Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Lamictal

Millaisia kokemuksia Lamictalista? Minulle määrätty masennukseen, alakuloisuuteen. Toimiiko tähän?
    Lääkkeet
    4
    89
  2. Osastolla alasajoa

Onko kukaan käynyt osastolla viikon, kahden jaksolla ajamalla alaspäin unilääkitystä? Miten siellä menetellään? Vähennet
    Lääkkeet
    3
    88
  3. Vuokratyö

Olisin kiinnostunut työn teosta ylipäätään. Kunhan olisi vain joku paikka lähimain kotia, koska ei oel autoa. Miltähän a
    Vuokratyö
    0
    88
  4. Fenazepam

Olen käyttänyt Fenazepamia pari kuukautta. Annoskoko iltaisin 1 tai 2,5 mg. Usein on mennyt useampi tabletti. Nyt olen a
    Lääkkeet
    3
    88
  5. Franching yrittäjyys

Kannattaako ryhtyä Fransching yrittäjäksi Sun City -ketjuun?
    Yrittäjyys
    2
    87
  6. Työ ja sosiaalisuus

Sain vihdoin ja viimein koulutustani vastaavaa työtä. Nyt minua hieman askarruttaa muutaman työttömän vuoden jalkeen, mi
    Työpaikat
    2
    87
  7. Hikoilu

Menossa kolmas päivä ja vieläkin pelkkä syöminen tuo runsaan hien pintaan. Kauankohan tätä jatkuu? Ei koskaan ole näin h
    Alkoholi
    0
    86
  8. Lyrica

Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?
    Lääkkeet
    0
    86
  9. Kotitalousvähennys

Saako sijoitusasuntona olevan asunnon remontoinnista kotitalousvähennyksen?
    2
    86
  10. Masennus

Olen työkokeilussa eli en saa palkkaa tästä työstäni. Ainan ei ole ollut töitä, kuten nyt, mutta yleensä aika hyvin. Min
    Masennus
    0
    86
  11. Torfyanovkan hotelli

Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia
    Lomaromanssit
    0
    86
  12. Ehdinkö puolikkaalle

Tarkoituiksena on juosta puolikas syyskuun puolivälissä Myrskylässä. Aloitin sytmaattisen harjpoittelun ensin kävelyllä
    Juoksu
    8
    86
  13. Ahdistus ja pelkotilat

Kärsin ahdistuksesa ja pelkotiloista. Vaivat ovat peräisin ainakin osittain lapsuudestani. Ne eivät täysin lamaannuta mi
    Lääkkeet
    0
    86
  14. Vieras nainen

Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht
    Sinkut
    1
    85
  15. Lyhyt yöuni

Olen 55 v mies. Olettaisin, että olen unessa n. klo 22 - 22:30, viimeistään. Herään nykyään jo kello 04. Ei vaan nukuta.
    Uni ja unihairiöt
    0
    85
  16. Kevyt perä

Vaihdoin talvirenkaiksi Skoda Fabiaani Hakka 5:t. Nyt perä tuntuu elävän omaa elämäänsä. Helpottaisikohan, jos laittaisi
    Yleistä autoilusta
    6
    85
  17. Lääkkeet

Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    2
    84
  18. Miltä tuntuu?

anhempi DI kunnan töissä ja palkka 2 200 €/kk. Minusta vähän alakanttiin, Tosin insinöörivuosia ei ole niin paljoa. Mutt
    Palkat
    1
    84
  19. Lääkettä piisaa!

Minulla on krooninen univaiva. En saa nukutuksi, vaikka syön seuraavan annoksen unilääkkeitä illalla; Mirtazapin 7.5 mg,
    Yleistä terveydestä
    3
    83
  20. tämä autaa

Ketipinor 300 mg, inmosomin 5 mg ja Diapam 20 mg. Kuinka kauan en tiedä Bentsoja.
    Uni ja unihairiöt
    0
    83