" Mikset hanki muijaa? " Tämä kysymys on esitetty minulle elämäni aikana monesti. Utelijoina yleensä työkaverit, naapurit tai sukulaiset. En ole osannut vastata heille mitään muuta kuin jotain epämääräistä. Jotkut luulevat minua luultavasti homoksi.
Tuo kysymys oikeasti syö miestä, joka ei ole koskaan elämässään seurustellut. Kun ikä alkaa kolmosella ja elää sinkkuna viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen, niin minua suorastaan vituttaa tuollaiset kyselijät.
Kun joku kertoisi minulle, KUINKA se nainen hommataan ! Niitä kun ei voi ostaa kaupasta...niin miten sitten voi tutustua toiseen ihmiseen? Pidän sitä täytenä mahdottomuutena, että pystyisin luomaan parisuhteen toisen ihmisen kanssa.
Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt elettäkään, että olisi kiinnostunut minusta. Ei ikinä missään tilanteessa. Luultavasti ympärilläni on näkymätön "yksinäisyyden aura". Tuttavapiirini on hyvin pieni, en edes tunne tällä hetkellä ketään vapaata naista. Kavereita minulla ei ole ollut koskaan, johtuen varmaan hiljaisesta luonteesta.
Olen aina ihmetellyt, kuinka pariskunnat tutustuvat toisiinsa? Jotkut tapaavat kumppanin työn kautta, jotkut kaveripiiristä, jotkut harrastuksista...mutta kuinka se suhde alkaa? En käsitä sitä, vaikka olen yli 30-vuotias. Muuten olen aivan "normaali" töissä käyvä mies. Tuttavieni mukaan olen komea herrasmies, ja nimenomaan siksi he eivät ymmärrä naisettomuuttani.
Te parisuhteessa elävät ihmiset, älkää ikinä kysykö ikisinkkumieheltä, että "mikset hanki muijaa?" Ette osaa edes kuvitella, kuinka paljon se sattuu sisimpään!
" Mikset hanki muijaa? "
141
1654
Vastaukset
- yksinkertaistaja-ätm
Pariskunnat tutustuvat toisiinsa kaveri- ja tuttavapiirien kanssa. Sulla ei noita ole, joten sulla ei ole naistakaan.
- yksinkertaistaja-ätm
kanssa = kautta
- .....
Juu, taidat olla aika yksinäinen sinä.
- Ätminveri
Laita seuranhaksulipoksuli jollekin teffipalstalle.
- Toimii!
Tarvittaessa tämäkin lasketaan treffipalstaksi.
Toimii! kirjoitti:
Tarvittaessa tämäkin lasketaan treffipalstaksi.
Ja v*tut toimii. Ei se suhde ala sillä että pääsee viestittelemään jonkun kanssa tai edes sillä että pääsee treffeille. Jos ei tiedä miten treffeillä pitää toimia, niin tapahtuu vain se, että treffit päättyvät eikä uusia tule.
Pitää vain olla se taito nähdä toisen ihmisen pään sisälle, että mtä se nyt minun haluaa tekevän, ja jos ei sitä ole, niin parisuhdetta ei tule ikinä syntymään.- -OTK-
stellaria81 kirjoitti:
Ja v*tut toimii. Ei se suhde ala sillä että pääsee viestittelemään jonkun kanssa tai edes sillä että pääsee treffeille. Jos ei tiedä miten treffeillä pitää toimia, niin tapahtuu vain se, että treffit päättyvät eikä uusia tule.
Pitää vain olla se taito nähdä toisen ihmisen pään sisälle, että mtä se nyt minun haluaa tekevän, ja jos ei sitä ole, niin parisuhdetta ei tule ikinä syntymään."Pitää vain olla se taito nähdä toisen ihmisen pään sisälle, että mtä se nyt minun haluaa tekevän, ja jos ei sitä ole, niin parisuhdetta ei tule ikinä syntymään."
Jos menet vain toisen mielihalujen mukaan, niin parisuhde ei tule toimimaan, koska kuka haluaa perässä vedettävää pulkkaa. Ole oma itsesi sillä edellytyksellä, että olet läsnä tilanteessa. Tarkoittaa sitä, että et ajattele mitään ylimääräistä, vaan olet siinä hetkessä. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta kyllä se onnistuu kun sitä harjoittelee. - ........
stellaria81 kirjoitti:
Pitää vain olla se taito nähdä toisen ihmisen pään sisälle, että mtä se nyt minun haluaa tekevän, ja jos ei sitä ole, niin parisuhdetta ei tule ikinä syntymään.Oletpa sinä toivoton "ihminen".
Suhde voi nimenomaan alkaa treffeistä. - mietintää
Nettideittailu on useimmille aivan ajanhaaskausta. Kun ei se netissä tutustuminen eroa tosielämästä oikeastaan mitenkään. Jos sinulla on vaikeuksia tosielämässä löytää seuraa, niin ei se ole netissäkään yhtään helpompaa.
Netin kautta saa helposti treffiseuraa, mutta se on todellinen ihme, jos juttu jatkuu treffien jälkeen. Homman nimihän on se, että nainen tekee päätöksen, jatkuuko se juttu vai ei. Toisin sanoen miehen on tehtävä nettitreffeillä naiseen vaikutus todella lyhyessä ajassa ja se ei hiljaiselta tavismieheltä onnistu.
Nettitreffailijat tekevät yleensä sen virheen, että he sopivat tapaamisen johonkin kahvilaan. Jotta vastapuoli kiinnostuisi sinusta, sinun pitäisi treffeillä päästää sisäinen "eläin" irti. Se ei missään tylsässä kahvilassa onnistu, koska et pääsee fyysiseen kontaktiin toisen kanssa.
Ennen vanhaan useimmat pariskunnat löysivät toisensa lavatansseista. Tanssi on loistava tapa lähestyä toista ihmistä, koska siinä pääsee valittömästi fyysiseen kosketukseen toisen kanssa. Nykyään lavoilla on paljon nuoria naisia, mutta miehiä ei liiemmin näy. Useimmat nuoret miehet istuvat illat kotona ja tutkivat nettitreffien tarjontaa. - runk runk
mietintää kirjoitti:
Nettideittailu on useimmille aivan ajanhaaskausta. Kun ei se netissä tutustuminen eroa tosielämästä oikeastaan mitenkään. Jos sinulla on vaikeuksia tosielämässä löytää seuraa, niin ei se ole netissäkään yhtään helpompaa.
Netin kautta saa helposti treffiseuraa, mutta se on todellinen ihme, jos juttu jatkuu treffien jälkeen. Homman nimihän on se, että nainen tekee päätöksen, jatkuuko se juttu vai ei. Toisin sanoen miehen on tehtävä nettitreffeillä naiseen vaikutus todella lyhyessä ajassa ja se ei hiljaiselta tavismieheltä onnistu.
Nettitreffailijat tekevät yleensä sen virheen, että he sopivat tapaamisen johonkin kahvilaan. Jotta vastapuoli kiinnostuisi sinusta, sinun pitäisi treffeillä päästää sisäinen "eläin" irti. Se ei missään tylsässä kahvilassa onnistu, koska et pääsee fyysiseen kontaktiin toisen kanssa.
Ennen vanhaan useimmat pariskunnat löysivät toisensa lavatansseista. Tanssi on loistava tapa lähestyä toista ihmistä, koska siinä pääsee valittömästi fyysiseen kosketukseen toisen kanssa. Nykyään lavoilla on paljon nuoria naisia, mutta miehiä ei liiemmin näy. Useimmat nuoret miehet istuvat illat kotona ja tutkivat nettitreffien tarjontaa."Useimmat nuoret miehet istuvat illat kotona ja tutkivat nettitreffien tarjontaa"
Jutun viimeinen lause on syy useimpien ihmisten sinkkuuteen, niin naisten kuin miesten.
Netissä kun on miehille kaikenlaista tarjolla....esim videopätkiä, jotka nähtyään miehen naisenkaipuu on taas vähäksi aikaa tyydytetty... ;) - 191991
runk runk kirjoitti:
"Useimmat nuoret miehet istuvat illat kotona ja tutkivat nettitreffien tarjontaa"
Jutun viimeinen lause on syy useimpien ihmisten sinkkuuteen, niin naisten kuin miesten.
Netissä kun on miehille kaikenlaista tarjolla....esim videopätkiä, jotka nähtyään miehen naisenkaipuu on taas vähäksi aikaa tyydytetty... ;)Tää on ihan paras kommentti ! Ja niin vitun totta !
- Ke parti
mietintää kirjoitti:
Ennen vanhaan useimmat pariskunnat löysivät toisensa lavatansseista. Tanssi on loistava tapa lähestyä toista ihmistä, koska siinä pääsee valittömästi fyysiseen kosketukseen toisen kanssa. Nykyään lavoilla on paljon nuoria naisia, mutta miehiä ei liiemmin näy. Useimmat nuoret miehet istuvat illat kotona ja tutkivat nettitreffien tarjontaa."Netin kautta saa helposti treffiseuraa, mutta se on todellinen ihme, jos juttu jatkuu treffien jälkeen. Homman nimihän on se, että nainen tekee päätöksen, jatkuuko se juttu vai ei. Toisin sanoen miehen on tehtävä nettitreffeillä naiseen vaikutus todella lyhyessä ajassa ja se ei hiljaiselta tavismieheltä onnistu."
Paitsi, jos vastapuolena on fiksu nainen. Itse olin reilusti oma itseni treffeillä ja aikani puheltuani sanoin naiselle että puhu sinä nyt, kun itse en enää keksi mitään sanottavaa, vai haluaako hän kuulla samat jutut uudestaan?
Tämä rikkoi jäätä tehokkaasti ja nainen piti siitä että olin aito oma itseni. Terffit johtivat reilun kuukauden tapailuun ja yhteyksissä olemme vieläkin. ........ kirjoitti:
Oletpa sinä toivoton "ihminen".
Suhde voi nimenomaan alkaa treffeistä.Sori, pieni tuskastumisen puuska otti vallan eilen. Kyllä kai netti on ihan varteenotettava vaihtoehto, tai oikeastaan ainoa vaihtoehto tässä elämäntilanteessa tavata miehiä, mutta helppoa ei kyllä ole mitään pysyvämpää löytää.
Eikä nainen todellakaan mitään valitse, vaan kyllä se on ihan yhtä usein mies joka päättää katkaista yhteydenpidon. Eipä siinä tietenkään tosiasiassa paljon voine käyttäytymisellään vaikuttaa asiaan. Tietysti täytyy olla oma itsensä eikä huijata toista esittämällä jotain muuta. Kun ei vaan kolahda molemmin puolin niin ei kolahda. Ei muuta kuin yrittämistä yrittämisen perään, kunnes onnistuu tai sitten hajoaa lopullisesti.
- -TSS-
Tuo on vähän sellainen juttu, että jos siitä kuuluisasta junasta jää pois niin siihen on vaikeata nousta takaisin kyytiin. Tarkoitam tällä vertauksellanni lähinnä opiskelijaelämää joka kestää useimmilla ihmisillä sinne 25v nurkille. Silloin jos koskaan on parhaimmat mahdollisuudet pariutua ja se tutustuminenkin on luontevaa koska ollaan koko ajan keskenään tekemisissä.
Jos pariutuminen jää opiskelujen myötä tapahtumatta niin alkaa olla jo ongelmia. Siinä vaiheessa aletaan jo tarvita kaikenlaista iskemistaitoa, jota ei vaan kaikilla ole.
Mitä pitemmälle aika kulkee ja ikää tulee lisää niin pariutumattomuudesta muodostuu itseänsä ruokkiva kierre. Yli kolmekymppinen seurustelematon alkaa olla jo aikamoinen outolintu ja yli nelikymppinen seurustelematon täysin toivoton friikki.
Ei tietenkään pidä jättää huomioimatta, että koska elämä sinkkuna ei ole pelkkää itkua ja hammasten kiristystä nin elämästä muodostuu rutiini ja se jos mikä estää kaikenlaisen uuden yrittämisen.Aivan hyvin sen seurustelukumppanin voi löytää myös yli 25-vuotiaana tai yli kolmekymppisenäkin, sillä tossa kaksvitosena sitä ollaan kuitenkin vielä niin hyvin nuoria, kun taas yli kolmekymppisenä ne nuoruusvuodet ovat parhaimmillaan ja kuitenkin vielä nuoruusvuosien alkupäässä.
- .......
Höpönlöpön. Ei iällä ole merkitystä.
- Setä on vielä teini
"yli nelikymppinen seurustelematon täysin toivoton friikki"
Höpö höpö. Minulla on ensirakkaus ja ensimmäinen sukupuoliyhdyntä vasta edessä. Olen kuin teinipoika ja odotan innolla että tapaan teinitytön, jonka kanssa voin kokea teinirakkauden, joka siis on ensimmäinen kerta molemmille. - dsgsggg
Setä on vielä teini kirjoitti:
"yli nelikymppinen seurustelematon täysin toivoton friikki"
Höpö höpö. Minulla on ensirakkaus ja ensimmäinen sukupuoliyhdyntä vasta edessä. Olen kuin teinipoika ja odotan innolla että tapaan teinitytön, jonka kanssa voin kokea teinirakkauden, joka siis on ensimmäinen kerta molemmille.Vanha setä haluaa painaa nuorta teinityttöä, oookkei.
- shfhsfghsh
Muijan saalistaminen töistä on vähän niin ja näin. Mikäli nyt naisia on työkavereina, mut jos lähestymi yritys menee töissä pieleen niin siitä voi koitua kohtuuttomasti ongelmia ja siksi en itse ainakaan työpaikalla aio ketään lähestyä. Kunosalilla vois tietysti näin aluks alkaa vaan puhumaan naisille edes jotain. Baarit on enemmänki seksin hakuun. Tähän mennessä ne vähäiset seurustelu kumppanini olen saanut kaveripiireistä, joita minulla ennen oli. Seksi seuraa olisin parilta puoli tutulta saanut, mutten ujouttani uskaltanut.
- 18+2
Niin, ei niitä naisia vaan hankita, ihan kuin se olisi vain miehen päätös, parempi kysymys olisi että miten saada itselle mieluisat naiset tykkäämään itsestä.
- Rebecca 72
Voi sinua...minulla tuli kyynel silmäkulmaan kun luin kirjoituksesi. =(
Usko vain, vielä se sinunkin kulta jostain löytyy.- raaak
Jollekin alle 25-vuotialle tuollainen "kyllä se sinullekin vielä jostakin oma kulta löytyy" on jopa lohduttavaa mutta yli 35-vuotialle tuollainen lässytys on kuin veitsen kääntämistä haavassa kun tietää varsin hyvin että noin ei tule tapahtumaan.
- -OTK-
Taidat olla ensimmäinen empaattinen nainen palstalla kirjoituksen perusteella ja kiitos sinulle siitä, että annoit kuulua itsestäsi. Toivottavasti kuulemme sinusta jatkossakin.
- Rinkeliä
Minäkään en käy baareissa koska, alkoholi ei maistu yleensäkään. Siinä jo menettää 70% mahdollisuuksista löytää se oikea nainen. Joka viikko pitäisi tutustua ainakin kahteen uuteen naiseen että, olisi edes teoriassa mahdollista löytää joskus sopiva nainen eli vuodessa pitäisi tutustua 96 uuteen naiseen. Minä tutustuin nyt tänä vuonna 2013 ehkä viiteen naiseen. Kukaan ei tule kotoa hakemaan jos, sinkkuudelle ei tee mitään niin sitä on ens vuonnakin juhannuksena sinkkuna kiroillen niinku edellinenkin juhannus. :) Puhun nyt omasta kokemuksesta. Olen 24v. Mulla on vielä aikaa mutta, nuoruus vuodet meinaa mennä sinkkuna pe*kele. Onneksi mulla on sentään jonkun verran kokemusta naisista mutta, melko huonoja kokemuksia. :) haha
- 8989
Pilkku tulee konjunktion eteen, ei sen jälkeen. Alakoulussa opittuja juttuja.
Siltä varalta, ettet tiedä, mikä on konjunktio:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Konjunktio_(kielitiede)
- mies31v
Tuttu tunne. Viimeksi firman pikkujouluissa tentattiin, miksi olen yhä sinkku. Tuntuu siltä, kuin olisin täysin epäonnistunut ihmisenä...
- -OTK-
Ihan turhaan ajattelet, että olet epäonnistunut ihmisenä, koska sinä et ole tilitys velvollinen kenellekään! He voivat peitellä omaa epävarmuuttaan tai epäonnistumistaan elämässä sillä, että kyselevät sinulta arkoja kysymyksiä, koska tietävät ne aroiksi.
Pitää vaan pysyä poissa kaikista sosiaalisista jutuista, niin ei kukaan tule tenttimään. Näin se on mulla toiminut. Töissä ei kukaan kysele siitä asiasta. Töiössä ollaan työkavereita vaan. Työkaverini tosin ovat suurin osa mukavia naisia..kaikki parisuhteessa, perheellisiä jne. Hyvä niin.
Yksin menee elämä.Miksei sitä voisi alkaa seurustelemaan myöhemminkin, sillä kyllä nuorilla miehillä on aikaa siihen vielä myöhemminkin, eli yli kolmekymppisenä.
- fdbfdgnh
Samaa kaavaa noudattanut, alkuun kaveri yritti jotain kannustuksen tapaista naisen hankinnassa mutta ilmeisesti havainnut hänkin että olen jo luovuttanut. Töissä yhteen väliin sai kuulla naljailua asiasta ja kävihän se vähän hermoille, mutta sekin nyt onneksi kai takanapäin. Ihmiset aina aikansa kiusaa ja kannustelee mutta kun näkevät ettei mitään tapahdu niin toteavat että siinä on menetetty tapaus.
- aina menossa
Sinulle "solitary_man1977",
Olet ihan oikeassa siinä, että jos vain mököttää kotona, ei varmasti tule ihmiset utelemaan sinkkuudestasi. Mutta kuinka sitten voi ketään tavata, jos ei ikinä käy missään?
Useimmat sinkut kuitenkin haluavat löytää kumppanin. Pahinta on jäädä neljän seinän sisälle! aina menossa kirjoitti:
Sinulle "solitary_man1977",
Olet ihan oikeassa siinä, että jos vain mököttää kotona, ei varmasti tule ihmiset utelemaan sinkkuudestasi. Mutta kuinka sitten voi ketään tavata, jos ei ikinä käy missään?
Useimmat sinkut kuitenkin haluavat löytää kumppanin. Pahinta on jäädä neljän seinän sisälle!" Mutta kuinka sitten voi ketään tavata, jos ei ikinä käy missään?"
Pointtini olikin, että jos ei halua tavata ketään? Mä viihdyn aivan hyvin yksin enkä halua ketään häiritsemään omaa rauhaani. Siksi en koskaan käy missään. Nuorempana oli arka enkä uskaltanut käydä missään. Nykyään se on jo elämäntapa elää yksin. Ikinä en käy missään edes vapaa-ajalla. Töissä nyt arkena, mutta muuten aina yksin neljän seinän sisällä...paitsi tietty kuntosali ja kaupassakäynnit. Mutta pääosin yksin neljän seinän sisällä. Varsin mukavaa ja turvallista. Sosialisointia saa netissäkin toisaalta.
Sellaista mun elämä tulee olemaan aina. Piste. :D- eyjejej
fdbfdgnh kirjoitti:
Samaa kaavaa noudattanut, alkuun kaveri yritti jotain kannustuksen tapaista naisen hankinnassa mutta ilmeisesti havainnut hänkin että olen jo luovuttanut. Töissä yhteen väliin sai kuulla naljailua asiasta ja kävihän se vähän hermoille, mutta sekin nyt onneksi kai takanapäin. Ihmiset aina aikansa kiusaa ja kannustelee mutta kun näkevät ettei mitään tapahdu niin toteavat että siinä on menetetty tapaus.
Juurikin noin. Sillä kiusoittelun hetkellä se homma hieman vituttaa, mut vielä enemmän vituttaa kun kiusoittelu loppuu ja sinut on todettu toivottomaksi
- lnc_
"Milloin sinä otat naisen?", kysyi pikkuserkun vaimo joskus humalapäissään.
Täysin absurdi kysymys, kun itse tietää, että ei käytännössä ole edes missään tekemisissä naisten kanssa.- 1+1
Tuosta vielä astetta oudompi kysymys: Onko sulla lapsia?
- mies31v
Minäkin olisin ottanut naisen jo ajat sitten, jos sellainen olisi otettavissa.
- mies31v
mies31v kirjoitti:
Minäkin olisin ottanut naisen jo ajat sitten, jos sellainen olisi otettavissa.
Kaikkein ärsyttävintä on syyttely siitä, että pidän rimaa liian korkealla. Ikäänkuin jotain tuliota olisi...
- yksinäinen erakko
mies31v kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävintä on syyttely siitä, että pidän rimaa liian korkealla. Ikäänkuin jotain tuliota olisi...
Aivan. Naispuoleinen työkaverini on monesti sanonut minulle, että pidän rimaa liian korkealla. On otettava se nainen, jonka saa.
Mutta kun yksikään nainen ei ole koskaan edes yrittänyt iskeä minua, niin minkäs teet.
Naisten on luultavasti vaikea käsittää kuinka vaikeaa naisenhankinta joillekin miehille voi olla. - thank a lot
yksinäinen erakko kirjoitti:
Aivan. Naispuoleinen työkaverini on monesti sanonut minulle, että pidän rimaa liian korkealla. On otettava se nainen, jonka saa.
Mutta kun yksikään nainen ei ole koskaan edes yrittänyt iskeä minua, niin minkäs teet.
Naisten on luultavasti vaikea käsittää kuinka vaikeaa naisenhankinta joillekin miehille voi olla.Eka askel on tajuta ettei naiset tule iskemaan, vaan mies joutuu tekemaan aloitteen. Jos jaa odottelemaan naisen aloitetta niin saa odottaa ikuisuuden.
- yksinäinen susi
thank a lot kirjoitti:
Eka askel on tajuta ettei naiset tule iskemaan, vaan mies joutuu tekemaan aloitteen. Jos jaa odottelemaan naisen aloitetta niin saa odottaa ikuisuuden.
Nyt päästiin asian ytimeen. Kuinka tehdään aloite?
Kuten aloitusviestissäni kirjoitin, kukaan nainen ei ole koskaan flirttaillut minulle. Vaikka ympärilläni olisi sata nuorta naista, kaikki käyttäytyvät kuin olisin ilmaa. Kuinka voi lähestyä naista, jos tämä ei luo minkäänlaista katsekontaktia saati hymyilisi?
Joku on joskus todennut, että miehen tärkein taito naiseniskemisessä on paskanjauhamisentaito. Mutta kun en osaa jauhaa sitä itseänsä, niin mikä neuvoksi? - Simple hint
yksinäinen susi kirjoitti:
Nyt päästiin asian ytimeen. Kuinka tehdään aloite?
Kuten aloitusviestissäni kirjoitin, kukaan nainen ei ole koskaan flirttaillut minulle. Vaikka ympärilläni olisi sata nuorta naista, kaikki käyttäytyvät kuin olisin ilmaa. Kuinka voi lähestyä naista, jos tämä ei luo minkäänlaista katsekontaktia saati hymyilisi?
Joku on joskus todennut, että miehen tärkein taito naiseniskemisessä on paskanjauhamisentaito. Mutta kun en osaa jauhaa sitä itseänsä, niin mikä neuvoksi?Keskustelun avaamisesta naisten kanssa puhutaan todella paljon "pelimiesoppaissa" aivan niin kuin keskustelun avaamisen pelottavuudestakin. Ala nyt hyvä mies lukemaan niitä ja tekemään niin kuin niissä sanotaan!!
- raat
Kerran kun ttyökaverini kertoi jostain teini-ikäisestä tyttärestänsä kuinka hän menee lukioon yms niin hän kysyi minulta että onko minulla lapsia. No vastasin asiallisesti että ei ole mutta tuollaisen kysymyksen esittäminen minulle tuntui vaan niin absurdilta. Minulla lapsia? Muta kenties tuo on osoitus siitä että ei se atm:yys ihan sittenkään päällepäin näy.
Mitä ihmeellistä siinä muka on, jos kysytään sitä, että onko lapsia? Sitä nyt voidaan kysyä keneltä tahansa. Ehkä nyt ei ihan parikymppisiltä, mutta hyvin usein kyllä yli kolmekymppisiltä.
- life ends at 30
DarkFear kirjoitti:
Mitä ihmeellistä siinä muka on, jos kysytään sitä, että onko lapsia? Sitä nyt voidaan kysyä keneltä tahansa. Ehkä nyt ei ihan parikymppisiltä, mutta hyvin usein kyllä yli kolmekymppisiltä.
Kolmekymppisiltä sitä usein kysytään, koska heillä on jo nuoruus takanapäin.
life ends at 30 kirjoitti:
Kolmekymppisiltä sitä usein kysytään, koska heillä on jo nuoruus takanapäin.
Ei se siitä johdu, vaan siitä, että yleensä lapset hankitaan nuoruuiällä, eli viimeistään kolmekymppisenä. Hyvin usein kolmekymppisillä on jo lapsia, joten sen vuoksi sen ikäisiltä kysytään sitä useimmin kun vaikka parikymppisiltä.
- mun mielipide
Ole aktiivinen. Se on ihan ykkösjuttu. Osallistu opiskelijarientoihin ja työelämässä työpaikan pikkujouluihin ja kaikenlaisiin järjestelytoimikuntiin jne. Seuraa, että miten muut miehet kommunikoivat naisten kanssa jne.
Moni mies kuvittelee, että naiset ovat jotenkin ihmeellisiä olentoja. Ihan ihmisiä naisetkin ovat. Moni nainen tykkää, että mies osaa jutella. Jos mies on tuppisuu, niin nainen saa sellaisen vaikutelman, että miestä ei kiinnosta. Jos nainen kyselee mieheltä, että mitä harrastat, asutko lähellä, onko perhettä, mistä olet kotoisin, oletko reissanut paljon, niin jos mies vastaa lyhyesti eikä kysy mitään naiselta, niin se jos mikä antaa sellaisen vaikutelman, että miestä ei yhtään kiinnosta tietää mitään naisesta. Siksi nainen voi lähteä pois, jos mies ei yhtään viitsi nähdä vaivaa.
Moni nainen ei halua mitään hirmuista pokaamista ja liehittelyä, vaan ainoastaan sitä, että mies osoittaa jossain määrin mielenkiintoaan, jos nyt puhutaan ihan parisuhteeseen johtavasta suhteesta. Sitten on eri asia, jos haetaan yhden yön juttua, jossa pitäisi ehkä osata vähän kehua, että miten nainen on kaunis jne.- mies31v
Työpaikakka sattuu olemaan erittäin miesvoittoinen. Esim. pikkujouluissa ei ollut ainuttakaan naista mukana. Kaiken lisäksi kaikki naispuoleiset työkaverit ovat varattuja.
Baareissa tuntuu naisilla olevan lähtökohtaisesti erittäin negatiivinen asenne juttelemaan tulevaa miestä kohtaan. Olen useasti saanut erittäin tylyjä vastauksia, mikä syö todella paljon itsetuntoa.
Treffipalstoilla jotuu lähettämään ainakin 100 viestiä, enenkuin saat jonkun lähtemään edes kahville. Eikä niistäkään muutamasta kerrasta ole seurannut mitään vakavampaa. - wishing1
Nuo neuvot pätevät joihinkin 18-25v miehiin ja varmasti ihan hyviä neuvoja ovatkin.
Mutta kun mennään yli 30v miehiin niin nuo neuvot ovat silkkaa vittuilua ja veitsen kääntämistä haavassa. wishing1 kirjoitti:
Nuo neuvot pätevät joihinkin 18-25v miehiin ja varmasti ihan hyviä neuvoja ovatkin.
Mutta kun mennään yli 30v miehiin niin nuo neuvot ovat silkkaa vittuilua ja veitsen kääntämistä haavassa.Miksi muka olisi? Yli kolmekymppiset kun ovat vielä nuoria ja siinä iässä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, joten ihan hyvin sitä voi löytää sen seurustelukumppanin vasta yli kolmekymppisenä tai vanhempanakin.
- wtf1
DarkFear kirjoitti:
Miksi muka olisi? Yli kolmekymppiset kun ovat vielä nuoria ja siinä iässä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin, joten ihan hyvin sitä voi löytää sen seurustelukumppanin vasta yli kolmekymppisenä tai vanhempanakin.
Tuo sinun tautologia alkaa käymään varsin rasittavaksi.
wtf1 kirjoitti:
Tuo sinun tautologia alkaa käymään varsin rasittavaksi.
Ei tämä ole mitään tautologiaa, vaan ihan täyttä totta. Kai sitä saa sanoa asiat niin kuin ne ovat, vai eikö muka saisi? Mitä mun olisi sitten pitänyt tohon sanoa?
Vinkkinä muuten sulle se, että jos mun kirjoitukset alkaa olla susta rasittavia, niin älä sitten lue niitä.- taudinkuva
DarkFear kirjoitti:
Ei tämä ole mitään tautologiaa, vaan ihan täyttä totta. Kai sitä saa sanoa asiat niin kuin ne ovat, vai eikö muka saisi? Mitä mun olisi sitten pitänyt tohon sanoa?
Vinkkinä muuten sulle se, että jos mun kirjoitukset alkaa olla susta rasittavia, niin älä sitten lue niitä.http://www.tohtori.fi/?page=4069997&search=perseveraatio
saman toiminnon, sanan, lauseen, ajatuksen tai muun käyttäytymisen pakonomainen toistaminen - fdbfdgn
mies31v kirjoitti:
Työpaikakka sattuu olemaan erittäin miesvoittoinen. Esim. pikkujouluissa ei ollut ainuttakaan naista mukana. Kaiken lisäksi kaikki naispuoleiset työkaverit ovat varattuja.
Baareissa tuntuu naisilla olevan lähtökohtaisesti erittäin negatiivinen asenne juttelemaan tulevaa miestä kohtaan. Olen useasti saanut erittäin tylyjä vastauksia, mikä syö todella paljon itsetuntoa.
Treffipalstoilla jotuu lähettämään ainakin 100 viestiä, enenkuin saat jonkun lähtemään edes kahville. Eikä niistäkään muutamasta kerrasta ole seurannut mitään vakavampaa.Onko jollain oikeesti suhde kestänyt jos muija on samassa työpaikassa? Ei itsellä ainakaan ole sattunut silmään, joten saa heti alkuun unohtaa tommoset työpaikkasäätämiset. Parisuhteen keston yksi kulmakivi on se ettei kumppania tarvitse katsoa 24/7.
- yiolyukl
taudinkuva kirjoitti:
http://www.tohtori.fi/?page=4069997&search=perseveraatio
saman toiminnon, sanan, lauseen, ajatuksen tai muun käyttäytymisen pakonomainen toistaminenNo sehän sitä DF:ää vaivaa !! hahaha!! DF:llä on TAUTOLOGIA!!! ahahahahahahahahaaaa. Ihan selvä tautologia kyseessä!!!
yiolyukl kirjoitti:
No sehän sitä DF:ää vaivaa !! hahaha!! DF:llä on TAUTOLOGIA!!! ahahahahahahahahaaaa. Ihan selvä tautologia kyseessä!!!
Sun tai kenenkään on aivan turha antaa mulle mitään diagnooseja, koska mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että onko mulla mitään tautologioita vaiko ei.
Tällä palstalla kun keskustellaan vaan niin usein samoista asioista, joten sen vuoksi sitä joutuu usein täällä kertomaan niitä samoja asioita uudestaan ja useamman kerran.- ejtyjej
DarkFear kirjoitti:
Sun tai kenenkään on aivan turha antaa mulle mitään diagnooseja, koska mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, että onko mulla mitään tautologioita vaiko ei.
Tällä palstalla kun keskustellaan vaan niin usein samoista asioista, joten sen vuoksi sitä joutuu usein täällä kertomaan niitä samoja asioita uudestaan ja useamman kerran.Taas sun tautologia puskee esiin. Joko se on niin paha, ettet hallitse sitä ilman lääkitystä?
ejtyjej kirjoitti:
Taas sun tautologia puskee esiin. Joko se on niin paha, ettet hallitse sitä ilman lääkitystä?
Mulla ei ole mitään tautologiaa, joten voitko lopettaa tosta samasta asiasta jankkaamisen!!! Sulla tässä näyttää selvästi jotain pakkomielteitä ja neurooseja olevan, kun sun pitää tätä samaa asiaa koko ajan toistella!!!
- popojjpopoj
fdbfdgn kirjoitti:
Onko jollain oikeesti suhde kestänyt jos muija on samassa työpaikassa? Ei itsellä ainakaan ole sattunut silmään, joten saa heti alkuun unohtaa tommoset työpaikkasäätämiset. Parisuhteen keston yksi kulmakivi on se ettei kumppania tarvitse katsoa 24/7.
Kaverilla kävi näin. Hänet ylennettiin pikkupomoksi pari vuotta sitten kesällä. Syksyllä töihin tuli uusi harjoittelija ja pian hän oli jo kaverin kainalossa. Nainen kuitenkin pisti miehen jakoon jo kolmen kuukauden seurustelun jälkeen ja otti toisen pikkupomon samasta työpaikasta.
Tarina ei pääty siihen vaan kaveri oli tehnyt töitä toisen työkaverinsa kanssa viitisen vuotta, ja etätöissä ja eron jälkeen heidän keskinäinen suhde sitten syveni ja nyt asuvat onnellisesti yhdessä.
Eli kyllä tuota tapahtuu, mutta tuossakin se uuden ihmisen kanssa aloitettu suhde ei kestänyt (koska nainen erityisesti työpaikassaan vaihtaa aina parempaan) Sen sijaan vuosien takaisen työkaverin kanssa suhde näyttää voivan hyvin kun kummankin ylenemismahdollisuudet on tiedossa.
- slls1
Itse asiassa äidin mies on ollut ainoa joka on minun naisettomuudestani piikitellyt. Kun se mies kuoli auto-onnettomuudessa niin en todellakaan ollut surun murtama vaan päinvastoin. Äidin takia piti vaan teeskennellä toista.
- sdgsdg
Tuli mieleen kun yläasteella yksi minua potkinut ja kiusannut tyyppi kuoli kuorma-auton alle peeveellään, vähän sama juttu etten voi väittää itkeneeni tämän takia. Joo, olen tosipaha ihminen.
- Kylmiä totuuksia
Mies ei voi hankkia naista, vaan naiset hankkivat miehen omaan tarpeeseensa. Siinä pariutumisen kulttuuri pähkinänkuoressa.
Poikkeuksena tietty superkomeat ja/tai miljonäärijulkkismiehet joita on noin pari prosenttia koko maapallon väestöstä.Miksi kuitenkin suurin osa parisuhteissa olevista miehistä on vaan ihan tavisduunareita ja muita tavallisia työssä käyviä miehiä?
Eli voi hyvin sanoa sen, ettei tämä väitteesi pidä paikkaansa.- Kylmiä totuuksia
DarkFear kirjoitti:
Miksi kuitenkin suurin osa parisuhteissa olevista miehistä on vaan ihan tavisduunareita ja muita tavallisia työssä käyviä miehiä?
Eli voi hyvin sanoa sen, ettei tämä väitteesi pidä paikkaansa."Miksi kuitenkin suurin osa parisuhteissa olevista miehistä on vaan ihan tavisduunareita ja muita tavallisia työssä käyviä miehiä?"
Koska naiset hankkivat miehen omaan tarpeeseensa. Kylmiä totuuksia kirjoitti:
"Miksi kuitenkin suurin osa parisuhteissa olevista miehistä on vaan ihan tavisduunareita ja muita tavallisia työssä käyviä miehiä?"
Koska naiset hankkivat miehen omaan tarpeeseensa.Samaa asiaa täällä vaan toistelet, eikö sulla ole mitään muuta sanottavaa?
Vai väitätkö tosissasi, että kaikki parisuhteessa olevat miehet ovat näitä superkomeita ja/tai julkkismiljonäärejä?- Kylmiä totuuksia
DarkFear kirjoitti:
Samaa asiaa täällä vaan toistelet, eikö sulla ole mitään muuta sanottavaa?
Vai väitätkö tosissasi, että kaikki parisuhteessa olevat miehet ovat näitä superkomeita ja/tai julkkismiljonäärejä?"Vai väitätkö tosissasi, että kaikki parisuhteessa olevat miehet ovat näitä superkomeita ja/tai julkkismiljonäärejä?"
Sulta meni edellinen vastaukseni ohi. Vastasin jo että ihan tavalliset työssäkäyvät miehet saa parisuhteen mutta he eivät sitä päätöstä tee. Valinnan tekee naiset jotka päättää että haluaa parisuhteen miehen kanssa.
Miehet on täysin sivustaseuraajan osassa koko touhussa. Naiset juoksee mieheltä toiselle eivätkä oikein itsekään tiedä mitä haluavat. Ja miehet lähtee mukaan, koska useimmilla tavismiehillä ei ole varaa kieltäytyä yhdenkään kiinnostuneen naisen seurasta. - dtyuey
DarkFear kirjoitti:
Miksi kuitenkin suurin osa parisuhteissa olevista miehistä on vaan ihan tavisduunareita ja muita tavallisia työssä käyviä miehiä?
Eli voi hyvin sanoa sen, ettei tämä väitteesi pidä paikkaansa.Johtuuko sinun sinkkuutesi tautologiasta?
- ---------
Kysy niiltä kysyjiltä suoraan, että "mistä sellainen hankitaan?" tai sano niille jotain sellaista kysymykseen, että heillä menee luu kurkkuun.
Voit löytää naisen kun lähdet kotoa ulos. Paikan ei tarvitse olla edes mikään baari tai kuntosali tms..
Voit myös pistää jollekin deittisivulle ilmoituksen.
Itse olen 28v mies ja en ole seurustellut kertakaan. Muutaman kerran olen kumminkin ruokakaupoissa huomannut kassalla, että "kassatäti" selvästi flirttailee minulle.. Eikä pelkästään yksi ja sama "kassatäti" vaan olen muutamassa ruokakaupassa huomannut tällaisia naisia töissä....... Tässä siis eräs paikka jossa olen saanut naiselta flirttiä ja siis tarkoitan, että paikan ei tarvitse olla "hassukaan"/"erikoinen"..:)- ääsmarket
No mitenpä jotain kaupan kassaa alat iskemään ja jos oletkin tulkinnut ne ns. flirtit väärin ja tuikkaat jotain numerolappua neidin kouraan niin jatkossa on vaan noloa asioida siellä kaupassa. Itsekin ollut havaitsevinani että ainakin pari nuorta naikkosta katsoo mua jotenkin poikkeevasti (katsoo ekana mua ihmisjoukossa, viereisessä kassajonossa ollessani tuijottelevat jne.) mutta ajatukset kallistuu enempi sinne että ehkä näytän jotenkin kummalliselta tai jotain.
- ---------
ääsmarket kirjoitti:
No mitenpä jotain kaupan kassaa alat iskemään ja jos oletkin tulkinnut ne ns. flirtit väärin ja tuikkaat jotain numerolappua neidin kouraan niin jatkossa on vaan noloa asioida siellä kaupassa. Itsekin ollut havaitsevinani että ainakin pari nuorta naikkosta katsoo mua jotenkin poikkeevasti (katsoo ekana mua ihmisjoukossa, viereisessä kassajonossa ollessani tuijottelevat jne.) mutta ajatukset kallistuu enempi sinne että ehkä näytän jotenkin kummalliselta tai jotain.
No minun tapauksessa nuo ei ole jäänyt pelkkään tuijottamiseen ja siksi juurikin edellisessäni viestissäni meinasin, että "selvästi flirttailee".
- ei ikinä enää
En suosittele mitään kassaneitien tai myyjien pokaamisia "mukavien" asiakaspalvelutilanteiden perusteella. Kerran yritin sen suuntaista itse, ja lopputulos oli aika nolo... molemmille meistä.
- mies31vee1
Kaupan kassa on hieman hankala paikka alkaa iskemään naisia. Naapurin äkäinen mummo odottaa yleensä jonossa seuraavana ostoskärryineen, joilla hän tökkii jatkuvasti selkääni nopeuttaakseen jonoa... Yritä siinä sitten saada aikaan syvällinen keskustelu kassaneidin kanssa.
- .........
Et varmaan ole käynyt kaupassa koskaan. Mutta siis jos käy samassa kaupassa niin ei siellä aina perseen takana ole jonoa ja aina ehtii pari sanaa sanoa 'kassalle' vaikka olisikin jonoa.
- mies31vee1
......... kirjoitti:
Et varmaan ole käynyt kaupassa koskaan. Mutta siis jos käy samassa kaupassa niin ei siellä aina perseen takana ole jonoa ja aina ehtii pari sanaa sanoa 'kassalle' vaikka olisikin jonoa.
Mistä sitten yksin asuva ihminen saa ruokansa ja vaatteensa, ellei kaupasta? Onko kaikki kassaneidit sinkkuja? Epäilen vahvasti...
- .........
mies31vee1 kirjoitti:
Mistä sitten yksin asuva ihminen saa ruokansa ja vaatteensa, ellei kaupasta? Onko kaikki kassaneidit sinkkuja? Epäilen vahvasti...
Veikkaisin, että sinun tapauksessa sinun äitisi hakee sulle ruoat ja vaatteet. :)
- mies31vee1
......... kirjoitti:
Veikkaisin, että sinun tapauksessa sinun äitisi hakee sulle ruoat ja vaatteet. :)
Millä perusteella tuollaiseen päätelmään olet tullut? Eivät kaikki 30v sinkkumiehet ole peräkammarissa asuvia aikamiespoikia. Tuollaiset yleistykset tuntuvat todella loukkaavilta.
- ........
mies31vee1 kirjoitti:
Millä perusteella tuollaiseen päätelmään olet tullut? Eivät kaikki 30v sinkkumiehet ole peräkammarissa asuvia aikamiespoikia. Tuollaiset yleistykset tuntuvat todella loukkaavilta.
No ainakin itse olen aina ehtinyt kassatyöntekijälle sanoa muutakin kuin "terve". Vaikka en siis mikään pikapuhuja/konepuhuja ole ja harvoin maksan pankkikortilla ostoksia..
- atm.
Baareista ei saa naista, se on varma juttu. Ja jos on vähänkin ruma niin mahikset on 0%
- animal man
Näinhän se on, että kavereiden bileistä tms. helpoiten niitä löytää, noissa paikoissa naiset myös käyttäytyvät jostain syystä vapautuneemmin, ilmeisesti kokevat olevansa turvallisessa ympäristössä. Olin itse äskettäin jossain bileissä ja eräs nainen hyppäsi spontaanisti sohvanselkänojalle ja alkoi hieroa olkapäitäni ja sukia hiuksiani, kuinka usein tuollaista tapahtuu esim. baarissa?
Eli hanki kavereita vaikka väkisin tai opi rakastamaan erakon elämään.- ghhgxg
Muistan bileistä sen kuinka seitsemän nuoren pojan ryhmä mietti sitä kuka löytää ensimmäisenä tyttöystävän.
Se joka löytäisi tyttöystävän olisi voittaja ja paras, koska se tarkoittaisi sitä hänen ei enää tarvitsisi etsiä tyttöystävää. Toinen, kolmas, neljäs ja viides olisivat vielä voittajia, koska he pääsisivät mukaan seurustelevien parien joukkoon ja siten tulevaisuus olisi turvattu. Se joka jäisi viimeiseksi, jäisi oikeasti viimeiseksi siksi etteivät seurustelevat parit ottaisi häntä enää mukaan mihinkään bileisiin, koska se yksi olisi uhka naisten mielestä, ja luuseri miesten mielestä.
Kaikki voivat nyt jeesustella yhteen ääneen että kauheaa, ei noin ole tapahtunut, mutta kun oikein muistelen, niin juuri noin tapahtui, eikä ainoastaan meidän kaveriryhmän kanssa, vaan myös muiden kaveriryhmien kanssa joita oli yläasteella ja myöhemmin lukion ja amiksen aikana.
Mitä noista viimeiseksi jääneistä sitten tuli?
Ikisinkkuja. Tai ei, koska ikisinkkuus sisältää sen oletuksen että vastakkaista sukupuolta on saatu. Heistä tuli atmeja ja atneja joiden sosiaalinen status on alimmalla askelmalla yhä edelleenkin.
Maailma on raaka ja vittumainen paikka. - animal man
ghhgxg kirjoitti:
Muistan bileistä sen kuinka seitsemän nuoren pojan ryhmä mietti sitä kuka löytää ensimmäisenä tyttöystävän.
Se joka löytäisi tyttöystävän olisi voittaja ja paras, koska se tarkoittaisi sitä hänen ei enää tarvitsisi etsiä tyttöystävää. Toinen, kolmas, neljäs ja viides olisivat vielä voittajia, koska he pääsisivät mukaan seurustelevien parien joukkoon ja siten tulevaisuus olisi turvattu. Se joka jäisi viimeiseksi, jäisi oikeasti viimeiseksi siksi etteivät seurustelevat parit ottaisi häntä enää mukaan mihinkään bileisiin, koska se yksi olisi uhka naisten mielestä, ja luuseri miesten mielestä.
Kaikki voivat nyt jeesustella yhteen ääneen että kauheaa, ei noin ole tapahtunut, mutta kun oikein muistelen, niin juuri noin tapahtui, eikä ainoastaan meidän kaveriryhmän kanssa, vaan myös muiden kaveriryhmien kanssa joita oli yläasteella ja myöhemmin lukion ja amiksen aikana.
Mitä noista viimeiseksi jääneistä sitten tuli?
Ikisinkkuja. Tai ei, koska ikisinkkuus sisältää sen oletuksen että vastakkaista sukupuolta on saatu. Heistä tuli atmeja ja atneja joiden sosiaalinen status on alimmalla askelmalla yhä edelleenkin.
Maailma on raaka ja vittumainen paikka.Kuvio on usein, että pariutuneet fakkiutuvat omaan kotipesäänsä. Tuskin heillä on sen enempää sosiaalista elämää. Toki, parisuhteessa elävien ja perheellisten on helpompaa viettää aikaa toisten perheellisten kanssa. Tämä on ok, koska en sinkkuna useinkaan jaksa kuunnella loputtomia jaaritteluja heidän lapsistaan tai ikuisia valituksia avio-ongelmistaan. Eli myönnän, että olen itsekin etääntynyt perheellisistä lapsuuden kavereistani, mutta en näe tätä ongelmana.
Yritetään nyt täällä sinkkujen palstalla vähän puolustaa tätä sinkkuelämää. Maailma ei jakaudu onnellisesti parisuhteessa eläviin ja naisettomiin atmeihin. Avioituminen ja perhe eivät edelleenkään ole elämän tarkoitus. - lhhlyiuöo
animal man kirjoitti:
Kuvio on usein, että pariutuneet fakkiutuvat omaan kotipesäänsä. Tuskin heillä on sen enempää sosiaalista elämää. Toki, parisuhteessa elävien ja perheellisten on helpompaa viettää aikaa toisten perheellisten kanssa. Tämä on ok, koska en sinkkuna useinkaan jaksa kuunnella loputtomia jaaritteluja heidän lapsistaan tai ikuisia valituksia avio-ongelmistaan. Eli myönnän, että olen itsekin etääntynyt perheellisistä lapsuuden kavereistani, mutta en näe tätä ongelmana.
Yritetään nyt täällä sinkkujen palstalla vähän puolustaa tätä sinkkuelämää. Maailma ei jakaudu onnellisesti parisuhteessa eläviin ja naisettomiin atmeihin. Avioituminen ja perhe eivät edelleenkään ole elämän tarkoitus.Pointtihan ei ollut se että pariudutaan ja perustetaan perhe ja sitten väitetään olevansa parempia, vaan se että kenellä on kyky luoda ystävyyssuhteita, eli esimerkiksi seurustelusuhteita.
Sinkuilla voi olla hyvinkin kattavat sosiaaliset verkostot koska seksisuhteet eivät vaadi parisuhdetta.
Sen sijaan sosiaaliset verkostot ja niiden luominen vaatii sen että ihminen on muiden mielestä tarpeeksi kiinnostava ja tietenkin houkutteleva.
Eli siinä mielessä seitsemästä nuoresta sällistä se joka saa ensimmäisenä naista on YT, oli sitten parisuhde eli ei.
- mies31vee1
Mikäs sitten avuksi, kun kaikki kaverit ovat parisuhteessa eläviä ja perheellisiä? Villit kotibileet ovat enää vain muisto menneisyydestä.
- Shhaaaaatna
Ja eikö kotibileet nyt muutenkin ole niiden teinien touhuja.
Silloin mitä nyt nuorempana tuli joskus kaverin ryyppysakissa käytyä viihteilemässä niin nekään mukanaolleet muijat eivät juuri piilotelleet halveksuvia tuntemuksiaan kohtaani. Siitäpä sitten suosta hyvä ponnistaa, tekis mieli huutaa että MITÄ HELVETTIÄ kun koko nuoruus oli pelkkää halveksuntaa naisten osalta ja nyt sitten muka kaikki ihmettelee että miten mulla ei muka ole naista. Iästäkö se vaan johtuu, sellasia 20-25v nuoria miehiä tylytetään olan takaa ja sitten ku 30v kääntyy mittarissa niin aletaan ihmetteleen miksei ole jo naista niinku kaikilla muilla? Saatanan ärsyttävää. - Yrjöklooni
Shhaaaaatna kirjoitti:
Ja eikö kotibileet nyt muutenkin ole niiden teinien touhuja.
Silloin mitä nyt nuorempana tuli joskus kaverin ryyppysakissa käytyä viihteilemässä niin nekään mukanaolleet muijat eivät juuri piilotelleet halveksuvia tuntemuksiaan kohtaani. Siitäpä sitten suosta hyvä ponnistaa, tekis mieli huutaa että MITÄ HELVETTIÄ kun koko nuoruus oli pelkkää halveksuntaa naisten osalta ja nyt sitten muka kaikki ihmettelee että miten mulla ei muka ole naista. Iästäkö se vaan johtuu, sellasia 20-25v nuoria miehiä tylytetään olan takaa ja sitten ku 30v kääntyy mittarissa niin aletaan ihmetteleen miksei ole jo naista niinku kaikilla muilla? Saatanan ärsyttävää.Juu jännä ilmiö tuokin, tuskin minäkään nyt sentään miksikään Klooneyn Keorkeksi olen muuttunut tässä muutaman vuoden aikana, koskaan ei aiemmin ole naiset olleet kiinnostuneita mutta kun tuo 30v rajapyykki ylittyi niin kaikki on ihmeissään sinkkuudestani. Kaipa se on vaan tuo ikäjuttu sitten, että 30veenä viimeistään pitäis olla jo parisuhteessa vaikken sitäkään kyllä tajua kun onhan monia tän ikäisiä ja vielä vanhempiakin sinkkuina.
- animal man
Ongelmahan tuo on myönnän, ratkaisu on kai tuttavapiirin laajentaminen, tosin tämä voi olla yhtä työlästä kuin naisen löytäminen, eli sikäli olemme back to square one.
- normi mies
Samaa olen kans kuullu et kaverit ja velikin sanoo et saisin kenet naisen vaan. No enpä ole saanut edes naiselta numeroo kun joskus kerran ja siitäkään ei tullut mitään kun nainen ei halunnut tavata.
- 1+19
Ole "kiltti mies." jo hiljaa! :O
Tekstisi tunnistaa vaikka kirjottaisit millä nimellä. Samaa pas.kavirttä jaksaa äijä jauhaa. - 574457477
1+19 kirjoitti:
Ole "kiltti mies." jo hiljaa! :O
Tekstisi tunnistaa vaikka kirjottaisit millä nimellä. Samaa pas.kavirttä jaksaa äijä jauhaa.Onks tää "kiltti/normi mies" se raumalainen tyyppi?
- Just sama!
574457477 kirjoitti:
Onks tää "kiltti/normi mies" se raumalainen tyyppi?
Niin manlaista tekstiä joka hel.vetin viestissä. Se mikään kiltti oo kuin omasta mielestään.
- 16+5
Just sama! kirjoitti:
Niin manlaista tekstiä joka hel.vetin viestissä. Se mikään kiltti oo kuin omasta mielestään.
Samanlaista piti sanoa.
- Citynaine
Höh! Kyllä minultakin joskus kysytään että miksi et sitä miestä hanki tai oma jälkipolvi toteaa että miksi et hakisi sitten seuraa?
Niin. Ei se sinänsä loukkaa mutta ehkä oma saamattomuus ärsyttää. Pettymykset sattuvat. - Joku vaan
Näinhän tämä yleensä aina menee. Itsekkin 25-vuotiaana saa joskus kyselyitä, että miksi en hanki ketään naista itselleni. Ihan kuin se olisi joku automaatio, että heti kun haluaa, niin sellaisen saa. Eihän tässäkään maassa olisi ikinä kukaan koskaan yksikää mies sinkkuna, kun aina saisi, kun haluaisi ja ennen kaikkea yrittäisi.
Itse olen töissä täysin naisvaltaisella alalla, jossa ikäisiäni nuoria naisia on vaikka kuinka ja paljon, joka lähtöön. Mutta onko yksikään nainen ikinä koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta, vaikka kaikenlaisissa pikkujouluissa ja työpaikan pippaloissa olen ollut mukana? No ei. Tämä on kolmas vastaavanlainen naisvaltainen työpaikka, kaikki ovat siis olleet kouluja. Missään näistä kolmessa paikassa ei ole yksikään nainen osoittanut kiinnostusta.
Itse käyn salilla kolme kertaa viikossa, mutta saako naisilta ikinä mitään kiinnostuneita katseita? No ei.
Pelaan ja valmennan jalkapalloa, käyn urheilutapahtumissa, urheiluhalleilla, urheilukentillä, jne. ja paljon näkee urheilijanaisia. Mutta onko kukaan koskaan ollut kiinnostunut? No ei.
Käyn kirjastossa aika usein, sielläkin tapaa naisia. Onko kiinnostusta tullut? Ei.
Ravintoloissa käyn joka viikonloppu, erilaisissa ja eri paikkakunnilla? Kiinnostusta osoitettu tähän suuntaan? No ei.
Käyn paljon rokkikeikoilla ja rokkifestareilla, mutta onko sielläkään naiset osoittaneet ikinä minkään maan valtakunnan kiinnostusta? Ei. Soitan kitaraakin itse, sekä akustista että sähkökitaraa. Onko se houkutellut naisia? Ei.
Talvisin käyn lumilautailemassa, mutta onko yksikään snoukkaajapojista kiinnostunut nainen osoittanut kiinnostusta? No ei.
Tässä varmasti joku kyselee, että miksi en sitten itse ota kontaktia niihin naisiin. Että miehen tarvitsee tehdä se työ naisten eteen. Niin, niiden miesten, kenen TARVITSEE tehdä töitä niiden naisten eteen, niin niiden silloin tarvitsee.
Mutta olen kyllä elämäni aikana nähnyt miehiä, joiden ei tarvitse itse tehdä naisten eteen muuta kuin tulla vain paikalle ja heti on naisia pyörimässä ympärillä. Tuntemattomilta naisilta saavat aloitteita ja seksuaalista huomiota. Kaikenlaisissa juhlissa tulevat naiset ITSE keskustelemaan jonkun erittäin komean ja viehättävän miehen kanssa.
Miksi minä en sitten voi olla tuollainen? Juuri tuossa on se syy, miksi minullakaan ei edelleenkään ole naisia. Jos ne naiset tulisivat minun luokseni aivan kuten niiden KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIEN miestenkin kohdalla, niin tilanne olisikin eri. Mutta kun se vain ei mene niin.
Vaikka kotoa paljon poistunkin erilaisiin juttuihin, niin ei se ole minun menestystäni naisten keskuudessa parantanut. Mutta sitten joku täysin päinvastainen mies, miehekkään pitkä, lihaksikas, komeakasvoinen, karismaattinen, jne. mies vain tulee naisten näköpiiriin, niin johan naiset ovat kiinnostuneita. Mutta onko minun kohdallani ikinä käynyt noin? Olenko minä itse henkilökohtaisesti tuollainen mies? No en todellakaan ole.- Joku vaan
Käynhän minäkin salilla kolme kertaa viikossa, mutta en edelleenkään ole niin pitkä ja fyysisesti isokokoinen ja komeakasvoinen, että se herättäisi naisten VÄLITTÖMÄN mielenkiinnon. Pukeudun tyylikkäästi, aina tilanteen vaativalla tavalla, mutta eivät ne vaatteet minun päälläni näytä todellakaan niin komeilta ja hienoilta, kuin niiden pitkien, komeakasvoisten ja raamikkaiden miesten päällä. Joten saan aina olla ihan rauhassa naisilta.
Joku voi taas sanoa, että minun pitäisi kehittää niitä sosiaalisia taitoja. Olen edelleen opettaja/avustaja ja valmennan jalkapalloa. Niitä sosiaalisia taitoja kyllä löytyy. Ja edelleen, JOUDUN tulemaan toimeen mitä erilaisimpien ihmisten kanssa, vauvasta vaariin ja esikoululaisista mummoihin.
Mutta pointti onkin nimenomaan se, että myöskin ne kaikista viehättävimmät miehetkin, ketkä niitä naisia vetävät jatkuvasti puoleensa, niin hekin ovat sosiaalisia. He eivät vain tee sitä aloitetta itse, vaan niiden naisten aloitteiden jälkeen paljastuu se miehen sosiaalisuus. Tällöinhän sen miehen sosiaalisuudella ei ole ollut mitään merkitystä siihen, onko nainen tehnyt aloitteen vai ei. Nainenhan lähestyi pelkän ulkoisen olemuksen perusteella.
Joten en minäkään ala tekemään mitään aloitteita, vaan paljastan kyllä sen oman sosiaalisuuden ihan sitten, kun naiset minua lähestyvät.
Tässä on juuri nimenomaan se, että ei niitä naisia kuka vain saa tuosta noin vain, vaikka kuinka yrittäisi. Jos ei ulkonäkö riitä, niin eivät naiset lähesty, kuten minun kohdallani. Ja vaikka moni mies naisia lähestyykin, niin tulee torjutuksi juuri niiden ulkoisten puutteiden takia. Eli ei se vain mene niin, että kun nyt huomenna haluan naisen itselleni, niin sellaisen myöskin saan, kun teen aloitteita. Kun se vain olisikin niin helppoa.
Moni ei näitäkään asioita millään ymmärrä. Vanhemmat saattavat sanoa, että kuinka sinulla muka ei ole ketään, olethan niin komea ja fiksu mies. No jos olisin OIKEASTI komea ja fiksu mies, niin naiset juoksisivat perässä jatkuvasti, aivan kuten niiden kaikista viehättävimpienkin miesten kohdalla. Eiväthän hekään välttämättä saa hetken rauhaa, kun naiset pyörivät ympärillä.
Ja se, että kenen mielestä komea? Vanhemmat näkevät asian hieman eri tavalla yleensä kuin toiset ihmiset, varsinkin naiset. Jos olet tässä(kin) maassa komea, niin naiset tulevat kyllä luoksesi, aivan varmasti. Mutta jos ei tule, niin silloin on kyllä myöskin siinä ulkoisessa olemuksessa jotain, mikä ei naisia houkuta.
Ja fiksu, niin kenen mielestä taas? Vanhemmathan aina kehuvat jälkikasvuaan, vaikka muut ihmiset olisivatkin eri mieltä. Jopa kaverit saattavat nähdä asiat aivan eri tavoin kuin itse näkee. Omasta mielestä peilistä kurkistaa niin komea ja viehättävä mies ja omasta mielestä on niin fiksua miestä että. Totuus vain sitten onkin ihan toista maata. - Joku vaan
Joku vaan kirjoitti:
Käynhän minäkin salilla kolme kertaa viikossa, mutta en edelleenkään ole niin pitkä ja fyysisesti isokokoinen ja komeakasvoinen, että se herättäisi naisten VÄLITTÖMÄN mielenkiinnon. Pukeudun tyylikkäästi, aina tilanteen vaativalla tavalla, mutta eivät ne vaatteet minun päälläni näytä todellakaan niin komeilta ja hienoilta, kuin niiden pitkien, komeakasvoisten ja raamikkaiden miesten päällä. Joten saan aina olla ihan rauhassa naisilta.
Joku voi taas sanoa, että minun pitäisi kehittää niitä sosiaalisia taitoja. Olen edelleen opettaja/avustaja ja valmennan jalkapalloa. Niitä sosiaalisia taitoja kyllä löytyy. Ja edelleen, JOUDUN tulemaan toimeen mitä erilaisimpien ihmisten kanssa, vauvasta vaariin ja esikoululaisista mummoihin.
Mutta pointti onkin nimenomaan se, että myöskin ne kaikista viehättävimmät miehetkin, ketkä niitä naisia vetävät jatkuvasti puoleensa, niin hekin ovat sosiaalisia. He eivät vain tee sitä aloitetta itse, vaan niiden naisten aloitteiden jälkeen paljastuu se miehen sosiaalisuus. Tällöinhän sen miehen sosiaalisuudella ei ole ollut mitään merkitystä siihen, onko nainen tehnyt aloitteen vai ei. Nainenhan lähestyi pelkän ulkoisen olemuksen perusteella.
Joten en minäkään ala tekemään mitään aloitteita, vaan paljastan kyllä sen oman sosiaalisuuden ihan sitten, kun naiset minua lähestyvät.
Tässä on juuri nimenomaan se, että ei niitä naisia kuka vain saa tuosta noin vain, vaikka kuinka yrittäisi. Jos ei ulkonäkö riitä, niin eivät naiset lähesty, kuten minun kohdallani. Ja vaikka moni mies naisia lähestyykin, niin tulee torjutuksi juuri niiden ulkoisten puutteiden takia. Eli ei se vain mene niin, että kun nyt huomenna haluan naisen itselleni, niin sellaisen myöskin saan, kun teen aloitteita. Kun se vain olisikin niin helppoa.
Moni ei näitäkään asioita millään ymmärrä. Vanhemmat saattavat sanoa, että kuinka sinulla muka ei ole ketään, olethan niin komea ja fiksu mies. No jos olisin OIKEASTI komea ja fiksu mies, niin naiset juoksisivat perässä jatkuvasti, aivan kuten niiden kaikista viehättävimpienkin miesten kohdalla. Eiväthän hekään välttämättä saa hetken rauhaa, kun naiset pyörivät ympärillä.
Ja se, että kenen mielestä komea? Vanhemmat näkevät asian hieman eri tavalla yleensä kuin toiset ihmiset, varsinkin naiset. Jos olet tässä(kin) maassa komea, niin naiset tulevat kyllä luoksesi, aivan varmasti. Mutta jos ei tule, niin silloin on kyllä myöskin siinä ulkoisessa olemuksessa jotain, mikä ei naisia houkuta.
Ja fiksu, niin kenen mielestä taas? Vanhemmathan aina kehuvat jälkikasvuaan, vaikka muut ihmiset olisivatkin eri mieltä. Jopa kaverit saattavat nähdä asiat aivan eri tavoin kuin itse näkee. Omasta mielestä peilistä kurkistaa niin komea ja viehättävä mies ja omasta mielestä on niin fiksua miestä että. Totuus vain sitten onkin ihan toista maata.Juu jännä ilmiö tuokin, tuskin minäkään nyt sentään miksikään Klooneyn Keorkeksi olen muuttunut tässä muutaman vuoden aikana, koskaan ei aiemmin ole naiset olleet kiinnostuneita mutta kun tuo 30v rajapyykki ylittyi niin kaikki on ihmeissään sinkkuudestani. Kaipa se on vaan tuo ikäjuttu sitten, että 30veenä viimeistään pitäis olla jo parisuhteessa vaikken sitäkään kyllä tajua kun onhan monia tän ikäisiä ja vielä vanhempiakin sinkkuina."
Naisten puolelta joskus näitä ihmettelijöitä löytyy. Ihmettelevät, että miksi sinulla ei ole ollut ketään, vaikka aivan hyvin tietävät, että tuollaiselle miehelle ei niitä ottajia paljoa löydy. Ja ne ihmettelijät yleensä ovat juuri niitä, kenelle se kyseinen mies ei todellakaan missään nimessä kelpaisi.
Ja mitä ihmeellistä siinä on, että on 30-vuotiaana vielä sinkku? Jos mies vain yksinkertaisesti on sellainen, etteivät naiset huoli, niin mitä ihmettelemistä siinä on? Ehkä sitä vain halutaan pönkittää omaa egoaan toisen kustannuksella. Aina kun joku kysyy, että miksi sinulla ei ole ketään naista, niin voi kysyä, että mitä minulla sitten niille naisille oikein olisi annettavana? Eli olenko minä sinun mielestäsi mies, jolle niitä naisia riittäisi?
Naisille voi taasen sanoa, että kerro 5 sellaista seikkaa, jotka minussa naisia viehättää. Ja jos ei osaa sanoa mitään yleistä, niin voi kysyä ihan henkilökohtaista mielipidettä. Eli kun nainen kerran sitä ihmettelee, niin sitten saa kyllä luvan mainita niitä viehättäviä piirteitä siinä miehessä.
Vastauksena saattaa olla epäselvää muminaa, miettimistä, empimistä, jne. Eli kertoo vain siitä, ettei nainen itsekkään osaa mainita yhtään järkevää syytä, miksi joku nainen tai itse olisi siitä miehestä kiinnostunut. Kunhan vain kyselee. - 9+12
Joku vaan kirjoitti:
Ja fiksu, niin kenen mielestä taas? Vanhemmathan aina kehuvat jälkikasvuaan, vaikka muut ihmiset olisivatkin eri mieltä. Jopa kaverit saattavat nähdä asiat aivan eri tavoin kuin itse näkee. Omasta mielestä peilistä kurkistaa niin komea ja viehättävä mies ja omasta mielestä on niin fiksua miestä että. Totuus vain sitten onkin ihan toista maata.Kasvoista on naisten tutustumishalut kiinni.
Oon nähnyt näitä sun kirjoituksia tällä palstalla tosi usein ja oon huomannut sen, miten sä oot tuskaillut tämän saman asian kanssa täällä varmaan jo vähintään vuoden verran tai jopa enemmänkin.
Kerrot olevasi vasta 25-vuotias, joten oot siis vielä todella nuorikin. Mutta ihmettelen vaan sitä, että miksi sä stressaat noin kovasti tollaisista jutuista noin nuorena?
Sullakin ne parhaat nuoruusvuodet on vielä edessäpäin, joten kyllä sä ehdit vielä seurustella myöhemminkin, eli vaikka joskus yli kolmekymppisenä ja vanhempanakin. Että ei kannata uskoa niitä tämän palstan kapeakatseisten typerysten juttuja, joiden mielestä kaikki täytyisi tehdä ja kokea elämässä viimeistään parikymppisenä, ihan kuin elämää ei olisi edessä vielä sen jälkeenkin.- mies31vee1
Joku vaan kirjoitti:
Juu jännä ilmiö tuokin, tuskin minäkään nyt sentään miksikään Klooneyn Keorkeksi olen muuttunut tässä muutaman vuoden aikana, koskaan ei aiemmin ole naiset olleet kiinnostuneita mutta kun tuo 30v rajapyykki ylittyi niin kaikki on ihmeissään sinkkuudestani. Kaipa se on vaan tuo ikäjuttu sitten, että 30veenä viimeistään pitäis olla jo parisuhteessa vaikken sitäkään kyllä tajua kun onhan monia tän ikäisiä ja vielä vanhempiakin sinkkuina."
Naisten puolelta joskus näitä ihmettelijöitä löytyy. Ihmettelevät, että miksi sinulla ei ole ollut ketään, vaikka aivan hyvin tietävät, että tuollaiselle miehelle ei niitä ottajia paljoa löydy. Ja ne ihmettelijät yleensä ovat juuri niitä, kenelle se kyseinen mies ei todellakaan missään nimessä kelpaisi.
Ja mitä ihmeellistä siinä on, että on 30-vuotiaana vielä sinkku? Jos mies vain yksinkertaisesti on sellainen, etteivät naiset huoli, niin mitä ihmettelemistä siinä on? Ehkä sitä vain halutaan pönkittää omaa egoaan toisen kustannuksella. Aina kun joku kysyy, että miksi sinulla ei ole ketään naista, niin voi kysyä, että mitä minulla sitten niille naisille oikein olisi annettavana? Eli olenko minä sinun mielestäsi mies, jolle niitä naisia riittäisi?
Naisille voi taasen sanoa, että kerro 5 sellaista seikkaa, jotka minussa naisia viehättää. Ja jos ei osaa sanoa mitään yleistä, niin voi kysyä ihan henkilökohtaista mielipidettä. Eli kun nainen kerran sitä ihmettelee, niin sitten saa kyllä luvan mainita niitä viehättäviä piirteitä siinä miehessä.
Vastauksena saattaa olla epäselvää muminaa, miettimistä, empimistä, jne. Eli kertoo vain siitä, ettei nainen itsekkään osaa mainita yhtään järkevää syytä, miksi joku nainen tai itse olisi siitä miehestä kiinnostunut. Kunhan vain kyselee.Sinun tarinasi on hyvin samanlainen kuin minulla. Olen normaalipainoinen, harrastan urheilua, hyvin koulutettu ja minulla on hyvä työpaikka. Silti naiset kohtelevat minua, kuin ilmaa.
- aqdfgadf
Joku vaan kirjoitti:
Juu jännä ilmiö tuokin, tuskin minäkään nyt sentään miksikään Klooneyn Keorkeksi olen muuttunut tässä muutaman vuoden aikana, koskaan ei aiemmin ole naiset olleet kiinnostuneita mutta kun tuo 30v rajapyykki ylittyi niin kaikki on ihmeissään sinkkuudestani. Kaipa se on vaan tuo ikäjuttu sitten, että 30veenä viimeistään pitäis olla jo parisuhteessa vaikken sitäkään kyllä tajua kun onhan monia tän ikäisiä ja vielä vanhempiakin sinkkuina."
Vastauksena saattaa olla epäselvää muminaa, miettimistä, empimistä, jne. Eli kertoo vain siitä, ettei nainen itsekkään osaa mainita yhtään järkevää syytä, miksi joku nainen tai itse olisi siitä miehestä kiinnostunut. Kunhan vain kyselee.Joku vaan kirjoittaa hyvää tekstiä. Täyttä asiaa. Lähes samassa tilanteessa itsekkin olen.
- rykryuk
9+12 kirjoitti:
Kasvoista on naisten tutustumishalut kiinni.
Juurikin noin! Jos ei sitä komeutta kasvoista löydy niin ei silloin komeaksi muutu vaikka kuinka nostelis painoja.
- mies3rr
Itse olen jo luovuttanut naisten suhteen. Olen 21v mies, en koskaan seurustellut ja neitsyt edelleen. Olo helpottuu huomattavasti kun ei vaivaa päätä näillä asioilla.
Mitä ihmettä sä oikein turhaan stressaat noin nuorena tollaisilla asioilla ja kerrot jo luovuttaneesi parikymppisenä. Noin nuorena sitä ehtii kyllä vielä seurustella myöhemminkin ja sullakin ne parhaat nuoruusvuodet on edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä ja vielä neljäkymppisenäkin, joten ei siis kannata turhaan joskus parikymppisenä teininä murehtia tollaisia turhia asioita.
- eahre
DarkFear kirjoitti:
Mitä ihmettä sä oikein turhaan stressaat noin nuorena tollaisilla asioilla ja kerrot jo luovuttaneesi parikymppisenä. Noin nuorena sitä ehtii kyllä vielä seurustella myöhemminkin ja sullakin ne parhaat nuoruusvuodet on edessä vasta sitten yli kolmekymppisenä ja vielä neljäkymppisenäkin, joten ei siis kannata turhaan joskus parikymppisenä teininä murehtia tollaisia turhia asioita.
Vaihda jo levyä... Jos ei ole oppinut "pelin sääntöjä" parikymppisenä niin millä todennäköisyydellä koet jonkun valaistuksen kolmekymppisenä? Kyllä se on taottava, kun rauta on kuumaa tai katuu myöhemmin.
- -TSS-
eahre kirjoitti:
Vaihda jo levyä... Jos ei ole oppinut "pelin sääntöjä" parikymppisenä niin millä todennäköisyydellä koet jonkun valaistuksen kolmekymppisenä? Kyllä se on taottava, kun rauta on kuumaa tai katuu myöhemmin.
En minäkään vielä parikymppisenä heittäisi pyyhettä kehään. Silloin ei ole vielä peliä menetetty. Itse olen nelikymppinen ja en ole seurustelut päivääkään. No, ihan niin huonosti ei asiat sentään ole että poikuus olisi tallessa mutta parisuhteet ja läheisyys ja rakkaus jäävät minulta tässä elämässä saavuttamatta.
Kyllähän ihmiset suhteita solmivat vaikka minkä ikäisinä, vanhemmalla iälläkin mutta silloin puhutaan normaaleista ihmisistä, jotka ovat eronneet aikaisemmista suhteista tai jääneet leskeksi ja ovat sitten löytäneet uuden suhteen. Mutta ei todellakaan nelikymppisistä täysin seurustelukokemattomista miehistä. Minun kohdallani juna meni jo ja seuraavaa ei ole tulossa.
Lohduttavaahan tässä on se, että en ole koskaan halunnut miksikään perheenisäksi tai muutenkaan mitään jälkikasvua saattaa tähän maailmaan. Se on aina ollut minulle täysin vieras ajatus. Voin kuvitella että niiden miesten tuska on kaksin verroin kauheampi, jotka haluaisivat perheen mutta eivät saa edes naista. eahre kirjoitti:
Ei siinä tarvita mitään ihmeen valaistuksia, kun asia on vaan just niin kun mä sen jo sanoin, että tiedä se!!!
Ei ole mikään pakko tehdä ja kokea joitain tai vielä mitään asioita parikymppisenä, kun sitä voi tehdä ja kokea ne samat asiat joskus myöhemminkin, eli sitten parhaiden nuoruusvuosien aikana. Jotka ovat siis edessä vasta yli kolmekymppisenä ja vanhempanakin.
Sä voit itse mennä keski-ikäistymään ja vanhenemaan jo kolmekymppisenä, mutta anna muiden nauttia niistä parhaista nuoruusvuosista silloin kun ne heillä ovat, eli yli kolmekymppisenä!!!- sthtseh
-TSS- kirjoitti:
En minäkään vielä parikymppisenä heittäisi pyyhettä kehään. Silloin ei ole vielä peliä menetetty. Itse olen nelikymppinen ja en ole seurustelut päivääkään. No, ihan niin huonosti ei asiat sentään ole että poikuus olisi tallessa mutta parisuhteet ja läheisyys ja rakkaus jäävät minulta tässä elämässä saavuttamatta.
Kyllähän ihmiset suhteita solmivat vaikka minkä ikäisinä, vanhemmalla iälläkin mutta silloin puhutaan normaaleista ihmisistä, jotka ovat eronneet aikaisemmista suhteista tai jääneet leskeksi ja ovat sitten löytäneet uuden suhteen. Mutta ei todellakaan nelikymppisistä täysin seurustelukokemattomista miehistä. Minun kohdallani juna meni jo ja seuraavaa ei ole tulossa.
Lohduttavaahan tässä on se, että en ole koskaan halunnut miksikään perheenisäksi tai muutenkaan mitään jälkikasvua saattaa tähän maailmaan. Se on aina ollut minulle täysin vieras ajatus. Voin kuvitella että niiden miesten tuska on kaksin verroin kauheampi, jotka haluaisivat perheen mutta eivät saa edes naista.Turha miinustella kommenttia. En minäkään käskenyt heittämään pyyhettä kehään vaan nimenomaan toimimaan ja äkkiä. Ai, että miten pitäisi toimia? Älkää minulta kysykö, jos tietäisin millä sitä naista saadaan ilman kohtuutonta vaivaa en olisi täällä ruikuttamassa.
- fdberhe
DarkFear kirjoitti:
Ei siinä tarvita mitään ihmeen valaistuksia, kun asia on vaan just niin kun mä sen jo sanoin, että tiedä se!!!
Ei ole mikään pakko tehdä ja kokea joitain tai vielä mitään asioita parikymppisenä, kun sitä voi tehdä ja kokea ne samat asiat joskus myöhemminkin, eli sitten parhaiden nuoruusvuosien aikana. Jotka ovat siis edessä vasta yli kolmekymppisenä ja vanhempanakin.
Sä voit itse mennä keski-ikäistymään ja vanhenemaan jo kolmekymppisenä, mutta anna muiden nauttia niistä parhaista nuoruusvuosista silloin kun ne heillä ovat, eli yli kolmekymppisenä!!!Itsekös itsellesi plussia jakelet? Eihän se minulle kuulu miten kukakin elämänsä elää, mutta jos 20v sälli haluaa seurustella niin eiköhän se kannattaisi sitten pyrkiä se nainen jostain löytämään eikä ajatella, että "ehkä joskus 10 vuoden päästä".
fdberhe kirjoitti:
Itsekös itsellesi plussia jakelet? Eihän se minulle kuulu miten kukakin elämänsä elää, mutta jos 20v sälli haluaa seurustella niin eiköhän se kannattaisi sitten pyrkiä se nainen jostain löytämään eikä ajatella, että "ehkä joskus 10 vuoden päästä".
Kyllä mä aina omille kirjoituksille myös plussia annan, koska ne sen mielestäni aina ansaitsevat. Voi toki seurustella myös parikymppisenä, mutta ei vaan kannata siinä iässä vielä mitään stressata tai luovuttaa, jos sitä kumppania ei löydykään.
Tällä palstalla vaan niin monet aina luovuttavat ja kertaavat sitten sitä oman elämänsä surkeutta, jos eivät ole heti parikymppisenä sitä naista löytäneet. Mutta tällaiset murehtimiset ovat vaan niin turhia, kun sitä ehtii seurustella sitten myöhemminkin ja parhaiden nuoruusvuosien aikana.- -TSS-
-TSS- kirjoitti:
Lohduttavaahan tässä on se, että en ole koskaan halunnut miksikään perheenisäksi tai muutenkaan mitään jälkikasvua saattaa tähän maailmaan. Se on aina ollut minulle täysin vieras ajatus. Voin kuvitella että niiden miesten tuska on kaksin verroin kauheampi, jotka haluaisivat perheen mutta eivät saa edes naista.Kuten arvaan niin joku tulee kohta sanomaan, että tarvitseeko siitä seurustelemattomuudesta sitten mainita. No, kysehän ei olekaan siitä vaan siitä, että se itsessään että ei ole nelikymppisenä seurustellut päivääkään on osoitus että ihmisessä on jotain perustavaa laatua olevaa vikaa kun ei tuohon ikään mennessä ole kenellekään kelvannut ja ihmiset huomaavat tai vaistoavat sen vian.
Johonkin 25-30v asti on täysin mahdollista että ei löydä seurustelukumppania kun ei vaan tapaa ketään sopivaa koskaan ja on vain niin huono tuuri. Sitten kun mennän yli 30v ja varsinkin viimeistään siinä 35v nurkilla ei voi enää olla kyse siitä, että olisi ollut vaan huono tuuri. Kyllä silloin on jossain jotain vikaa ja pahasti.
Sitten kun vielä ajatellaan, että minun ikäiselleni miehelle realistinen seurustelukumppani voisi olla 35-42v suurin piirtein, ei tuo nyt mihkään kiveen ole kirjoitettu mutta noilla nurkilla, niin tuon ikäisillä naisilla on ollut jo useita eri pituisia suhteita. Monilla on lapsia, joillakin jo teini-ikäisiä lapsia ja saattaa olla exän kanssa koviakin huoltajuuskiistoja. Luuletteko että voisi olla yhtään mitään yhteistä tuollaisella ihmisellä elämänkokemuksellaan ja nelikymppisellä seurustelemattomalla joka on tunne-elämältään teini-ikäisen tasolla sillä sitähän tässä kieltämättä ollaan.
Minun pitää kyllä lopettaa tämän palstan seuraaminen sillä aina kun luen näitä juttuja minulle valkenee kuinka surkeata oma elämäni on. Silloin kun en kelaa näitä juttuja niin ei elämäkään tunnu niin toivottomalta.
- rhtherh
Voitteko valaista millä ihmeen kaunopuheilla naisten päät saadaan niin pyörryksiin, että ne saa suunnilleen syömään kädestä, kun ei tähän päivään mennessä ole minulle valjennut?
Vähän aikaa sitten kamunainen oli käymässä ja valitteli siinä koko pari tuntia ongelmiaan kuinka mies jätti. Kuka arvaa minkälainen mies oli kyseessä? No lievästi sanoen viinaan menevä, koulut keskeyttänyt, tiedä millä toimeen tuleva renttu, mutta ah niin lipeväkielinen, että aina sai käännettyä asiat omaksi edukseen.
Itsellekin viina maistuu, mutta eipä siitä ikinä isompia ongelmia ole tullut, koulut käyty ja työ sekä raha-asiat kondiksessa, mutta sosiaalisissa taidoissa olisi rutkasti petrattavaa.
Olin jo päättänyt olla "mies" ja olla kuuntelematta sitä skeidaa, mutta eikös se vitun sisäinen terapeutti puskenut päätään heti esiin ja välittömästi huomasin olevani taas vatvomassa naisen ongelmia ja sitä kuinka oli vaan hyvä, että pääsi tästä äijästä eroon. Eipä siinä mitään muuta puhuttavaa kyllä oikeasti tullut päähän, kun toinen oli niin ahdistunut / masentunut / mitä lie.
Niin, naisia saan kyllä kaveriksi joten kuten ilman suuren suuria ongelmia, mutta siihen se aina jääkin, kun pitää olla tälläinen vässykkä joka ei saa suutaan auki oikeista asioista oikealla hetkellä. Kyllä siinä on vaan se järkyttävä kylmien pakkien pelko ja tietynlainen häpeä, mikä estää kaiken spontaanin toiminnan sun muun millä asioita saisi eteenpäin.
Syö kyllä miestä, kun kaiken maailman pussikaljottelevat mopopojat kyllä saavat naista niin paljon kuin sielu sietää.- vjhvhjhjv
Ja eikö ole niin että jos sinä avaat suusi omista ongelmistasi tuolle naiselle, hän kaikkoaa kuin pieru saharaan?
Jos noin on, pyydä häntä seuraavan kerran miettimään lähipiirin miehiä että kuka heistä kuuntelee häntä ja ymmärtää ja on ystävällinen hänelle ja että kuka heistä olisi sopiva miesehdokas.
Sitten ole mies ja ehdota että laitatte hynttyyt yhteen. Ellei hän siihen suostu, niin sano että suksikoon sitten vittuun kaatamasta kaikkea henkilökohtaista paskaansa sinun niskoillesi kun kuitenkin hänellä se flaksi tuntuu käyvän.
Jos hän yrittää vastustella, totea kuivasti että miten helvetissä hän kuvittelee että sinun kokemuksesi auttaa häntä missään, kun sinun tuloksesi naisrintamalla on nolla kaatoa, ja hänellä vaikka kuinka monta hyvänsä. Että on jo vittu jos ei ole jo jotain oppinut siitä millaisia kusipäitä hän petiinsä valitsee.
- Reipas Mies
"Vähän aikaa sitten kamunainen oli käymässä ja valitteli siinä koko pari tuntia ongelmiaan kuinka mies jätti."
Tajuatko miten ainutlaatuinen tsäänssi tässä oli kyseessä?
20v- sällit kelpaavat iisisti ikäililleen naisille koska ovat samalla viivalla kuin ne muijatkin- eli muijat ottavat lähes olemattomilla P/S-taidolla olevia jätkiä parisuhteisiin joissa "harjoitellaan" trikit ja muuwsit yhdessä. Riittää että romu-bemarilla ajellaan rööki huulessa lippis päässä lukion ympräri Cheekkia luukuttaen ja kas, onkin sievä blondi kihlattuna. Samaan aikaan tulevat akateemiset pohtivat minne kouluun menevät intin jälkeen kotonaan nettipelejä naputtaen.
30v-miehen oletetaan olevan tarpeeksi kokenut iskijämies, joka ei ujostele tai jännää tutustua kaikenlaisiin naisiin ja on lähes maailmanmies muutenkin. Juuri siihen tyssää orastavat romanttiset tututustumiset monella pitkän linjan sinkkumiehellä että naisten käsittelytaidot ovat alkeelliset. Näistä päätyy suurin osa kamumiesluokkaan jossa siis nainen itkee surut ja kertoo kihlajaisuutiset ensiksi tälle miehelle. Muttei tule 20 senttiä lähemmäksi. Sad but true.
Ap:n kysymys on tyypillinen niiltä joilla ei ole ongelmia löytää seuraa ja sinkkuus on uuden kumppani kanditaatin sisäänajoa.
Nimenomaan miehen tulee kestää pakit ja haukkumiset kun se on vain tulos siitä työstä että se muija ei ollut sopiva. Ellei mies itse iskemistyötä tee, ei löydä edes väärää naistakaan koeajoon.
Tietenkin naisten mikrosignaaleja on poimittava ja toimittava tilanteen vaatimalla tavalla kentällä. Ne suulaat iskijämiehet myös ottavat eniten pakkejakin. Jos ei yritä, ei myöskään onnistu. Harvoin tavismiehellä on varaa romanttisiin utopioihin että hottis nainen tulee ja antaa puhelin numeronsa tai kysyy kahville. Ellei ole Beckham tai Brad Pitt.
Sun pitää löytää oma sisäinen energia jonka tarjoilet hyvällä supliikilla naiselle joka sinusta kiinnostuu. Tästä seuraa "jes ompa upee mies"- fiilis naisen tunnesykkyrämykkyrään josta seuraa häppi ending. - Joku vaan
"Ellei mies itse iskemistyötä tee, ei löydä edes väärää naistakaan koeajoon."
Tiedän ainakin yhden miehen, joka kumoaa tämän sinun väitteesi.
Komea, pitkä, lihaksikas ja harteikas, tyylikkäästi pukeutuva, sosiaalinen ja karismaattinen, isokaluinen, jne. mies, jonka ei tarvitse itse tehdä mitään naisten eteen. Naiset kyllä löytävät tämän miehen luokse, tekevät aloitteita ja antavat seksuaalista huomiota. Joten miksi tuota iskemistyötä tehdä, jos naiset kerran pyörivät ympärillä jo ilmankin?
Ja vielä tuohon, että saa niitä naisia kolmekymppisenäkin, no moni ei ole todellakaan saanut. Mietityttää vain, että miten se homma sitten muka muuttuu kolmekymppisenä mitenkään. Tai miten sitä muka kolmekymppisenä muuttuu miehenä tai ihmisenä niin radikaalisti verrattuna 25-vuotiaaseen.
Ensinnäkin, pituuteni ei muutu yhtään mihinkään. Kun naiset kumminkin pitävät pituutta viehättävänä, niin tätä etua en saa.
Toisekseen, kaluni koko ei muutu mihinkään. Kun naiset kumminkin pitävät kalun kokoa viehättävänä, niin en saa tätäkään etua mitenkään.
Kasvot saattavat kyllä muuttua jonkin verran viidessä vuodessa, mutta yhtäkkiäkö ne muuttuisivat erittäin komeiksi, joita naisten on vaikea vastustaa? En ole ikinä nähnyt ruman miehen muuttuvan kolmekymppisenä niin komeaksi, että naisia pyörii ympärillä. Eli vaikka kasvot jonkun verran muuttuvatkin, niin eihän se kasvojen perusrakenne ja yleisilme mihinkään muutu. Olet saanut sellaisen naamataulun kuin olet saanut ja sillä hyvä. Itselläni kun ei todellakaan ole mitään komeita kasvoja ikinä ollutkaan, niin eivät ne todellakaan kolmekymppisenä mihinkään katoa.
Luonne, sosiaaliset taidot, persoona, jne. varmasti muuttuu kolmekymppiseksi asti ja totta kai sinne vanhuuteen asti, mutta pointtina tässä onkin nimenomaan se, että kyllä juuri ne miehet, keillä sitä ulkoista olemusta ja karismaa on nuorempana ja naisia riittää, niin ihan yhtä lailla nämä miehet ovat kiinnostavia siellä vanhempinakin. Koska ei ihminen niin radikaalisti muutu, ikäänkuin toiseksi ihmiseksi, jota kukaan ei tunnista. Kyllä komea mies 20-vuotiaana on komea edelleen 30-vuotiaana. Ei sille vain voi mitään.
Kun ylipäätään vertaa 20-vuotiasta ja 30-vuotiasta miestä, niin ei siinä vain yksinkertaisesti tapahdu niin radikaalia muutosta, että kun 25-vuotiaana ei yksikään nainen ole kiinnostunut, mutta 30-vuotiaana muka yhtäkkiä naiset tekisivät JATKUVASTI aloitteita ja antaisivat seksuaalista huomiota. Edelleen, jokainenhan kehittyy ja jokainenhan muuttuu vain niiden TIETTYJEN RAJOJEN SISÄLLÄ, ei sen enempää.
Seurustella ehtii vielä kolmekymppisenäkin, kyllä, onhan siellä kalenterissa ja kellossa sitä aikaa. Mutta mihin ihmeeseen voi tuollaisen väitteen sitten oikein. perustaa? Millä ihmeen perusteella se naisille kelpaamaton mies 25-vuotiaana muka kelpaisi 30-vuotiaana? En vain käsitä. Jos ihminen ei kerran TÄYDELLISESTI muutu tuohon ikään mennessä, niin miten ihmeessä tuollainen ihminen sitten muka 5-20:n vuoden päästä olisi jotenkin niin viehättävä, että naisia pyörisi ympärillä?
Olen nähnyt paljon, paljon, paljon, paljon, paljon, PALJON 30-40 vuotiaita miehiä, eikä todellakaan monenkaan miehen ympärillä ja perässä mitään naisia ole. Joten tuo on ihan sinuun omaa harhaluuloasi, pelkkää harhaa, joka ei perustu yhtään mihinkään. Jos kerran olen nähnyt tuhansia tuon ikäisiä miehiä, niin ehkä yhden perässä on jatkuvasti naisia. Joten miten sitten nuo muut?
Ja toisekseen, jos ihminen on ollut 40-vuotiaaksi asti naisille kelpaamaton, niin miten yhtäkkiä se mies muuttuu sellaiseksi, että naisia tulee ovista ja ikkunoista? En vain käsitä, koska ei se ole mahdollista OIKEASSA ELÄMÄSSÄ. En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta. Sen sijaan olen kuullut, että nuoresta asti naisten mieleen oleva mies on ollut sitä vaikka vielä 50-vuotiaanakin. Eli ei se mihinkään katoa, joskaan ei sitä myöskään tule, jos se on aiemmin puuttunut.
Aivan sama kuin ajattelisin, että nyt kun nuorena en ole päässyt jääkiekkoammattilaiseksi, niin sitten 40-vuotiaana minulla on muka paremmat mahdollisuudet. Ihan kuin ne kaikki mahdollisuudet ja potentiaali tulisi muka silloin. Ja että silloin muka jaksaisi paremmin kuin nyt, 25-vuotiaana.
Eli aivan omaan arvoonsa jätettäviä paskapuheita tuollaiset "ehtii sitä vanhempanakin"-jutut. Joo, kyllä ehtii, ainoa vain, ettei niitä mahdollisuuksia silloin kyllä ole.
Ja toisekseen, mitä luulet naisten ajattelevan, kun näkevät, ettei mies ole ikinä kenellekkään kelvannut? Siis ihan ylipäätään minkä ikäisenä vain? Juuri sitä, että mies on sellainen, ettei kenellekkään kelpaa, mutta ei niinkään itselleenkään.En usko sitä, että sillä pituudella olisi niin paljon merkitystä parisuhteen saamisen kannalta. Paljon näkee myös lyhyitä miehiä, jotka ovat ihan vakituisessa parisuhteessa. Enkä usko sitä, että olisit muka niin lyhyt, ettet voisi ketään naista pituutesi tai lyhyytesi takia saada.
Ajattele sitä, että löytyy niitä myös lyhyitä naisia, joille kelpaisit aivan hyvin pituutesi puolesta.
Ei sun ole mikään pakko sitä naisille kertoa, ettet ole joskus nuorena kellekkään kelvannut. Silloin ei kukaan pääse mitään ajattelemaan siitä, että mikset ole kenellekkään joskus kelvannut.
Kaikki johtuu vaan susta itsestäsi, kun oot ottanut tollaisen hirveän pakkomielteen siitä omasta kelpaamattomuudestasi. Etkä halua ymmärtää sitä, että kyllä sä ehdit seurustella sitten myöhemminkin.- hfrhtr
Monesti olen hammasta purrut ja ollut pulauttamassa ulos kun on jonkut naiset naisettomuuttani ihmetelleet, mutta toistaiseksi olen saanut tämä itsesäälipaskan pidettyä sisällä. Jospa se tietämättömyys miksei ole naista tekisi minusta jotenkin kiinnostavan mystisemmän tai jotain, hoh, toivoa voi aina... Se tuskin ainakaan parantaa osakkeita että menisin märisemään tuon etten ole joskus naisille kelvannut.
- naisista stressi
Jotain tuon tapaista toisinaan kysellään. Minua se ei haittaa, koska en parisuhteesta haaveile.
Kannattaa kysyä itseltään haluaako suhteen. Jos vastaus on EI, niin silloin ei mielestäni ole mitään syytä loukkaantua mutta jos vastaus on KYLLÄ, niin suhdetta voi etsiä monestakin paikkaa.
Ensinnäkin pitää antaa potentiaalisille tilaisuuksille mahdollisuus. Jos nyhjää vain kodin, työn ja kaupan väliä silmät maahan luotuina niin sinkkuna pysyy. Katsele siis ympärillesi avoimesti.
Juttele tilaisuuden tullen ilman taka-ajatuksia tai suorituspaineita. Tuntemattomasta tulee hyvänpäivän tuttu, edelleen kaveri, ehkä hyvä ystävä tai enemmän.
Loppujen lopuksi ei sitä tarvi juurikaan vaivautua muuta tekemään tullakseen huomatuksi kuin itse huomata se toinen.
Itsehän enimmäkseen välttelen katsekontaktia kuin ruttoa, koska pelkään joutuvani suhteeseen. Nykyinen sinkku elämäni on niin rauhallista. - Yksi erakkoukkeli
Eksyinpä sattumalta tälle palstalle, vaikka jo aika vanha äijä olenkin. Vai onko 48-vuotias vanha?
Näin kasvottomana voin netissä tunnustaa, etten ole koskaan saanut naista. Syitä olen monesti miettinyt, kuten voi arvata. Nuorena olin ujo, minulla ei kertakaikkiaan ollut rohkeutta lähteä baariin tai tansseihin iskemään naisia. Viikonloput menivät usein liikuntaharrastusten ja autonrassaamisen parissa. Ne pari kaveria jotka minulla oli, löysivät naisen tansseista. Olen todella katunut, etten lähtenyt silloin heidän mukaansa.
Oikeastaan vasta kolmekymppisenä tajusin, että jään yksin, ellen ala etsimään naista. Aloin käymään baareissa jonkin verran ja istuskelin kahviloissa usein. Naisia kyllä tuli jutulle, mutta mitään ei syntynyt. Tosin kerran työkaverini exä kysyi minulta baarissa, haluaisinko lähteä hänelle yökylään? Kieltäydyin. Enkä tiedä vielä tänäkään päivänä, miksi kieltäydyin. Kysymys vain tuli niin yllättäen, että hämmennyin ja menin paniikkiin.
Olen elämäni aikana saanut jonkin verran kuulla kuittailua naisettomuudestani, metsästysporukan kaverit usein uhoavat, että porukalla etsivät minulle naisen, kun en näemmä itse osaa.
Kerran olin naapurissa juhlissa, vieraita oli parikymmentä. Talon isäntä kysyi minulta kovalla äänellä kaikkien kuullen, että koskas sinä hommaat eukon itsellesi, koska häitä tanssitaan? Koko porukka alkoi nauramaan. Olin tuolloin lähes 40v ja uskalsin jo avata suuni....totesin että otan tuosta sinun likasta muijan itselleni, kunhan hänestä tulee täysi-ikäinen. Talon tytär kun sattui olemaan jotain 17v, hyvin naiselliset muodot omaava, isokokoinen nainen. Koko porukka oli hiljaa ja isäntä katsoi minua vihaisesti. Ne juhlat oikeastaan loppuivat siihen, eikä minua ole sen jälkeen kutsuttu siihen taloon.
Menen luultavasti hautaan asti "poikana". Mitä sitten? Muuten olen pärjännyt hyviin elämässäni, on ok-talo, kesämökki, hyvä auto...ei ole puuttunut kuin se nainen.
Minun naiskokemukseni ovat jääneet siihen, että jotkut naiset ovat baarissa antaneet suukkoja poskelle ja muutaman kerran olen nähnyt uimahallissa ja työpaikan saunailloissa naisten tissejä vilahduksella..
Sitä voi vain ihmetellä, kuinka nopeasti aika kuluu. 40 vuotta kun tuli täyteen, niin tajusin, että juna on mennyt eikä se loppujen lopuksi ole ollut siitä kiinni, ettenkö olisi etsinyt. Neuvoni on nuoremmille miehille, että alkakaa katsella sitä eukkoa heti parikymppisenä. Opetelkaa tanssimaan ja käyttämään alkoholia sivistyneesti.
Yli kolmekymppisenä jos olette vielä yksin, niin vapaat hyvät naiset ovat silloin todella vähissä !- jotainnoinsehelposti
Ja vanhempana tulee vielä se kun hyvin tietää että ne naiset mitä olisi saatavilla ainakin tai varsinkin periaatteessa hyvinkin ovat sellaisia joilla ei mies enää mitään tekisi, hyvä vaan kun ei tarvitse ainakaan sellaisten kanssa enää alkaa olemaan missään tekemisissä. Eli siitäpä se sinkkuus todellakin niin helposti jatkuu lopun ikääkin.
Kyllähän tänne palstalle välillä ilmoittautuu ihan samassa jamassa olevia naisiakin. Eli kyllä heitä olemassa on mutta ehkä vähän etsittävissä.
On se kyllä kumma kun nettideittailun juuri piti tuoda helpotusta tällaisiin kohtaanto-ongelmiin. Paskat siitä mitään hyötyä on. :(
- enemmäkseen harmia
En minä jaksaisi jos pitäisi myötäelää jonkun tunteellisen olennon kanssa. Saisin varmasti kamalan stressin ja joutuisin ennen aikaiseen hautaan, ja vielä jos olisi lapsia niin sydän kurkussa joutuisi joka päivä ja yö pelkäämään koska sattuu ja tapahtuu.
- Joku vaan
"En usko sitä, että sillä pituudella olisi niin paljon merkitystä parisuhteen saamisen kannalta. Paljon näkee myös lyhyitä miehiä, jotka ovat ihan vakituisessa parisuhteessa. Enkä usko sitä, että olisit muka niin lyhyt, ettet voisi ketään naista pituutesi tai lyhyytesi takia saada."
Ei sitä sillä tarkoittanutkaan, etteikö lyhyempänä voisi saada naista. En ole missään niin väittänytkään, joten ei sinunkaan tarvitse niin väittää.
Vaan pointti oli edelleenkin siinä, että koska naiset pitävät pitkästä ruumiinpituudesta, niin se on aina kuitenkin miehen SEKSUAALISTA VETOVOIMAA lisäävä tekijä. Halusi tai ei.
Yksittäisen naisen voi saada, vaikka olisi lyhyempikin, mutta siitä ei ollutkaan tässä kyse, kuten varmasti hyvin tiedät, jos olet edes vähänkään viitsinyt lukea, mitä olen kirjoittanut. Ymmärrät edelleenkin minun kirjoitukseni väärin, joten katsot asiaa eri näkökulmasta kuin minä.
Väität, ettei sillä pituudella ole niin paljoa merkitystä parisuhteen saamiseksi. Totta, moni lyhyempikin mies on saanut lyhyempänäkin miehenä jonkun naisen. Mutta kun se pointti ei ollutkaan tässä, vaan ehkä haluat vain tahallasi ymmärtää tekstini aina väärin? Aina kun vastaat minun tekstiini, niin vastaat ikäänkuin olisin kirjoittanut jotain ihan muuta. Joko et siis lue tekstejäni tai sitten ymmärrä ne tahallasi väärin.
Pointti siis ei ollutkaan se, että saako lyhyempänä miehenä jonkun naisen, ei se minua kiinnosta hevon saatanan vittujakaan. Se on aivan sama minulle. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, että onko se miehen pitkä ruumiinpituus SEKSIKÄS PIIRRE naisten mielestä ja se nimenomaan on. Naiset ovat sen itsekkin myöntäneet ja se riittää minulle. Se on ainoa asia tässä jutussa, mikä minua kiinnostaa.
Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan se, että koska pitkä ruumiin pituus, komeat kasvot, iso kalu, harteikkuus, karismaattisuus, sosiaalisuus, huumorintaju, jne. viehättävät naisia. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan tuo asia. Minua kiinnostaa myöskin se, että olenko minä tuollainen mies. Ja vastaus on, että en ole. Siinä se, yksinkertaisesti.
Minua ei voisi vitunkaan vähempää kiinnostaa saako lyhyempänä miehenä naista itselleen vai ei. Ei se kiinnosta minua hevon vittujakaan, ei sillä ole minulle mitään väliä. Pointti vain oli se, että jos mies on pitkä, komeakasvoinen, komearaaminen, harteikas, tyylikkäästi pukeutunut, karismaattinen, sosiaalinen, isokaluinen, hyvä sängyssä, jne. niin tuollaiset miehet kiinnostavat naisia KAIKISTA ENITEN. Ymmärrätkö nyt yhtään mitään, mitä tarkoitan?
Tämän selvemmin en voi tätä asiaa enää kertoa, jos sinä et sitä jostain syystä tajua, niin ole minun puolestani ihan rauhassa tajuamatta. Jos taas haluat tahallasi ymmärtää väärin, niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi. En voi sinua siinä henkilökohtaisesti auttaa. Piste.
Sinä katsot asioita siltä näkökulmalta, että saanko minä jonkun yksittäisen naisen. Mutta kun se on täysin turha näkökulma sinulta, koska se ei kiinnosta minua HEVON VITUN SAATANAN VERTAA!!!!!!!!!! Sillä ei ole minulle mitään merkitystä, sillä ei ole minkään maan valtakunnan väliä eikä merkitystä, voinko saada jonkun yksittäisen naisen itselleni. Joten olet näkökulminesi täysin väärässä.
Se, mitä minä haluan, on se, että kiinnostan VALTAOSAA naisista, saan naisilta JATKUVASTI aloitteita ja seksuaalista huomiota, naiset tulevat minulle ITSE TEKEMÄÄN ALOITTEITA, minä kiinnostan SUURINTA OSAA NAISISTA seksuaalisesti, jne. Minä haluan henkilökohtaisesti kuulua niihin KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIIN miehiin.
Jos sinä et tätä ymmärrä, niin ole ymmärtämättä. Mutta en halua lukea sinulta yhtäkää tekstiä, jossa mainitset minun saavan edes jonkun yksittäisen naisen. Sillä ei ole minulle HEVON SAATANAN VITUN VÄLIÄ!!!!!!!!!!! Se ei kiinnosta minua lainkaan, huomaa LAINKAAN!!!!!!!!!!!!! Se on täysin merkityksetön asia minulle, joten älä enää tule sitä minulle tuputtamaankaan. Se on täysin turhaa, koska olet näkökulminesi aivan vitun kujalla siitä, mitä MINÄ HALUAN JA TOIVON.
Kun et tätä pysty ymmärtämään ja käsittämään, niin älä myöskään tule kertomaan minulle mitään paskaa. Se ei kiinnosta minua yhtään. Itse kuitenkin varsin hyvin tiedän tilanteeni, tiedän varsin hyvin, millainen mies olen ja tiedän varsin hyvin, missä minun mahdollisuuteni menee. Jos henkilö, kuten sinä, joka ei ole ikinä edes nähnyt minua, kertoo minulle, että kyllä sinullakin on mahdollisuuksia, niin se on pelkkää lohdutuspaskaa, pelkkää arvotonta paskaa, jolla ei ole mitään väliä. Koska et ole ikinä minua edes nähnyt tai tavannut, niin miten muka voit tietää mahdollisuuksistani? Mutta kun se edelleenkin on vain niin kivaa, niin kivaa lohduttaa muita, niin kivaa ja mukavaa kertoa ihmisille jotain lohduttavaa paskapuhetta. Mutta minuun kun se puhe ei tehoa, ei millään lailla. Sillä ei ole minulle mitään arvoa, mitään merkitystä, ei mitään väliä, koska ne ovat vain pelkkää puhetta.Etkö sä itse muista mitä oon kirjoittanut, sillä sähän oot sanonut moneen kertaan sitä, että oot liian lyhyt naisia saadaksesi?
Jos kerran yksittäisen naisen pystyt saamaan lyhyempänäkin miehenä, niin mikä tässä sitten enää ongelmana on? Monille naisille kelpaa myös lyhyemmät miehet, joten eihän sulla ole silloin mitään hätää.
Ei sun tarvitse niitä naisia saada, jotka tykkäävät pidemmistä miehistä.
Ei mua tarvitse auttaa missään, sillä mulla ei ole mitään ongelmia, toisin kun sulla näyttää olevan noiden omien pakkomielteidesi kanssa.
Sellaista miestä ei varmaan maailmassa olekaan, josta aivan kaikki maailman naiset pitäisivät, koska mielipiteitä on niin monenlaisia ja niin myös tässäkin asiassa. Joten en vaan ymmärrä sitä, että miksi sä viitsit stressata tollaisen asian kanssa noin paljoa ja käyttää koko elämäsi näiden samojen asioiden loputtomaan jankkaamiseen.
Mitä mun sitten pitäisi sulle sanoa, että sä olisit tyytyväinen?
- Tehkääkuinmä
Niin se vittu menee että jos nyt mulla ei flaksi käy naisten suhteen niin olen ikuinen iki ikiihana sinkku joka on myös neitsyt. Parikymppinen iältäni olen mutta pirun arka ja ujo luonteeltani=luonnevika. Ei jaksa vaan taistella. Saavat naiset huokaista helpotuksesta kun en ole enää markkinoille tarjolla.
No sä oot vielä noin nuorikin, jos oot vasta parikymppinen. Kyllä sä ehdit seurustella sitten joskus myöhemminkin, vaikka joskus yli kolmekymppisenä ja vanhempanakin. Joten ei kannata turhaan stressata noin nuorena tollaisista asioista.
- Joku vaan
"Etkö sä itse muista mitä oon kirjoittanut, sillä sähän oot sanonut moneen kertaan sitä, että oot liian lyhyt naisia saadaksesi?"
En ole tätä mieltä, enkä ole näin kirjoittanutkaan, joten olet joko itse tulkinnut asian niin tai sitten vain haluat tulkita asian niin. En tiedä, mikä on syynä omaan näkemykseesi, mutta näin en ole ikinä tarkoittanut, en kirjoittanut, enkä puhunut, enkä myöskään ole sitä mieltäkään. Joten usko jo pikkuhiljaa, mitä yritän sinulle kertoa, äläkä jaksa vetää mitään muita johtopäätöksiä.
"Jos kerran yksittäisen naisen pystyt saamaan lyhyempänäkin miehenä, niin mikä tässä sitten enää ongelmana on? Monille naisille kelpaa myös lyhyemmät miehet, joten eihän sulla ole silloin mitään hätää."
Koska yksittäinen nainen ei ole VALTAOSA naisista. Nyt korostin tuota sanaa, jonka haluan sinun tajuavan. Yksittäinen nainen ei ole SUURIN OSA naisista. Kuten huomasit, taas korostin kahta sanaa, jotka haluan sinun tajuavan.
Yksittäinen nainen on vain yksittäinen nainen. Mutta jos mies vetoaa VALTAOSAAN naisista, niin se onkin ihan eri juttu. Moni mies voi saada yksittäisen naisen, mutta äärimmäisen pieni murto-osa miehistä vetoaa siihen VALTAOSAAN naisista. Tämä on se pointti. Vaikka joku mies saisikin jonkun yksittäisen naisen, niin ei hän välttämättä todellakaan vetoa vaikkapa esim. 90 prosenttiin naisista, jota minä itse henkilökohtaisesti haluan. Hän vetoaa vain siihen yksittäiseen naiseen, ei siihen ENEMMISTÖÖN.
Kirjoitat, kuinka kukaan mies ei vetoa jokaiseen naiseen. No eihän vetoakkaan, enkä ole missään niin kirjoittanutkaan. Täten myöskään sinun ei todellakaan tarvitse väittää minun kirjoittaneen niin. Väitä minun kirjoittaneen vain niitä asioita, joita olen tarkoittanut ja kirjoittanut. Älä siis vedä yhtään mitään äläkä vedä minkäänlaisia omia johtopäätöksiä asioista.
Jos kerran miehekkään pitkä, komeakasvoinen ja komearaaminen, seksikäsääninen, isokaluinen, sosiaalinen ja karismaattinen, hyvä sängyssä oleva ja tyylikkäästi pukeutuva mies vetoaa SUURIMPAAN OSAAN, siis huomaa, siihen NAISTEN ENEMMISTÖÖN, niin silloin minäkin haluan olla tuollainen mies.
Ei minua silloin kiinnosta hevon saatanan vitunkaan vertaa mitkään parisuhteet joidenkin yksittäisten naisten kanssa, vaan minäkin haluan kuulua juuri siihen pienen pieneen murto-osaan, joka kiinnostaa VALTAOSAA naisista. Jos kiinnostaa valtaosaa naisista, niin saa aika vapaasti valita naisseuransa. Kiinnostuneita naisia on kaikkialla, naiset tekevät JATKUVASTI aloitteita ja antavat seksuaalista huomiota, jne.
Tuollainen mies ei vain ole sellainen, josta on kiinnostunut joku yksittäinen nainen. Niin se vain menee. Ei minua kiinnosta olla sellainen mies, en minä halua olla sellainen mies, josta vain se yksi nainen olisi kiinnostunut.- Joku vaan
Koska jos minä haluan seksiä mahdollisimman monen KIINNOSTAVAN, KAUNIIN, SEKSIKKÄÄN JA FIKSUN naisen kanssa, niin ei siinä paljoa auta, jos vain se yksi nainen on kiinnostunut. Minä haluan miehenä olla sellainen mies, joka saa naisilta JATKUVASTI seksuaalisia aloitteita ja seksuaalista huomiota, minä haluan mahdollisimman paljon seksuaalisia kokemuksia mahdollisimman monen kiinnostavan naisen kanssa, jne.
Huomaatko, sinä ajattelet aivan eri asioita kuin MINÄ HALUAN? Huomaatko, että sinun juttusi sotivat täysin sen kanssa, mitä MINÄ HALUAN? Huomaatko itse? En minä halua minkäänlaista parisuhdetta yhdenkään yksittäisen naisen kanssa. Ei minua vain kiinnosta sellainen, ymmärrätkö, EI KIINNOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"että miksi sä viitsit stressata tollaisen asian kanssa noin paljoa ja käyttää koko elämäsi näiden samojen asioiden loputtomaan jankkaamiseen."
Jos minulla olisi mahdollisuudet kaikkeen tähän, niin en todellakaan täällä jankkaisi. Koska yksinkertaisesti, ei olisi minkäänlaista tarvetta. Hyvin yksinkertainen juttu. Jos minä olisin sellainen mies, KUIN HALUAISIN ja joka kuuluu naisten keskuudessa niihin KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIIN, niin ei minulla olisikaan mitään tarvetta stressata tällaisesta asiasta.
Mutta kun en ole saanut niitä mahdollisuuksia, niin totta vitussa minä valitan, vingun, itken, parrun ja huudan, kun en ole. Ainakin sitten valitan, kun en ole. Jos en pysty tuota olemaan, niin sitten jäljelle vain on jäänyt enää se, että pystyy enää valittamaan. Ne valittavat, ketkä eivät ole, niiden ei tarvitse, ketkä ovat.
Kyllä minäkin olisin tällä palstalla aivan hiljaa näistä asioista, jos kerran mitään tarvetta tällaiselle vinkumiselle ei olisi. Kun olisin miehenä SITÄ, MITÄ HALUAN, niin homma olisi aivan eri juttu. Mutta kun ei ole. Kun en ole sellainen mies, niin en ole ja minulla on täysi oikeus valittaa, vinkua ja parkua siitä. Valitan, vingun ja parrun siitä ihan niin paljon kuin minua huvittaa.
Jos sinä katsot asioita ihan eri tavalla kuin MINÄ ITSE HALUAN OLLA, niin se on sinun asiasi ja tämä on minun asiani.
"Ei sun tarvitse niitä naisia saada, jotka tykkäävät pidemmistä miehistä."
Sinä et tätä asiaa päätä. Sinä et päätä, mitä MINÄ HALUAN. Sinä et päätä minun mielihaluistani, sinä et todellakaan päätä siitä, mitä minä haluan, mitä minä toivon, mistä minä haaveilen ja unelmoin, jne. Sinä et ole minkäänlaisessa päätäntävallassa sen suhteen, mitä minun TARVITSEE saada. Minä itse päätän, mitä haluan olla naisten suhteen, mitä haluan olla naisille, mitä minä haluan naisilta, jne. Sinä et todellakaan sitä päätä, sinä et todellakaan päätä minun asioistani. Jatkuvasti sä oot sanonut sitä, miten miesten pitäisi olla suht pitkiä saadakseen naisia. Tai ainakin se pituus olisi sun mielestä yksi tärkeimmistä miehen ominaisuuksista.
Mun mielestä sillä ei vaan ole mitään merkitystä, että vetoaako se miehen ulkonäkö/oma ulkonäkö mihinkään enemmistöön naisista, sillä se riittää ihan hyvin, kun kelpaa joillekkin yksittäisille naisille. Joten ihan turhaan sä oot ottanut tollaisen pakkomielteen siitä, että sun olisi muka jokin välttämätön pakko kelvata kaikille naisille tai ainakin enemmistölle naisista.Joku vaan kirjoitti:
Koska jos minä haluan seksiä mahdollisimman monen KIINNOSTAVAN, KAUNIIN, SEKSIKKÄÄN JA FIKSUN naisen kanssa, niin ei siinä paljoa auta, jos vain se yksi nainen on kiinnostunut. Minä haluan miehenä olla sellainen mies, joka saa naisilta JATKUVASTI seksuaalisia aloitteita ja seksuaalista huomiota, minä haluan mahdollisimman paljon seksuaalisia kokemuksia mahdollisimman monen kiinnostavan naisen kanssa, jne.
Huomaatko, sinä ajattelet aivan eri asioita kuin MINÄ HALUAN? Huomaatko, että sinun juttusi sotivat täysin sen kanssa, mitä MINÄ HALUAN? Huomaatko itse? En minä halua minkäänlaista parisuhdetta yhdenkään yksittäisen naisen kanssa. Ei minua vain kiinnosta sellainen, ymmärrätkö, EI KIINNOSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"että miksi sä viitsit stressata tollaisen asian kanssa noin paljoa ja käyttää koko elämäsi näiden samojen asioiden loputtomaan jankkaamiseen."
Jos minulla olisi mahdollisuudet kaikkeen tähän, niin en todellakaan täällä jankkaisi. Koska yksinkertaisesti, ei olisi minkäänlaista tarvetta. Hyvin yksinkertainen juttu. Jos minä olisin sellainen mies, KUIN HALUAISIN ja joka kuuluu naisten keskuudessa niihin KAIKISTA VIEHÄTTÄVIMPIIN, niin ei minulla olisikaan mitään tarvetta stressata tällaisesta asiasta.
Mutta kun en ole saanut niitä mahdollisuuksia, niin totta vitussa minä valitan, vingun, itken, parrun ja huudan, kun en ole. Ainakin sitten valitan, kun en ole. Jos en pysty tuota olemaan, niin sitten jäljelle vain on jäänyt enää se, että pystyy enää valittamaan. Ne valittavat, ketkä eivät ole, niiden ei tarvitse, ketkä ovat.
Kyllä minäkin olisin tällä palstalla aivan hiljaa näistä asioista, jos kerran mitään tarvetta tällaiselle vinkumiselle ei olisi. Kun olisin miehenä SITÄ, MITÄ HALUAN, niin homma olisi aivan eri juttu. Mutta kun ei ole. Kun en ole sellainen mies, niin en ole ja minulla on täysi oikeus valittaa, vinkua ja parkua siitä. Valitan, vingun ja parrun siitä ihan niin paljon kuin minua huvittaa.
Jos sinä katsot asioita ihan eri tavalla kuin MINÄ ITSE HALUAN OLLA, niin se on sinun asiasi ja tämä on minun asiani.
Sinä et tätä asiaa päätä. Sinä et päätä, mitä MINÄ HALUAN. Sinä et päätä minun mielihaluistani, sinä et todellakaan päätä siitä, mitä minä haluan, mitä minä toivon, mistä minä haaveilen ja unelmoin, jne. Sinä et ole minkäänlaisessa päätäntävallassa sen suhteen, mitä minun TARVITSEE saada. Minä itse päätän, mitä haluan olla naisten suhteen, mitä haluan olla naisille, mitä minä haluan naisilta, jne. Sinä et todellakaan sitä päätä, sinä et todellakaan päätä minun asioistani.Et sä tarvitse mitään monia naisia elämääsi, koska sulle riittäisi ihan hyvin parisuhde sen yhdenkin naisen kanssa. Joten aivan turhaan sä tollaisista turhista stressaat ja tuhlaat omaa elämääsi tollaisten turhien asioiden jatkuvaan vatvomiseen.
Sitten sun täytyy olla ilman parisuhdetta ja pysyä lopun elämäsi ajan sinkkuna, jos kerran et halua parisuhteeseen päästä. Näin yksinkertainen asia se on.
Mun puolesta voit kyllä itkeä ja valittaa niin paljon kun ikinä haluat, sillä ei se mua yhtään haittaa. Teet vaan itsestäsi niin huvittavan ja lapsellisen oloisen, kun viitsit täällä kolmeakymppiä lähestyvänä itkeä ja valittaa kun joku ala-asteikäinen kakara.
Mitä jos kysyisit vaikka vanhemmiltasi vinkkejä näihin sun ongelmiisi:)
Voit toki valittaa näistä samoista asioista vaikka koko lopun ikäsi, mutta en vaan tajua sitä, että mitä hyötyä sä näiden samojen asioiden loputtomasta vatvomisesta oikein saat.
Sun täytyy sitten vaan alkaa elämään just niin kuin itse haluat tai tyytyä vähempään tai tietenkin voit elää koko elämäsi sinkkuna ja murehtia näitä samoja asioita. Tässä on sun vaihtoehtosi, joten voit ihan itse valita mitä elämältäsi haluat.- 20+28
Joku vaan kirjoitti:
Sinä et tätä asiaa päätä. Sinä et päätä, mitä MINÄ HALUAN. Sinä et päätä minun mielihaluistani, sinä et todellakaan päätä siitä, mitä minä haluan, mitä minä toivon, mistä minä haaveilen ja unelmoin, jne. Sinä et ole minkäänlaisessa päätäntävallassa sen suhteen, mitä minun TARVITSEE saada. Minä itse päätän, mitä haluan olla naisten suhteen, mitä haluan olla naisille, mitä minä haluan naisilta, jne. Sinä et todellakaan sitä päätä, sinä et todellakaan päätä minun asioistani.Olisi kyllä mielenkiintoista tutustua tähän nimimerkkiin "joku vaan"...
Antaa itsestään sellaisen käsityksen, ettei pala valot ihan jokaisessa vinttikomerossa. Kuvitelkaa, kun joku nuori nainen lähestyy häntä, miten hän reagoi? Kaataako hän samanlaisen tunneryöpyn naisen niskaan? Huh. - uskon että....
20+28 kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tutustua tähän nimimerkkiin "joku vaan"...
Antaa itsestään sellaisen käsityksen, ettei pala valot ihan jokaisessa vinttikomerossa. Kuvitelkaa, kun joku nuori nainen lähestyy häntä, miten hän reagoi? Kaataako hän samanlaisen tunneryöpyn naisen niskaan? Huh.Niin hän varmaan tekisi. Nainen joutuisi kuuntelemaan hänen avautumistaan.
- rotanmyrkkyä
Otan sitten jonkun noita-akan kun olen vanha, vaivainen ja eutanasian tarpeessa.
- jjhh
Onneksi on työkavereiden kanssa asialliset välit mutta ei kuitenkaan niin läheiset että minulta kyseltäisiin mitään yksityisasioita.
Sehän on jonkinlainen kirjoittamaton sosiaalinen sääntö että ihan pintapuolisilta tuttavilta ei kysellä moisia. Sitten on joitakin jotka viis veisaavat moisista säännöistä.
Kerran yksi työkaveri kertoi tyttärestänsä ja minä kohteliaasti kuuntelin vaikka ei kauheasti kiinnostanutkaan. Sitten hän vastavuoroisesti kysyi että onko minulla lapsia. Tuntui jotenkin absurdilta kysymykseltä kysyä minulta moista. - Joku vaan
"Jatkuvasti sä oot sanonut sitä, miten miesten pitäisi olla suht pitkiä saadakseen naisia. Tai ainakin se pituus olisi sun mielestä yksi tärkeimmistä miehen ominaisuuksista."
Pitkä ruumiin pituus miehessä on naisista seksikästä ja se on ERITTÄIN viehättävä piirre miehessä. Naiset ovat tämän itsekkin myöntäneet.
Ei tämä tarkoita tietenkään sitä, että jos mies on pitkä, niin saa automaattisesti naisia. Jos kaikki muu miehessä on pielessä, niin ei se pituuskaan auta. Mutta edelleen, jos mies on pitkä, niin se on yhä edelleen naisten keskuudessa seksikästä ja se on miehellä seksikäs piirre. Tästä ei pääse yli eikä ympäri, aivan sama, kuinka paljon vänkää vastaan. Naiset kuitenkin itse tietävät, mistä pitävät ja naisethan sen lopulta kyllä kertovat, onko se miehen pituus seksikästä vai ei.
Turha sitä on vastaan vängätä, jos asia on todistettu niin vitun monta kertaa ennenkin. Jos haluaa vastaan vängätä, niin ei muuta kuin pelkästään kuseta itseään.
Lyhyemmätkin miehet ovat saaneet naisia, kuten aiemmin olen kirjoittanutkin. En taas oikein ymmärrä, että mistä helvetistä olet saanut päähäsi, että miehen TÄYTYISI olla pitkä saadakseen naisia? Olet ihan itse vetänyt näistä kirjoituksista sellaisen johtopäätöksen, mutta se on täysin väärä, koska en ole itsekkään sitä mieltä.
Olen vain kirjoittanut, että jos mies on komeakasvoin, PITKÄ, isokaluinen, harteikas, sosiaalinen ja karismaattinen, hyvä sängyssä, lihaksikas, jne. niin kuuluu niihin KAIKISTA KIINNOSTAVIMPIIN miehiin. Koska tuollaisella miehellä vain on niin paljon niitä naisia viehättäviä ominaisuuksia.
Pituus on yksi piirre, komeat kasvot ovat yksi piirre, itseluottamus on yksi piirre, sosiaalisuus on yksi piirre, jne. Nämä kaikki yhdessä muodostavat sen KOKONAISUUDEN. Kuten olet varmasti itsekkin jo tähän mennessä tajunnut.
"Mun mielestä sillä ei vaan ole mitään merkitystä, että vetoaako se miehen ulkonäkö/oma ulkonäkö mihinkään enemmistöön naisista, sillä se riittää ihan hyvin, kun kelpaa joillekkin yksittäisille naisille. Joten ihan turhaan sä oot ottanut tollaisen pakkomielteen siitä, että sun olisi muka jokin välttämätön pakko kelvata kaikille naisille tai ainakin enemmistölle naisista."
Kuten aiemminkin olen kirjoittanut, sinä et vain päätä siitä, mitä minä haluan. Et todellakaan päätä siitä. Sinä et päätä siitä, mikä on minun kohdallani turhaa, sinä et päätä siitä, haluanko parisuhteen jonkun naisen kanssa vai en.
Jos sinulle riittää joku vitun parisuhde jonkun yksittäisen naisen kanssa, niin sitten se riittää. Se on aivan sama minulle. Mutta kun minä en itse henkilökohtaisesti ole samanlainen kuin sinä. Minä en halua samaa kuin sinä. Jos se sinulle riittää, niin sitten se riittää. Mutta älä nyt herra jumala saatana oleta, että kaikki haluavat samaa kuin sinä.
Jos sinulle ei ole väliä sillä, viehätätkö naisia tai sitä yksittäistä naista fyysisesti, niin selvä. Se on sinun asiasi. EI MINUN!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos minä kerran tiedän, että naisia viehättävät MYÖSKIN ne fyysiset piirteet, niin silloin minä myöskin haluan viehättää naisia MYÖSKIN fyysisesti. Niin yksinkertaista se on.
Joten älä sinä vain tule kertomaan minulle, mikä minulle pitäisi riittää, mitä minä muka haluan, jne. Sinä haluat sitä, minä haluan tätä. Minä itse päätän, mitä haluan elämältäni ja sillä selvä. Sinä et sitä päätä, joten aivan turhaa, AIVAN VITUN TURHAA EDES YRITTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Antaa itsestään sellaisen käsityksen, ettei pala valot ihan jokaisessa vinttikomerossa. Kuvitelkaa, kun joku nuori nainen lähestyy häntä, miten hän reagoi? Kaataako hän samanlaisen tunneryöpyn naisen niskaan? Huh."
Eivät naiset minua lähesty missään, mutta jos vaikkapa työpaikalla tai ravintolassa joudun naisten kanssa tekemisiin, niin en todellakaan näistä asioista keskustele. Ikinä en ole naisille näistä asioista avautunut, joten ei huolta. Oli ehkä todella hauska vitsi vain, mutta aika selvästi näkyy läpä tuo tarkoitushakuisuus.
"Mitä jos kysyisit vaikka vanhemmiltasi vinkkejä näihin sun ongelmiisi:)"
Mitä vinkkejä ajattelit heiltä saavani? Eivät he minun ulkonäköäni paranna, eivät he pidennä minun ruumiinpituuttani, eivät he muuta minussa niitä KAIKKIA asioita ja piirteitä, mitä haluan. Itse asiassa he eivät voi tässä asiassa auttaa mitenkään, koska sellaisia keinoja vain ei yksinkertaisesti löydy.
"mitä hyötyä sä näiden samojen asioiden loputtomasta vatvomisesta oikein saat."
Koska jos en voi olla sitä, mitä haluan, niin sitten ainakin puran pahaa oloani valittamalla. Koska minulla on siihen täysi oikeus.- Sister Fact
Kun ei Suomessa toteudu tuo huima visiosi niin mene esim Filippiineille, Malesiaan tai Thaimaahan. Voisit hyvinkin olla kuumaa kamaa siellä. Ei sinne asumaan tarvi mennä. Ilmeisesti kuiteski jollain tasolla nautit tosta tuulimyllyjä vastaan taistelemisesta kun et siitä millään halua luopua vaikka hyvinkin voisit käyttää väkevää energiaasi johonkin sinua enemmän hyödyttävään.
No hyvä kun ymmärsit ja myönsit edes sen, ettei miehen ole mikään pakko olla pitkä saadakseen naisia.
Jos aivan suoraan sanon, niin mun mielestä se on sulle ihan oikein kun et naisia saa, kun oot aina sanonut sitä, kuinka sä et edes halua mitään parisuhdetta, vaan pelkästään irtosuhteita mahdollisimman monien naisten kanssa.
Sain varmaan aika lailla sut raivostumaan tolla äskeisellä kommentillani, mutta ei se mua haittaa.
Mutta oikeasti, jos kerran et parisuhdetta halua, niin mikset mene vaikka Tallinnaan bordelliin?
Kyllä mulle se oma ulkonäkö ja olemus ovat myös tärkeitä asioita ja haluan näyttää hyvältä ja ikäistäni nuorekkaamman näköiseltä ja oloiselta, mutta en mä silti pidä mitenkään tärkeänä sitä, että KAIKKIEN naisten täytyisi olla musta kiinnostunut ja/tai tulla tekemään mulle jotain alotteita. Elämässä kun on paljon muita ja tärkeämpiäkin asioita, kun se, että kaikki tai enemmistö naisista olisi miehestä kiinnostunut.
No jos sua joskus edes joku nainen jossain baarissa lähestyisi, niin en uskoisi sun edes hänestä kuitenkaan kiinnostuvan, kun sua harmittaisi kuitenkin se asia, että miksi vain tämä yksi nainen tai vaikka useammat sua lähestyisivät, kun sä toivoisit kuitenkin aivan KAIKKIEN tai ainakin 95% baarissa olevista naisista pitäisi sua lähestyä kyseisen illan aikana.
Voisit tietenkin kysyä vanhemmiltasi vaikka jotain vinkkejä omaan elämääsi ja sen parantamiseen, et sä siinä mitään menettäisikään.
Kyllä sä mun puolesta saat pahaa oloasi purkaa ja valittaa näistä samoista asioista, mutta et sä vaan näiden samojen juttujen vatvomisella saa mitään muutosta aikaan, se on aivan varma juttu.
Kiinnostaisi vaan tietää, että meinaatko sä oikeasti jatkaa koko elämäsi tällä samalla mallilla? Mitä jos et ole vaikka yli neljäkymppisenäkään saavuttanut näitä haluamiasi asioita, niin meinaatko sitten elää koko elämäsi ilman yhtäkään naista vai kuinka?Sister Fact kirjoitti:
Kun ei Suomessa toteudu tuo huima visiosi niin mene esim Filippiineille, Malesiaan tai Thaimaahan. Voisit hyvinkin olla kuumaa kamaa siellä. Ei sinne asumaan tarvi mennä. Ilmeisesti kuiteski jollain tasolla nautit tosta tuulimyllyjä vastaan taistelemisesta kun et siitä millään halua luopua vaikka hyvinkin voisit käyttää väkevää energiaasi johonkin sinua enemmän hyödyttävään.
Kyllä tämä "Joku vaan" selvästi jollain tavalla nauttii tosta ikuisesta taistelustaan, kun ei hän ole tehnyt mitään asioiden eteen, eikä edes halua saada mitään muutosta aikaan elämässään.
- Joku vaan
"Mitä jos et ole vaikka yli neljäkymppisenäkään saavuttanut näitä haluamiasi asioita, niin meinaatko sitten elää koko elämäsi ilman yhtäkään naista vai kuinka?"
En näitä asioita voi saavuttaa MILLOINKAAN, edelleenkään. Pituutta en enää saa, kalua en saa isommaksi, SYNNYNNÄISTÄ karismaa en saa, geenejäni en saa paremmiksi, kasvojani en saa LUONTAISESTI niin komeiksi kuin haluan, jne.
Joten ei tuossa ole mitään "jos en ole saanut niitä piirteitä", koska yksinkertaisesti niitä piirteitä ei saa, jos niitä ei ole geeneissä ja syntymässä saanut. Ei kyse ole mistään itsensä kehittämisestä niissä asioissa, et voi kehittää itsessäsi niitä asioita, joita et voi kehittää. En voi yksinkertaisesti määrätä ja muuttaa itsessäni KAIKKEA, vaikka kuinka haluan. Ei se ole mikään valintakysymys. Turha siis pohtia mitään "jos en ole nelikymppiseksi asti saanut"-juttuja.
Meinaanko elää ilman yhtäkään naista? Kyllä ja helposti. Onhan se onnistunut tähänkin asti. Minkä vitun takia minun pitäisi ottaa sitä yhtäkään naista, jos en kerran pysty tarjoamaan naisille KAIKKEA SITÄ, mitä haluan ja mitä naiset haluavat. Ei se kuulu minun toimintatapoihini lainkaan, ainakaan naisasioissa.
Joissakin muissa asioissa, joita voi tehdä nimenomaan yksin, riittää paljon vähempikin. Mutta koska parisuhteeseen tarvitaan aina kaksi ja seksiinkin tarvitaan aina kaksi, niin silloin jään erittäin mielelläni kokonaan naishommista pois.
Aina kun kuitenkin tarvitsee huomioida se toinen osapuoli, enkä voi TÄYDELLISESTI vaikuttaa siihen, minkälaisena hän minut näkee. Joten todellakin haluan jäädä kaikesta tästä ulkopuolelle, kokonaan.
"Kun ei Suomessa toteudu tuo huima visiosi niin mene esim Filippiineille, Malesiaan tai Thaimaahan. Voisit hyvinkin olla kuumaa kamaa siellä."
Voi kun se kuitenkaan ei mene todellakaan noin, eikä se mene niin kuin itse haluan. Ensinnäkin, jos mies on ERITTÄIN haluttua seuraa Suomessa ja muuallakin, niin hän on VIELÄKIN HALUTUMPAA seuraa siellä Filippiineillä ja Thaimaassa. Mitä tuo minua hyödyttää, mitä siitä juuri minulle on hyötyä? Eihän se muuta minua sellaiseksi mieheksi, joka viehättää VALTAOSAA naisista. Voisin olla suosittu niiden Thaimaalaisten keskuudessa, mutta mitä vitun väliä sillä on minkään asian kanssa? Eihän se ratkaise yhtään mitään ongelmaa, eihän se tee minusta sellaista miestä kuin haluan, jne.
Ja edelleen, jos minä kuuluisin esim. Suomessa niihin HALUTUIMPIIN miehiin, niin totta kai se kiinnostus olisi siellä Flilippiineilläkin paljon suurempaa kuin tällaisena miehenä. Mitä hyötyä siitä siis minulle on? Mitä järkeä minun on tuollaista tehdä, kun se ei tee minusta edelleenkään koskaan ikinä missään milloinkaan miestä, joka kuuluu niihin KAIKISTA HALUTUIMPIIN?
En minä olisi yhtään sen viehättävämpi mies, vaikka kuinka yrittäisin ja saisin jotain vitun Thaimaalaisia naisia. Moni mies vain menee sinne karkuun ongelmiaan, kun ei Suomesta saa. Nimenomaan ATM:t sinne Thaimaahan menevät, kun eivät muuten naisia saa. Niin se vain menee. Kyllä joku ERITTÄIN VIEHÄTTÄVÄKIN mies voi mennä Thaimaaseen naisiin, mutta hän saa kyllä ihan muualtakin niin paljon kuin haluaa.
Mitä hyödyn bordellista? Tekeekö se minusta edelleenkään sellaista miestä kuin mitä olen koko ajan tarkoittanut? Ei tee. Bordelleista ei ole minulle vitunkaan apua, niitä yleensä käyttävät juuri ne miehet, ketkä eivät hirveästi muualta saa. Ja toisekseen, voihan olla, että joku ERITTÄIN VIEHÄTTÄVÄ mies käy bordellissa, mutta edelleenkin hän saa niitä naisia ihan niin paljon kuin haluaa.
Joten mitä noista jutuista on hyötyä yhtään missään? Mitä minä niistä asioista hyödyn, kun en kerran miehenä muutu naisten silmissä ja keskuudessa mitenkään?No en sanoisi sitä, että se naisettomana eläminen olisi sujunut sulla kovinkaan hyvin. Huomaa vaan noista sun kirjoituksista sen, että et selvästikään ole kovin sinut asian kanssa, kun oot itsekin kertonut useaan kertaan siitä, kuinka sä purat sitä pahaa oloasi näissä kirjoituksissasi.
Jos olisit asian kanssa täysin sinut, niin silloin sun ei todellakaan tarvisi vatvoa tällä palstalla näitä samoja asioita kuukaudesta toiseen.
Eikö sua pelota yhtään se asia, että mitä kaikki muut ihmiset oikein ajattelevat siitä sun ikisinkkuudesta?
Jos meinaat oikeasti elää koko elämäsi sinkkuna ilman yhtäkään naista, niin silloin varmasti kaikki muut ihmiset ajattelevat tästä asiasta kaikkea negatiivista ja miettivät sitä, että miksei sulla ole koskaan ketään naista elämäsi aikana ollut.
Ajattelin vaan, että eikö sun kannattaisi alkaa jossain vaiheessa siihen parisuhteeseen vaikka ihan sen takia, ettei sitten vanhemmat, sisarukset, sukulaiset, työkaverit, vanhat koulukaverit ja muut ihmiset alkaisi ajatella susta kaikkea negatiivista?
Varmasti jossain vaiheessa vanhemmat ja sukulaiset alkavat kysellä sulta sitä, että miksi et koskaan ketään naista hankkinut. Ei varmaan vielä, mutta sitten kun alat olla joku neljä-viiskymppinen.
Miksi pidät niin tärkeänä sitä, että sun pitäisi kelvata vain suomalaisille naisille?
Sitä sä ainakin hyötyisit bordelleista, että sieltä saisit naisia ja siellä sun ei tarvisi alkaa heidän kanssaan parisuhteeseen, kun tunnut niitä niin kovasti kammoksuvan.- tsong
DarkFear kirjoitti:
No en sanoisi sitä, että se naisettomana eläminen olisi sujunut sulla kovinkaan hyvin. Huomaa vaan noista sun kirjoituksista sen, että et selvästikään ole kovin sinut asian kanssa, kun oot itsekin kertonut useaan kertaan siitä, kuinka sä purat sitä pahaa oloasi näissä kirjoituksissasi.
Jos olisit asian kanssa täysin sinut, niin silloin sun ei todellakaan tarvisi vatvoa tällä palstalla näitä samoja asioita kuukaudesta toiseen.
Eikö sua pelota yhtään se asia, että mitä kaikki muut ihmiset oikein ajattelevat siitä sun ikisinkkuudesta?
Jos meinaat oikeasti elää koko elämäsi sinkkuna ilman yhtäkään naista, niin silloin varmasti kaikki muut ihmiset ajattelevat tästä asiasta kaikkea negatiivista ja miettivät sitä, että miksei sulla ole koskaan ketään naista elämäsi aikana ollut.
Ajattelin vaan, että eikö sun kannattaisi alkaa jossain vaiheessa siihen parisuhteeseen vaikka ihan sen takia, ettei sitten vanhemmat, sisarukset, sukulaiset, työkaverit, vanhat koulukaverit ja muut ihmiset alkaisi ajatella susta kaikkea negatiivista?
Varmasti jossain vaiheessa vanhemmat ja sukulaiset alkavat kysellä sulta sitä, että miksi et koskaan ketään naista hankkinut. Ei varmaan vielä, mutta sitten kun alat olla joku neljä-viiskymppinen.
Miksi pidät niin tärkeänä sitä, että sun pitäisi kelvata vain suomalaisille naisille?
Sitä sä ainakin hyötyisit bordelleista, että sieltä saisit naisia ja siellä sun ei tarvisi alkaa heidän kanssaan parisuhteeseen, kun tunnut niitä niin kovasti kammoksuvan.En ole se kenen viestiin vastasit mutta kysyisinpä vaan että mitä vitun väliä jollain sukulaisten tai tuttavien sanomisilla oikein on?
tsong kirjoitti:
En ole se kenen viestiin vastasit mutta kysyisinpä vaan että mitä vitun väliä jollain sukulaisten tai tuttavien sanomisilla oikein on?
No kenelle sillä on väliä ja kenelle taas ei ole. Mutta itse en kyllä kestäisi sitä, jos esim. sukulaiset, tuttavat, työkaverit ja muut ihmiset ajattelisivat musta kaikkea negatiivista.
- Tsong
DarkFear kirjoitti:
No kenelle sillä on väliä ja kenelle taas ei ole. Mutta itse en kyllä kestäisi sitä, jos esim. sukulaiset, tuttavat, työkaverit ja muut ihmiset ajattelisivat musta kaikkea negatiivista.
Yks hailee minulle. Ja toisaalta taas, toisin kuin sinä luulet, ihmisillä on ihan omiakin asioita ajateltavanaan sen sijaan että jaksaisivat vatvoa joidenkin muiden naisettomuuksia tai yksin risteilylle menemisiä.
Tsong kirjoitti:
Yks hailee minulle. Ja toisaalta taas, toisin kuin sinä luulet, ihmisillä on ihan omiakin asioita ajateltavanaan sen sijaan että jaksaisivat vatvoa joidenkin muiden naisettomuuksia tai yksin risteilylle menemisiä.
No en nyt sanoisi sitä, että asia olisi ihan välttämättä just noin. Riippuu ihan ihmisistä ja paikkakunnasta. Ehkä isommissa kaupungeissa ihmisillä on enemmän omia asioita ja tekemisiä, niin ei välttämättä ajatella niin paljoa muiden ihmisten elämää ja tekemisiä.
Mutta pienemmillä paikkakunnilla taas ne toisten ihmisten tekemiset ja elämänvalinnat ovat hyvinkin mielenkiintoisia puheenaiheita ja niihin halutaan puuttua aina hyvinkin innokkaasti kaikkien toimesta.
Sitä kun on itse kasvanut sellaisessa ympäristössä, jossa ne muiden ihmisten tekemiset, valinnat ja elämä muita ihmisiä kovasti kiinnostaa, niin ei sitä niin vaan pysty uskomaan, että jossain muualla ihmiset olisivat muka niin kovasti erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394341- 542169
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241094
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 171061
- 671018