ei ole mahdotonta tässä maailmassa eli
Mikään
9
66
Vastaukset
- jo esi-isät tiesivät
Mikään ei ole mahdotonta. Mutta mikään ei ole mahdottomampaa kuin ujon miehen naisen saanti Suomen maassa.
- Wanha suomalainen sananparsi- - Jännä Bemarijare
Ei mikään mulle riitä! Ääää!
- PohPuhPih
Oletko nostanut itsesi ilmaan kauluksesta vai löytänyt elämäsi rakkauden? Molemmissa tapauksissa onnittelut ja kysymys miten teit sen?
- Ikisinkku M
Löytää hoikka ja miellyttäväkäytöksinen 50-luvun nainen, on se mahdotonta :(
Joo, voi olla, sillä jos on ollut nainen jo 50-luvulla, niin on mitä luultavimmin nyt jo kuollut, tai ainakin tosi vanha.
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Joo, voi olla, sillä jos on ollut nainen jo 50-luvulla, niin on mitä luultavimmin nyt jo kuollut, tai ainakin tosi vanha.
Se oli tarkoitettu vain kielikuvaksi kuvaamaan sen naisen luonnetta, nykymaailmassa kun ei ole vastaavia, on vain feministejä, niin täytyy käyttää tuota :)
- ;DDD
stellaria81 kirjoitti:
Ja jos nainen on vielä tuollaisella söpön humoristisella tavalla näsäviisas niinkuin stellaria niin olisi jo aikamoinen pakkaus.
Ikisinkku M kirjoitti:
Se oli tarkoitettu vain kielikuvaksi kuvaamaan sen naisen luonnetta, nykymaailmassa kun ei ole vastaavia, on vain feministejä, niin täytyy käyttää tuota :)
Ookko muuten ihan varma että silloin kultaisella 50-luvulla kaikki naiset ajelivat ilomielin pimppakarvansa pois miehensä takia?
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Ookko muuten ihan varma että silloin kultaisella 50-luvulla kaikki naiset ajelivat ilomielin pimppakarvansa pois miehensä takia?
kyllä olen aika varma että jos nykyajassa olisi eläneet olisivat he miellään senkin tehneet miellyttävää miestään miellyttääkseen :) Se olisi varmaan lisätty kymmennenneksi neuvoksi tuonne:
http://www.mtv.fi/koti/arki/artikkeli.shtml/2011/03/1291580/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566628Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404492- 542249
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391838Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171161
- 241144
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087- 671018