Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyviä neuvoja tässä viestissä. Ei kenenkään elämä mene siitä pilalle, että joskus törmää deittipalvelussa johonkin entuudestaan tuntemaansa henkilöön. Pahinta mitä voi tapahtua on se, ettei tapahdu mitään, ja parhaimmillaan taas kumpikin voi yllättyä iloisesti siitä että se tuntemansa mukava henkilö onkin sinkku, ja jutusta voi hyvinkin seurata jotain hienoa.
17.07.2014 20:55
No tuota nettideittiä minäkin tosiaan olisin ekaksi ollut ehdottamassa. En nyt oikein näe, että miksi se kuvansa lähettäminen privana jollekulle itsekin tosissaan seuraa hakevalle naiselle olisi niin kauheaa, lähettäähän se nainenkin sinulle sitten omansa (mikäli siis ei ole kuvia profiileissa). ”Penikoineet” naiset tuskin ottavat yhteyttä, mikäli kerrot profiilissasi selkeästi hakevasi lapsetonta naista.
Itsekin olen opehommia jonkin verran tehnyt ja siitä huolimatta pitänyt ihan kuvallista profiilia esillä. Kyllä siellä tuttuihin törmää ihan tällaisessa isommassakin kaupungissa, mutta en koe sitä mitenkään häpeällisenä asiana. Miksi pitäisikään, sillä ihan samaahan ne muutkin sieltä hakevat kuin minäkin.
17.07.2014 20:49
Vaikea arvioida, kun en ole yhtäkään viestiään jaksanut lukea.
17.07.2014 20:22
Nyt on ihan mukava, kun ei tartte käyttää terveyssidettä. Mutta toista oli viime viikolla, kun olin menkkojen aikaan reissussa ja ohjelma oli aika lailla pyöräilypainotteista. Ei kiva :-/.
Jos nyt palstapoikia noin kovasti uutiset kiinnostaa, niin voisinpa vaikka alkaa raportoimaan palstalle kuukautiskiertoni vaiheista. Vaikka enpä tiedä onko se oikeastaan tarpeen, huomaatte kyllä PMS:n ajankohdan joka tapauksessa siitä että kirjoitukseni muuttuvat tavallista kiukkuisemmiksi. :)
17.07.2014 20:18
No kerroppas nyt luottamuksellisesti edes meille sinkkupalstalaisille nimimerkkisi siellä treffeissä.
16.07.2014 22:54
Jaa, no eipä ole oikeastaan tapana käyttää kauheasti aikaa sen miettimiseen, että kiinnostaako jotakuta palstalaista keskustella minun kanssani vai ei. Jos sinua ei kiinnosta, niin se on sitten vain yksi lisäongelma elämääsi, sillä minä aion jatkossakin vastata kaikkiin niihin keskusteluihin joihin minua huvittaa vastata.
16.07.2014 21:38
Oivoi. Kuullostaa ihan siltä kuin se jakarilutkatauti olisi muuttunut vakavaksi miesflunssaksi sinuun siirryttyään. :)
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/miesflunssa_tunnista_ja_hoida_oikein
16.07.2014 20:09
Sanoisin että ainakin kirjoitustaitosi on aika epänormaali yleiseen tasoon nähden.
16.07.2014 19:55
Minusta sinulla on jotenkin kummallisen pessimistinen elämänasenne. Tuossa aloituksessa toteat, etteivät naiset osoita kiinnostusta sinua kohtaan, mutta muistaakseni joskus aiemmin kerroit, että jotkut naiset näyttävät odottavan aloitettasi, mutta eivät tee mitään asian eteen, mikä viittaa siihen että ovat oikeasti sinusta kiinnostuneita, mutta ujouttaan eivät uskalla tehdä mitään. (Toisaalta on myös tullut selväksi, ettet itse pysty kiinnostumaan tällaisista ujoista naisista, mutta se ei nyt kuulu tähän; pointti on se, että todellisuudessa jotkut ovat sinusta kiinnostuneita.)
Luuletko että tavallisen näköisellä yli 30 v naisella olisi yhtään sen enempää kysyntää kuin sinullakaan? Voin kertoa, ettei todellakaan ole, ainakaan omalla kohdallani. En minä silti koe itseäni mitenkään turhaksi tai tarpeettomaksi, tai oikeammin en ole ikinä ajatellut, että minun pitäisi jollakin tavoin olla hyödyksi jollekin muulle. Lapsia olisin periaatteessa halunnut, mutta jos jäävät tekemättä, niin ei voi mitään. Kaikkeen tottuu kun on pakko, enkä itse jaksa jäädä murehtimaan asiaa jolle ei mitään voi.
16.07.2014 19:44
Olipas harvinaislaatuisen epäselkeätä tekstiä. Kiitos.
15.07.2014 23:37
No mutta eiköhän nyt jatko-opiskelijan palkka ole semmoinen, että sillä pärjää varsin mukavasti omillaan, ellei nyt missään luksuskämpässä välttämättä tarvitse asua? Kyllä ainakin minun yliopistoni aika nuukasti jatko-opiskelijoita ottavalla laitoksellakin käytäntö oli semmoinen, että apurahoista riippumatta rahoitus on käytännössä turvattu neljäksi vuodeksi, jona aikana väikkärin noin yleensä ottaen pitäisi valmistua. Ihan kelpo duuni se tutkijakoulutettavan homma on, varsinkin jos onnistuu saamaan sen väikkärin valmiiksikin (toisin kuin minä). Mutta pakko kyllä sanoa, ettei se tohtorinhattukaan nykyään enää mitään järkevää työtä takaa, vaan edessä voi vielä senkin jälkeen olla pätkätyöt yläkoulun opettajien sijaisena, taikka täydellinen alan vaihto.
Pointtini nyt kuitenkin oli se, että jos noinkin hyvään hommaan kuin jatko-opiskelijaksi olet pääsemässä, niin ei omilleen muuttamisella pitäisi minun nähdäkseni olla mitään taloudellisia esteitä. Mitä tapahtuu sitten neljän vuoden päästä on sen ajan murhe. Aina sitä jotenkin selviää, kun on järkevä rahankäyttönsä kanssa, ja kyllähän se tutkijakoulutettavan pesti (tai väitöskirja) ihan hyvältä cv:ssä lopulta näyttää.
Tuossa yllä Typy Tipusen kommentissa oli varmasti ihan asiallisia neuvoja, eli iskä kyllä tottuu ajatukseen poismuuttamisestasi kun on pakko.
15.07.2014 23:29
Ooh, meneepäs nyt kuumiksi jutut. Mää olen pikkuhousuissa (mallia mummo) sekä t-paidassa. Piti panna ihan verhot kiinni, ettei naapurit näe. :)
15.07.2014 22:58
"Siis haluaisin tavallaan tota että se toinen henkilö oikeasti haluaisi helliä ja pitää minua hyvänä. Ja itse tehdä samoin. Molemminpuolista yhdessäoloa, toisen huomioonottoa ja toiseen luottamusta."
Johtuneeko sitten kotikasvatuksesta, persoonallisuudesta vai mistä, että joiltakin se toisen helliminen ei vain suju niin luontevasti kuin toisilta. Itseni tuntien voisin kuvitella, että välillä vain yksinkertaisesti unohtaisin helliä miestä riittävästi, vaikka todella paljon sitä haluaisinkin tehdä. Sitten onkin suurena vaarana, että mies kyllästyy ja häipyy, ennen kuin itse edes ehdin huomata missä on vika. Tiedän että tämä on se pointti johon minun täytyy tosissani panostaa, mikäli joskus vielä tulen siihen parisuhteeseen päätymään.
15.07.2014 22:41
No kyllähän se totta onkin, että monet naiset menevät lukkoon komean ja muutenkin mielenkiintoisen miehen seurassa, minä ainakin menen. Miksi yrität väittää, ettei miehille voisi missään tilanteessa käydä samoin?
15.07.2014 16:59
Tuon jutun mukaan siis miehet ovat huomattavasti taitavampia tunnistamaan itseensä tai muihin kohdistuvaa flirttailua kuin naiset. Hiukka yllättävää minusta, kun täällä miehet tuntuvat usein natisevan siitä etteivät naiset osoita kiinnostustaan riittävän selkeästi. Onko siis todellisuudessa niin, että miehet huomaavat vallan hyvin jos joku nainen on heistä kiinnostunut, mutta sitten jokin (ujous / ylpeys / yleinen v-mäisyys) estää vastavuoroisen kiinnostuksen osoituksen?
15.07.2014 12:56
Tuli tuosta "sukunimestäsi" kyllä mieleen jotain muuta kuin kiltti ja luotettava perussuomalainen luonne... :D
14.07.2014 22:31
Myönnettäköön, etten vähäisestä kokemuksestani johtuen ole mikään kännikäyttäytymisen asiantuntija, ja pahoittelen syvästi tekstissäni esiintyviä asiavirheitä. :)
14.07.2014 21:03
No joo, mutta tässä luultavasti rehellisellä uskottomuudella tarkoitettiin sitä että kumppani heti sen pettämisensä jälkeen tunnustaisi olleensa uskoton. Kuten totesin, en kyllä oikeastaan osaa vastata kysymykseen täysin, sillä mielipiteeni riippuu niin paljon määritelmien yksityiskohdista.
14.07.2014 20:54
No on tuossakin kyllä pointtia, ettei suhde mitenkään voisi pelittää pitemmän päälle, jos toinen ei osaa pysyä uskollisena. Enpä nyt olekaan enää ihan varma kumpi olisi tärkeämpi juttu.
Toisaalta itse en pitäisi varsinaisena epärehellisyytenä valkoisia valheita (kuten kumppanin uuden kampauksen kehuminen, vaikka se ei itseä niin kauheasti miellyttäisikään), tai sitä että salaa menneisyydestään jotain millä ei oikeasti ole merkitystä (kuten parisuhdekokemattomuuden, mikäli itse sen niin noloksi asiaksi kokee).
14.07.2014 20:49
Onpas tosiaan vaikea valinta. Mutta jos nyt aivan pakko on päättää, niin ehkäpä minustakin se rehellisyys on himpun verran tärkeämpää. Uskottomuuteenhan voisi ajaa jokin itsestä riippumaton syy, kuten humalatila, tai se ettei saa seksiä kumppaniltaan, mutta epärehellistä ihmistä en vain voisi sietää missään tilanteessa.
14.07.2014 20:35
80 / 137