Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, siis tarkoitin tuota aloittajan "Beds are burning" -kappaletta.
31.05.2014 20:19
Onkohan tämän biisivalinnan taustalla se ajatus, että sänky joutaa polttaa, koska ei sinne kuitenkaan saa ketään vastakkaisen sukupuolen edustajaa kaveriksi?
31.05.2014 20:18
No kyllä minä en ainakaan viitsisi tuollaista puutarhainnostuksen valtaamaa miestä kauaa katsella. Miehen kuuluu tehdä semmoisia hyödyllisempiä rakennus- ja korjaushommia, eikä harrastaa mitään turhanaikaista ja epämiehekästä puskienleikkelyä, sen enempää naisen tontilla kuin omallaankaan.
31.05.2014 20:02
No kyllä varmaan muuten onnistuukin, mutta pitää myöntää ettei se puskan trimmaaminen niin kauheasti innosta. :D
31.05.2014 19:50
Kiitos. Erittäin hyvä neuvo annettavaksi sinkkupalstallla.
31.05.2014 19:34
No, onhan aito Metallica toki aina aito, mutta omasta mielestäni tämä Battery-coveri on aika huikea:
https://www.youtube.com/watch?v=BEwNrjvNiYs
31.05.2014 19:23
* Näteissä kengissä 38-39 (kyllä sen pystyy yhden illan juhlien ajan kestämään vaikka vähän pahalta tuntuisikin)
* Vaelluskengissä 40 (pienemmissä tulee mustia kynsiä)
* Pyöräilykengissä 41 (käsittämätön mitoitus, mutta Shimanon insinööri ilmeisesti tykkää ajaa varpaat litussa)
31.05.2014 19:09
”Jos nainen kaivaa nenää toistuvasti niin se on morjens. ”
Häh. Siis jos on nenä täynnä kuivunutta räkää, niin sitäkö ei saisi sieltä ikinä kaivaa pois? Mahtaa näyttää kivalta sitten kun kuivuneet räkäklimpit valuvat uuden rään työntäminä alemmas, peittäen lopulta kasvojen koko alaosan ja tippuen kuivuneina hiutaleina vaatteille ja lattialle… No, sinulla on vain hieman erikoinen naismaku. (Äläkä yhtään väitä vastaan, juuri noinhan sinä kirjoitit, mutta vain hiukan eri sanamuotoa käyttäen. :D)
31.05.2014 19:02
Noo, eilisiltanahan mää täällä kiukuttelin muutenkin vähän joka asiasta, pahoittelen. PMS, you know.
Mutta edelleenkin on minusta aika yksioikoista yhdistää ateismi ja löyhä seksuaalimoraali toisiinsa, kun asioilla ei ole toistensa kanssa lähtökohtaisesti mitään tekemistä. Ei ihminen ryhdy ateistiksi sen takia että haluaisi tai pitäisi sopivana ympäriinsä paneskelua, vaan kyseessä ovat ihan muut jutut. Minä en ole kristitty enkä tule koskaan olemaankaan, mutta minulle on siitä huolimatta selviö etten menisi sänkyyn miehen kanssa muuten kuin vakaassa parisuhteessa.
31.05.2014 18:52
" jos on ateisti olettaa meidän olevan kuin muut eläimet ja kaikki sallittua seksuaalisesti, kunhan se ei toista satuta"
Mitä uiddua oikein sönkkäät? No, kännipäissäänhän tuo viesti nyt muutenkin näyttää olevan kirjoitettu, joten voin ehkä ymmärtää...
30.05.2014 23:03
No sinullahan ne vasta mahdottomat vaatimukset ovatkin.
30.05.2014 21:17
Selvästikin etanolin perusteellisesti huuhtomilla aivoilla ajateltua tekstiä. Luulen että niille jännäjuopoille jakavat naiset eivät ole aivan samoja yksilöitä kuin ne joita miehen alkoholiin turvautuminen ekatreffeillä häiritsee.
Minulle ei ole onneksi näitä tapauksia sattunut kohdalle, mutta alkoholin tarvetta tutustumisvaiheessa olisi minun hyvin vaikea ymmärtää. Kyllä siinä heti ensimmäisenä tulee mieleen ajatus kaappijuoppoudesta ja onhan se muutenkin tavattoman epäkohteliasta kännätä kun toinen on vaivautunut tulemaan treffeille asti ja yrittää tutustua. Eikä sitä paitsi tuossa kuvaillussa tilanteessa siitä alkoholista tuntunut edes olevan mitään apua; minuun ainakin vetoaa paremmin vesiselvä tuppisuu kuin känninen tuppisuu.
30.05.2014 21:03
No sitähän tässä on ihmetelty, että miten tuollaisesta asiasta oikein voi kyetä syntymään parisuhdekriisi. Alkaako joku nainen muka oikeasti känisemään _miehelleen_ sen takia että _muut _naiset_ tätä katsovat? Sairasta minusta.
30.05.2014 20:48
Sanoinhan että katson myös naisia. Olen siis biseksuaali joka haluaa panna kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla ja sattuu näköpiiriini joutumaan.
30.05.2014 19:38
Olen kyllä joskus syyllistynyt säästä puhumiseen treffeillä, kun on ollut liian hiljaista enkä muutakaan ole keksinyt. Oliko tämä nyt minun puoleltani se kardinaalimoka, joka sai miehen päättämään ettei enää ikinä halua minua nähdä?
30.05.2014 19:27
Mahdollista tietty, että kävi noin. Juuri tällaista tyypillistä toisen tunteiden väärinarvelua, puolin ja toisin.
Mutta kyllä minun mielestäni nainen kuitenkin tuossa selkeästi enemmän yritti jutun onnistumisen eteen tehdä. Jos mies ei oma-aloitteisesti puhu, ja kysymyksiinkin vastaa vain lyhyesti, niin kyllä siinä nainen aika helposti päättelee, etteivät hänen juttunsa kiinnosta miestä pätkän vertaa. Sori vaan nyt, miehet, mutta vaikka kuinka olisi ujo, niin kyllä sitä nyt j*malauta pitää jollain tavoin osoittaa että on naisesta edes hitusen puolikkaan verran kiinnostunut, mikäli toisillekin treffeille mielii päästä. Nyt jos tuo mies ei älyä edes laittaa perään viestiä että olisi kiinnostunut tapaamaan toistekin, niin pilalle meni juttu jolla olisi ollut kaikki edellytykset onnistua. :(
30.05.2014 19:23
Ai naisetko nykyäänsä flirttaa salilla? Sinnepä sitten on kaikkien ätmien hyvä suunnata niitä aloitteita odottelemaan. Se nyt ainakin on taivahan tosi, että miehet eivät flirttaa salilla.
30.05.2014 18:49
No voi tdsiisus, onpa ihan hitonmoista sikailua, jos salilla vähän katsoo muitakin ihmisiä :D. Kyllä minä ainakin katson kummankin sukupuolen ihmisiä joka paikassa ihan uteliaisuuttani. Ja salilla varsinkin mielessäni arvostelen, että kuka on onnistunut treenaamaan itsensä terveeksi ja sopusuhtaiseksi, kenellä on mennyt överiksi, ja kuka taas ei saa aikaiseksi yhtään mitään. Jos kaikenlainen toisten ihmisten katsominen on mielestäsi sikailua, niin kylläpä mahtaa elämäsi olla vaikeata.
”Arvatkaapa kuinka inhalta tuntuu, kun tietää kyykätessään, että heti on parit silmäparit kiinni perseessä?”
Epäilen, että aika monelle tuottaa vaikeuksia kuvitella miksi tuon pitäisi tuntua jotenkin inhalta. En ymmärrä miksi edes kukaan nainen pelkästä katselusta ärsyyntyisi, ellei siihen liity mitään selkeää lähentelyä ei-toivotulta taholta. Kannattaisi miettiä että kärsitkö oikeasti itse tuosta asiasta, vai pelkästään sitä kautta että tyttikselläsi on turhan vilkas mielikuvitus ja kilahtelee vähän mistä sattuu.
30.05.2014 18:46
Heh, pitää kyllä myöntää että tulihan sitä otettua yhteen edellisen asuinpaikan isännöitsijän kanssa jonkin kerran. Mutta en kyllä ollut yksin asiani kanssa, vaan isännöitsijä oli monien muidenkin asukkaiden mielestä saamaton paska, joka ei hoitanut hommiaan asiallisesti. Tulipa sanottua siinä herralle muutama valikoitu totuuden sananen, mikä johti lopulta siihen, ettei isännöitsijä enää vastannut viesteihini edes silloin kun pyysin ihan ystävälliseen sävyyn apua johonkin todelliseen ongelmaani. Onneksi pääsin muuttamaan uuteen taloyhtiöön, jossa hommat pelaavat selkeästi paremmin.
Eikös se ole ihan hyvä että sinkkunaiset purkavat turhautumistaan mieluummin tällaisiin asioihin, kuin kostavat ampumalla viattomia ihmisiä, niin kuin eräät miehet tekevät?
30.05.2014 13:42
Vähän nyt suhteellisuudentajua kehiin. Ei sinussa se seurustelemattomuus ole mikään turn-off, vaan se, että olet harrastanut panosuhteita puolen kaupungin naisten kanssa. Sinun iässäsi asiaa lienee enää mahdoton korjata, mutta ihan vain niin kuin vinkkinä nuoremmille, että voisi joskus miettiä ennen panemista.
30.05.2014 13:10
90 / 137