilat
Kärsin ahdistuksesa ja pelkotiloista. Vaivat ovat peräisin ainakin osittain lapsuudestani. Ne eivät täysin lamaannuta mi092Kotitalousvähennys
Saako sijoitusasuntona olevan asunnon remontoinnista kotitalousvähennyksen?291Kevyt perä
Vaihdoin talvirenkaiksi Skoda Fabiaani Hakka 5:t. Nyt perä tuntuu elävän omaa elämäänsä. Helpottaisikohan, jos laittaisi691Työ ja sosiaalisuus
Sain vihdoin ja viimein koulutustani vastaavaa työtä. Nyt minua hieman askarruttaa muutaman työttömän vuoden jalkeen, mi291Lääkettä piisaa!
Minulla on krooninen univaiva. En saa nukutuksi, vaikka syön seuraavan annoksen unilääkkeitä illalla; Mirtazapin 7.5 mg,390Masennus
Olen työkokeilussa eli en saa palkkaa tästä työstäni. Ainan ei ole ollut töitä, kuten nyt, mutta yleensä aika hyvin. Min090- 290
Lukio ja tutkinto
Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...088