Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10.
12.12.2013 22:12
Hih, ei minulle kyllä ihan tuommoista tuosta nimimerkistä mieleen tullut, vaikka hieman likaisen mielikuvituksen omaankin. :D
12.12.2013 22:07
Kyllähän tänne palstalle välillä ilmoittautuu ihan samassa jamassa olevia naisiakin. Eli kyllä heitä olemassa on mutta ehkä vähän etsittävissä.
On se kyllä kumma kun nettideittailun juuri piti tuoda helpotusta tällaisiin kohtaanto-ongelmiin. Paskat siitä mitään hyötyä on. :(
12.12.2013 22:02
No meneeköhän tuo jo pikkuisen vainoharhaisuuden puolelle? Syitä voi olla monia: Voi olla että treffipalvelu jumittaa (ainakin minulle erittäin yleistä), ehkä haluaa vähän miettiä että mitä kirjoittaisi, tai ehkä on tullut viestejä muiltakin, joihin pitää vastata ettei olisi epäkohtelias.
Kyllä kai nyt treffeille kannattaa mennä kun kerrankin on siihen tilaisuus. Tuskinpa julkiselle paikalle sovitusta tapaamisesta voi mitään suunnatonta harmia tulla.
Huijaritutka on hyvä olla päällä, mutta ei sentään kannata ylireagoida jokaiseen pikkuasiaan. Voipi siellä jokku miehetki olla vielä rehellisellä asialla liikenteessä. :)
12.12.2013 21:32
Lähditkö myös pois ajoissa? Mitä jos nainen myöhästyi jostain syystä. Voin kertoa, että ainakin pyörällä ajo oli tänään aika v-mäistä ja yllättävän hidasta puuhaa....
12.12.2013 21:03
Vai niin. Jopas menee monimutkaisiksi vaatimukset. Siis pitääkö päässä olla jotakin vikaa vai ihan helvetin ruma, että olisi tarpeeksi ulkopuolinen ja erilainen ollakseen kelpamatta sen takia?
11.12.2013 22:59
Piti vähän tuumata, että mitä tuo ulkopuolisuus ja erilaisuus mahtaa tässä tarkoittaa, mutta ilmeisesti sitten ei sen kummempaa kuin että ei ole kauheasti minkäänlaisia suhteita takana. Kyllähän tällaisia naisia löytyy, mutta ei ehkä yli kolmikymppisistä enää ihan hirmu paljon (tietenkään, eiväthän he muuten mitään erilaisia olisikaan). Ulkonäöstä nyt voi olla vähän vaikee sanoa, veikkaisin, ettei nyt ehkä kauheasti mitään glitteriä tai rakennekynsiä olisi, mutta mistäpä minä kaiken tiedän :).
Totta kyllä tuo ed. vastaajan mainitsema juttu, etteä ylläri treffikutsut ole niin kauhean kivoja, mieluummin vähän tutustuisi ensin kaveripohjalta.
11.12.2013 22:48
No mikspä ei voisi ihastua ihmiseen pelkän kirjoittelun perusteella. Ja jos ihastus on vielä molemminpuolista, niin mikäs sen hienompaa, tuollaista ei kovin usein tapahdu, joten ei kannata ryssiä tilannetta. Tosi on tietty, että lopullisen selvyyden tunteistaan saa vasta tavattaessa. Tällöin ei ehkä kannata antaa mahdollisten esiintulevien pikkuvikojen häiritä liikaa, vaan antaa toiselle mahdollisuus jatkaa tutustumista. Ekassa livekohtaamisessa saattaa olla vähän arkuutta, joka voi latistaa tunnelmaa, mutta jos kirjoittelussa synkkaa hyvin, niin tämä on luultavasti vain väliaikaista.
11.12.2013 22:38
No onpa vähän erikoista, varsinkin jos ei sanonut mitään järkevää syytä, kuin vain että ei halua. Voisi kuvitella että jos olisi petolinen ollut, niin olisi jonkun hätävaleen edes yrittänyt keksiä selitykseksi.
Minun kämppäni voipi joidenkin mielestä olla aika pahassa kunnossa, mutta kyllä minä silti voisin miehen kotiini kutsua, sittenpähän näkisi minkälainen kodinhoitaja minä olen ja saisi ihan itse päättää jatkaako tapailua. :D
11.12.2013 22:00
No joo, pieni piruilu piristää :). Enkä jaksa muutenkaan olla kauhean asialinjalla tässä, sillä nimim. karvakisu on heittänyt jo faktat kehiin useampaan otteeseen. Jos ei mene jakeluun niin olkoon menemättä, sama se minulle.
11.12.2013 21:52
Olet vitun tyhmä jos kuvittelet, että minua kiinnostaa uhrauksesi pätkän vertaa. Päin vastoin, moinen pelle lentäisi kämpästäni oitis pihalle.
11.12.2013 21:23
Heh, eipä taida tälle Ikisinkku-ja-sellaisena-tulee-pysymäänkin-M:lle sitä vaimoa löytyä tässä elämässä. Mutta antaa poikarukan ihan rauhassa haaveilla niistä 50-luvun poslarinaisistaan, jos se yksinäisyyttään vähän helpottaisi. :)
11.12.2013 21:16
Saattavathan ne 30-40v miehet joillekin naisille kirjoittaakin, mutta minun yhden naisen otantaan perustuvan tutkimukseni mukaan se omanikäinen ei vaan näille kelpaa. :)
09.12.2013 22:27
Minulla taas on semmoinen kokemus, että ne suurinpiirtein itseni (32v) ikäiset miehet ovat kaikkein laiskimpia kirjoittajia. Olen laittanut ihannekumppanin ikätoiveeksi 30-40v, mutta eniten kyllä tulee viestejä alle 30- ja yli 40-vuotiailta.
09.12.2013 21:52
Sinulla on huono kumi. Osta parempi niin kestää. Minulla on puhjennut kumi viimeksi kesällä, vaikka joka päivä olen ahkerasti käyttänyt.
09.12.2013 21:37
Ookko muuten ihan varma että silloin kultaisella 50-luvulla kaikki naiset ajelivat ilomielin pimppakarvansa pois miehensä takia?
09.12.2013 21:32
Hih, oliko tarkoituksesi sanoa, että tähän jälkimmäiseen hauveliin on vielä helpompi samastua? :D
09.12.2013 21:29
"Sinulla on ollut yli kymmenen vuotta aikaa löytää hyvä mies. Mikset ole sitä tehnyt?"
Eipä kertonut minulle kukaan silloin nättinä parikymppisenä ollessani että miehen saaminen vaatii joiltakin naisilta niin mahdottomasti työtä ja jatkuvaa aloitteiden tykitystä joka suuntaan. Olin tyhmä ja keskityin opiskeluun ja jatko-opiskeluunkin, ajatellen, että kyllä se mies minunkin kohdalleni vielä osuu, onhan osunut kaikille kavereillenikin. Nyt taitaa olla jo liian myöhäistä tehdä asialle mitään. :(
09.12.2013 21:25
Joo, voi olla, sillä jos on ollut nainen jo 50-luvulla, niin on mitä luultavimmin nyt jo kuollut, tai ainakin tosi vanha.
09.12.2013 21:14
Sori, pieni tuskastumisen puuska otti vallan eilen. Kyllä kai netti on ihan varteenotettava vaihtoehto, tai oikeastaan ainoa vaihtoehto tässä elämäntilanteessa tavata miehiä, mutta helppoa ei kyllä ole mitään pysyvämpää löytää.
Eikä nainen todellakaan mitään valitse, vaan kyllä se on ihan yhtä usein mies joka päättää katkaista yhteydenpidon. Eipä siinä tietenkään tosiasiassa paljon voine käyttäytymisellään vaikuttaa asiaan. Tietysti täytyy olla oma itsensä eikä huijata toista esittämällä jotain muuta. Kun ei vaan kolahda molemmin puolin niin ei kolahda. Ei muuta kuin yrittämistä yrittämisen perään, kunnes onnistuu tai sitten hajoaa lopullisesti.
08.12.2013 19:08
116 / 137