Vapaa kuvaus

Aloituksia

43

Kommenttia

43

  1. tlc määrityksissä rf-arvo

    onko tässä arvossa mitään järkeä. onko tämä ainoastaan joku keksitty juttu jotta kokeelle saadaan väkisin joku numeerine
    Kemia
    0
    111
  2. sairaseläke ja ansiosidonnainen tuloina asuvat yhdessä

    Kelan sivuilta vaikee löytää. Mutta vaikuttaako ansiosidonnainen päiväraha sairaseläkkeen suuruuteen kun asutaan yhdessä
    Yhteiskunta
    0
    107
  3. sähkölämmitys

    Nyt kysyisin sähkölämmiteisen rivitalo asujilta mitä lämmitys kustantaa. Olen harkitsemassa 56neliöisen rivitalon vuokra
    0
    96
  4. trollit ja facebook

    Kertokaa joku viisampi kun ei mahdu pikkuaivoihini. Miten on mahdollista että 2v vanhalla prepaid numerollani on voitu k
    Tiede ja teknologia
    3
    95
  5. laborantti tes-palkka

    Mistä löydän laborantin tesin mukaisen palkkataulukon. Mitä on laborantin alkupalkka, ilman työkokemusta.
    Työ ja opiskelu
    0
    92
  6. perämoottorit

    Olis 15 hv suzuki Four Stroke perämoottori ja sisältää myös Suzuki polttoainesäiliön letkuineen ja akun sähköstarttiin.
    Veneily
    2
    92
  7. perintä oikeus Gothia

    Tuli ylätyksenä että oli yli 10v vanha lasku Gothia perintätoimistossa. Ja he lähettivät lähetetyt perintäkirjeet ja van
    Ulosotto
    0
    92
  8. Yhdessä asuminen työtön+elkku

    Suomalainen tuki järjestelmä on rakenettu niin ettei yhdessä asuminen ole kannattavaa. Asutaan poste restantes ja kaden
    Yhteiskunta
    0
    89
  9. Lehtolapsien perinnöttömäksi jättäminen

    Tuttu pehe on päätynyt naisen vaatimuksesta järjestelyyn jossa heidän omakotitalonsa ja mökkinsä on siirretty naisen nim
    Perintö ja testamentti
    11
    88
  10. perintövero osakket

    Voisko joku viisas kertoo totuuden kun saanut ristiriitaista tietoa. Jos perin 100000e osakkeita ja niiden perintövero m
    Verot
    2
    82
  11. asuntolainan hakeminen pienillä liitonkorvauksilla

    Onko kokemuksia ettei me ittee häpäsemään Nordean tiskille. Mul o 25.000e sala vaa ja oon ajatellut ostaa pikku omakotit
    Lainat ja velka
    2
    72
  12. uretaanien vaihto terhi veneestä

    Revein jo n2 neliöltä vettyneet vanhat uretaanit pois ja nyt paatti kuivaamassa. tuskin ikuna kuivaa mut yritetään. Mut
    Veneily
    0
    65
  13. Maksuhäiriö merkinnän poistuminen

    Jos olen maksanut ulos-ottoon kaikki velkani ja tehnyt perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman ja pysynyt suunnitelmas
    Yhteiskunta
    0
    63
  14. Maksuhäiriö merkinnän poistuminen

    Minut todettiin ulosotossa varattomaksi syyskuussa 2019. Sain perinnön ja maksoin kaikki velkani tammikuussa 2020. Onko
    Talousrikokset
    1
    61
  15. sänky kysely

    Tarttis uus sänky ostaa uuteen kotiin huonoselkäiselle. Hintaluokka olis tonnin kieppeis. Oon nyt kytännyt kaikenlaisii
    Koti ja rakentaminen
    1
    61
  16. harteiden hermopinne ja poskiontelot

    Minulla on niskarangassa välilevyn pullistumia ja kax juurikanavan ahtaumaa. Ja tod.näkösesti niistä johtuen hartiaaluee
    Kysy terveydestä
    0
    54
  17. palkkatukityöt, työssäolo velvoite

    Kyseisen tiedon etsiminen hankalaa joten turvaudun kanssa ihmisten kokemuksiin. Olen kunnalla töissä 85prosentin työssä
    Työelämä
    0
    49
  18. hermo pinnassa kun ei tajua. APUJA

    miten määritän matemaattisesti näytteen x-arvon kun y=31 kyseessä laskeva suora joka noudattaa kymmenkantaisen logaritmi
    Matematiikka
    9
    45
  19. Vuorotyö 12h päivä 12h yö, 6 vapaata

    En löydä tietoa kyseisestä vuorotyö mallista. Laskennallisesti tulee 10 päivän kuureissa 48h ja 30 päivässä 144h. . Mite
    Työ ja opiskelu
    0
    34
  20. 12h aamuvuoroo ja 12h yövuoroo 6päivää vapaata

    Voisko joku kyseistä vuorotyötä kertoa miten kuukausitunnit menevät. Ton laskuopin mukaan 10päivään tulee 48h työtä ja k
    Työ ja opiskelu
    0
    31