Nainen ei ikinä päästänyt minua kotiinsa

vaikka seurustelimme

Seurustelin vuoden verran naisen kanssa kaukosuhteessa.

Tapasimme ainoastaan minun kotonani, tai muuten minun järjestämissäni yöpymispaikoissa. Hänen kotiinsa en ikinä päässyt käymään, vaikka pyysin.

Mitä ajatuksia tämä herättää?

19

2020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

Sinä olet jyystärikarju ja naisella on kotonaan ATM-aisuri elättäjänä.

• vyvä

Parempi niin, minulla nainen pisti välit poikki kun olin jättänyt vauhtiraidat vessanpönttöön. Meni ihan tottumuksesta en kotona ikinä harjaa kakkaraitoja pois

• vaikka seurustelimme

Kyllähän nainen minun kotonani kävi monta kertaa.

• Kympin Nainen

Aika erikoiselta kuulostaa, olisiko nolostellut asuntoaan? Mitä nainen sanoi kun pyysit päästä käymään?

• vaikka seurustelimme

En muista sanatarkkaan mitä asiasta puhuimme montakin kertaa. Yleisesti se meni kuitenkin niin, että hän sanoi ettei halua minun tulevan sinne.

• yksiössä yksin

Olit löytänyt atn-naisen. Nainen asuu kotiseudulla vanhassa ok-talossa vanhempiensa ullakolle rakennetussa huoneessa Norman Bates-veljensä kanssa.

• vaikka seurustelimme

Asui kaupunkialueella kerrostalossa. Talon pihalla sain sentään käydä.

• -diuiu

Minulle tulisi tuommoisesta sellainen mielikuva, että nainen on sittenkin varattu. Kaveripiirissä jos on ollut sellainen tilanne, että mies ei päästä luokseen, niin aina on jälkikäteen käynyt ilmi, että mies on (vielä) suhteessa, vaikka on väittänyt eronneensa.

Luulisi, ettei Suomessa kenenkään normaali-ihmisen koti ole niin törkeässä kunnossa, etteikö sinne voisi kaveria tai seurustelukumppania viedä

• vainaa pakastimessa

Ehkä hän ei ollut normaali-ihminen ja kodin näkeminen olisi paljastanut.

• vaikka seurustelimme

nosto

• Sottatyttö

Minäkään en päästänyt miestäni asuntooni juuri koskaan. Kyllä hän siellä muutamia kertoja tosin pääsi käymään. Vitsailin usein ettei afrikkalainen jyystärikarju-miesystäväni pitäisi siitä että Tuon vieraita miehiä kotiin.. Oikea syy kuitenkin oli, että häpesin sotkua (olen oikea sottapytty ja mies erittäin siisti). Tämän tosin kerroin lopulta hänelle, mutten miehen suostutteluista huolimatta päästänyt häntä kotiini siivoamatta ensin päivän ajan.

• No onpa vähän erikoista, varsinkin jos ei sanonut mitään järkevää syytä, kuin vain että ei halua. Voisi kuvitella että jos olisi petolinen ollut, niin olisi jonkun hätävaleen edes yrittänyt keksiä selitykseksi.

Minun kämppäni voipi joidenkin mielestä olla aika pahassa kunnossa, mutta kyllä minä silti voisin miehen kotiini kutsua, sittenpähän näkisi minkälainen kodinhoitaja minä olen ja saisi ihan itse päättää jatkaako tapailua. :D

• iiics

No oliko suhde naisen mielestä seurustelua kaukosuhteessa vai vaan tapailua?

Jos tapailee miehiä, ei niille pidä kertoa edes missä asuu. Viidestä yksi on usein sitkeämpää laatua, ei välttämättä jätä rauhaan vaikka sille sanoisi, että emme enää tapaa.

Tietysti sitten jos on tosissaan, kutsutaan kotiin.

• formaatti

Suomennettuna: naisen jonkun miehen "tapailu" = jäsenyys panoringissä.

Todennäköisintä on että naisella oli jokin neuroosi kerätä tavaroita tjs. joita ei halunnut näyttää sulle.

• eläinystäväkö oli ?

Ehkä naisella oli asunnossaan jotain kotieläimiä joiden kanssa hän n.s. seurusteli. Tämän asian vuoksi asunto saattoi myös olla todella törkeässä ja paskaisessa kunnossa.

• vaikka seurustelimme

Naisen sanojen mukaan ei ollut eläimiä tällä hetkellä.

• Varattu joka kaipasi seikkailua, yh joka unohti mainita lapsensa, sarjamurhaaja joka piti sinusta muttei halunnut tappaa... siinä vaihtoehtoja, valitse mieleisesi! ;)

• outo mies

Olen aseurustellut puoli vuotta yhden naisen kanssa ja en ole päässyt sen kotiin vielä. Kerran heitin pokkana baari illan jälkeen että mennään sen luokse nukkumaan kun se asuu kilsa baarista ja minä asun 5 kilsaa baarista. Se vaan sanoi että ei mennä kun hän menee ja tulee sitten mun luokse seuraavana päivänä. Tiedän että sillä on koira ja sitä pitää hoitaa aina välillä ja viedä se ulos joka aamu.

• vaikka seurustelimme

Luuletko että naisellasi on toinen mies kotona?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6628
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4492
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2249
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1838
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      7
      1428
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1199
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1161
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1144
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1087
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe