Jolla sitten haukun nuoria yh-mammoja ja muita lutkia. Hahahahaaa
Ajattelin tehdä suomi24 treffeihin profiilin
36
206
Vastaukset
- Ätmin kosto
- Jii007
Muahhahhaaa!! Nyt on sitten tunnus tehtynä ja yksinäisen ätmin taistelu saastuneita suomilutkia vastaan voi alkaa jo tänään.
- Ätminkäinen
Jii007, oletkos sinä joku salainen agentti?
- VAI NIN
Tule sitten kertomaan kun olet taistelusi voittanut.
- Jii007
Ätminkäinen kirjoitti:
Jii007, oletkos sinä joku salainen agentti?
En. Olen internetin ätmitaistelija, joka iskee surutta likaisiin lutkiin ja pyrkii vahingoittamaan heidän mieltään mahdollisimman pahoin. Armoa ei tässä taistelussa tunneta ja jokainen käytetty nainen voi olla seuraava uhrini.
Nuoret YH:t kuitenkin ovat pääkohteeni, ja heitä yritänkin saada tähtäimeeni mahdollisimman monta.
Samalla yritän saada tietooni myös suomilutkien syitä itsensä jakamiselle ilman kumia ja myös jännämiesten menestys kiinnostaa. Miksi ensin otetaan jännämies, mutta vaihdetaan se tylsään mieheen kun kuitenkin tekee jännistä mieli.
Toimin ätmien sissitaistelijana, joka soluttautuu seuranhakumaailmaan, kerää tarvittavan tiedon ja teloittaa tiedonlähteen. - Jii007
VAI NIN kirjoitti:
Tule sitten kertomaan kun olet taistelusi voittanut.
Ehdottomasti tulen kertomaan mikäli en kaadu rankoissa taisteluissa. On kuitenkin muistettava, että samaan aikaan kimppuuni voi käydä jopa satoja suomilutkia yhtäaikaa. Iskuni ovat kuitenkin huolella suunniteltuja ja kohteet tarkoin etukäteen valittuja.
- Ätminkäinen
Jii007 kirjoitti:
En. Olen internetin ätmitaistelija, joka iskee surutta likaisiin lutkiin ja pyrkii vahingoittamaan heidän mieltään mahdollisimman pahoin. Armoa ei tässä taistelussa tunneta ja jokainen käytetty nainen voi olla seuraava uhrini.
Nuoret YH:t kuitenkin ovat pääkohteeni, ja heitä yritänkin saada tähtäimeeni mahdollisimman monta.
Samalla yritän saada tietooni myös suomilutkien syitä itsensä jakamiselle ilman kumia ja myös jännämiesten menestys kiinnostaa. Miksi ensin otetaan jännämies, mutta vaihdetaan se tylsään mieheen kun kuitenkin tekee jännistä mieli.
Toimin ätmien sissitaistelijana, joka soluttautuu seuranhakumaailmaan, kerää tarvittavan tiedon ja teloittaa tiedonlähteen.Tarkentava kysymys:
"Jii007, luuletko olevasi James Bond?"
"En tiedä, mutta jotain samaa meis on"
Grrr
No kerroppas nyt luottamuksellisesti edes meille sinkkupalstalaisille nimimerkkisi siellä treffeissä.
- missä sun profiili
Hän kertoo sen nimimerkin heti kun sinä aktivoit/teet profiilin sinne myös.
- Jii007
En todellakaan kerro nimimerkkiäni, mutta eiköhän palstalaiset tunnista minut mikäli joskus satun iskuni johonkin palstalaiseen kohdistamaan.
- olet cooli jäbä!
Hienoa! Arvostan todella sitä, että olet ottanut tuollaisen projektin työn alle. Olisipa kiva kuulla tutkimustyösi tuloksista sitten joskus kun olet saanut kerättyä informaatiota tarpeeksi.
- Jii007
Ah!
Nyt on viidelle naisella laitettu viestiä ja neljää heistä provosoin ihan kympillä, mutta yhden heistä otin pitkäaikaiseksi projektiksi, ja häneltä aion onkia kaikki tarvitsemani tiedot. Kyseessä oli epätoivoinen yh-mamma.
Projekti jatkuu huomenna, koska en näköjään voi laittaa viestiä kuin 5 henkilölle 24h aikana.- Pentti42
Ei sullakaan ole sitten parempaa tekemistä. Miksi kiusaat ihmisiä? Etkö tajua että tuo ei ole heistä hauskaa ja että he voivat tehdä sinusta ilmoituksen ylemmälle taholle?
- Ylempi taho
Pentti42 kirjoitti:
Ei sullakaan ole sitten parempaa tekemistä. Miksi kiusaat ihmisiä? Etkö tajua että tuo ei ole heistä hauskaa ja että he voivat tehdä sinusta ilmoituksen ylemmälle taholle?
Mille vitun ylemmälle taholle? Ime sinä ylemmän tahon spermaista munaa.
- Pentti42
Ylempi taho kirjoitti:
Mille vitun ylemmälle taholle? Ime sinä ylemmän tahon spermaista munaa.
"Mille vitun ylemmälle taholle?"
Lähinnä poliisille. Suosittelen perehtymään seuraavaan sivustoon:
https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/3435BBB50CA8ABB9C2257A7E00331CAA?opendocument - Jii007
Pentti42 kirjoitti:
"Mille vitun ylemmälle taholle?"
Lähinnä poliisille. Suosittelen perehtymään seuraavaan sivustoon:
https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/3435BBB50CA8ABB9C2257A7E00331CAA?opendocumentEn ole niin törkeästi ketään loukannut tai kiusannut.
- y54y54y54yy5y
Jii007 kirjoitti:
En ole niin törkeästi ketään loukannut tai kiusannut.
Et tee mielestäni mitään väärää. Mutta on sulla kyllä munaa jos noista yyhoista saat puristettua faktat ulos. Me nössömmät ätmit täällä vaan odotellaan, että millaista tietoa saat niistä yyhoista ulos.
- hyi hele
Et ole koulukiusaajaa kummempi.
Inhottava ihminen.- Jii007
Olen internetin Robin Hood. Pyrin ottamaan naisilta elämän ilon ja jaan sen sitten ätmeille. Rikkailta köyhille ja silleen.
On ihan oikein kiusata itseään paremmassa asemassa olevia sillä heikompiaan kiusaamalla hekin ovat pääseet asemaansa.
Enkä oikein tiedä voiko provosoimista sano kiusaamiseksi. Se on vähän kuin haukkuisi hiekkalaatikolla pikku-Penaa kakkapyllyksi. - grow up boy
Jii007 kirjoitti:
Olen internetin Robin Hood. Pyrin ottamaan naisilta elämän ilon ja jaan sen sitten ätmeille. Rikkailta köyhille ja silleen.
On ihan oikein kiusata itseään paremmassa asemassa olevia sillä heikompiaan kiusaamalla hekin ovat pääseet asemaansa.
Enkä oikein tiedä voiko provosoimista sano kiusaamiseksi. Se on vähän kuin haukkuisi hiekkalaatikolla pikku-Penaa kakkapyllyksi.Rikkailta köyhille...
Saatko sä kuule yhtään sen enempää, vaikka siellä ilkut niitä mammoja...? - hyi hele
Jii007 kirjoitti:
Enkä oikein tiedä voiko provosoimista sano kiusaamiseksi. Se on vähän kuin haukkuisi hiekkalaatikolla pikku-Penaa kakkapyllyksi.Ätmienkin koulukiusaamiskokemukset ovat vähän niinku haukkuisi pikku-Penaa kakkapyllyksi hiekkalaatikolla mutta en silti vähättele sitä, kiusaaminen ei ole koskaan OK.
- Jii007
grow up boy kirjoitti:
Rikkailta köyhille...
Saatko sä kuule yhtään sen enempää, vaikka siellä ilkut niitä mammoja...?Ehkä en, mutta eipä elämässäni ole juuri mitään menetettävääkään.
Toisaalta se hetkellinen mielihyvä mikä siitä kirjoittelusta seuraa on ihan jees. - ugguhg
Jii007 kirjoitti:
Enkä oikein tiedä voiko provosoimista sano kiusaamiseksi. Se on vähän kuin haukkuisi hiekkalaatikolla pikku-Penaa kakkapyllyksi.Toisten satuttamisesta tulee vain itsellesi paha mieli.
Mene lääkäriin. Olet sen tarpeessa.
- Kympin Nainen
Ansaitsisit tulla karkoitetuksi takaisin Ätmistaniaan, tuohon pottatukkien luvattuun maahan!
- Jii007
Sinnehän minä haluankin, mutta siellä vallitsevan tilanteen vuoksi se toistaiseksi on mahdotonta. Odottelen, että ne Pohjois-Korean agentit tulevat ja vievät minut takaisin vankileirille.
Olin muuten ainoa pottatukka Ätmistaniassa. Kukaan muu ei uskaltanut ottaa lähellekään samantyylistä kampausta kuin Kim Jong-unilla on. - Kympin Nainen
Jii007 kirjoitti:
Sinnehän minä haluankin, mutta siellä vallitsevan tilanteen vuoksi se toistaiseksi on mahdotonta. Odottelen, että ne Pohjois-Korean agentit tulevat ja vievät minut takaisin vankileirille.
Olin muuten ainoa pottatukka Ätmistaniassa. Kukaan muu ei uskaltanut ottaa lähellekään samantyylistä kampausta kuin Kim Jong-unilla on.Ymmärrän. Suosittelen sinua laittamaan Ätmistanian kotipaikaksesi treffi-ilmoon - näin Kim Jong-unin peiteagentit bongannevat sinut treffeiltä alta aikayksikön ja saatat päästä kotimatkalle vielä tämän kesän aikana.
- Jii007
Kympin Nainen kirjoitti:
Ymmärrän. Suosittelen sinua laittamaan Ätmistanian kotipaikaksesi treffi-ilmoon - näin Kim Jong-unin peiteagentit bongannevat sinut treffeiltä alta aikayksikön ja saatat päästä kotimatkalle vielä tämän kesän aikana.
Toivottavasti näin tapahtuu. Tätä palstaa en kuitenkaan jätä vaikka minut Ätmistaniaan tai vankileirille viedäänkin. Yhdistän vaikka vankileirin riisikipot verkkoon ja tulen kirjoittelemaan tänne.
- Kympin Nainen
Jii007 kirjoitti:
Toivottavasti näin tapahtuu. Tätä palstaa en kuitenkaan jätä vaikka minut Ätmistaniaan tai vankileirille viedäänkin. Yhdistän vaikka vankileirin riisikipot verkkoon ja tulen kirjoittelemaan tänne.
Sillä viehättävällä vartijallasi voi olla tosin olla oma sanansa sanottavana asiassa? Ehkä hän takavarikoi kipposi?
- Jii007
Kympin Nainen kirjoitti:
Sillä viehättävällä vartijallasi voi olla tosin olla oma sanansa sanottavana asiassa? Ehkä hän takavarikoi kipposi?
Ai Yum-Nam Nam? Ei hänellä ole mitään sitä vastaan, että vähän palstalla aikaani vietän. Hän luultavasti auttaa minua hankkimaan tarvittavat välineet kippojen verkkoon saamiseksi.
On muuten ihan helvetin creepyä miten olet kirjoituksiani lukenut ja muistat niitä... - Kympin Nainen
Jii007 kirjoitti:
Ai Yum-Nam Nam? Ei hänellä ole mitään sitä vastaan, että vähän palstalla aikaani vietän. Hän luultavasti auttaa minua hankkimaan tarvittavat välineet kippojen verkkoon saamiseksi.
On muuten ihan helvetin creepyä miten olet kirjoituksiani lukenut ja muistat niitä...Ei sinulla ole syytä huoleen - ellet sitten epäile minun olevan kaksoisagentti - minulla on vaan aika hyvä muisti ja tuollaiset tavanomaisesta poikkeavat jutut jäävät tietysti helpommin mieleen.
- Epäilen
Ylläpito kuitenkin tulee bannaamaan tunnuksesi. Jos sekään ei riitä niin silloin saattaa poliisi ottaa sinuun tai vanhempiisi yhteyttä.
- Kіs-kіsu
No voe mahoton.
- Prisesa
Onkohan tossa mitään uutta ihan normi suomi24 deittailuun? Eipä taida "ätmeille" pahemmin vastauksia sadella :)
- salaa kutenkin haluat
Aika kovasti olet niistä kyllä kuitenkin kiihottunut, kun oikein aikaa aiot tollaseen panostaa.
- niin se on
Suomi treffien naisista suurin osa on synnyttänyt pas.kan miehen lapsen.
Jos aikuinen ihminen alentuu nettikiusattavaksi niin kyllä syytä on itsessäänkin. Täältä kun pääsee ensinnäkin aina pois, toiseksi treffeillä voi kai edelleen bannata ihmisiä (harmi ettei samaa voi tehdä näissä keskusteluissa). Kenellekään ei ole velvollisuutta tehdä tiliä mistää ja lopuksi: jokainen päättää itse omista tunteistaan. Jos joku lutkittelee minua niin voin loukkaantua tai voin hymähtää ja ajatella, että voi reppanaa.
Jos on herkkä loukkaantumaan niin nettideitti on vihoviimeinen paikka mihin kannattaa osallistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343148
- 971654
- 1361545
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421385- 911260
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261139- 561045
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231989Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125970