Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

2626

1. "Ei ole mitään vastustusta vaan raamatullista profetioiden koettelua ja 13.12.2013 ollaan niin sanotusti tasasella."

Ja minä olen taas joulun ja uuden vuoden ajan täällä Jerusalemissa ja Tiberiaksessa puolisoni kanssa. Seurailen oikein paikan päältä mitä tapahtuu. Sanokaa jos haluatte ajantasaisia raportteja. Tarvitaanko eri raportit Öljymäeltä? Sinnehän on oikein asennettu jenkkien webkamera. Mäentörmän alla ei nökötä mökki eikä Juhani ja Liisi vaan hautoja kun nämä täkäläiset haluavat olla paikanpäällä kuoltuaankin kun jotain tapahtuu. Kahden neliön osake maksaa siellä noin $25 000.

Nyt on kylmä kuin ryssän h*****issä ja vielä kylmenee mikä on minun profetiani. Voipi tulla jopa luntakin mutta voi myös olla tulematta mikä on takaporttini siltä varalta että lumiprofetia osoittautuisikin vääräksi.
  2. "Yli sataan vuoteen tiedemiehet eivät ole ottaneet evoluutiota huomioon.
    Evolutionistit ovat siten olleet epärehellisiä, kun ovat tällä keskustelupalstalla väittäneet että lähes kaikki tiedemiehet ovat evoluution kannalla."

Siis kretujen mielestä evoluutiotutkijat mennen tullen raiskaavat tieteellistä metodia. Minkähän kumman takia kukaan vakavasti otettava MUUN ALAN tiedemies ei ole reagoinut tuohon pöyristyttävään valehtelemiseen ja vääristelyyn jota on jatkunut jo yli 100 vuotta? Onko koko tiedemiesten joukko täynnä tällaisen vääristelyn hyväksyviä lampaita?
  3. Haloo? Miikanaahum?