Vapaa kuvaus

Aloituksia

54

Kommenttia

49

1. Panssari jääkäri

Kui kauan monta mettäyötä nykyään kuuluu peruskoulutukseen ja koko palvelus aikaan. Suurinpiirtein??
    Armeija
    1
    358
  2. Kaularangan sairaudet ja kuntoutus

Minulla kaularangassa kulumia kaikissa väleissä ja juurikanavaahtaumat ja välilevy ongelmat painottuen C3-4, C5-7 väleih
    0
    332
  3. perintövero osakket

Olisko joku viisas ja kertoisi faktaa kun riistiriitasta tietoa liikenteessä. Jos perin 100000e osakkeita ja perintövero
    Perintö ja testamentti
    7
    308
  4. Osamaksulla maksetun puhelimen osto tori.fi

Tori.fi palvelussa myydään uusia paketissa olevia puhelimia. Käsittääkseni se on ainaskin suomalaisilla puhelin operaatt
    Mobiililaitteet
    0
    303
  5. Kesämökki myytävänä,

Ajattelin udella mielipiteitä ihmisiltä koska olen joutunut mökkimyyjänä (täys maallikko) minulle ylätyksenä tulleen ong
    Kesämökki
    3
    295
  6. Pikavippi maksuhäiriö merkinnällä

Pikavippi maksuhäiriö merkinällä. Olen hoitanut n vuosi sitten ulosotto ja perintäfirma velkani pois. Mutta minua seura
    Pikavipit
    6
    293
  7. perintä oikeus Gothia

Tuli ylätyksenä että oli yli 10v vanha lasku Gothia perintätoimistossa. Ja he lähettivät lähetetyt perintäkirjeet ja van
    Ulosotto
    0
    272
  8. Te-toimiston työkyky tarkastus Pori

Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?
    Terveyden hoito
    1
    271
  9. tlc määrityksissä rf-arvo

onko tässä arvossa mitään järkeä. onko tämä ainoastaan joku keksitty juttu jotta kokeelle saadaan väkisin joku numeerine
    Kemia
    0
    254
  10. perintövero osakket

Voisko joku viisas kertoo totuuden kun saanut ristiriitaista tietoa. Jos perin 100000e osakkeita ja niiden perintövero m
    Verot
    2
    225
  11. sairaseläke ja ansiosidonnainen tuloina asuvat yhdessä

Kelan sivuilta vaikee löytää. Mutta vaikuttaako ansiosidonnainen päiväraha sairaseläkkeen suuruuteen kun asutaan yhdessä
    Yhteiskunta
    0
    192
  12. palkkatuki 50% työllistäjä kaupunki

Voisko joku asiasta tietävä kertoo miten menee. Jos pääsee kaupungin palkkatuki työllistetyksi niin miten menee palkkau
    6
    186
  13. Yhdessä asuminen työtön+elkku

Suomalainen tuki järjestelmä on rakenettu niin ettei yhdessä asuminen ole kannattavaa. Asutaan poste restantes ja kaden
    Yhteiskunta
    0
    168
  14. trollit ja facebook

Kertokaa joku viisampi kun ei mahdu pikkuaivoihini. Miten on mahdollista että 2v vanhalla prepaid numerollani on voitu k
    Tiede ja teknologia
    3
    164
  15. sähkölämmitys

Nyt kysyisin sähkölämmiteisen rivitalo asujilta mitä lämmitys kustantaa. Olen harkitsemassa 56neliöisen rivitalon vuokra
    0
    155
  16. perämoottorit

Olis 15 hv suzuki Four Stroke perämoottori ja sisältää myös Suzuki polttoainesäiliön letkuineen ja akun sähköstarttiin.
    Veneily
    2
    154
  17. uretaanien vaihto terhi veneestä

Revein jo n2 neliöltä vettyneet vanhat uretaanit pois ja nyt paatti kuivaamassa. tuskin ikuna kuivaa mut yritetään. Mut
    Veneily
    0
    150
  18. Maksuhäiriö merkinnän poistuminen

Minut todettiin ulosotossa varattomaksi syyskuussa 2019. Sain perinnön ja maksoin kaikki velkani tammikuussa 2020. Onko
    Talousrikokset
    1
    143
  19. laborantti tes-palkka

Mistä löydän laborantin tesin mukaisen palkkataulukon. Mitä on laborantin alkupalkka, ilman työkokemusta.
    Työ ja opiskelu
    0
    139
  20. sänky kysely

Tarttis uus sänky ostaa uuteen kotiin huonoselkäiselle. Hintaluokka olis tonnin kieppeis. Oon nyt kytännyt kaikenlaisii
    Koti ja rakentaminen
    1
    132