Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saatana+on+olematon+mutta+tarpeellinen+niille,++jotka+pahaa+tekevät,+he+voivat+ulkoistaa+omat+tekemisensä+saatanalle,+ja+sanoa,+en+se+minä+ollut+vaan+saatana+on+luikerrellut+joukkoon.+Paavi+käytti+tätä+ulkoistusta.+
Paavali+käyttää+tästä+nimitystä+'+synti'+;+++En+se+minä+ole+vaan+synti+joka+tuli+minuun+asumaan.++
Apu+ulkoistetaan+jeesukselle,+'Ota+Jeesus+vastaan+jeesus+auttaa,+ehyttää,+korjaa,++parantaa,+pelastaa.+'+
Se+on+helppo,+ei+tarvitse+itse+tehdä+mitään.
06.07.2019 11:42
Uskovaiset+vihaavat+Jeesuksen+todellisia+sanoja+vaatimuksia,+katsovat+että+ne+loukkaavat+heidän+uskoaan+ja+syy+on+sen,++joka+kertoo.
06.07.2019 11:25
Vanha+vitsi++
Pikku+Kalle+leikki+naapurin+Liisan+kanssa,+++he+tutkivat+sitä,++mitä+heillä+oli++pöksyissään.+++Kalle+tuli+vähän+allapäin+kotiin+ja+sanoi+lapsenkielellään+isälle,+näyttäen+pikku+heilureitaan:+++Voiko+tämän+leikata+pois,+kun+Liitallakaan+ei+ollut+ja+te+oli+niin+tiitti,+niin+tiitti.+++(+siisti)
06.07.2019 11:02
"Tämä+lienee+harhaoppia+Luoman+taholta+siinä+mielessä,+että+kyse+ei+ole+kirkon+sanomasta,+vaan+kyse+on+Jeesuksen+Sanomasta+meille+ihmisille,+mikä+tulee+esiin+Uudessa+Testamentissa.+"+
Luopukaa+sitten+kaikesta+mitä+teillä+on,+koska+muuten+ette+kelpaa.+Nämä+ovat+Jeesuksen+sanat.++Takaan+että+ette+noudata.+
+Juutalaiset+ovat+joutuneet+luopumaan+kaikesta,+ja+moneen+kertaan+Jeesuksen+nimen+tähden.+++
Lutherkin+sanoi:+"+Kaikki+mitä+heillä+on+kuuluu+tietysti+meille.+"
06.07.2019 10:29
Luoma+sanoi,+että+Kirkon+sanoma+kuuluu+kaikille?++Miksi+?+
Miksi+juutalaisviha+kuuluisi+kaikille?+++Eikö+sillä+ole+jo+ollut+yli+ymmärryksen+menevät+seuraukset.+
Vieläkin++Iranilaiset+uhkaavat+poistaa+Israelin+maan+kartalta.+++
Älyttömällä+natsismilla+ei+ole+mitään+määrää.
06.07.2019 10:08
Iänkaikkinen+ei+ole+sama+asia+kuin+ikuinen,++elää+iänkaikkisesti+tarkoittanee+ikää,+eli+ihmisen+päivien+määrää.++Jos+vallitsee+Rauhan+aika,+ihminen+voi+elää+ikänsä+kaiken,+eli+päiviensä+määrän.+++Kannattaa+siis+julistaa+Rauhaa+maan+päälle.+++
Paratiisi+oli+varattu+kuolleiden+soturien+sieluille,+eli+heille,++jotka+eivät+saaneet+elää+ikäänsä+kokonaan,+vaan+kuolivat+ennen+päiviensä+määrää.+Näin+myös+Valhalla.++
Sotapäälliköt,+(+kuten+Rooman)++huijasivat+näin+sotureita+hyökkäykseen,+sanoen;++¨On+kunniakkaampaa+kuolla+kun+miekka+erottaa+sielun+ruumiista,+kuin+joutua+kuolemaan+vanhana+ja+raihnaisena.++Ja+vaikka+te+nyt+olettekin+vuodattaneet+runsaasti+juutalaista+verta,+olette+te+antaneet+vasta+pienen+vastalahjan+sodan+jumallle.+"++Lisäksi+heille+luvattiin+kunnianimi+ja+heille,++jotka+säästyivät,+mutta+olivat+urheita+sodassa,++luvattiin+korkea+asema.+++Näin+tehdään+edelleenkin,+jaetaan+kunniamerkkejä+ym.+nimityksiä.+
Tästäpä+kristinusko+kehitti++sitten+sydämen+ympärileikkauksen.
06.07.2019 09:07
Jos+Israelista+tänä+päivänä+pitäisi+poistaa++muiden+jumalien+alttarit+ja+temppelit,+se+tarkoittaisi+että+Allah+ja+Jeesus+saisivat+lähteä,+mutta+mitä+maailma+siitä+sanoisi,+kun+laillisesti+uskonnonvapaus+vallitsee.+
Kristinuskon+puu+on+ristinpuu,+ei+siihen+voi+oksastaa+mitään,++se+on+lahoava+puu,+kuollut+puu.+++++++Eikä+ristinpuussa+kasva+oksia,++joita+voisi+oksastaa+elävään+puuhun.
06.07.2019 08:38
Jassoo,+sinä+muuten+vain+heittelet+helttaa+täällä+uskontopalstalla.++
Mutta+pitäähän+se+yksi+kukko+tunkiolla,++aina+olla.++
Olenko+minä+sinun+suosikkikana,+kun+niin++perässä+kuljet+?
05.07.2019 12:00
Siinäpä+oli+kristillistä+kaunopuheisuutta.
05.07.2019 11:39
Olen+jo+aikaisemmin+kertonut,+että+esim.+vuorisaarna+ja+isä+meidän+rukous,+ovat+koosteita,++jakeita+on+napsittu+psalmeista,++sananlaskuista,+profeetoista+ja++Toorasta.++
Jeesus+ei+siis+ole+niistä+vaivaa+nähnyt,+hän+itsekin+sanoo+opetusalapsille:++"+"Minä+olen+lähettänyt+tiedät+korjaamaan+satoa+siitä,+josta+ette+ole+vaivaa+nähneet.+Toiset+ovat+tehneet+työn,+mutta+te+pääsette+korjaanmaan+heidän+vaivannäkönsä+hedelmät.+"+
Eikö+tämä+ole+sama+kuin,+joku+menee+toisen+puutarhaan,+poimii+sieltä+hedelmät+ja+menee+myymään+ne+ominaan+torille+ja+sanoo,+että+jumala+on+hyljännyt+omistajan+ja+koko+puutarhan,+se+kuuluu+nyt+meille.+Eli+ryöstö.
05.07.2019 11:19
Jätä+säälisi,+äitini+ei+ollut+kiinnostunut+uskontoasioista,+erinäisistä+syistä+johtuen.+++Jotka+ymmärrän+erittäin+hyvin.
05.07.2019 10:43
En+ole+koskaan+osannut+sisäistää+sitä+ajatusta,+että+mies+nainen+tulevat+yhdeksi+lihaksi,+nimenomaan+lihaksi,+koska+molemmilla+on+kuitenkin+omat+lihat.+
He+voivat+olla+olla+yksimielisiä,+erilaisista+asioista,+mikä+tietysti+edesauttaa+yhteiselämää,++mutta+yhdeksi+lihaksi+he+tulevat+vasta+syntyvässä+lapsessa,+joka+perii+molemmilta+erilaisia+piirteitä,+joita+voi+sanoa+lihallisiksi,+kuten+ulkonäkö,+ruumiinrakenne+jne.
05.07.2019 10:41
Äiti+on+kuollut,+eikä+varmaankaan+loppupeleissä+kiroa+koska+minusta+on+++ollut+hänelle+suurempi+apu,++kuin+kenestäkään+muista+lapsista.+Se+on+esikoisen+osa.
05.07.2019 10:28
Ei+ole+Jeesus+minua+synnyttänyt,+vaan+äiti.++++Turha+mitätöidä+äitejä.+
Äidistä+olen+imenyt+kohdussa+kaiken+tarvitsemani+ja+syntymän+jälkeenkin+rilloilla+ollen+ja+pitkälti+sen+jälkeenkin+hoivissa+ollen.
05.07.2019 10:20
Jeesus+ei+kuitenkaan+jättänyt+äitiään++yhtyäkseen+vaimoonsa,+vaan+hän+halusi+yhtyä+kavereiden+kanssa,+joiden+piti+jättää+perheensä.+
Jos+ei+ole+mitään+kokemusta+avioliitosta+tai+parisuhteesta,+ei+ole+mitään+syytä+antaa+siitä+määräyksiäkään.++Paavalinkaan+avioliitosta+naisen+kanssa+ei+ole+mitään+tietoa.
05.07.2019 10:08
Lopettakaa+syntinen+elämänne,++kaikki+uskovaiset.+
Jos+teidät+on+ostettu,+kuten+sanotaan,+te+olette+nyt+orjia,+koska+vapaat+eivät+ole+kauppatavaraa.++Vapailla+on+mahdollisuus+valita+mitä+tekevät,+syntiä+ei+ole+pakko+tehdä.
04.07.2019 20:25
Lespoissa+miehen+siemen+ei+mene+hukkaan,++koska+sitä+ei+heihin+kylvetä.+
Minä+olen+vain+tavallinen+nainen.
04.07.2019 13:08
Olettehan+te+tärkeitä,++ainakin+minä+saan+teiltä+aiheen,++jota+sitten+kommentoin.+
Aloituksia+en+juurikaan+tee,+koska+ne+kuitenkin+poistettaisiin.++Olen+tullut+poistetuksi+muualtakin,++kristittyjen+toimesta.
04.07.2019 12:23
Tietysti+osa+voi+lähteä+siitä+syystä,+että+kirkko+vihkii+ja+toinen+osa+siksi,++että+ei+vihi+seksuaalivähemmintöjä.++Mutta+osa+varmasti+myös+evankeliumin+sisällön+vuoksi.++
Evankeliumiin+uskovien+teot/hedelmät+ovat+olleet+mädät+kautta+historian,+ja+risti+on+elämänpuuksi+kuollut,++ihmiskäsin+tehty+kidutusväline.
04.07.2019 09:11
Kirkko+/+evankeliumi+on+antisemitismin+synnyttäjä+ja+ylläpitäjä+,+se+on+rikos+ihmisyyttä+vastaan.+++Rikos+ihmisyyttä+vastaan+ei+vanhene+koskaan,+sille+ei+ole+armoa,+eikä+anteeksiantamusta,+eikä+mitään+sovitusta.
Jopa+evankeliumi+itse+puhuu+lopun+ajasta+ja+lopusta,+joten+hyväksykää+se+mihin+uskotte,++kaikki+väärä+loppuu+aikanaan.
04.07.2019 09:03
28 / 480