Sattui ihan jopa kiinnostava huomio tossa tieteenfilosofiassa vastaan, se mikä on ihmisten 'totuus' (eli propagandistinen sisäinen dialogi) on jatkuvasti vallankäyttäjien vallanhalun ja kilpailun kohteena. No niinpä on ja tälläkin palstalla on jatkuva joidenkin ätmien tilanvaltaus yritys. Ovatko sitten niitä fasisteja, joiksi ovat täällä ilmoittautuneet? Vai onko kyseessä jotain vielä kierompaa, ovatkohan edes ätmejä oikeasti, kuka tietää ja mua ei edes kiinnosta.
tieteenfilosofia
5
71
Vastaukset
Olipas harvinaislaatuisen epäselkeätä tekstiä. Kiitos.
- ap on
kännissä
- Kіs-kіsu
Mä kyllä ymmärsin tämän ja katson, että tuossa on perää.
Toisaalta olemme valinneet olla täällä, pakko ei ole, tilaa on muuallakin. - Demokritosboi
Ätmit edustavat demokratiaa, sillä he ovat niitä miehiä jotka kertovat tääll minkälaista sinkkuus on miehille.
Niitä vastustavat naiset on fasisteja, jotka pitävät yllä hirmuvaltaansa, jossa ainoastaan pieni osa miehistä saa inhimillisen elämän.
Esim. aisureiksi päätyviä kt-miehiä ei voi laskea tuohon etuoikeutettujen sarjaan.
On feministisen yhteiskunann propagandaa että miehellä ja naisella ei olisi mitään eroa, etenkään pariutumisen kannalta.
Naiset ovat niitä joilla on valta, miehet niitä joita riistetään. - ***
Siinäs kuulitte miehet, miehillä ei saa olla mielipidettä näin sanoo filosofia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343148
- 971654
- 1361545
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421385- 911260
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261139- 561045
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231989Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125970