Minulle laittoi viestiä eräs nainen jonka profiili vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja ihan näpsäkän näkoinenkin.
Seuraava asia kuitenki häiritsee minua jostain syystä aivan mahottomasti. Profiilista voin helposti päätellä että hänen nimensä on sama kuin hyvän ystäväni vaimolla. Onko teidän mielestänne aivan naurettavaa häiriintyä näinkin pienestä yksityiskohdasta? Lisättäköön vielä se että näen tätä ystävääni ja hänen vaimoaan melko usein harrastusten kautta.
onko naurettavaa
13
210
Vastaukset
- Ei oo todellista
En pystynyt edes nauramaan aloituksellesi, tuijotin vain epäuskoisena suu auki... MITÄ HEMMETTIÄ?!? Se on vain nimi!
Nyt lässytetään varmasti siitä, että nimet ei ole vain nimiä ja herättävät erilaisia mielleyhtymiä. Mutta sekö on tutustumisen esteenä? Eihän se nainen ole itse nimeään valinnut ja päättänyt olla ystäväsi vaimon niminen. Keksi sille joku lempinimi, jos hirveästi häiritsee.
Eipä ihme, että täällä on sinkkuja paljon... No aikamoista. :D
Jos tuommoinen häiritsee, niin en kyllä varmasti pysty edes kuvittelemaan miten vaikeaa sinun elämäsi noin yleensä ottaen on.- palapelattu
Jopas saitte minut tuntemaan itseni hölmöksi :/
- Ei oo todellista
Ehkä se oli tarkoituskin. Toivottavasti otit yhteyttä naiseen :D
- Tuulesta temmattu
Kyökkitsykoloogin horinaa vol. 21:
Onko sulla tunteita, joita et tiedosta tätä ystäväsi vaimoa kohtaan? Tämä kenties hävettävä tunne sitten nousee pintaan ikävästi, kuten tässä nimiasiassa.
Hävettävä siinä mielessä, että suhteessa oleva mies "ei saisi tuntea" himoa vieraita naisia kohtaan...etenkään lähellä olevia. - jaaa....
jotenkin käsitin eka että epäilet tän profiilin olevan se ystäväs vaimo ja siks epäröit..! :D
No ei kai nyt tuosta voi olla kyse jos naisella on selkeä kuva profiilissaan.
Mää en nyt kyllä suoraan sanottuna ymmärrä että mikä tällä aloittajalla oikein on hätänä. Ehkäpä olisi varminta vain esittää siinä omassa profiilissaan lista niistä naisen nimistä jotka häiritsevät, ettei tulisi naisten tehtyä turhia yhteydenottoja.
- käräytä se
Eihän se mikään ihme ole kun itsekkin olen törmännyt ja usein näihin varattuihin naisiin ja monta olen höylännytkin....ja muuten hakevat sitä "vakavampaa parisuhdetta"
Ei siinä mitään laita viestiä naiselle ja käräytä tämäkin nainen mutta älä sen vakavampaa suunnittele ellet halua menettää ystävyyttäsi kun naisia aina saa mutta todelliset ystävät on kiven alla.
Ihme homma kun on oikein kuvallaankin mutta eipä ne Suomalaiset naiset niitä uskollisimpia ole muutenkaan.Mistä ja miksi tuo tuntematon nainen, jolla sattuu olemaan sama nimi kuin ystävän vaimolla, pitäisi käräyttää? :o
- ....................
On se. Valitettavasti enkä keksi mitään lievennystäkään sille.
Positiivisena puolena, että voishan sitä paljon kurjempienkin juttujen takia tuntea itsensä hölmöksi ja kyllä sä pienellä yrityksellä tollasesta hölmöyskohtauksesta tokenet. - Kaikkea sitä
Siis hei hyvää päivää!!! Onko tää joku heikkolahjasten foorumi nykyää.
- palapelattu
Laitoin viestiä, katsotaan mitä tuleman pitää.
- kaukaahaettua
Miksi murehdit naisen nimestä ,vaikka tunnetkin samannimisen harrastuksesi kautta.
Kirjoitit naisen profiilissa olevasta kuvasta. Eli osaathan katsoa kuvaa ja verrata sitä tuntemaasi samannimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974