Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis kumpi nyt oli se tyylikäs ja kumpi homssu, kun teidän miesten mielipiteet on toisinansa vähän kummallisia. :D
Tuolla vasemmanpuoleisella oli minusta ainakin tyylikkäänpi asukokonaisuus, vaikka muuten olikin ehkä vähän vaatimattomamman näköinen naisihminen.
16.01.2015 23:55
No olipa ehkä vähän epäselkeästi ilmaistu. Tarkoitan että alkuun ihmettelisin varmaankin sitä että miksi mies haluaa välttämättä pukeutua epämukaviin ja epäkäytännöllisiin vaatteisiin, ja sitä kautta ehkä järjenjuoksuaan noin yleensäkin ottaen. Mutta jos pystyisi selittämään syyn moiseen jotenkin järkevästi ja vaikuttamatta ihan umpihullulta, niin ei kai se sinänsä minua mitenkään erityisemmin häiritsisi.
16.01.2015 23:47
Nahkavaatteet sisätiloissa kuulostaa kyllä äärimmäisen tukalalta ja hiostavalta valinnalta. vähän kyllä ihmettelisin että miksi kiduttaa itseään tuollaisissa vaatteissa esim. tanssiessa. Lisäksi tietty tuo vaatehuollon työläys, eli miksi vaivautua ähräämään nyrkkipyykkiä nahkavaatteiden parissa, kun kangasvaatteet voisi vain heittää koneeseen ja keskittyä johonkin kehittävämpään silläaikaa.
16.01.2015 23:44
Hä, en tajua tätä kommenttia ollenkaan. Liekö edes osunut oikeaan kohtaan..?
Kyllä minusta ainakin semmoinen peruspositiivisuus on kumppanissa aika tärkeä ominaisuus. En jaksaisi pessimististä ruikuttajaa itsekään kovin kauaa katsella. Enkä myöskään tajua miksi esim. avoimuuden ja rehellisyyden toivominen osoittaisi toivojan itsekkyyttä.
16.01.2015 23:36
Aika vähällä informaatiolla sää kyllä julistat naisen upeaksi. Eihän tuosta nyt voi vielä sanoa naamasta ja kropasta paljon mitään, mutta ilmeisesti sitten mielikuvituksesi paikkaa puutteet riittävän tehokkaasti.
Sinänsä kyllä tunnelmallisen näköistä tuommoinen pakkanen. Saisi olla minusta täällä Suomessakin tuommoista vaikka koko talven. :)
16.01.2015 22:38
Jaa, oletkohan ollut minun takanani kassajonossa puhisemassa? :)
Kyllä minä ainakin sählään kaikkien mahdollisten etusetelien kanssa mikäli niiden käyttämisestä on minulle jotain hyötyä. Ja vaihtorahankin kanssa tulee kinattua varmasti alun toistakymmentä kertaa vuodessa, erityisesti Lidlissä asioidessa, kun ottavat usein kotimaisen tomaatin/kurkun hinnan ulkomaisesta tuotteesta, tai muuten vain tulee kalliimpi hinta koneelta kuin mitä hyllynreunassa lukee,
16.01.2015 20:18
Ulkoisesti mies saisi olla jokseenkin omaa tasoani, eli todellakin myös liiallinen komeus jotenkin estää minua kiinnostumasta miehestä. Miellyttävä kroppa on minusta jotain muuta kuin luuviulu tai läskipossu, ja muutenkin sen näköinen ettei liikunta ole aivan vieras ajatus. Itseäni kovin paljon lyhempiin ja hintelämpiin miehiin en oikein tunne vetoa, mutta samanpituinen tai vähän pitempi on vallan ok.
Ihanteellinen luonne on minusta semmoinen vähän hiljaisempi ja introvertimpi, kunhan nyt ei ihan täysmykkä ja sosiofobinen ole. Samankaltaiset harrastukset ja kiinnostuksen kohteet helpottaisi sitä tutustumista, mutta ei kyllä muuten mikään välttämättömyys ole.
Ja olkoonkin miehistä ärsyttävää, mutta olen huomannut että oma kiinnostukseni herääminen vaatii poikkeuksetta sen, että mies osoittaa minua kohtaan edes jonkinlaista kiinnostusta ekaksi. Ei nyt välttämättä mitään rautalangasta väännettyä aloitetta tarvita, mutta jotain silmäpeliä tms. pitää olla, muuten mies on minulle ilmaa. Olisihan se kieltämättä helpompaa jos pystyisi noin vain ihastumaan johonkin mieheen yksipuolisesti ja sitten tekemään tälle mahdollisesti aloitteen, mutta valitettavasti minun koneistoni ei toimi tuolla tavoin, vaan minussa on jonkinmoinen turhaan ihastumisen estotoiminto päällä.
16.01.2015 15:23
No eipä kai ne toiveet loppujen lopuksi niistä pikkutyttöajoista ole kovinkaan paljoa muuttuneet missään vaiheessa. Eli haluaisin vain sellaisen parisuhteen jonka ainakin siinä alkuvaiheessa uskoisin kestävän koko loppuelämän.
En nyt ehkä varsinaisesta kyynistymisestä tai tuskastumisesta puhuisi, mutta toki tiedostan että hyvät mahdollisuudet on jäädä ilman parisuhdetta koko elämänsä ajaksi jos tätä menoa jatkuu. En ole kovin innokas asioiden murehtija noin yleensäkään ottaen, joten en nyt tälläkään ihan mahdottomasti päätäni vaivaa, vaan teen elämässäni kaikkia muita kivoja juttuja.
Löytymisen suhteen luotan lähinnä kaveripiiriin, harrastuksiin ja nettideittiin. Jos ei näistä löydy, niin sitten ei löydy ollenkaan, eikä se minun maailmaani kaada.
15.01.2015 21:19
Pistänpäs nyt joutessani vähän kommenttia näihin uskomuksiin naisten uskomuksista:
- kaikki miehet haluavat vain seksiä: en usko tätä
- kukaan mies ei halua tavallista naista, vaan ainoastaan alle 25-vuotias kaunotar kelpaa: No, joillekin miehille ei tosiaan muu kelpaa. Ongelmana onkin sen selvittäminen että ketkä ovat niitä jolle kelpaisi yli kolmekymppinenkin parisuhteeseen.
- ujo mies ei ole vaivan arvoinen: Ujo mies olisi juuri passeli, mutta riippuu tietysti vähän siitä että miten paljon sitä vaivaa pitäisi nähdä päästäkseen suhteeseen (ja pysyäkseen siinä) tällaisen kanssa. Ja jälleen ongelmana ujouden erottaminen siitä ettei miestä vain kiinnosta.
- naisia saamattomissa miehissä on aina jotain vikaa: Ei välttämättä
- hyviä miehiä ei ole olemassa: Varmasti on paljonkin
- jos mies ei ole harrastanut seksiä, hän on homo tai estoinen: En usko
- jos mies ei tee aloitetta, hän ei ole kiinnostunut: Nuorempana uskoin kyllä tähän ihan kybällä, nyt en enää täysin
- seksiä saamaton mies voi olla helposti onnellinen, aivan kuten seksiä saamaton nainenkin: No en minä nyt naisenakaan mitenkään täydellisen tyytyväinen asiaintilaani ole. Toisaalta en usko että pelkkä seksi kykenisi minua tekemään yhtään tämän onnellisemmaksi, vaan pikemminkin päinvastoin.
15.01.2015 14:59
No mutta etkös sinä aiemmin juuri tuolla todennut että yli 30 v naisen markkina-arvo on todella matala olipa hänellä lapsia tai ei. Eli tämän ikäisistä naisista joka ikinen on joko yhäri tai siten biologinen kello, eikä siinä sitten enää sillä panohistorialla/historiattomuudellakaan taida olla pahemmin merkitystä kun ei kuitenkaan kelpaa.
14.01.2015 23:41
Aika surkeelta kyllä näyttää tuo kuntoilu. Eihän tuo edes pysty tekemään vatsalihasliikkeitä kunnolla, juoksulenkistä nyt puhumattakaan. Ei voi kyllä ymmärtää miksi joku haluaa tehdä elämästään tuollaista helvettiä.
14.01.2015 23:31
No ei tuolla kevytväylillä olevassa 15 sentin hangessa pyörällä ährätessä varmaan kylmä tulisi vaikka ajaisi bikineissä. Lähdin kotoani kahdelta iltapäivällä ja ekat kolme kilometriä keskustaan päin mennessä oli vielä siihenkin aikaan aivan järjettömässä kunnossa. Kyllä tuo hankikikkailu pyörän kanssa on ihan hauskaa tiettyyn rajaan asti, mutta tämmöinen alkaa olemaan jo vähän liikaa, varsinkin kun toistuu useampana päivänä peräkkäin.
14.01.2015 23:25
Jaa, minä kyllä näen noissa kuvissa kaksi jokseenkin samantasoista mallikaunotarta, joista toisella on vaatteet päällä ja toisella ei. Jotenkin ei minulta nyt ihan suju tuo neitsyyden tai jännyyden päättely pelkkien kuvien perusteella.
14.01.2015 10:40
Juu, nää ulkomaalaiset kämppikset tuntuu aina jättävään sen ikkunan yöksi auki juuri silloin kun pakkasta on 20 astetta tai enemän. :D
13.01.2015 14:45
Tulokseni tuossa femnerdin linkkaamassa testissä oli tämmöinen:
”Olet herkkä Sait pisteitä 19/23.
Sait 12 pistettä tai yli, joten olet vastaustesi perusteella erityisen herkkä. Tällä testillä voit arvioida, onko sinulla taipumusta erityisherkkyyteen. Testitulos ei ole varsinainen diagnoosi, vaan sen avulla voit arvioida omia tunteita ja tuntemuksiasi. Testin on laatinut psykologi Elaine Aron ja sen on suomentanut Heli Heiskanen.”
En nyt tiedä olenko varsinaisesti tuolla ”herkkä”-sanalla itseäni koskaan kuvaillut, mutta tiedostan kyllä olevani jollain tavalla keskivertoa introvertimpi yksilö.
Erityisesti minua häiritsee jatkuva melu sekä voimakkaat tuoksut (hajuvesi, ja jopa pyykinpesuaineen tuoksu muiden vaatteissa), ja stressitilanteissa myös mene jotenkin lukkoon ja alisuoriudun. Kylmyydelle herkkä en kyllä koe olevani, vaan päinvastoin nautin kunnon pakkasella ulkoilusta.
13.01.2015 14:44
Jos treffikumppanistani huokuu jo alun alkaen semmoinen ”mullon tylsää, yritä viihdyttää mua”-fiilis, niin kyllä se aika nopeasti sen kiinnostuksen tappaa. Siinä vaiheessa ei kyllä ole mitään erityisiä intressejäkään pitää keskustelua enää mielenkiintoisena, vaan päinvastoin, mitä nopeammin ne ekat ja vikat treffit päättyvät, sn parempi.
13.01.2015 14:24
No ei kai nyt tuosta voi olla kyse jos naisella on selkeä kuva profiilissaan.
Mää en nyt kyllä suoraan sanottuna ymmärrä että mikä tällä aloittajalla oikein on hätänä. Ehkäpä olisi varminta vain esittää siinä omassa profiilissaan lista niistä naisen nimistä jotka häiritsevät, ettei tulisi naisten tehtyä turhia yhteydenottoja.
13.01.2015 14:11
No aikamoista. :D
Jos tuommoinen häiritsee, niin en kyllä varmasti pysty edes kuvittelemaan miten vaikeaa sinun elämäsi noin yleensä ottaen on.
12.01.2015 23:46
Oho. Kuumaa menoa labrassa työkaverinaisen kanssa kun kaikki muut ovat jo lähteneet kotiin. Voit jo minun puolestani vaihtaa nimimerkiksesi sen ujo.ytm40.
12.01.2015 22:56
No sopiiko sitten valkoinen muka jotenkin paremmin suomalaisille? Minusta ei ainakaan kovin monelle sovi.
Mää en kyllä nyt muutenkaan henkilökohtaisesti ymmärrä että miksi minun pitäisi haluta pukeutua valkoiseen kertaakaan elämäni aikana (ja näyttää siinä idiootilta). Jos uniikkiutta tavoittelisin, niin valitsisin kyllä jotain mielikuvituksellisempaa, kuten esim. neonoranssia. Toisaalta en kyllä näe mitään järkeä ostaa hääpuvuksi sellaista isoa röyhelöunelmaa jolle ei ole myöhemmin mitään käyttöä. Mielummin jokin hillitympi, mutta laadukas ja hyvännäköinen mekko jota voisi käyttää missä tahansa muussakin juhlassa.
12.01.2015 22:47
34 / 137