Minkä tyyppiseen naiseen/mieheen kiinnostut?

kerttum

Hassua, että tuntuu kuin näin päin pitäisi lukea ihastut. Mutta vaihteeksi näin päin kysymys, koska aikaisemmin kysyttiin ketkä kiinnostuvat sinusta.

Minä kiinnostun useimmiten miehistä, joilla ei ole tarvetta päteä (kuten itsestään meteliä pitävä besser-wissereitä). Usein myös miehetä viihtyvät tällaisten miesten kanssa, eli he ovat melko seurallisia. Lisäksi tunnun pitävän siitä, jos mies arvostaa luontokappaleita (esim. kissanvihaajat eivät vetoa). Pisteitä nostaa, kun mies arvostaa puolisoaan ja he ovatkin sen vuoksi muiden naisten seurassa rentoja (sellaisiin miehiin saa ihastua, mutta kenenkään elämää ei saa pilata). Sitten on varmaan asioita joita en osaa selittää, sillä listani näyttää jotekin kummalliselta.

27

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenmmm

Avoin sosiaalinen rento hauska suloinen ihana aito jänis :-D

• miessssssss

Tuon vastakohta. :-(

• piiloalfa
        miessssssss kirjoitti:

Tuon vastakohta. :-(

Sulkeutunut epäsosiaalinen jäykkä tylsä ruma inhottava epäaito etana?

• miessssssss
        piiloalfa kirjoitti:

Sulkeutunut epäsosiaalinen jäykkä tylsä ruma inhottava epäaito etana?

Just tuollaisesta naisesta oon unelmoinut jo pitkään.

• ätmi

Ihan tavallisiin neitsytnaisiin.

• Hr korkea rima

-hoikahko/liikunnallinen
      -lapseton
      -sivistynyt/kiinnostunut maailmasta (muutakin kuin "naisellisista" asioista)
      -ei statushoro/hienohelma/prinsessa/akateemi-anne
      -sopivan rento ja itsenäinen
      -ei makaile ympäriinsä ja katsoo kehen sekaantuu
      -tasapainoinen ja johdonmukainen (yllättävän hankalaa naisille)
      -kykeneväinen itsekritiikkiin
      -ei pidä miehiä idiootteina

• naisvalas

Olisin tuollainen mutta liikunnallisuudesta huolimatta en ole hoikka koska minähän en saatana vaihda mättöjäni parisuhteeseen.

Kuitenkin oma listani:
        -Kiinnostunut maailmasta eikä vain omasta navasta. Omat, harkitut mielipiteet ja kyky ottaa selvää sekä keskustella ja perustella sytyttää, vielä jos perusteleminen ei kulminoidu toisten osapuolten tylyttämiseen.
        -Samankaltaiset arvot ja maailmankuva kuin itsellä, eli ajatusten täytyy kohdata
        -Hyväkäytöksinen ja toisia arvostava luontevalla tavalla
        -Jos vielä tykkää eläimistä, tykkää matkustella, on arvoliberaali eikä nillitä pikkuasioista, ei ole päihteiden ongelmakäyttäjä mutta ei raivoraitis, on luonnetta ettei tule ihan tossuksi, ei ole sairaalloisen mustasukkainen vaan hyväksyy, että parisuhteessakin molemmilla täytyy olla omaa elämää, ei nysvää kotona 24h, ja olis sängyssä luova ja vapaamielinen.

• 1+1
        naisvalas kirjoitti:

Olisin tuollainen mutta liikunnallisuudesta huolimatta en ole hoikka koska minähän en saatana vaihda mättöjäni parisuhteeseen.

Kuitenkin oma listani:
        -Kiinnostunut maailmasta eikä vain omasta navasta. Omat, harkitut mielipiteet ja kyky ottaa selvää sekä keskustella ja perustella sytyttää, vielä jos perusteleminen ei kulminoidu toisten osapuolten tylyttämiseen.
        -Samankaltaiset arvot ja maailmankuva kuin itsellä, eli ajatusten täytyy kohdata
        -Jos vielä tykkää eläimistä, tykkää matkustella, on arvoliberaali eikä nillitä pikkuasioista, ei ole päihteiden ongelmakäyttäjä mutta ei raivoraitis, on luonnetta ettei tule ihan tossuksi, ei ole sairaalloisen mustasukkainen vaan hyväksyy, että parisuhteessakin molemmilla täytyy olla omaa elämää, ei nysvää kotona 24h, ja olis sängyssä luova ja vapaamielinen.

Mukava mies olisi sellainen hiljainen, rauhallinen, nörttiälykkö, jolla on hyvä huumorintaju

• Hr korkea rima
        naisvalas kirjoitti:

Kuitenkin oma listani:

Minulle kyllä tuo hoikahko/normaali on se mitta jonka mukaan mennnään. Pikkaisen liikaa nähnyt näitä tapauksia jotka liikkuvat kyllä mutta joille todellakin mätöt maistuu eli ruokavalio on niin pahasti kuralla että sitä myötä kehokin on vähän kuin jätesäkki jota ulkoilutetaan.

Olen myös väsynyt noihin "täytyy jaksaa matkustella ihan vain matkustamisen ilosta" tapauksiin puhumattakaan seksuaalisesti aktiivisista naisista joiden elämä näyttää enemmän tai vähemmän pyörivän lopulta seksin ympärillä joka usein tarkoittaa että sinkkuna ollaan jonkun vakipano tai ylipäätään oikea jakorasia.

Ihmiset on erilaisia.

• naisvalas
        Hr korkea rima kirjoitti:

Minulle kyllä tuo hoikahko/normaali on se mitta jonka mukaan mennnään. Pikkaisen liikaa nähnyt näitä tapauksia jotka liikkuvat kyllä mutta joille todellakin mätöt maistuu eli ruokavalio on niin pahasti kuralla että sitä myötä kehokin on vähän kuin jätesäkki jota ulkoilutetaan.

Olen myös väsynyt noihin "täytyy jaksaa matkustella ihan vain matkustamisen ilosta" tapauksiin puhumattakaan seksuaalisesti aktiivisista naisista joiden elämä näyttää enemmän tai vähemmän pyörivän lopulta seksin ympärillä joka usein tarkoittaa että sinkkuna ollaan jonkun vakipano tai ylipäätään oikea jakorasia.

Ihmiset on erilaisia.

Hei tähän on pakko saada vielä kommentoida koska olen neiti En voi antaa asian olla.

Ekaksi, relaa. En ollut sun sänkyyn tunkemassa enkä kyllä kenenkään muunkaan, on sille ihan syynsä miksi olen valaankokoinen ja yksin. Olin mäkin nuorempana hoikka ja kivannäköinen, silloin kun parisuhde oli se päämäärä elämässä jota kohti piti pyrkiä keinolla millä hyvänsä.

Tokaksi, jos ja kun itsellä on käsitys hyvästä seksielämästä niin ihannekumppanin kanssa käsitys kohtaa edes jollain tasolla. Jännää että miehet saa vaatia naiselta tyydyttävää seksielämää mutta ristiriitaisesti jos nainen onkin seksuaalisesti aktiivinen ja mainitsee asiasta niin heti on helppo jakorasia. Jotenkin hauskaa että takerruit tuohon.

Enkä halua ketään joka on väkisin sellainen kuin haluan, vaan jos ihan aidosti esim. tykkää eläimistä ja matkustelusta niin kyllä se kiinnostusta minun osaltani nostaa. Siitähän tässä topicissa oli kysymys.

Mainitsin olevani etsimäsi kaltainen periaatteessa siksi, että jos luulet rimasi olevan korkealla, niin et ole vain ehkä tajunnut että etsimäsi kaltaisia naisia on, minä en ole mikään erityistapaus ja tunnen myös nättejä, hoikkia ja mukavia älykkäitä naisia. Eri asia, haluatko heitä, aina tuntuu kaltaistesi ihmisten mielestä joku vika olevan :)

• kiinnostun

tummista uhkeista xl naisista mielellään sellainen maria sid vartaloinen niin olen myyty mutta käy myös tumma hoikempikin kuten susanne päivärinta tai kirsi piha tyylinen mutta käy myös tumma xxl nainenkin eli tumma kaunis ja seksikäs niin kiinnostun mutta luonteeltaan etsin uskollista luotettavaa yhden miehen naista kilttiä ja mukavaa ja perhekeskeistä alkotonta naista eli sellaista kunnollista hyvää naista

• Ihminen, joka vaikuttaa paperilla hyvältä matchilta, ei välttämättä ole sitä lainkaan oikeassa elämässä ja taas toisin päin. Se tuli joskus nettideittiä kokeillessa havaittua.

Siltikin toivon, että nainen miellyttää silmääni niin kasvoiltaan, kropaltaan kuin tyyliltäänkin. Eli pieni, siro, pitkät hiukset, suuret silmät ja nätti hymy. Sitten pitäisi olla samanlainen huumorin taju, ns. maalaisjärkeä, sosiaalinen, hyvä keskustelija, aktiivinen, utelias kaikkea uutta kohtaan, avarakatseinen, älykäs, empaattinen uskollinen, mustasukkaisuudesta vapaa, omillaan toimeentuleva, seksuaalinen jne...

Lista on niin älytön, ettei tuollaisia luulisi olevan olemassakaan. Ja jos olisikin, niin ei ne ainakaan minusta olisi kiinnostuneita. Silti olen seurustellut useamman tuollaisen kanssa elämäni aikana. Todella outoa ja uskomatonta...

• No höh

Onko se miehillä noin tarkkaa esimerkiksi tuon silmien koon suhteen? Eli jos naisella ei ole yhtö tiettyä ulkonäköpiirrettä ei kelpaa?

• Sonne

Mulle on ensiarvoisen tärkeää se että millainen tämän kokonaisuuden ympärillä oleva aura on.

Kuulostaa vähän huuhaalta, mutta pätee.

Sitten tulevat nämä seikkaperäiset selostukset.

Ensinnäkin naisella pitää olla mittaa. Siis silkkaa pituutta. Ylärajaa ei ole. Lisäksi hänellä pitää olla kirahvin olemus, joka yltää aina latvuksiin asti. Sitten pitää olla tukka päässä. Saa olla sekaisin.

Sisäpuolen pitää olla sellaisessa järjestyksessä, että sieltä löytää jotain. Silmissä pitää palaa ikuinen tuli. Saa raivota kunhan ei raavi.

(naurua)

• Sonne

Siis ei mikään nössö piipittäjä.

(reps)

• Sonne
        Sonne kirjoitti:

Siis ei mikään nössö piipittäjä.

(reps)

Sukellusluokitus olisi kiva juttu ja voimassaoleva passi. Kykenen lähes näkemään hänet tällä sohvalla syventyneenä kirjaan, jonka kieltä en itse osaa. Toisinaan hän vilkaisee ikkunasta ulos, kuin varmistaakseen, että on täällä. Valkoinen viltti peittää hänen vartaloaan kuin laskostettu uni.

Hänellä on suunnattoman kauniit kädet ja silmät. Kuitenkin hänessä on jotain surumielistä, lähes kammottavaa. Hän on kuin kuilu, musta halkeama maassa, jonka reunalla heilun tasapainotellen itseäni.

(naurua)

• Sonne
        Sonne kirjoitti:

Sukellusluokitus olisi kiva juttu ja voimassaoleva passi. Kykenen lähes näkemään hänet tällä sohvalla syventyneenä kirjaan, jonka kieltä en itse osaa. Toisinaan hän vilkaisee ikkunasta ulos, kuin varmistaakseen, että on täällä. Valkoinen viltti peittää hänen vartaloaan kuin laskostettu uni.

Hänellä on suunnattoman kauniit kädet ja silmät. Kuitenkin hänessä on jotain surumielistä, lähes kammottavaa. Hän on kuin kuilu, musta halkeama maassa, jonka reunalla heilun tasapainotellen itseäni.

(naurua)

Älyttömän siistii.

(reps)

• 19+19

Semmoseen naiseen jonka voisin uskoa minusta kiinnostuvan. Kyllähän sitä olisi kauniita naisia ja vaikka minkälaista menijää, mutta aika turhaan minä heihin ihastuisin, kun tietää jo heti kättelyssä ettei ole mitään mahdollisuutta mihinkään.

• Kiitti vaan

Tässä se taas tuli, jos nainen ei ole kaunis niin aika heikot on mahdollisuudet että mies kiinnostuisi aidosti.

• Sellaiseen rauhalliseen, jalat maassa tyyppiseen mieheen, joka on vähän nörtti, sanallisesti ja älyllisesti lahjakas. Lempeä ääni ja pehmeä luonne. Ulkonäöllisesti tykästyn vaaleisiin ja sinisilmäisiin tyyppeihin.

• 17+12

Millasta työtä pitää tehdä ja pitääkö tykätä lapsista?

• 17+12 kirjoitti:

Millasta työtä pitää tehdä ja pitääkö tykätä lapsista?

Ei niin väliä, ei ole lapsia omasta takaa, ja tuskin koskaan tulee olemaankaan.

• 14+19
        erinis kirjoitti:

Ei niin väliä, ei ole lapsia omasta takaa, ja tuskin koskaan tulee olemaankaan.

Noh, sitten varmaan oisin aikalailla tuollainen tapaus.

• Ulkoisesti mies saisi olla jokseenkin omaa tasoani, eli todellakin myös liiallinen komeus jotenkin estää minua kiinnostumasta miehestä. Miellyttävä kroppa on minusta jotain muuta kuin luuviulu tai läskipossu, ja muutenkin sen näköinen ettei liikunta ole aivan vieras ajatus. Itseäni kovin paljon lyhempiin ja hintelämpiin miehiin en oikein tunne vetoa, mutta samanpituinen tai vähän pitempi on vallan ok.

Ihanteellinen luonne on minusta semmoinen vähän hiljaisempi ja introvertimpi, kunhan nyt ei ihan täysmykkä ja sosiofobinen ole. Samankaltaiset harrastukset ja kiinnostuksen kohteet helpottaisi sitä tutustumista, mutta ei kyllä muuten mikään välttämättömyys ole.

Ja olkoonkin miehistä ärsyttävää, mutta olen huomannut että oma kiinnostukseni herääminen vaatii poikkeuksetta sen, että mies osoittaa minua kohtaan edes jonkinlaista kiinnostusta ekaksi. Ei nyt välttämättä mitään rautalangasta väännettyä aloitetta tarvita, mutta jotain silmäpeliä tms. pitää olla, muuten mies on minulle ilmaa. Olisihan se kieltämättä helpompaa jos pystyisi noin vain ihastumaan johonkin mieheen yksipuolisesti ja sitten tekemään tälle mahdollisesti aloitteen, mutta valitettavasti minun koneistoni ei toimi tuolla tavoin, vaan minussa on jonkinmoinen turhaan ihastumisen estotoiminto päällä.

• 2+1

Niin kukapa sitä haluaisi tuhlata aikaansa pettymyksiin, vaikka sinun tapauksessa se "turhaan ihastuminen" ei varmaan kävisi niin helposti kuin meillä miehillä joilta vaaditaan enemmäkin kuin että syntyy edustamaan toista sukupuolta ollakseen speciaali.

• ei rekkalesboille

Seksikäs ulkonäkö, kiva luonne ja älykäs, muusta voi tinkiä. Olen nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      92
      3508
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2877
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2376
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2281
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2087
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2005
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe