Sanokaas nyt, onko kellään kokemusta tällaisesta. Minulle kirjoittaa aivan ihanasti eräs mies nettitreffeillä. Luultavasti hän tulee minua tapaamaan ensi viikolla.. Mies on ihan tavallisen näköinen työssäkäyvä mies, hänessä ei ole mitään epäilyttävää.. Nyt jostain syystä minua on alkanut pelottamaan, koska olen korviani myöten ihastunut häneen ja hän myös minuun... Tiedän, että tämä kuulostaa oudolta, mutta lähettelemme helliä viestejä toisillemme puhelimella jne. Toki vasta tapaaminen kertoo totuuden, mutta voiko oikeasti tulla tällainen ihastuminen näin puskasta vai pitäisikö huolestua... ??
Neito pulassa...
32
557
Vastaukset
- Just näin
Eipä noille ihastumisille oo koskaan järjellistä syytä eli vastaus on siis ei.
- 11+1
Onhan se kiva olla ihastunut. Muista kuitenkin, että olet ihastunut vain ihastumisen tunteeseen ja mielikuvaan; omiin toiveisiisi unelmien miehestä ja parisuhteesta. Kyseisen ihmisen kanssa niillä ei välttämättä ole yhtään mitään tekemistä.
Ja jos hän pyytää rahaa niin oli syy rahantarpeeseen mikä tahansa, älä lainaa.
Oletteko muuten edes jutelleet puhelimessa, kun mainitset vain kirjoittelemisen? Onko sinulla lupa soittaa/tekstata hänelle koska tahansa, vai onko aikoja jolloin "häntä ei saa häiritä"?- miees kaks-kasi
Niin, heitämpä tähän lyhyen tarinan itestäni, toissa kesältä jolloin olin lopen kyllästynyt tähän monen vuoden sinkkuputkeen.2012 kesällä aloin kirjoittelemaan erään neidin kanssa joka oli 5 vuotta minua nuorempi.Kirjoittelut alkoivat hyvin ja neiti tuntui mielenkiintoiselta.Nelisen viikkoa kirjoiteltiin ja puhelin numerot vaihdettiin.Pari iltaa tekstailtiin ja kesähuumassa neiti heitti ehdotuksen että tule mökille hänen ja kaverin seuraksi, nähtäisiin samalla.Itse hieman epäröin, mennä jonnekkin mökille, tuntemattomien ihmisten kanssa mutta, kuitenkin lopulta rohkaistuin ja päätin mennä.Mökille päästyäni molempia ujostutti mutta, lopulta juttu alkoi joten kuten sujua.Itse "kiinnostuin" melko pian ja neiti huomasi myös tämän.Tulkitsin hänen silmiin tuijottamiset yms. käyttäytymisen myös kiinnostukseksi.Lopulta lähdin ja ajelin ihan neidistä huumaantuneena (tai näin ainakin olevinaan tunsin) kotia, miettien seuraavaa tapaamista. Tämän jälkeen tekstarit täyttivät "ihastuksen" tunne minun osaltani ja tulkitsin toisenkin tekstarit näin.Tämän jälkeen tapaamiset eivät sopineet,neiti ei ollut enään varma haluaako jatkaa tutustumista yms. ongelmia... ja minä vaiiin "olin huumaantunut" neidistä.
Lopulta, homma kaatui lapselliseen teini käyttäytymiseen ja valehtelluun josta sain sen periaatteessa kiinni.
Koko sessio kesti 2kk:ta..koko sen ajan olin olevinaan vähintään ihastunut ja uskoin myös toisen olevan.Jokunen kuukausi tuon jälkeen, aloin oikeasti ajattelemaan mitä tapahtui ja miksi...halusin löytää vihdoin viimein JONKUN jonka kanssa jakaa elämää edes hitusen..kokea läheisyyttä,hellyyttä,hyvänäpitoa yms. ja että olisi myös kenelle antaa sitä...Ja vaikka, nämä ovat luonnollisia asioita, joita jokainen haluaa ja tarvitsee elämässä, niin silti, hieman ehkä jopa petyin itseeni siinä että, jollain tasolla, tiesin kaiken aikaa että, en normaalisti edes vilkaisisi kyseisenlaisia neitiä päin.Mutta, koska halusin kokea edellä mainitut asiat, loin ne omassa päässäni ja mielessäni, liittäen ne vain johonkin neitiin, joka haluaisi olla kanssani tekemisissä.
Tarinanopetus; Pysähdy, hengitä, ole rehellinen itsellesi ja kysy itseltäsi; Onko tämä sitä mitä minä oikeasti etsin?...rehellisesti.
- ...
Mä en ymmärrä tuota näkemättä ihastumista...
- en ossoo sannoo
Käy treffeillä ja kerroppa sit meille, puhkesiko kupla, vai oliko odotusten
täyttymys.
Itse en ole hullaantunut kirjoitusvaiheessa, joten vähän arveluttaa,
mutta mikäs minä olen sanomaan, tuohon tän enempää.- mies.
Taas yks tyhmä nainen rakastuu vaikka ei tunne miestä edes.
No mikspä ei voisi ihastua ihmiseen pelkän kirjoittelun perusteella. Ja jos ihastus on vielä molemminpuolista, niin mikäs sen hienompaa, tuollaista ei kovin usein tapahdu, joten ei kannata ryssiä tilannetta. Tosi on tietty, että lopullisen selvyyden tunteistaan saa vasta tavattaessa. Tällöin ei ehkä kannata antaa mahdollisten esiintulevien pikkuvikojen häiritä liikaa, vaan antaa toiselle mahdollisuus jatkaa tutustumista. Ekassa livekohtaamisessa saattaa olla vähän arkuutta, joka voi latistaa tunnelmaa, mutta jos kirjoittelussa synkkaa hyvin, niin tämä on luultavasti vain väliaikaista.
- Onnstnt
Nettitreffien hyvä puoli juuri on että tutustuminen aloitetaan viestittelyn kautta.
tselläni oli nykyisen suhteen alussa pakollinen (matkalla...) viikon viestittelyjakso, jonka aikana sain varmuuden että haluan tutustua lisää. Ensimmäinen tapaaminen vain vahvisti tätä tunnetta, ja sovimmekin uuden tapaamisen hyvin pian. Nyt on viisi vuotta tapailtu. :-)
Tapaaminen on siinä mielessä kriittinen, että vain se kertoo jos toisessa on joitain sietämättömiä piirteitä. Aikuisessa ihmisessä voi kestää yhden sellaisen, mutta jos niitä on kaksi, unohda heti. Siis jos olet etsimässä tosimielellä pitkäaikaista seuraa. Ärsyttävät piirteet eivät iän tai "kouluttamisen" myötä häviä vaan vahvistuvat. Toista ei voi muuttaa, omaa suhtautumistaan _ehkä_ voi.
Nämä piirteet voivat olla mitä tahansa. Itse olen aikasemmin törmännyt esim. ihmisiin, jotka eivät voi elää jos heitä ei kerran tunnissa kehuta jostain. Löytyi myös sellainen, joka täydentää jokaisen sanomani lauseeen ennen kuin saan sen loppuun. Ja sellainen, joka aloitti tapaamisen pankkitilin saldolla ja sijoitusten tuotto-odotuksilla...
Onnea aloittajalle tapaamiseen. Odotamme raporttia... - noh..
Onnstnt kirjoitti:
Nettitreffien hyvä puoli juuri on että tutustuminen aloitetaan viestittelyn kautta.
tselläni oli nykyisen suhteen alussa pakollinen (matkalla...) viikon viestittelyjakso, jonka aikana sain varmuuden että haluan tutustua lisää. Ensimmäinen tapaaminen vain vahvisti tätä tunnetta, ja sovimmekin uuden tapaamisen hyvin pian. Nyt on viisi vuotta tapailtu. :-)
Tapaaminen on siinä mielessä kriittinen, että vain se kertoo jos toisessa on joitain sietämättömiä piirteitä. Aikuisessa ihmisessä voi kestää yhden sellaisen, mutta jos niitä on kaksi, unohda heti. Siis jos olet etsimässä tosimielellä pitkäaikaista seuraa. Ärsyttävät piirteet eivät iän tai "kouluttamisen" myötä häviä vaan vahvistuvat. Toista ei voi muuttaa, omaa suhtautumistaan _ehkä_ voi.
Nämä piirteet voivat olla mitä tahansa. Itse olen aikasemmin törmännyt esim. ihmisiin, jotka eivät voi elää jos heitä ei kerran tunnissa kehuta jostain. Löytyi myös sellainen, joka täydentää jokaisen sanomani lauseeen ennen kuin saan sen loppuun. Ja sellainen, joka aloitti tapaamisen pankkitilin saldolla ja sijoitusten tuotto-odotuksilla...
Onnea aloittajalle tapaamiseen. Odotamme raporttia..."Nyt on viisi vuotta tapailtu. :-)"
Tuota, eiköhän tuo ole jo seurustelua, melko vakavaa sellaista..;D
- Päässäsi rakennettu
Taidat olla aika kokematon? Olet ihastunut rakentamaasi mielikuvaan, et siihen mieheen jota et ole edes tavannut. Tämä nyt on aivan peruskauraa. On toki hyvin pieni mahdollisuus että pilvilinnasi kestää tapaamisen.
- tylsä realisti
Onhan se hienoo jos tunne on molemminpuolinenkin, mutta kannattaa varautua siihenkin että vaikka sun ihastus jatkuis näkemisenkin jälkeen, siitä ei välttämättä kuulu enää mitään, eikä ole ehkä muutenkaan yhtä tosissaan kuin sinä. Netissä on vaikka millä mitalla vedättäjäviä feikkiukkoja joiden kanssa on hyvä olla varuillaan ettei pettyis kovin montaa kertaa.
- 9+14
Pitäisi osata pitää pää kylmänä ekaan tapaamiseen.
Voi myös olla, ettei mies tule ikinä tapaamiseen, keksii tekosyitä ettei pääsekään. Voi olla varattu tai vaikka nainen kirjoitusten takana (ellette ole puhuneet puhelimessa koskaan).
Minua epäilyttää tällaiset "ihastumiset" ennen kuin on edes livenä nähnyt, tiselläni alkaisi hälytyskellot soimaan jos mies on kovin ihastunut minuun vaikkei ole koskaan nähnytkään.
Älä ainakaan kutsu häntä kotiisi ("tulee minua tapaamaan"??).
PS Katsoitteko dokkarin tällä viikolla, jossa otettiin kiinni nettideittailupedofiiliä? Aikuinen nainen esiintyi 13-vuotiaana tyttönä ja täydestä meni puhelimessakin (kaikki meni poliisin nauhalle) - pelottaa....
Tuota juuri mietin, että jos mies on tällainen vedättäjä.. Sitten tunnen kyllä itseni tosi urpoksi, jos toisessa päässä onkin huijari.. Hän on kyllä antanut oman numeronsa ja hänelle saa kirjoitella milloin vaan.. Toisaalta ei pidä alkaa liikaa epäröidä, jos tämä onkin oikea ihastus ja jatkuu livenäkin... Toisaalta ihmetttelen kun hän vielä hengailee treffipalstalla vaikka vaihdettiin numerot, että kuinkahan monta naista sillä on kierroksessa yhtäaikaa... Mutta toisaalta ymmärrettävää, koska ei olla tavattu vielä.. Hengailenhan itsekin vielä treffipalstalla.. Mutta saas nähdä...
- Peukkua
Muista, että asiosta pitää puhua. Oletukset ja itsestäänselvyydet ovat kaiken pahan alku ja juuri jos niihin alkaa itse uskoa. Aikuiset ihmiset osaavat puhua ja ratkoa asioita sillä tavalla.
Onnea matkaan. Ja varovaisuutta. - 11+1
Saa kirjoitella milloin vaan, mutta oletteko siis _puhuneet_ puhelimessa? Skypessä? jos ette niin miksi ei?
- annoinmennämenojaan
Mullekkin mies toitotti ihastumistaan ja lähetteli suukkoja, sun muuta,
mutta tapaamista hän ei saanut järjestettyä työkiireiden (mukamas)
vuoksi. Alkoi hälytyskellot kilkattaa ja jätin siihen. Ei pidä tehdä
profiilia, jos ei ehdi edes tapaamaan ja ei tälläisestä veivaamisesta
ole mihinkään, ei ainakaan pysyvään.
Liekö varattu, tai mikä lie. - kokenut1
On kokemusta että voi rakastua ja puhelimessa voi tapahtua mitä vain :),siis ihan "vahingossa". Ihmiset vain ovat samalla aaltopituudella ,tai sitten ei. Älä huolestu :)
- 20+15
Jo numeroiden vaihtamisessakin olisin aika varovainen ellei ole prepaid liittymä. Kun tietää puhelinnumeron, saa selville nimen ja osoitteen ja sitä kautta paljon muutakin.
Työkaverilleni tuli juuri iso lasku Net anttilasta vaikkei ole koskaan tilannut sieltä mitään. Joku oli tilannut hänen henkilötiedoillaan ;(
Juu, ei tarvi alkaa masentumaan aloittajan, voihan kaikki olla ihan ok, mutta voi olla ettei olekaan. Siksi ei kannata leijua kovin korkealla maasta vielä. Realismia vaan.- ..........
Eipä prepaid-liittymä ole niin salainen kuin luulet. Sen prepaid-liittymän pystyy jäljittämään, jonka tuloksena saa selville kuka omistaa itse kännykän.
- Helka
Realismia ja tapaaminen mahdollisimman pian.
- DARTH VANER
Nyt ihan sinä sitten turpa kiinni mopo vedän turpaan homo ja olet pissis lissu ja patologinen pelaaja älä mene sinne missä muruseni on ollut vuodesta alkaen kello puoli tuntia ennen kuin hän olisi voinut saada n pillua
- .......
Ei kannata ...;
... tavata jos pelottaa,
... kotona tavata tuollaista "miestä"/miestä.. - pelottaa...
Kyllä nyt tuntuu siltä, että mies on huijari... Laitoin sille pari tuntia sitten viestin, jossa kyselin kuulumisia, eikä kaveri ole vastannut.. Silti hän oli hetki sitten taas treffipalstalla tosin oli juuri äsken vasta kirjautunut sinne mutta silti... Eli jos hän on niin kovin ihastunut minuun, niin miksi roikkuu mieluummin treffipalstalla kuin vastaa mun viestiin... Taidanpa unohtaa koko tyypin ja kaikki miehet vähäksi aikaa.....
No meneeköhän tuo jo pikkuisen vainoharhaisuuden puolelle? Syitä voi olla monia: Voi olla että treffipalvelu jumittaa (ainakin minulle erittäin yleistä), ehkä haluaa vähän miettiä että mitä kirjoittaisi, tai ehkä on tullut viestejä muiltakin, joihin pitää vastata ettei olisi epäkohtelias.
Kyllä kai nyt treffeille kannattaa mennä kun kerrankin on siihen tilaisuus. Tuskinpa julkiselle paikalle sovitusta tapaamisesta voi mitään suunnatonta harmia tulla.
Huijaritutka on hyvä olla päällä, mutta ei sentään kannata ylireagoida jokaiseen pikkuasiaan. Voipi siellä jokku miehetki olla vielä rehellisellä asialla liikenteessä. :)- .........
stellaria81 kirjoitti:
No meneeköhän tuo jo pikkuisen vainoharhaisuuden puolelle? Syitä voi olla monia: Voi olla että treffipalvelu jumittaa (ainakin minulle erittäin yleistä), ehkä haluaa vähän miettiä että mitä kirjoittaisi, tai ehkä on tullut viestejä muiltakin, joihin pitää vastata ettei olisi epäkohtelias.
Kyllä kai nyt treffeille kannattaa mennä kun kerrankin on siihen tilaisuus. Tuskinpa julkiselle paikalle sovitusta tapaamisesta voi mitään suunnatonta harmia tulla.
Huijaritutka on hyvä olla päällä, mutta ei sentään kannata ylireagoida jokaiseen pikkuasiaan. Voipi siellä jokku miehetki olla vielä rehellisellä asialla liikenteessä. :)Ei kannata mennä treffeille jos pelottaa.. Ota huomioon, että pelko on eri asia kuin jännittäminen.
- Realistik
Niitä riittää näitä miehiä, mistähän suunnalta tämä herra höpöttelijä mahtaa olla...?
- pelottaa....
Savon suunnalta....
- pelottaa....
No voi olla joo, että tässä vielä vainoharhasia ollaan... Mut mies ei vastaa mun tekstiviesteihin, joita lähetin puhelimella, mutta on kuitenkin online-tilassa treffipalstalla... Minusta se on omituista... Ei nyt ehkä huijari sentään, mutta taisi kiinnostus lopahtaa varmaan parempia tarjolla.... Voisi nyt ainakin ilmoittaa, jos ei ole enää kiinnostunut.....
- 8+20
Todennäköisesti hän oikeasti on mies, ainakaan aikuiset naiset eivät kai yleensä pelleile esiintymällä miehenä MUTTA ilmeisesti sinulla ei ole aavistustakaan siitä, minkä ikäinen hän oikeasti on ja mikä ylipäänsä miehiään? Sinulla on viestejä ja ehkä olet nähnyt valokuvan jostain miehestä? Ja olet lähetellyt hempeitä viestejä ihmiselle, jonka kanssa et ole puhunut ja jolle et esimerkiksi nyt voi/kehtaa soittaa kysyäksesi kuulumisia.
Jokainen, joka on ollut useampia vuosia nettideittailussa mukana, tietää että sen profiilin ja viestien takana voi olla ihan millainen tyyppi tahansa. Eivät ihmiset turhaan kehota tapaamaan mahdollisimman pian. - 8+8
Sillä voi olla känny äänettömällä jemmassa ettei vaimo kuule kun tulee tekstari.
- 3q45h35
Aika pitkän ketjun sait aikaiseksi omalla nössöydelläsi.
Soita miehelle ja kysy milloin hänelle sopisi live-treffit. Et sinä täällä toista mahdollisuutta saa elää joten koetappa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.
Tuo sinun reaktiosi siihen ettei toinen ole muutaman tunnin päästä vastannut viestiisi kertoo aika negatiivista kieltä SINUSTA. - tuuleen huutelua
Olen huomannut, että mikäli mies on liian tunteellinen jo kirjoitus
vaiheessa, niin sitä varmemmin hän liukenee, kuin saippua ennen tapaamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566638Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404552- 552279
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391848Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151209- 171181
- 241154
- 171124
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087