Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Ehdollinen vankeusrangaistus

Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan
    Rikokset
    1
    70
  2. Minun mielipiteeni

Naiset etsivät eri treffipalstoilta mielestäni jotain prinssiä. Ei kelpaa työssä käyvä, liikuntaa harrastava normaali mi
    Ihannemies
    1
    70
  3. Katkolla?

Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda
    Alkoholi
    5
    70
  4. Maksa-arvot

Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?
    Alkoholi
    1
    70
  5. Ehdinkö puolikkaalle

Tarkoituiksena on juosta puolikas syyskuun puolivälissä Myrskylässä. Aloitin sytmaattisen harjpoittelun ensin kävelyllä
    Juoksu
    8
    70
  6. Vuokratyö

Olisin kiinnostunut työn teosta ylipäätään. Kunhan olisi vain joku paikka lähimain kotia, koska ei oel autoa. Miltähän a
    Vuokratyö
    0
    69
  7. Lääkkeet?

Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    Lääkkeet
    0
    69
  8. Lääkeiden alasajo ostaolla?

Olen kokeillut kymmeniä lääkkeitä, tuloksetta. Bentzot eivät minulla toimi, Ketipinor on kevyttä tavaraa, Mirtazapin myö
    Lääkkeet
    0
    68
  9. Bruce Willis

Mistä saisin Bruce Willisin Die Hard - koston enkeli - DVD:n?
    Näyttelijät
    0
    68
  10. Lyrica

Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?
    Lääkkeet
    0
    66
  11. Laihdutus

Painoin v. 2012 75,5 kg. Olin joi yli 50 -kymppinen. Minulla ei koskaan pano ollut noussut yli 70 kg. Kaiken aikaan alko
    Yleistä laihdutuksesta
    0
    65
  12. Lamictal 25 mg

Kokemuksia Lamictalista? Aloitan annoskoolla 25 mg, jonka psykiatrini minulle määrää. Vahva lääke, vaikuttaako minkä käy
    Lääkkeet
    0
    64
  13. Työtä?

Onko Suomessa tosuíian tilanne se, että 56 v, DI, RI ei enää kelpaa mihinkään. Ainut vaihtioehto työllistää itsensä on p
    Työpaikat
    2
    64
  14. Mikä neuvoksi?

Olen 56 v. mies. Akateemisesti koulutettu, mutta ilman työtä jo muutaman vuoden. Tai teen osa-aikaista puhelinmyyntityöt
    3
    64
  15. Nettideittwilu

En ole useammasta sivustostoa löytänyt yhtään mitään! Yhtä tyhjän kanssa. Enn ole lakjamahainenn juoppo, vaan urheilija.
    Nettideittailu
    1
    64
  16. Nokian Hakka 5

Vaihdoin Skoda Fabiaani Nokian Hakka 5 -talvirenkaisiin. Tänään ajoin ensimmäistä kertaa maantiellä. Jo 80 km/h nopeudes
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    63
  17. Lääkkeet

Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    2
    63
  18. Perinnnön jako

Vanhempani eivät ole halukkaita maksamaan perintöä puolisolleni. Voiko perinön kohdentaa minulle niin, ettei puolisoni s
    Perintö ja testamentti
    7
    63
  19. Lääkettä piisaa!

Minulla on krooninen univaiva. En saa nukutuksi, vaikka syön seuraavan annoksen unilääkkeitä illalla; Mirtazapin 7.5 mg,
    Yleistä terveydestä
    3
    62
  20. Diesel vai bensiini

Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel
    Yleistä autoilusta
    4
    62