Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu, samaa mieltä tuosta, että ne omaa ikääni lähellä olevat sinkkumiehet on juuri niitä kaikkein vaikeimpia tapauksia. Huomattavasti nuorempien tai vanhempien miesten kanssa voi aivan hyvin keskustella ilman mitään ongelmia, ja samoin varattujen kanssa iästä riippumatta, mutta itseni ikäisten sinkkumiesten kanssa vain on niin kertakaikkisen mahdotonta tulla toimeen millään tasolla. :(
08.11.2014 23:31
Se kukkapuska ihan uppo-outoa ihmistä ekakerran treffatessa voi tosiaan vaikuttaa vähän hätiköidyltä ja ehkä aiheuttaa naiselle semmoisen olon että jää jotain velkaa. Tällaisessa tapauksessa tosin, kun ovat kuitenkin jollain lailla tuttuja, niin se voisi ehkä toimiakin, jos mies on suht varma naisen kiinnostuksesta. Mutta ei se nyt mitenkään välttämätöntä minusta kuitenkaan ole, että ehkäpä olisi turvallisinta jättää se johonkin myöhempään tapaamiseen.
Muuten ihan hyviä ehdotuksia nuo ikiksen mainitsemat.
08.11.2014 22:29
Kiitoksia :)
Tässä on muuten tuosta menkkaränkkä-noidasta ihan videomateriaaliakin:
https://www.youtube.com/watch?v=ve9FQe754fM
08.11.2014 21:08
Ei voi paljastaa siksi että muuten voi pian olla vaikka oman nimensä kanssa esittelyssä tällä palstalla. :)
Sinne vain rohkeasti nettideittiin laittamaan viestiä semmoiselle jolle et normaalisti laittaisi, ei sitä tiedä vaikka osuisikin. Ja jos ei haluammuntaa jaksa harjoittaa, niin kyllä tämän profiilin sähköpostiinkin on sitä viestiä ihan mahdollista laittaa.
08.11.2014 20:07
Ei minusta vaikuta kovin tasapainoiselta ja aikuiselta semmoinen nainen joka kuvittelee miehellä olevan jonkinlaisen viihdyttämisvastuun. Jos on vähänkin joutunut olemaan yksinään elämänsä aikana, niin kai sitä on pakko osata itse itselleen tekemistä ja viihdykettä keksiä.
08.11.2014 20:01
Aika ihanteelliselta kuulostaa, jos noinkin samankaltaisilla kiinnostuksenkohteilla varustetut ihmiset ovat löytäneet toisensa (vaikka pakko kyllä myöntää että hiukkasen epäilyttää tuo että kiinnostaako muka jotakuta naista jäkiksen katsominen…). En tietenkään vaatisi mieheltä sitä että pitäisi olla kiinnostunut minun harrastuksistani ja muutenkin viettää kaikki aika yhdessä, vaan ihan hyvin voisi olla erilläänkin päivän ja sit illalla toivottavasti taas saman katon alla.
08.11.2014 19:57
"Usein netistä löytyy mielenkiintoisia keskustelun aiheita, joten netti ei ainakaan meitä tee mykäksi"
Äijä ainakin viihtyy sinkkupalstalla erinomaisen hyvin. Hyvä toki jos se puolisokin jaksaa sinkkujen aisoita vatvoa päivästä toiseen. :)
08.11.2014 14:24
Tässäkin olis voinut mainita, että mistähän tuollainen vankka tieto mahtaa olla peräisin.
Ok, ehkä todella kauniit ja nuoret naiset voivat saada enemmänkin viestejä, mutta oma saldo taitaa tämän vuoden puolella olla sinä kymmenen yhteydenoton kieppeillä, eikä yksikään niistä ole tullut kriteerejäni täyttävältä mieheltä. Lähialueilta kiinnostusta osoittavat vain lihavat juopot tai muuten vain iän takia elämänkumppaniksi mahdottomat tapaukset, ja kauempaa jos jotain yhteydenottoa sopivanoloiselta mieheltä tulee, niin lähtökohta on aina se, että minä matkustan sinne satojen kilometrien päähän herraa tapaamaan puolen tunnin kahvittelun merkeissä.
08.11.2014 14:12
No muutamista mitä tälläkin sivustolla mainostetaan, mutta olen kyllä poistanut profiilini niistä paskimmista palveluista joissa ei voi edes lukea saamiaan viestejä ennen kuin maksaa jäsenyydestä.
S24:ssä on nytkin profiili mutta eipä siitä enää mitään hyötyä ole, kun on ollut jo niin pitkään. Olen siis niinsanottu ”kuuluu kalustoon” –profiili joka ei enää kiinnosta ketään. Tiedän kyllä että jos pistäisin uuden profiilin uudella tekstillä ja kuvalla, niin kyllä niitä kiinnostuneita taas jonkin aikaa löytyisi, mutta minusta siinä on kuitenkin jotenkin huijauksen maku. Itse tuolla on aivan turha ketään lähestyä elleivät omat speksit (esim. työssäkäynnin suhteen) ole täydelliset.
08.11.2014 14:06
Ei minulla ole Tinderistä minkäänlaisia kokemuksia, kun olen käsittänyt ettei siellä juuri kukaan mitään oikeaa elämänkumppania etsi. Kunhan muuten vain sieppaa tuollaiset avaukset joissa on lainattu jotain tekstiä ilman mainintaa lähteestä, vaikka ei olisi monta klikkausta tarvittu sen lähteen linkkaamiseksi mukaan.
08.11.2014 13:32
Olisiko antaa lähdettä tuohon tekstiin, vai ihan omasta päästäsikö tuon keksit?
08.11.2014 13:18
Masennus on varmasti vähän vaikea käsittää sellaisen joka ei ole sitä itse kokenut (en minäkään sitä oikein pysty ymmärtämään). Mutta jos hoitoja on kerran keksitty, niin kannattaa tosiaan hyödyntää niitä. Lisäksi edes jonkinlaista ympärivuotista ulkoilua kannattaa harrastaa; itse ainakin olisin hyvin pian hajoamispisteessä jos joutuisin istumaan sisällä pitempiä aikoja.
Työttömyys nyt ei ole tällaisena aikana mikään häpeä, eikös meitäkin ole suunnilleen puolet palstalaisista työttömänä tällä hetkellä.
08.11.2014 12:25
Yksin olen minäkin tottunut olemaan ja viihtymään, mutta en silti usko että asia tuottaisi sen kummempia ongelmia jos vain kumppaniksi valikoituisi täyspäinen mies joka ei koko ajan olisi stressaamassa siitä mitä yhdessä ollessa pitäisi tehdä.
Sisällä ollessa ei tarvitse molempien tehdä aina samaa juttua, vaan toinen voi vaikka lukea ja toinen surffata netissä. Sen verran kumppanin kunnioitusta pitäisi kyllä löytyä ettei huudata sitä musaa täysillä silloin kun toinen yrittää opiskella tai jotain.
Jos nyt harrastuksesi suunnilleen lain oikealla puolella pysyvät, niin en käsitä miksei niitä voisi harrastaa kumppaninkin nähden.
08.11.2014 12:16
Ongelmana on vain se, ettei niitä hemmetin gore-tex –sukkiksia ole vielä keksitty, jolloin saattaisi olla jaloilla aika kylmä sen kiinnijäätyneen loskakuorrutteen alla. (En tosin ole tuota sukkiksissa ajoa vielä itse kokeillut, mutta noin kuvittelisin käyvän, ja saapihan sitä itse kukanenkin testata jos ei muuten usko.)
Eli pakko vain luottaa lumimyräkässä vanhoihin kunnon fjällräveneihin ja talvipyöräilykenkiin, vaikka niillä nyt ei varsinaisesti miesten päitä käännetäkään.
07.11.2014 23:00
Parasta vain olla mahdollisimman selkeä ja asiallinen.
Voi olla että nainen jotenkin peilaa omaa ihastumistaan sinuun, ja kuvittelee näkevänsä sinussa kiinnostusta häntä kohtaan. Pitäisi siis jotenkin saada naisen jalat palautettua maan pinnalle, ja minun mielestäni sen voisi ihan asiallisesti suorittaa esim. mainitsemalla että käyt treffeillä jonkun toisen naisen kanssa josta olet kiinnostunut. Ehkäpä aluksi leuka loksahtaa uutisen yllättävyyden takia (koska nainen siis on tosiaan kuvitellut asioiden olevan toisin), mutta kyllä siitä jokainen täyspäinen ihminen selviää ilman isompia traumoja.
07.11.2014 22:51
No ei kyl voi tuommoisia toppavaatteita pitää liikkuessa kun tulee hiki (eikä todellakaan hymyilytä noin makeasti jos on läkähtymäisillään kuumuuteen).
Paras vaihtoehto olisi varmaankin tuulen- ja vedenpitävät gore-tex-jakkupuku ja sukkikset sekä korkokenkien pohjissa klossit että voi ajaa lukkopolkimilla. Kypäränkin pitäisi olla tuommoista airbag-mallia ettei vain syyllistyisi epätyylikkyyteen kauppareissulla.
http://www.hovding.com/how_hovding_works/
07.11.2014 22:25
Voi miten söpöjä nallukoita tuolla videolla. :)
Mutta en minä kyllä silti uskaltaisi noiden kanssa samaan aitaukseen mennä. Villieläimet on aina villieläimiä eikä niihin voi täysin luottaa.
07.11.2014 21:56
Itse olen käynyt kanssa vain yhden kerran elämäni aikana hieronnassa. Naisihminen oli, ja semmoinen niska-hartia-selkähieronta hierontapöydällä tehtynä. Tuntuihan se enimmäkseen ihan mukavalta, mutta välillä lihakset aina tottumattomuuttaan pisti vähän hanttiin, ja lopputuloksena olikin parin päivän ajan ihan hillittömät lihasjumit koko selän alueella. En normaalisti koe että minulla olisi lihakset mitenkään erityisen jökissä, sillä venyttelen päivittäin, mutta tuo äkillinen voimakas hieronta sitten jotenkin ilmeisesti säikäytti lihakseni aivan jäykiksi.
Koska ei kuitenkaan ole varaa käydä hieronnassa säännöllisesti, niin parasta lienee sitten olla käymättä ollenkaan. Tosin itse kyllä oikeastaan tykkään hieroa muita, joten jos olisi se mies, niin saisi varmasti hierontaa aina kun haluaisi (ja kun minulla olisi siihen aikaa). Kyllä minuakin sitten saisi vastavuoroisesti välillä hieroa. :)
07.11.2014 21:50
Nyt kun kerta on ihka oikeita tyyliguruja käytettävissä, niin voisitteko samalla antaa yhdelle atn-raukalle vähän vinkkiä siitä että miten näyttää tyylikkäältä kun koko päivän tulee taivaalta tuota valkoista p*skaa ja on pakko ajaa pyörällä sen parikymmentä kilometriä että saisi asiansa hoidettua? :D
07.11.2014 20:21
Jotenkin minulle tuli tuosta mieleen nämä kaksi tämän päivän uutista:
http://m.aamulehti.fi/kotimaa/miesta-syytetaan-jo-toisen-puolisonsa-taposta-syyttajan-mukaan-erittain-vaaralli?v=1
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014110718815201_ul.shtml
ja oikeastaan myös pitkä liuta aiemmin sattuneita samankaltaisia tapauksia.
Positiivistahan tässä on, että tuollainen nainen on täysin mahdollita löytää. Pitäisikö toivottaa onnea etsintään..?
07.11.2014 19:56
54 / 137