hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Miltä tuntuu?
anhempi DI kunnan töissä ja palkka 2 200 €/kk. Minusta vähän alakanttiin, Tosin insinöörivuosia ei ole niin paljoa. Mutt183tämä autaa
Ketipinor 300 mg, inmosomin 5 mg ja Diapam 20 mg. Kuinka kauan en tiedä Bentsoja.08256 v. DI töihin
Mistäpä löytää kuluneelle inssille töitä tässä rotusortujien maassa? Kun mikään ei enää kelpää iän takia! On kouloutusta082Diesel vai bensiini
Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel482Lukio ja tutkinto
Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...081Yhdyskuntapalvelu
Olenko ymmärtänyt oikein, että tunti yhdyskuntapalvelua vastaa yhtä päivää vankilassa?281Ehdollinen vankeusrangaistus
Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan180Labratulokset
Tuohon edelliseen olisin voinut liittää vielä yhden kysymyksen. Kauanko labratuloksissa näkyy pari kolmen, neljän illaan080Mistä?
Mistä ihmeestä löydätte kumppania netin avulla? Olen terve 50-kymppinen mies. Vai onko tämä vain nuorten juttu.? On maks380Työ ilman palkkaa!
Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on179Kilpirauhassairaudet
Milloin kannattaa hakeutua kilpiraustutkimuksiin? Unettomuus, haluttomuus, väsymys, poissaoleva olo, mielenkiinnon puute278Mikä neuvoksi?
Olen 56 v. mies. Akateemisesti koulutettu, mutta ilman työtä jo muutaman vuoden. Tai teen osa-aikaista puhelinmyyntityöt378Voiko?
Voiko äiti viedä lapsen pois Suomesta kotimaahansa ilman isän Tahtoa/lupaa. Erotilanteessa kun avioero astuu voimaan? Ty078Minun mielipiteeni
Naiset etsivät eri treffipalstoilta mielestäni jotain prinssiä. Ei kelpaa työssä käyvä, liikuntaa harrastava normaali mi177- 277
Laihdutus
Painoin v. 2012 75,5 kg. Olin joi yli 50 -kymppinen. Minulla ei koskaan pano ollut noussut yli 70 kg. Kaiken aikaan alko076Katkolla?
Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda576Lääkkeet?
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden075NEAT Motive SE 2
Omistan NEAT Motive SE 2 /lattiakaiuttimet. Ne ovat hieman huomaamattomat. Onko teill' samoja kokemuksia.075Puhelinmyynti
Mikä on paras puhelinmyyntiä harjoittava yritys aurinkoranikolla? Mieleni tekisi kokeilla siipiä Espanjassa. Suomessa ol075