Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Miten jaksan?

Olen kuntoillut koko 56 vuoden ikäni. Välillä enemmän, jopa kaksi kertaa päivässä. Kävin tuolloin 1990 -luvulla salilla
    Yleistä urheilusta
    1
    75
  2. Miltä tuntuu?

anhempi DI kunnan töissä ja palkka 2 200 €/kk. Minusta vähän alakanttiin, Tosin insinöörivuosia ei ole niin paljoa. Mutt
    Palkat
    1
    75
  3. tämä autaa

Ketipinor 300 mg, inmosomin 5 mg ja Diapam 20 mg. Kuinka kauan en tiedä Bentsoja.
    Uni ja unihairiöt
    0
    74
  4. Mihin?

Olen rak. alan DI. Venäjällä on tullut työskenneltyä vuosia. Nyt se ei vedä. Neukut hoitaa itse hommansa. Kohta ne ostaa
    Työ ulkomailla
    0
    74
  5. Lamictal

Millaisia kokemuksia Lamictalista? Minulle määrätty masennukseen, alakuloisuuteen. Toimiiko tähän?
    Lääkkeet
    4
    74
  6. Kevyt perä

Vaihdoin talvirenkaiksi Skoda Fabiaani Hakka 5:t. Nyt perä tuntuu elävän omaa elämäänsä. Helpottaisikohan, jos laittaisi
    Yleistä autoilusta
    6
    74
  7. Työ ja sosiaalisuus

Sain vihdoin ja viimein koulutustani vastaavaa työtä. Nyt minua hieman askarruttaa muutaman työttömän vuoden jalkeen, mi
    Työpaikat
    2
    74
  8. Mistä?

Mistä ihmeestä löydätte kumppania netin avulla? Olen terve 50-kymppinen mies. Vai onko tämä vain nuorten juttu.? On maks
    Nettideittailu
    3
    74
  9. Diapamia epävarmaan oloon

Tullut juotua ei niin paljoa Pääsiäisenä. Nyt ei mikään hirveä olo. On Dipamania. Kuinka paljon sitä kannattaa ottaa "hu
    Ehkäisy
    0
    74
  10. Hikoilu

Menossa kolmas päivä ja vieläkin pelkkä syöminen tuo runsaan hien pintaan. Kauankohan tätä jatkuu? Ei koskaan ole näin h
    Alkoholi
    0
    73
  11. Labratulokset

Tuohon edelliseen olisin voinut liittää vielä yhden kysymyksen. Kauanko labratuloksissa näkyy pari kolmen, neljän illaan
    Alkoholi
    0
    73
  12. Tolvon lääke

Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te
    Lääkkeet
    0
    73
  13. Työ ilman palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Laki
    1
    72
  14. Voiko?

Voiko äiti viedä lapsen pois Suomesta kotimaahansa ilman isän Tahtoa/lupaa. Erotilanteessa kun avioero astuu voimaan? Ty
    Monikulttuuriset suhteet
    0
    72
  15. Samsung

Miten saan pari vuotta vanhan Samsungin 37 # TV:n toimimaaan Genen kanssayhdessä? Nyt ei onnistu. Kapula on vähän onneto
    Kotiteatterit
    4
    72
  16. Torfyanovkan hotelli

Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia
    Lomaromanssit
    0
    72
  17. Franching yrittäjyys

Kannattaako ryhtyä Fransching yrittäjäksi Sun City -ketjuun?
    Yrittäjyys
    2
    71
  18. Lepotila

Kuluttaako tietokone virtaa, kun se on lepotilassa?
    Yleistä tietokoneista
    2
    71
  19. Katkolla?

Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda
    Alkoholi
    5
    71
  20. Maksa-arvot

Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?
    Alkoholi
    1
    71