Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Miltä tuntuu?

anhempi DI kunnan töissä ja palkka 2 200 €/kk. Minusta vähän alakanttiin, Tosin insinöörivuosia ei ole niin paljoa. Mutt
    Palkat
    1
    83
  2. tämä autaa

Ketipinor 300 mg, inmosomin 5 mg ja Diapam 20 mg. Kuinka kauan en tiedä Bentsoja.
    Uni ja unihairiöt
    0
    82
  3. 56 v. DI töihin

Mistäpä löytää kuluneelle inssille töitä tässä rotusortujien maassa? Kun mikään ei enää kelpää iän takia! On kouloutusta
    Työelämä
    0
    82
  4. Diesel vai bensiini

Olen katsastamassa uutta autoa. Kohteina Passat tai BMW. Hintaluokka 10 - 12 t€. Kannattaako ko. merkeissä ostaa diesel
    Yleistä autoilusta
    4
    82
  5. Lukio ja tutkinto

Mitä kaikkea voi opiskella luokion kanssa. Lähinnä tulee mieloeen sähkömiehen paperit, Kirvesmies, Aautokorjaaja,...
    Yleistä opiskelusta
    0
    81
  6. Yhdyskuntapalvelu

Olenko ymmärtänyt oikein, että tunti yhdyskuntapalvelua vastaa yhtä päivää vankilassa?
    Laki ja rikos
    2
    81
  7. Ehdollinen vankeusrangaistus

Minut tuomittaneen ensikertalaisena törkeästä rattijuopumuksesta ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Mitä tämä tarkoittan
    Rikokset
    1
    80
  8. Labratulokset

Tuohon edelliseen olisin voinut liittää vielä yhden kysymyksen. Kauanko labratuloksissa näkyy pari kolmen, neljän illaan
    Alkoholi
    0
    80
  9. Mistä?

Mistä ihmeestä löydätte kumppania netin avulla? Olen terve 50-kymppinen mies. Vai onko tämä vain nuorten juttu.? On maks
    Nettideittailu
    3
    80
  10. Työ ilman palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Laki
    1
    79
  11. Kilpirauhassairaudet

Milloin kannattaa hakeutua kilpiraustutkimuksiin? Unettomuus, haluttomuus, väsymys, poissaoleva olo, mielenkiinnon puute
    Kilpirauhassairaudet
    2
    78
  12. Mikä neuvoksi?

Olen 56 v. mies. Akateemisesti koulutettu, mutta ilman työtä jo muutaman vuoden. Tai teen osa-aikaista puhelinmyyntityöt
    3
    78
  13. Voiko?

Voiko äiti viedä lapsen pois Suomesta kotimaahansa ilman isän Tahtoa/lupaa. Erotilanteessa kun avioero astuu voimaan? Ty
    Monikulttuuriset suhteet
    0
    78
  14. Minun mielipiteeni

Naiset etsivät eri treffipalstoilta mielestäni jotain prinssiä. Ei kelpaa työssä käyvä, liikuntaa harrastava normaali mi
    Ihannemies
    1
    77
  15. Lepotila

Kuluttaako tietokone virtaa, kun se on lepotilassa?
    Yleistä tietokoneista
    2
    77
  16. Laihdutus

Painoin v. 2012 75,5 kg. Olin joi yli 50 -kymppinen. Minulla ei koskaan pano ollut noussut yli 70 kg. Kaiken aikaan alko
    Yleistä laihdutuksesta
    0
    76
  17. Katkolla?

Miksiköhän katkolla ollessaan ei koskaan tee mieli juoda, mutta jos vaikka samanaikaisesti olisi "siviilissä" himo juoda
    Alkoholi
    5
    76
  18. Lääkkeet?

Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    Lääkkeet
    0
    75
  19. NEAT Motive SE 2

Omistan NEAT Motive SE 2 /lattiakaiuttimet. Ne ovat hieman huomaamattomat. Onko teill' samoja kokemuksia.
    Kaiuttimet
    0
    75
  20. Puhelinmyynti

Mikä on paras puhelinmyyntiä harjoittava yritys aurinkoranikolla? Mieleni tekisi kokeilla siipiä Espanjassa. Suomessa ol
    Työ ulkomailla
    0
    75