hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Levozin
Söin Levozinia annoskoolla 150 -200 uneen noin neljä kuukautta. Sitä ennen saman ajan pienemmällä annostuksella. Nyt keh05310000-20000 €
Mula oli kerran tonin hintainen Mitsu Lacer. Sillä ajlei vuoden päivät Venäjällä ihan ilman huolta. Jospa pistäisi rahaa153Sykemittari
Onko sykemittarisa mitään hyötyä, Köytän lankeillä ja uidessa, mutta ka-sykkeet viistää aina tuonne 150 tienoille. Onko053Piilolinssit
Onko moniteholinssit hyvät käytössä? Sis sellaiset, että toinen silmä näkee lähelle ja toinen kauas. Minulla on lievää h053Mitä tehdä?
Elämäni on aivan solmussa, Ei töitä, asumuserossa vaimostani, alkoholin liikakäyttöä, liikunnan laiminlyöntiä, ruoakailu152Näin Jussina
Minun mielestäni kaunis nainen löytyy toki Suomestakin, jos silmällään hakee. Mutta niihin törmää Venäjällä. Ei tarvi me051Edullinen auto alkometrillä
Ostan edullisen auton, jossa on EU:n hyväksymä alkometri. Koko Suomi.151Lapsiperheen onnellisuus?
Asun asumuserossa perheestäni. Alaikäiset lapseni ovat 6 v. ja 14 v. Käyn heillä melkein joka päivä kylässä. Lapset eivä050Reipas kävely
Onko reilun tunnin mittainen lähes jokaaamuinen reipas kävely millaista harjoittelua? En jaksa juosta, koska syön beryta950Unilabrat
Olen käynyt v. 2010 Vitelmedin unilabrassa. Sain sieltä lääkkeistä mm. Voxra ja Sifrol. Ne vaan eivät sopineet minulle.049Lamictal
Minulle psykiatrini määräsi Lamictalia alakuloisuuteen. Toimiiko teillä? Kaksialaista mielialahäiriötä en tunnista itses149PrimeDate
Onko kellään kokemusta PrimeDatesta? Minulla ainakin on suuria vaikeuksia päästä ko. deittipalusta eroon. Laskuja tulee,148Mihin laittaa?
Mihin kannattaa sijoittaa tuollaiset 20 000 €? Jos tilanne muuten on se, että ylimääräistä rahaa ei ole ja työttömyys uh246Rattijuopumus
Jäin kiinni v. 2012 törkeästä rattijuopumusesta. Sain siitä 6 kukauden ajokiellon. Myös v. 2013 sama toistui. Tällöin tu045Huonommuuden tunne unissa
Näen nykyisin paljon unia, jotka liittyvät oman minän huonouden tunteeseen. Esim. olen reserviupseerikoulussa ja en pärj244Lasika Fabia
Mitä voi tehdä 1.4 laikskalle Fafialle? Ohittaminen vaatisi karttaa ka kompassia/lähes mahdodonta noilla tehoilla. Voiko244Lääkkeet ja alkoholi
Voiko henkisesti voida hyvin, jos syö masennus- ja unilääkkietä? Itse olen käyttänyt Ketipinoria ja Truxalia ehkä vuoden043VW Passat diesel vm. 2004 - 2008
Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa t043Autovuokraamot Kouvolassa
Mistä vuokraan edullisimmin pakettiauton viikonlopuksi tammikuussa?042dystyymisesti masentunut
Onko kukaan diagnisoitu dystyymisesti masentuneeksi? Mikä siihen on auttanut? Minulle nämä oireet sopivat lähes kaikki,042