hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Hatuttaa koko ajan
Mitä tehdä elämälle, kun hatuttaa aamusta iltaan, joka päivä. Edes pienet lapset eivät saa mielialaa kohenemaan. Kyselev8105Keskiarvosyke huima
Olen lenkkeillyt tänä keväänä/kesänä keskimäärinkaksi kolme kertaa viikossa. Kilometrit ovat kasvaneet 7 stä 11 toista.0104Himo
Olin Juhannukseen 9 kk raittiina. Retkahdin, mutta jäi kahteen iltaan. Tämän jälkeen kesällä olen juonut n. 5:nä viikonl2103Ajokortitta ajo
Mitä seuraa, jos ajaa autoa ilman korttia? Todennäköisesti menetän korttini kuukauden päästä ratin seurannan takia. Maks1103Yhdyskuntapalvelu
Olenko ymmärtänyt oikein, että tunti yhdyskuntapalvelua vastaa yhtä päivää vankilassa?2103Lamictal
Millaisia kokemuksia Lamictalista? Minulle määrätty masennukseen, alakuloisuuteen. Toimiiko tähän?4102Lyrica
Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?0101Alkolukko Volvo D5 aut.
Haluan tarjouksia käyteytyistä/uusista alkolukoista asenmnettuna Volvooni. Asun Kouvolassa ja Helsingissä. Pääasiassa Ko4101Kotitalousvähennys
Saako sijoitusasuntona olevan asunnon remontoinnista kotitalousvähennyksen?2101Torfyanovkan hotelli
Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia0101Perinnnön jako
Vanhempani eivät ole halukkaita maksamaan perintöä puolisolleni. Voiko perinön kohdentaa minulle niin, ettei puolisoni s7101Ketipinor ja Truxal
Olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia vuoden päivät, Ketipinoria useamman vuoden pienin väliajoin. En tällöin huomannut0100Suuhygienisti
Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa3100Lukio ja tutkinto
Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...0100- 299
Nettisivut
Mikän voisi olla syynä, että koke nayttää toiset nettisivut, mutta toista vain numero ja kirjainsekamelskaa, kansankiele098Lääkettä piisaa!
Minulla on krooninen univaiva. En saa nukutuksi, vaikka syön seuraavan annoksen unilääkkeitä illalla; Mirtazapin 7.5 mg,398Fenazepam
Olen käyttänyt Fenazepamia pari kuukautta. Annoskoko iltaisin 1 tai 2,5 mg. Usein on mennyt useampi tabletti. Nyt olen a398Kevyt perä
Vaihdoin talvirenkaiksi Skoda Fabiaani Hakka 5:t. Nyt perä tuntuu elävän omaa elämäänsä. Helpottaisikohan, jos laittaisi698Pitkään ja paljon
Olen juonut syyskuusta asti lähes joka päivä. Samalla käyden töissä. Rajoitan juomiseni iltaan, jolloin usein nukahdan k198