Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+yhtä+helppoahan+tuo+suunnilleen+on+kuin+kumppanin+löytäminen.+Katot+vain+että+on+hyvän+näköinen+ja+lämmittelet+kunnolla+ennen+kuin+viet+lopullisesti+omaan+pirttiin.+Ja+muistat+antaa+vettä+vaikka+ei+uskaltaisi+pyytäkään.
18.11.2016 23:23
Punainen+on+ehkä+paras+väri:+on+nätti+eikä+hirvenä+ammuta.+
Mutta+kyllä+väriä+enempi+siihen+pukevuuteen+vaikuttaa+se+pipon+malli,+ja+tykkäänkin+neuloa+niitä+itse+niin+saan+mieleisiäni+(sikäli+kun+mitoitus+onnistuu...).
08.11.2016 21:50
No+ainakin+näin+jälkeenpäin+tuntuu+lähinnä+siltä+että+tuli+huijatuksi.+Eli+vituiks+män,+big+time.
08.11.2016 21:46
Jaa,+minusta+taas+vielä+enemmän+tuota+sinkkuudesta+nauttimista+edesauttaa,+kun+lukee+parisuhdepalstalta+minkälaisten+vammailijoiden+kanssa+jotkut+ihmiset+elävät.+Tai+kuuntelee+yläkerran+naapurin+riitaisaa+pariskuntaa.
07.11.2016 20:42
Hmm.+Mielenkiintoinen+ajatus,+että+sinkkuudella+olisi+erilaisia,+mahdollisesti+mitattavissa+olevia+vakavuusasteita.+Tässä+et+nähtävästi+tarkoita+sinkkuuden+vakavuudella+varsinaisesti+sitä,+kuinka+epätodennäköistä+kumppanin+löytyminen+on,+vaan+enemmänkin+sitä,+miten+paljon+sinkkuus+vituttaa+ja+vaikeuttaa+elämää+noin+yleensä+ottaen.+
Luulisin+että+palstalla+roikkumisen+vaikutus+sinkkuuden+vakavuuteen+riippuu+pitkälti+siitä,+millaisessa+mielentilassa+näitä+juttuja+lueskelee+ja+niihin+vastaa.+Jos+meinaa+tulla+verenpainetta+ja+hengenahdistusta,+niin+sitten+voipi+olla+melko+epäterveellistä+palstailla,+mutta+jos+ottaa+rennommin+niin+sitten+voinee+olla+jopa+sinkkuussairautta+lievittävää+vaihdella+ajatuksia+muiden+samassa+tilanteessa+olevien+kanssa.
07.11.2016 20:38
Galluppiin:+nainen+35+v.+sinkku+(peräti+nk.+täyssinkku)
Kyllä+minä+täällä+suhteessa+ollessanikin+taisin+pari+viestiä+käydä+heittämässä,+kun+ei+mitään+muuta+tekemistä+keksinyt+juuri+silloin.+Mutta+onhan+sitä+tekemistä+kumppanin+kanssa+yleensä+sen+verran+(ja+tietty+omat+harrastukset+päälle),+ettei+suhteessa+ollessa+oikein+jää+aikaa+tällaiselle+huville.
03.11.2016 20:54
Tää+mullekin+tuli+ekana+mieleen,+että+hittoonko+sitä+nyt+saa+kymmenen+kiloa+karkkia+tungettua...+Parempi+melkein+olisi+ollut+pelkkää+lämmintä+kättä+kiitokseksi.
03.11.2016 20:49
Niin,+ja+vielä+voisin+lisätä,+ettei+sen+viestin+kuitenkaan+tarvitse+olla+monimutkainen+tai+pitkä+ollakseen+toimiva.+
Esimerkiksi+yksinkertainen+”Haluaisitko+tutustua?”+on+jo+ihan+eri+maata+kuin+nuo+aiemmat.+Siihen+vastatakseen+ei+tarvitse+miettiä+päätään+puhki+että+mitä+tähän+nyt+vastaisi,+vaan+voi+tarkistaa+lähettäjän+profiilista+että+minkä+oloinen/millä+spekseillä+varustettu+ihminen+on+kyseessä+ja+vastata+sitten+ihan+rehellisesti+oman+mielipiteensä+perusteella.+
Tämän+avauksen+toimiminen+toki+edellyttää,+että+kysyjä+on+siihen+profiiliinsa+edes+muutamaan+kohtaan+onnistunut+jonkinlaisen+täpän+laittamaan.+Jos+mies+ei+esimerkiksi+tiedä+että+onko+sinkku+tai+onko+hänellä+lapsia,+niin+sit+voi+olla+että+jääpi+vastaamatta+näinkin+loisteliaaseen+avaukseen…
03.11.2016 20:42
Jaa,+minä+puolestani+olen+aina+miettinyt,+että+mitä+ihmettä+tuollaisen+aloitusviestin+lähettäjä+oikein+toivoo+saavansa+vastaukseksi.+
Kysymyksestä+”mitä+kuuluu?”+tulee+minulle+jotenkin+sellainen+kuva,+että+pitäisi+selvittää+juuri+sen+hetkinen+mielentilansa+kysyjälle+mahdollisimman+tarkasti,+ja+pedanttina+ihmisenä+tietysti+pidän+luonnollisena,+että+myös+syy+ilmoitetaan.+(Esim.+”V*tuttaa,+kun+on+menkat+tulossa+ja+koko+ajan+nälkä,+ja+lisäksi+vr:n+lippujen+hinnat+on+nykyään+ihan+mitä+sattuu,+eikä+ikinä+voi+tietää+paljonko+joutuu+maksamaan.”)
Kysymykset+”miten+on+viikko/syksy+lähtenyt+käyntiin?”+ovat+tavallaan+vielä+haastavampia,+koska+niissä+nähtävästi+edellytetään+että+pitäisi+tehdä+jonkinlainen+yhteenveto+mielialan+kehittymisestä+ja+syistä+koko+kyseisen+ajanjakson+ajalta,+mikä+voi+olla+turhan+suuri+urakka,+jos+vaihtoehtona+on+vastata+jonkun+toisen+lähettämään+hieman+kohdennetumpaan+kysymykseen...
No,+pilailu+sikseen.+Mutta+olen+kyllä+itse+sitä+mieltä,+ettei+noilla+avauksilla+ja+niihin+odotettavissa+olevilla+vastauksilla+oikein+se+tutustuminen+lähde+välttämättä+kovin+hyvin+käyntiin.+Ja+tutustumista+vartenhan+minä+siellä+treffipalstalla+roikun,+joten+kyllä+siinä+helposti+kiilaa+ohi+joku+muu+joka+edes+yrittää+herättää+viestissään+myös+minun+kiinnostukseni+ja+siten+osoittaa+todellista+kiinnostusta+tutustumaan.
03.11.2016 20:30
Satulalla+on+aika+suuri+merkitys+pyöräilymukavuudessa.+Esim.+noita+monet+harrastajat+suosii+ja+itekin+olen+tykännyt:
+https://www.sq-lab.com/en/
31.10.2016 11:23
Hmm,+en+nyt+oikein+tiedä+mitä+tähän+voisi+vastata,+kun+tuntuu+jotenkin+niin+piposta+vedetyltä+koko+avaus.
Joskus+seksi+ei+vain+toimi+ja+onhan+se+silloin+ihan+hirveetä.+Tällöin+näitä+ikäviä+tilanteita+tietysti+pyrkii+parhaansa+mukaan+välttelemään+ja+jos+asioista+puhuminen+ei+oikein+suju,+niin+suhde+on+tässä+vaiheessa+auttamattomasti+lopussa.
31.10.2016 11:15
Joo!+Munaa,+leipää+ja+kasviksia+sekä+juomaksi+teetä,+kuten+joka+aamu.
31.10.2016 10:44
Niin+no,+sinkkupalstalla+nyt+vain+on+semmoinen+ominaisuus,+että+se+houkuttelee+molempien+sukupuolten+edustajia.+Ja+saattaapa+joku+joskus+olla+suorastaan+kiinnostunut+siitä+vastakkaisesta+sukupuolesta+mielipiteineen.+
Olisiko+jokin+muu+palsta+sinulle+mahdollisesti+miellyttävämpi+ympäristö?+Voisit+kokeille+esim.+jotain+auto-+ja+moottoripyörähömpötysosastoa,+ja+siellä+kun+vielä+kirjoittelet+riittävän+korkealentoisesti,+niin+et+luultavasti+joudu+naisten+kanssa+niin+paljon+tekemisiin.
17.10.2016 19:13
Minä+taas+en+nimenomaan+yksin+ollessani+juo+lainkaan.+Minusta+se+on+vain+kalliin+aineen+hukkaamista+ja+tekee+enemmän+surulliseksi+kuin+iloiseksi.+
Seurassa+saatan+maistella+hiukan,+mutta+tottumattomana+minun+täytyy+olla+vähän+varovainen,+sillä+tulen+känniin+jo+todella+pienistä+määristä.+:)
16.10.2016 12:11
No+Helsingin+asemalla.+Jälkihumalaisen+oloinen+setämies+pyysi+eka+kahville+ja+kun+ei+se+napannut+(olin+odottamassa+junaa),+niin++siten+panemaan.+Kumma+kyllä,+mutta+jälkimmäinenkään+ei+napannut.
16.10.2016 12:03
Juu,+kyllähän+tuommoinen+kiinnostuksen+tappaa,+ei+tuollaisen+tekstin+kirjoittajaa+oikein+voi+kuvitella+miksikään+muuksi+kuin+vajukiksi.+
Vajukkituomion+voi+saada+myös+oikeinkirjoituksen+ollessa+kunnossa,+mikäli+tekstin+sisältö+on+sellaista,+että+tuntuu+kuin+toinen+ei+olisi+lainkaan+lukenut+mitä+aiemmin+olen+hänelle+kirjoittanut.+Kuin+myös+siitä,+että+tyyppi+kyselee+viesteissä+kaikki+ne+asiat+jotka+näkisi+profiilistani+jos+olisi+vaivautunut+sen+lukemaan.
15.10.2016 19:19
Toihan+olis+hyvä;+ei+lähtisi+toisen+naisen+matkaan+ainakaan+niin+helposti.+:)
14.10.2016 22:27
Hmm.+Ei+tuo+nyt+kyllä+ihan+terveeltä+kuulosta,+että+vaimo+haluaa+elää+joutilaana+sinun+kustannuksellasi,+eikä+tee+edes+kotitöitä.+Ja+sitten+vielä+jos+haukkuu+sinua+muille,+mitä+ei+kyllä+rakastamalleen+henkilölle+kukaan+normaali+ihminen+tee…
Persoonallisuushäiriöitä+on+monenlaisia+ja+ne+tuntuvat+olevan+nykyään+valitettavan+yleisiä.
13.10.2016 21:04
No+juu,+mutta+mistäs+sen+jutun+jatkumisen+loppuun+asti+voi+tietää+jos+ei+ensin+seurustele+jonkin+aikaa?+Yleensähän+ne+vaikeudet+alkavat+vasta+parin+vuoden+seurustelun+jälkeen,+kun+ensihuuma+alkaa+haihtua+ja+niitä+huonoja+puoliaan+ei+enää+jaksa+niin+peitellä.
Vai+etkö+ole+edes+tavannut+sellaista+naista+jota+voisit+edes+kuvitella+elämänkumppaniksesi?+Siinä+tapauksessa+olet+kyllä+tosiaan+ehkä+vähän+liiankin+ronkeli,+jos+se+suhteen+löytyminen+nyt+kuitenkin+jollain+lailla+kiinnostaisi.
13.10.2016 20:56
Tuon+tyyppisellä+ohjeella+tulee+kyllä+paljon+halvemmaksi+kuin+valmis+gluteeniton+näkkäri+(joka+on+halvimmillaankin+lähes+kympin+kilolta).+Paljon+parempaa+on+kuin+ostettu,+eikä+edes+tarvitse+voita+päälle,+kun+on+kohtuullisen+rasvaista+muutenkin.
http://gluteenitonmuumimamma.fi/leivat/paras-gluteeniton-nakkileipa/
13.10.2016 20:53
8 / 137