Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suhteemme on välillä kunnossa, valilla tunnen, etten ikimaailmassa voisi enää muttaa yhteen. Vaimoni mielialat vaihtelevat niin jyrkästi. Masennun hänen (aihettomastakin) huutamisesta. Hän kohdistaa sitä myös lapsiimme.
Nyt olen netissä chattaillut yhden naisen kanssa. Hän asuu ulkomailla. Maassa, jossa olen myös itse asunut ja johon olen rakastunut. On tulossa viikon päästä Suomeen kylpylään. Olemme alustavasti sopineet, että tapaisimme tuolloin.
Teenkö mielestänne oikein, kun menen tapaamaan häntä? Hän vaikuttaa ihan järkevältä ja sivistyneeltä. Mielestäni kavereita ei ihan helposti löydä netistä. Ja olisko han vain kaveri, tätäkin mietin. Ainakin alussa on, sillä maantieteellisesti tapaamiset ovat harvassa. Netissä kirjoittelemme ihan yleisiä asioista, ei mitään seksi tai muita juttuja.
Vieras nainen
1
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747