Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Unilabrat

    Olen käynyt v. 2010 Vitelmedin unilabrassa. Sain sieltä lääkkeistä mm. Voxra ja Sifrol. Ne vaan eivät sopineet minulle.
    Uni ja unihairiöt
    0
    45
  2. 10000-20000 €

    Mula oli kerran tonin hintainen Mitsu Lacer. Sillä ajlei vuoden päivät Venäjällä ihan ilman huolta. Jospa pistäisi rahaa
    Yleistä autoilusta
    1
    45
  3. Mitä tehdä?

    Elämäni on aivan solmussa, Ei töitä, asumuserossa vaimostani, alkoholin liikakäyttöä, liikunnan laiminlyöntiä, ruoakailu
    Yleistä terveydestä
    1
    45
  4. Aktiiviliikkujan sykemittari

    Mikä olisi aktiiviliikkujalle sopiva sykemittari. Harrastan kuntosalia, juoksua ja uintia. Niin, että mittarissa olisi h
    Yleistä urheilusta
    0
    45
  5. NEAT Motive SE 2

    Omistan NEAT Motive SE 2 /lattiakaiuttimet. Ne ovat hieman huomaamattomat. Onko teill' samoja kokemuksia.
    Kaiuttimet
    0
    45
  6. Lamictal

    Minulle psykiatrini määräsi Lamictalia alakuloisuuteen. Toimiiko teillä? Kaksialaista mielialahäiriötä en tunnista itses
    1
    44
  7. AV -vahvistin

    Pitäisi ostaa peruskäyttöön AV -vhvistin. Olen ajatellut uusi Denon PMA 520 AE tai Denon PMA 720 AE. Käytettyjä olisi ta
    Vahvistimet
    0
    44
  8. Lapsiperheen onnellisuus?

    Asun asumuserossa perheestäni. Alaikäiset lapseni ovat 6 v. ja 14 v. Käyn heillä melkein joka päivä kylässä. Lapset eivä
    Murrosikä
    0
    43
  9. Puhelinmyynti

    Mikä on paras puhelinmyyntiä harjoittava yritys aurinkoranikolla? Mieleni tekisi kokeilla siipiä Espanjassa. Suomessa ol
    Työ ulkomailla
    0
    43
  10. Piilolinssit

    Onko moniteholinssit hyvät käytössä? Sis sellaiset, että toinen silmä näkee lähelle ja toinen kauas. Minulla on lievää h
    Näkö
    0
    43
  11. Sykemittari

    Onko sykemittarisa mitään hyötyä, Köytän lankeillä ja uidessa, mutta ka-sykkeet viistää aina tuonne 150 tienoille. Onko
    Yleistä urheilusta
    0
    42
  12. Reipas kävely

    Onko reilun tunnin mittainen lähes jokaaamuinen reipas kävely millaista harjoittelua? En jaksa juosta, koska syön beryta
    Juoksu
    9
    42
  13. Huonommuuden tunne unissa

    Näen nykyisin paljon unia, jotka liittyvät oman minän huonouden tunteeseen. Esim. olen reserviupseerikoulussa ja en pärj
    2
    40
  14. Lääkkeet ja alkoholi

    Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden
    Alkoholi
    0
    39
  15. Huomenna Psykiatrille

    Taas on aika lääkärille. Saa nähdä, mitä kirjoittaa? Turhauttaa käydäkin vastaanotolla, kun mikää lääke ei auta, Oli sit
    Uni ja unihairiöt
    0
    36
  16. Unet

    Näen nykyisin paljon unia, jotka liittyvät oman minän huonouden tunteeseen. Esim. olen reserviupseerikoulussa ja en pärj
    Uni ja unihairiöt
    1
    36
  17. Lasika Fabia

    Mitä voi tehdä 1.4 laikskalle Fafialle? Ohittaminen vaatisi karttaa ka kompassia/lähes mahdodonta noilla tehoilla. Voiko
    Skoda
    2
    36
  18. dystyymisesti masentunut

    Onko kukaan diagnisoitu dystyymisesti masentuneeksi? Mikä siihen on auttanut? Minulle nämä oireet sopivat lähes kaikki,
    Terveys
    0
    36
  19. Osastolla ajasajo

    Onko kukaan käynyt osastolla viikon, kahden jaksolla ajamalla alaspäin unilääkitystä? Miten siellä menetellään? Vähennet
    Uni ja unihairiöt
    0
    35
  20. Loppusykys vaikeaa

    Mikä voisi olla ratkaisuksi, kun loppusyksy on minulla aina vaikeaa aikaa. Kahtena perättäisenä syksynä olen mm. kärähtä
    0
    35