"...nämä viisi päivää"

yksin armosta

Tämän sanan koetelkoon jokainen tykönään ja rukoilkoon, onko se totta.

"Meillä on kolme päivää aikaa lopettaa kirjoittelu täällä. Sitten tuomio tulee ja Jumala koettelee, kuka on ollut kuuliainen Hänelle. Jos ei olisi, tuhoutuisi tai ainakin näkisi, kun palo syttyy."

Tämä on yhteenveto, jonka olen kirjoittanut yöllä.

Unessa näin, kuinka en ollut kuuliainen. Menin huoneeseen istumaan, se oli ilman valoja ja istuin pöydän ääreen. Yhtäkkiä muistin, että siellä ei saanut olla. Aiemmin olin ymmärtänyt, että huone posahtaisi. Nyt epäilin asiaa ja ajattelin, että voinhan täällä olla, ei se posahda, näkisin vain, kun palo syttyy ja voisin varoittaa muita. Sytytin lampun, mutta lapseni, joka nukkui huoneessa, heräsi. Sammutin äkkiä lampun ja istuin pimeässä, etsin jotain pienempää lamppua, joka auttaisi meitä toisen lapsen kanssa pelaamaan niin, ettei toinen heräisi. Siihen heräsin.

En tiedä, miten siinä olisi käynyt, mutta tämän viestin sain selkeästi:

Meillä on kolme päivää aikaa lopettaa kirjoittelu täällä. Sitten tuomio tulee niille, jotka eivät ole olleet kuuliaisia Hänelle.

Raamatunkohta:

Luukas:
8:31 Ja ne pyysivät häntä, ettei hän käskisi heidän mennä syvyyteen.

Luukas 8:1-33

http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=luuk 8&kirjat=kr

46

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2345rtg

"Meillä on kolme päivää aikaa lopettaa kirjoittelu täällä. Sitten tuomio tulee niille, jotka eivät ole olleet kuuliaisia Hänelle."

Joko Ilmatar on tämän huomioinut? Tuomio tulee siis 13.12!

• Sinne vaan

Varmaankin siirryt hullujen osastolle. Siitä kysymys 2345rtg

• 234tg
        Sinne vaan kirjoitti:

Varmaankin siirryt hullujen osastolle. Siitä kysymys 2345rtg

Samapa tuo. Eihän siellä tarvitse viipyä kuin 3 päivää.

• voi pyhä pamaus
        234tg kirjoitti:

Samapa tuo. Eihän siellä tarvitse viipyä kuin 3 päivää.

Mistä näitä sairaita oikein riittää. Älyääköhän tämänkään aloituksen tekijä että pitäisi mennä hoitoon ja pian.

• Siihen asti

Herra on jo puhunut yhdelle jos toisellekin samaa. Kuinka monta uskovaa on jo poistunut?

• Seurailija

Tunnen voimallisesti tuota samaa ja tiedän että moni muukin tuntee niin. Pyydän Pyhäähenkeä valottamaan asiaa..

• yksin armosta

Mitenkö tämä liittyy viiteen päivään?

Kirjoitin 5.12. Rukousuni 4 -ketjussa näin:

"Viime yönä hän sanoi, että viisi päivää. "...nämä viisi päivää."

En tiedä, mitä hän tarkoitti. Kun pyysin Sanaa, joka avaisi tätä, sain jakeen Luukkaan 11.luvusta:

11:41 Mutta antakaa almuksi se, mikä sisällä on; katso, silloin kaikki on teille puhdasta.

Ainakin Jumala tahtoo, että avaamme itsemme ja annamme ihan kaikkemme käyttöönsä. Me haluamme, Herra, me haluamme!"

Nämä viisi päivää annettiin meille Herralta julistaa tällä palstalla ja nyt se on ohi.

Herran varjelusta kaikille. Kannattaa lukea myös tuo koko luku 11, saattaa aueta uudella tavalla.

• Päivää päivää päivää

Elikkä hän sanoi viisi päivää ja nyt kolme päivää. Montako päivää hän sanoo sitten kun on mennyt vielä kolme päivää?

• Montako päivää?
        Päivää päivää päivää kirjoitti:

Elikkä hän sanoi viisi päivää ja nyt kolme päivää. Montako päivää hän sanoo sitten kun on mennyt vielä kolme päivää?

No tietysti päivien mentyä otetaan käyttöön -jarmo-mainen LIUKUMA-AIKA!
        Se voi olla minkä pituinen tahansa eli useita vuosia / vuosikymmeniä mutta vähintäin 10vrk!
        Se on helppoa kun se osaa sillä uskovaisilla ei ole kykyä eikä edes halua hävetä valehtelujaan.

• Krafetiota pox.
        Montako päivää? kirjoitti:

No tietysti päivien mentyä otetaan käyttöön -jarmo-mainen LIUKUMA-AIKA!
        Se voi olla minkä pituinen tahansa eli useita vuosia / vuosikymmeniä mutta vähintäin 10vrk!
        Se on helppoa kun se osaa sillä uskovaisilla ei ole kykyä eikä edes halua hävetä valehtelujaan.

Sopivan liukuma-ajan lisäksi on otettava käyttöön myös vastuuvapaus,ja viimeisenä oljenkortena se tunnettu "kiitos esirukoilijoille loistavasta torjuntavoitosta"-ilmaisu.

• Näin ennenkin

1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

• Faktaa.

No asia vaan on niin,että kolmen päivän jälkeenkin kirjoittelu tänne jatkuu,ja jatkuu niin kauan,kun täkin palsta on olemassa.

• yksin armosta

Rukoilin yöllä Hengen viitoittamaa rukousta, jonka koin, että tulisi laittaa tänne. Se perustuu Jeesuksen rukouksiin.

Luukkaan evankeliumi:
      10:21 "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

Matteuksen evankeliumi:
      5:3 "Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
      5:4 Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
      5:5 Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.
      5:6 Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan.
      5:7 Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
      5:8 Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
      5:9 Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
      5:10 Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
      5:11 Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
      5:12 Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa.

Kiitos Jeesus verestäsi, jonka vuodatit minun syntieni tähden. Kiitos, että rakastit minua niin. Anna minun olla tässä ristisi juurella, lähelläsi, aivan liki, niin että Sinun veresi pääsee virtaamaan käsistäsi ja jaloistasi ja haavoistasi koko olemukseni lävitse. Salli minun tuntea Sinun ikuinen rakkautesi minua kohtaan. Sinä olet minun Herrani ja Kuninkaani.

Matteuksen evankeliumi:
      6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
      6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
      6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
      6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
      6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].

Johanneksen evankeliumi:
      16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman.

• yksin armosta

Virta Herran tulvia saa
      Tänään meitä Hän koskettaa.
      Totuutes herättää kuolleet ja nukkuvat puut.

Lauloin tätä laulua aloituksessa mainitun unen jälkeen. Unessa Lapseni nukkui, mutta hän heräsi, kun lamppu sytytettiin.

Luukas:
      8:16 Ei kukaan joka sytyttää lampun, peitä sitä astialla tai pane vuoteen alle, vaan panee sen lampunjalkaan, että sisälletulijat näkisivät valon.

Tämä on Jumalan malli.

• yksin armosta
    • Cps

KTS- voit lopettaa herjauksesi, sillä et tiedä mitä vastaasi vielä tulee. Minäkin vain aavistelen. Amen.

• Seurailija

Tässä tuntee itsensä pienemmäksi kuin puunoksan haara on.. Jumalan enkelit katkaisivat tuon kuusen pihaltani, se uhkas kaatua naapuritalon päälle, oli jo puolimetiä nojallaan sinnepäin ennenkö enkelit riensivät apuun.. Kuusella oli tuplalatva, säilytin ne, tuon ehkä jouluksi toisen niistä sisälle, en tiedä, nukahdin ja näin unta oksan haarasta heh.. kuusi ainakin kaadettiin myrskyn alta pois(kissa otettiin viikkoa aiemmin turvaan), uskon että Jumalan enkelit hoitaa ihmisetkin pois myrskyn alta, kerran kissan ja kuusenkin hoiti.. Tai tietenkin Jumala kaiken hoitaa, enkelit vain avustaa.. Onkai niitä turhempiakin kirjoitettu unenpöpperöissä..

• Selitys ..

>Sytytin lampun, mutta lapseni, joka nukkui huoneessa, heräsi.<

Valot tarkoittavat Pyhän Hengen laskeutumista tämän kansan päälle (herätystä).
      Herätys tulee eri näköisenä mitä odotetaan, joka tarkoittaa sitä että Jumalan kirkkaus aloittaa palkanmaksun. Silloin vanhurskas saa palkkansa vanhurskautensa mukaan ja myös väärä saa vääryytensä mukaan.

>Sammutin äkkiä lampun ja istuin pimeässä, etsin jotain pienempää lamppua, joka auttaisi meitä toisen lapsen kanssa pelaamaan niin, ettei toinen heräisi.<

Unesi kertoo että herätys tulee yllättämään sinutkin, ja siksi sammutat valon ja yrität etsiä jotain toista valoa josta ei tulisi herätystä.

Kun näet posauksen jota kuvaat, niin älä etsi toista valoa vaan luota Jumalaan. Silloin et ole niiden joukossa jotka toimivat palomiehinä sammuttamassa herätyksen tulta.

• Valoaä1

Jotenkin ymmärrettävältä kuulostaa selityksesi. Saattaapa olla hyvinkin niin.

• Seurailija

Elikkä jatketaan y a samaan malliin, jo vastus kertoo sen että olet oikealla tiellä, ei anneta periksi!, sinulla on sana hallussa, Jumalan Sana. AAMEN!

• Ei ole mitään vastustusta vaan raamatullista profetioiden koettelua ja 13.12.2013 ollaan niin sanotusti tasasella.

• KTS kirjoitti:

Ei ole mitään vastustusta vaan raamatullista profetioiden koettelua ja 13.12.2013 ollaan niin sanotusti tasasella.

"Ei ole mitään vastustusta vaan raamatullista profetioiden koettelua ja 13.12.2013 ollaan niin sanotusti tasasella."

Ja minä olen taas joulun ja uuden vuoden ajan täällä Jerusalemissa ja Tiberiaksessa puolisoni kanssa. Seurailen oikein paikan päältä mitä tapahtuu. Sanokaa jos haluatte ajantasaisia raportteja. Tarvitaanko eri raportit Öljymäeltä? Sinnehän on oikein asennettu jenkkien webkamera. Mäentörmän alla ei nökötä mökki eikä Juhani ja Liisi vaan hautoja kun nämä täkäläiset haluavat olla paikanpäällä kuoltuaankin kun jotain tapahtuu. Kahden neliön osake maksaa siellä noin $25 000.

Nyt on kylmä kuin ryssän h*****issä ja vielä kylmenee mikä on minun profetiani. Voipi tulla jopa luntakin mutta voi myös olla tulematta mikä on takaporttini siltä varalta että lumiprofetia osoittautuisikin vääräksi.

• yksin armosta

Näin unessa, kuinka ympärilläni oli paljon ääniä ja sanoin, ettei Jumalan ääntä voi kuulla. Silloin Jumala itse taittoi valkoisen paperiarkin noin 35 asteen kulmaan ja asetti korvalleni. Yhtäkkiä näin ja kuulin selvästi Jumalan äänen. Olin hämmästynyt.

Pyysin raamatunkohtaa ja sain Room. 11.

11:6 Mutta jos valinta on armosta, niin se ei ole enää teoista, sillä silloin armo ei enää olisikaan armo.

http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=room 11&kirjat=kr

• KTS (Ei kirj.)

Kokeilin tätä paperiarkkijippoa mutta en kuullut mitään.

• ...3....
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Kokeilin tätä paperiarkkijippoa mutta en kuullut mitään.

Nyt on 13.joulukuuta eli ne kolme päivää ovat pian kuluneet.

• ...3....
        ...3.... kirjoitti:

Nyt on 13.joulukuuta eli ne kolme päivää ovat pian kuluneet.

Tzorry,tuli pieni ajatuskatkos eli minun piti kirjoittaa...huomenna on 13.joulukuuta..

• No,
        ...3.... kirjoitti:

Tzorry,tuli pieni ajatuskatkos eli minun piti kirjoittaa...huomenna on 13.joulukuuta..

haitanneeko tuo mittää kun palstalle kirjoittelevat on suurimmalta osaltaan vakavasti "ajatuskatkonaisia."

• KTS (Ei kirj.)
        ...3.... kirjoitti:

Käy jänskäx! :O

• Heivuniemen korra.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Käy jänskäx! :O

Huomenna todellakin on 13.päivä Joulukuuta ja kaiken lisäks Perjantai!!!!

Voi hyvänen aika,nyt tosiaankin jännittää..

• KTS (Ei kirj.)

8 tuntia aikaa tuomioon...:o

• Hip-hei!

No niin! Nyt viisi päivää kolme päivää meni ja "yksin armosta" on siis lopullisesti lopettanut tänne kirjoittamisen vihdoinkin! Nyt jos vielä jormakin lopettaisi taas jälleen kerran palstan seuraamisen ja kirjoittamisen lopullisesti, senhän hän jo tehnyt monta kertaa eli tuttua puuhaa.

• 34tegjh

Eipä hätäillä. Tässä on ollut monta päivää aikaa keksiä ihan loistava selitys. Odotellaan sitä.

• KTS (Ei kirj.)
        34tegjh kirjoitti:

Eipä hätäillä. Tässä on ollut monta päivää aikaa keksiä ihan loistava selitys. Odotellaan sitä.

Ai tosiaan! Nyt tuli tuomio! :o

Ihan meinas unohtua...

• Niin..

Eipäs nyt vielä innostuta vaan muistetaan -jarmo-n käyttämät iukuma-ajat!
        Nehän on olleet pituudeltaan kymmenestä päivästä vuosikausiin!
        Näin ollen sama mahdollisuus on varmasti toistenki uskovaisten käytössä ja "yksin armosta" ei tee siitä poikkeusta.

• Jorma bannaantui!

PROFETIA TOTEUTUI!!!!!!!! Jormalle ihan oikeasti TULI tuomio kun oli kulunut viisi päivää kolme päivää!!!! Tämä on JUMALAN IME!

Plastussanomasta:

14.12.2013

Bannit tuli mulle, -jarmo- :lle Suomi24 sivustolla :) ...kato käy.. vieläkö joku?

Onkohan Tuhat ja yksi nimimerkki tietoinen asiasta ja mahdollisesti vaikuttanut jollain tavalla asiaan? Ei sen väliä, koska kaikki mitä tässä maailmassa tapahtuu, on Jumalan hallussa ja minä seuraan sivusta.

Se minkä huomaan tuossa lauseavauksessa, on että "huh! vihdoin voimme jatkaa... -jarmo- on poissa kommentoimasta" samoin on käynyt Piholle, samoin Jyrkille. Jumalaton meininki saa jatkua, koska totuuden puolustajat ovat bannattu kertomasta mikä on totta ja jota toiset eivät halua kuulla.

Tähän onkin hyvä jättää Suomi24 taas hyvästit, toivottavasti en ikinä enää palaa. Varmaan tämä toivotus otetaan avosylin vastaan Suomi24:llä, jossa tasajalkaa hyppivät IR:t, 234gfr, kekkek-kekkek, KTS:t ja muut tuhikset, jotka vihaavat Jeesusta Kristusta vapahtajaamme sydämensä pohjasta ja kyllyydestä. Toivotan heille vielä kuitenkin armoa ja ymmärrystä.

• tuhat ja yksi

Samoin olen pyytänyt operaattoria pesemään linjat puhtaaksi jo useammankin kerran,minulle riittää nämä pyörteet,-olen myös miettinyt lähdenkö?TODELLISEEN. MYRSKYNSILMÄÄN!
        2006 tulin tälle osastolle,kirjoituksiani lakaistiin muitten roskien joukkoon ja yhteydet ei oikein pelanneet.
        Sillon päätin etten kirjaudu en poista toisen en omiakaan kirjoituksiani en myöskään paina koskaan "asiaton viesti"kohtaa, näin olen menetellyt koko ajan ja vanhat keskustelut olen nostanut omalla nimmarilla, ja vain muutaman kun jotkut sekopäät nostattivat raivonpuuskassa niitä 24 h vuorokaudessa.
        Kysy ? Ei minun mielipiteeni muutu!
        Koska ette pystyneet mitään niistä kumoamaan ja teidän luomaa on sählinki ei minun.

• 24rtghn
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Samoin olen pyytänyt operaattoria pesemään linjat puhtaaksi jo useammankin kerran,minulle riittää nämä pyörteet,-olen myös miettinyt lähdenkö?TODELLISEEN. MYRSKYNSILMÄÄN!
        2006 tulin tälle osastolle,kirjoituksiani lakaistiin muitten roskien joukkoon ja yhteydet ei oikein pelanneet.
        Sillon päätin etten kirjaudu en poista toisen en omiakaan kirjoituksiani en myöskään paina koskaan "asiaton viesti"kohtaa, näin olen menetellyt koko ajan ja vanhat keskustelut olen nostanut omalla nimmarilla, ja vain muutaman kun jotkut sekopäät nostattivat raivonpuuskassa niitä 24 h vuorokaudessa.
        Koska ette pystyneet mitään niistä kumoamaan ja teidän luomaa on sählinki ei minun.

Sä otat tämän palstan ihan liian vakavasti. Mitä ihmettä operaattori tähän liittyy? Onko operaattorisi Sonera, DNA, Saunalahti vai mikä? Jos maksat laskusi ajallaan niin ei sieltä päin mitään "pesuja" tarvita.

• tuhat ja yksi
        24rtghn kirjoitti:

Sä otat tämän palstan ihan liian vakavasti. Mitä ihmettä operaattori tähän liittyy? Onko operaattorisi Sonera, DNA, Saunalahti vai mikä? Jos maksat laskusi ajallaan niin ei sieltä päin mitään "pesuja" tarvita.

No oli miten oli.
        Suomi 24 keskustelua pystyin lukemaan kaikkialta ,mutta viesti ei mennyt millekkään osastolle ja koneelle tuli teksti jne,,.

Tein virtakatkon kytkin uudelleen ja samoin kävi uudelleen,,,,.

Tein vikailmoituksen ja n, 10 tunnin päästä koitin kaikki pelasi.
        Ja muuten en usko yhteenkään hörhöön tällä osastolla ,niin vakavasti otan tämän osaston.
        Jotta vaihdetaan ajatuksia.
        Tieto voi lisääntyä arjen valjetessa,mutta ne jotka tänne kirjoittelee eivät todellakaan ole noita ongelmia ratkomassa, onneksemme.

• Poistatus tehty jo
        tuhat ja yksi kirjoitti:

Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

• tuhat ja yksi
        Poistatus tehty jo kirjoitti:

Et edelleenkään kestä erilaisia mielipiteitä,,,.

• tuhat ja yksi

Et edelleenkään kestä erilaisia mielipiteitä,,,.

• koklaan
        tuhat ja yksi kirjoitti:

No oli miten oli.
        Suomi 24 keskustelua pystyin lukemaan kaikkialta ,mutta viesti ei mennyt millekkään osastolle ja koneelle tuli teksti jne,,.

Ja muuten en usko yhteenkään hörhöön tällä osastolla ,niin vakavasti otan tämän osaston.
        Tieto voi lisääntyä arjen valjetessa,mutta ne jotka tänne kirjoittelee eivät todellakaan ole noita ongelmia ratkomassa, onneksemme.

Sama vika suomi24 viestit ei lähde, ei ole lähtenyt pariin päivää, no ei ole mikään suuri asia oikeastaan sama lähti eli ei. Saapas nähdä lähteekö tämä?

• koklaan
        koklaan kirjoitti:

Sama vika suomi24 viestit ei lähde, ei ole lähtenyt pariin päivää, no ei ole mikään suuri asia oikeastaan sama lähti eli ei. Saapas nähdä lähteekö tämä?

Vau lähtihän se!

• koklaan

Oikeestaan nämä viestit ovat kaikki asiattomia, ainakin turhia nämä ovat.

• joujou ja jou
        koklaan kirjoitti:

Oikeestaan nämä viestit ovat kaikki asiattomia, ainakin turhia nämä ovat.

Niinkuin tuo klo 11.59 tullut viesti.

• 234rtfg
        tuhat ja yksi kirjoitti:

No oli miten oli.

Te hörhöt nyt näette salaliittoja kaikkialla. Suomi24:ssa on ollut pari päivää teknisiä ongelmia. Ei ole kyse mistään banneista. Rauhoitutaanpa jo. Jarmokin pääsee taas tänne jos malttaa pullistelultaan enää palata. Harmittaahan se varmasti kun kyse ei ollutkaan hänen "vaarallisuudestaan".

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5913
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2037
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1284
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1145
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1138
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1117
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe