Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Franching yrittäjyys

    Kannattaako ryhtyä Fransching yrittäjäksi Sun City -ketjuun?
    Yrittäjyys
    2
    59
  2. Nettideittwilu

    En ole useammasta sivustostoa löytänyt yhtään mitään! Yhtä tyhjän kanssa. Enn ole lakjamahainenn juoppo, vaan urheilija.
    Nettideittailu
    1
    59
  3. Masennus

    Olen työkokeilussa eli en saa palkkaa tästä työstäni. Ainan ei ole ollut töitä, kuten nyt, mutta yleensä aika hyvin. Min
    Masennus
    0
    58
  4. Laihdutus

    Painoin v. 2012 75,5 kg. Olin joi yli 50 -kymppinen. Minulla ei koskaan pano ollut noussut yli 70 kg. Kaiken aikaan alko
    Yleistä laihdutuksesta
    0
    58
  5. Ajokortitta ajo

    Mitä seuraa, jos ajaa autoa ilman korttia? Todennäköisesti menetän korttini kuukauden päästä ratin seurannan takia. Maks
    Alkoholi
    1
    58
  6. Lääkeiden alasajo ostaolla?

    Olen kokeillut kymmeniä lääkkeitä, tuloksetta. Bentzot eivät minulla toimi, Ketipinor on kevyttä tavaraa, Mirtazapin myö
    Lääkkeet
    0
    57
  7. Vuokra?

    Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    1
    57
  8. Lääkkeet?

    Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    Lääkkeet
    0
    57
  9. Ulkomaille töihin?

    Olen ylemmän korkeakoulun suoritanut mies. Nyt 1 1/2 vuotta työttömänä. Ikärasismisia, 56 v. En enää kauaa jaksa tätä hy
    Ahdistus
    4
    56
  10. Mihin nennään?

    Suomi on mielestäni jo täysin sairas maa. YT-neuvotteluita tuon tuosta ja sadoista kyse. Tuhansista. Yli 50-kymppisten o
    Isänmaallisuus
    1
    56
  11. Torfyanovkan hotelli

    Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia
    Lomaromanssit
    0
    56
  12. Lääkettä piisaa!

    Minulla on krooninen univaiva. En saa nukutuksi, vaikka syön seuraavan annoksen unilääkkeitä illalla; Mirtazapin 7.5 mg,
    Yleistä terveydestä
    3
    55
  13. Samsung

    Miten saan pari vuotta vanhan Samsungin 37 # TV:n toimimaaan Genen kanssayhdessä? Nyt ei onnistu. Kapula on vähän onneto
    Kotiteatterit
    4
    55
  14. Perinnnön jako

    Vanhempani eivät ole halukkaita maksamaan perintöä puolisolleni. Voiko perinön kohdentaa minulle niin, ettei puolisoni s
    Perintö ja testamentti
    7
    55
  15. Lähete osastolle?

    Saako Suomessa helposti, hyvin perusteltuna, lähetteen osastolle, jossa ajettaisiin alas rankka uni- -ja mielialalääkity
    Uni ja unihairiöt
    1
    54
  16. Tolvon lääke

    Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te
    Lääkkeet
    0
    54
  17. Koeaika

    Esim. yrityksellä on selkeä puolen vuoden tarve projektissaan työntekijälle. Meneekö pykälien mukaan, jos työnantaja ehd
    Laki
    0
    53
  18. Kuka näkee ja mitä?

    Minua kiinnostaa, että näkeekö yksityinen terveydenhoitopuoli kunnallisen puolen potilaiden tiedot ja päinvastoin? Entä
    Yleistä terveydestä
    1
    53
  19. Nokian Hakka 5

    Vaihdoin Skoda Fabiaani Nokian Hakka 5 -talvirenkaisiin. Tänään ajoin ensimmäistä kertaa maantiellä. Jo 80 km/h nopeudes
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    53
  20. Lääkkeet

    Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    2
    53