Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake
profiilit
hamalake
hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entä jos ei halua tehdä avioeroa, voiko jatkaa asumuserossa vaikka kuinka kauan?
23.10.2014 14:24
Niin, esim. elämäntottumukset voivat olla niin erialisia. Toinen aamun virkku ja toinen illan. Saattaa siinä tottua omaan mukavuuteensa. Tärkeää pitää yhtä kumppaniin, ettei tässä olla eroamassa. Jne,...
23.10.2014 14:15
Miksi ajaminen pitää jättää? Tarvitsen autoa työni takia päivittäin. En tissuttele, vaan juon kirkasta Leijonaa 0,5 l (Kossu 30%) iltaa kohden. Siinä kaikki. Tätä sitten kolmisen iltaa, jonka jälkeen tauko. Näin on mennyt vajaa kuukausi. Sitä ennen arvoni olivat loistavat. Nyt olen ollut tämän viikon juomatta. Uskaltaako ensi viikon perjantaina mennä labraan? Vai pitäisikö olla kolme viikkoa? Mitä siitä seuraa, jos arvo vähän koholla? Ottaako poliisi hieman koholla olevan arvon takia kortin pois? Alkuvuonna ei edes mitään lääkärikäyntejä, enkä edes juonut, yhtään! Moneen kuukauteen. Syksy, kaamossyksy on minulle vaikeaa aikaa, siksi retkahdan helpommin.
23.10.2014 10:35
Kyllä, ilman mitään mutinoita.
22.10.2014 06:14
Tarkoittaako tuo siis, että kiihdytetään yllättävän ripeästi, korkeilla kierroksilla? Ei niin, että heti vaihdetaan alhaisilla kierroksilla suuremmalle vaihteelle?
17.10.2014 09:50
En ole nirsi, enkä vaadi puolisoltani kaunottaren omianiausuuksia. Sisäinen kauneus ja huumorintaju on paljon täkrämpää. Eii vaan tunnut löytyvän joukosta. Prinssiä he etsivät, näin on.
06.10.2014 06:44
Eiköhän he ole varmanpaa, kun ei ota ketään kyytiin. Mistä ihmisistä tänä päivänä tietää, mitä ne on. Ei siinä paljoa häviä!
06.10.2014 01:24
Ei oo pömppömahaa. Painan 63 kg ja olen aktiiviliikuja. Voisiko olla energian lähden kun olen huono syömään?
05.10.2014 07:40
Ei nyt ole siitä kyse. Kyse on kulttuurierostakin vielä kaiken lisäksi. Hän on ulkomaalainen. Emme ole löytäneet samaa säveltä. Hän tuijottaa ongelmiin ja murheisiin ja on niihin väsynyt. Minä haluan olla positiivinen ja reippaan oloinen. Keskustelunaiheita aikuisten välillä meillä ei ole ja se on vakava suhteen tappaja.
05.10.2014 07:38
Maksattavatko jos on esim. 13 litraa kanisterissa? Sellaista määrää olen sinne laittanut. Ei niin huomaa painavasta 20 litran metallikanisterista paljonko siellä on.
05.10.2014 06:45
Miksi yksinelävät juovat Jaffaa?
04.10.2014 10:14
Kyllä syön terveellisesti, joskin niukasti varsinkin iltaruuan aikaan. Korvautuu parilla leipäpalalla ja sillä Jaffalla. Ja sitten suoraan lenkille. Labra.arvot on juuri mitattu ja ovat loistavat. Niin vähän on tullut juotua. Pahin juomakausi ajoituttui vuodelle 2012 ja 2013 alkuun. Se oli rankaa aikaa. Nyt ei tee enää niin mielikään. Ikä tekee tehtävänsä. 57 v. ja krapula on sietämätöln. Sitä ei kestä ja sen ajatteleminen auttaa. Myös elämänasenne raittiiseen elämään johon ei kuulu viina. Se on loppujen lopuksi aika helppoa. Sinulla ei ole vaihtoehtoja. Etsi kiksit jostain muusta. Minulla se on liikunta. Toki sairaus on ikuinen.
04.10.2014 09:53
Hienoa, todella varteenotettava neuvo! Kokeilen heti alkuun. Minulla on kieltämättä huono omatunto, että olen kehunut pojan pikkusisikoa liikaa, joka on kiltteyhden perikuva. Poikanmin on tässä ottanut itseensä. Kannattaa siis kehua myös poikaa. Jas olla kiinnostunutn hänen harrastuksistaan, Koulu hönellä onneksi menee hyvin, etkä tuota tuittuilua lukuun ottamatta suurempia ongelmia ole ilmennyt.
03.10.2014 02:05
Joo, sitä myyjä ei halunnut kertoa. Onhan ne lyhyet. Minulle varmaan 186 cm voisi olla ideaali.
02.10.2014 06:45
Jos noudattaisin 130-140 sykkeen aluetta, joutuisin jopa kävelemään. Eilen juoksin puolimaratonin, ka.syke muistaakseni 156. Aika 2:07.
29.09.2014 18:11
Jos aioin pitää sykkeen 110-115 tienoilla, tietää se kävelyä! Nytkin vedin Pääkaupunkijuoksu puolikkaat ka-sykkeella 156. Aika meni yli kahden tunnin, kun en ollut jarjoutellut riittävän tunnollisesti ja oikein. Mutta meni kuitenkin yhtään kävälemättä.
29.09.2014 05:28
Kyllä mun 1.4 taajamassa ainakin tuon vie. Ei se mielestäni ole paljon.
19.09.2014 12:26
Minunkaltaiseni miehet piileksivät töissä, vapaa-ajan yksilöharrastuksissaan kuten lenkkeily, hiihto, pyöräily ja uinti. Illat vietän kotona etsien netissä parempaa työpaikkaa ja katson vain vähän TV:tä. TV mielestäni tylsistyttää, joten se on minulla vain harkitusti auki. Neitssä en muuten paljoa viihdy, vain pakolliset työpaikkahaut ja pankkiasiat. Käyn aiakain nukkumaan, joten ei sitä vapaa-aikaa niin hirveesti ole. Onko sulla haku päällä?
12.09.2014 10:58
Mahtuuko kaikki 32 Gigan muistitikkuun? On jonkin verran valokuvia ja pieniä tiedostoja. Mitä muuta pitää tallentaa?
12.09.2014 10:46
En ole lataillut sinne juuri lainkaan ohjelmia ja konekin kävi juuri pari kertaa huollossa, joten sielläkin ovat tarkastelleet turhat ohjelmat. Mitään varsinaista vikaa koneessa ei löytynyt. Ehkä yleistä hitautta huolimatta. Kannattaisiko vanha kone vaihtaa uuteen edulliseen? Onko ne kehittyneet n. viiden vuoden aikana?
12.09.2014 10:26
3 / 13