hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Ehdollinen vankeusrangaistus
Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan170Minun mielipiteeni
Naiset etsivät eri treffipalstoilta mielestäni jotain prinssiä. Ei kelpaa työssä käyvä, liikuntaa harrastava normaali mi170Katkolla?
Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda570Maksa-arvot
Missä ajassa maksa-arvot laskevat, jos ne ovat olleet koholla? Kolme-neljä viikkoa vai kuukausia?170Ehdinkö puolikkaalle
Tarkoituiksena on juosta puolikas syyskuun puolivälissä Myrskylässä. Aloitin sytmaattisen harjpoittelun ensin kävelyllä870Vuokratyö
Olisin kiinnostunut työn teosta ylipäätään. Kunhan olisi vain joku paikka lähimain kotia, koska ei oel autoa. Miltähän a069Lääkkeet?
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden069Lääkeiden alasajo ostaolla?
Olen kokeillut kymmeniä lääkkeitä, tuloksetta. Bentzot eivät minulla toimi, Ketipinor on kevyttä tavaraa, Mirtazapin myö068- 068
Lyrica
Missä vaiheessa Lyrican viekkarit alkavat? Heti vai parin viikon kuluttua käytön lopettamisesta?066Laihdutus
Painoin v. 2012 75,5 kg. Olin joi yli 50 -kymppinen. Minulla ei koskaan pano ollut noussut yli 70 kg. Kaiken aikaan alko065Lamictal 25 mg
Kokemuksia Lamictalista? Aloitan annoskoolla 25 mg, jonka psykiatrini minulle määrää. Vahva lääke, vaikuttaako minkä käy064Työtä?
Onko Suomessa tosuíian tilanne se, että 56 v, DI, RI ei enää kelpaa mihinkään. Ainut vaihtioehto työllistää itsensä on p264Mikä neuvoksi?
Olen 56 v. mies. Akateemisesti koulutettu, mutta ilman työtä jo muutaman vuoden. Tai teen osa-aikaista puhelinmyyntityöt364Nettideittwilu
En ole useammasta sivustostoa löytänyt yhtään mitään! Yhtä tyhjän kanssa. Enn ole lakjamahainenn juoppo, vaan urheilija.164Nokian Hakka 5
Vaihdoin Skoda Fabiaani Nokian Hakka 5 -talvirenkaisiin. Tänään ajoin ensimmäistä kertaa maantiellä. Jo 80 km/h nopeudes063Lääkkeet
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden263Perinnnön jako
Vanhempani eivät ole halukkaita maksamaan perintöä puolisolleni. Voiko perinön kohdentaa minulle niin, ettei puolisoni s763Lääkettä piisaa!
Minulla on krooninen univaiva. En saa nukutuksi, vaikka syön seuraavan annoksen unilääkkeitä illalla; Mirtazapin 7.5 mg,362Diesel vai bensiini
Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel462