Ei miehellä ole ollu yhtäkään parisuhdetta 40vuoteen mennessä?
Mikä siinä kivestää ja miksi se eronnut nelikypänen olisi muka parempi vaihtoehto?
Onko jollekkin muka turn off jos..
53
270
Vastaukset
- tuco.
Minusta tällainen ajattelutapa on lähinnä populismia. On opittu joku tietty kaava, jonka mukaan eletään ja jos joku toinen elää toisella tavalla, niin sit ollaan sormi suussa, että mitä mitä..
Jos minun pitäisi valita kahden naisen väliltä, joista toinen on sinkku ja toinen se parisuhteessa elänyt ja eronnut, niin ilman muuta valitsisin sen sinkun, jos muuten ovat identtiset, oli ikä mikä hyvänsä.- ap.
Näin minäkin sen näen.. Ikisinkku naiset vain tuntuu olevan monella tapaa sitten hyvin erikoisia. Jos ei se ole ulkonäöllinen vika,niin sitten mentaalipuolella jotain. Naisten luonnehan on. että parisuhteeseen pyritään keinolla millä hyvänsä. Miehellä menee vallan hyvin yksinäänkin, jos on muuta elämää. Se mitä yritän sanoa, niin ikisinkku mies on paljon todennäköisemmin normaali, kuin ikisinkku nainen.
- Olet väärässä.
ap. kirjoitti:
Näin minäkin sen näen.. Ikisinkku naiset vain tuntuu olevan monella tapaa sitten hyvin erikoisia. Jos ei se ole ulkonäöllinen vika,niin sitten mentaalipuolella jotain. Naisten luonnehan on. että parisuhteeseen pyritään keinolla millä hyvänsä. Miehellä menee vallan hyvin yksinäänkin, jos on muuta elämää. Se mitä yritän sanoa, niin ikisinkku mies on paljon todennäköisemmin normaali, kuin ikisinkku nainen.
Asiaa on tutkittu kerran jos toisenkin: sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveellisempiä verrattuna sinkkumiehiin.
- ap.
Olet väärässä. kirjoitti:
Asiaa on tutkittu kerran jos toisenkin: sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveellisempiä verrattuna sinkkumiehiin.
No joo. Se on varmaan tapauskohtaista. Voin kyllä ihan selvästi haistaa tuskan tällä palstalla. Minulla nyt kuitenkin on mennyt aina ihan mukavasti. On työt, harrastukset ja vapaus.
- Äädämi
ap. kirjoitti:
No joo. Se on varmaan tapauskohtaista. Voin kyllä ihan selvästi haistaa tuskan tällä palstalla. Minulla nyt kuitenkin on mennyt aina ihan mukavasti. On työt, harrastukset ja vapaus.
Ilmeisesti olet pillunsaajamies. Jos vapaus tarkoittaa vapautta valita, vetääkö oikeaan vai vasempaan käteen, niin silloin ei todellakaan mene "ihan mukavasti".
- ----------
Se on mainstream-naisten näkemys, mutta on olemassa paljon naisia, joita kokemattomuus ei haittaa ollenkaan. Tärkeintä on se, että haluaa kommunikoida avoimesti ja kehittyä ihmisenä parisuhteen aikana. Jotenkin minusta tuntuu, että monet eronneet eivät ole sitä tehneet ja sen takia ero on tullutkin. Parisuhde vaatii panostamista.
- ap.
Jaa, no kokemattomuus ja kokemattomuus. Mihin tällä viittaat?
Seksuaalisestihan minä olen kaikkea muuta kuin kokematon. On ollut vakipanojakin.
Tavallaanhan sekin on seurustelua. Perinteinen parisuhde, jossa asutaan saman katon alla on ollut minulle vain turhan hengetön vaihtoehto. Nyt tuntuu, että voisi sitoutua ja perustaa perheen. - Heh.
ap. kirjoitti:
Seksuaalisestihan minä olen kaikkea muuta kuin kokematon. On ollut vakipanojakin.
Tavallaanhan sekin on seurustelua. Perinteinen parisuhde, jossa asutaan saman katon alla on ollut minulle vain turhan hengetön vaihtoehto. Nyt tuntuu, että voisi sitoutua ja perustaa perheen.Tämähän on kuin suiraan atmien vakiojankutuksesta, paitsi että kyseessä on mies (kuten yleensä onkin) .
Olet kyllä vähän myöhässä kun olet jo 40v. - ap.
Heh. kirjoitti:
Tämähän on kuin suiraan atmien vakiojankutuksesta, paitsi että kyseessä on mies (kuten yleensä onkin) .
Olet kyllä vähän myöhässä kun olet jo 40v.Myöhässä mistä??
- 13+1
ap. kirjoitti:
Tavallaanhan sekin on seurustelua. Perinteinen parisuhde, jossa asutaan saman katon alla on ollut minulle vain turhan hengetön vaihtoehto. Nyt tuntuu, että voisi sitoutua ja perustaa perheen.Olet siis juoksusi juossut?
- ----------
Heh. kirjoitti:
Tämähän on kuin suiraan atmien vakiojankutuksesta, paitsi että kyseessä on mies (kuten yleensä onkin) .
Olet kyllä vähän myöhässä kun olet jo 40v.30-vuotiaat naiset eivät ole sitä halutuimpaa kamaa alle 40-vuotiaiden miesten keskuudessa. Uskoisin kyllä, että ap:lle voisi joku 30-vuotias löytyä, mutta käytännössähän siinä pitää alkaa heti tehtailla mukuloita, eikä ehdi kunnolla tutustua siihen ihmiseen, jonka kanssa niitä alkaa tehdä.
- ap.
---------- kirjoitti:
30-vuotiaat naiset eivät ole sitä halutuimpaa kamaa alle 40-vuotiaiden miesten keskuudessa. Uskoisin kyllä, että ap:lle voisi joku 30-vuotias löytyä, mutta käytännössähän siinä pitää alkaa heti tehtailla mukuloita, eikä ehdi kunnolla tutustua siihen ihmiseen, jonka kanssa niitä alkaa tehdä.
Noh. Onhan siinä vielä joku vuosi aikaa. Eikä mulla ole tarkotus hankkia ku pari tenavaa.
- ap.
13+1 kirjoitti:
Olet siis juoksusi juossut?
Parempihan se näinpäin on, kuin se, että ensin parisuhde, sitten ero ja sitten ne juoksut.
- ed.
ap. kirjoitti:
Myöhässä mistä??
No perheen perustamisessa tietysti. Ensin pitää löytää tyttöystävä, seurustellakin varmaan pitäisi jokunen vuosi ennen lasten hankkimista, ja mitä sitten jos ei olekaan se oikea, niin sitten taas olet lähtöpisteessä ja pian olet siinä iässä ettei lastentekoiässä olevat naiset sinua huoli, monelle olet sitä jo nyt.
- heh.
ap. kirjoitti:
Parempihan se näinpäin on, kuin se, että ensin parisuhde, sitten ero ja sitten ne juoksut.
Enpä nyt tiedä...
- 2+1
Mitä pidempään ihminen on elänyt yksin, sen vaikeampi hänen on muuttaa tapojaan ja tehdä kompromisseja. Tiedän sen itsestänikin, takana on pitkäkin parisuhde, mutta nyt kulunut kymmenen vuotta yksin. En usko, että enää kykenisinkään parisuhteeseen, ainakaan samassa taloudessa.
- ap.
Varmasti on noinkin, mutta ehkäpä jos kaveri on riittävän oikea, niin tapojaan ei tarvitse kauheasti muutella.
- Reipas Mies
Laiskuutta se on. Jokainen voi muuttaa toimintaansa, mutta harva osaa lukea toisen ajatuksia niin täydellisesti ettei tule mitään motkotettavaa.
- errrkki
Onko pakko olla yltiörehellinen tässä asiassa? Voihan sitä sanoa että on ollut nuorempana parissa pitemmässä suhteessa, mutta nyt on ollut viime vuodet sinkkuna. Tuskin nainen alkaa perusteellista taustaselvistä ja salapoliisin työtä tekemään.
- sdösdös
Itsellä kävi lykky ja menin sekaantumaan treffien kautta naiseen joka sattumalta olikin puolitutun kaverin kaveri. Ja vielä menin paljastamaan seurustelemattomuuteni. Naista itseään se ei olisi kuulemma haitannut, mutta siitä jutusta nyt ei sitten tullut mitään ja nyt tuntuu kuin kaikki katsoisivat mua oudoksuen, luultavasti on naisten puskaradiot pelittäneet. Että joo, ei välttämättä kannata mennä kaikkea heti tunnustamaan.
- ap.
Kyllähän ihmisillä yleensä on valokuvia existään. Ja kyllähän se sukulaisien kanssa jutellessa tulee esiin. Tki noinhan minä olen toiminutkin kuin sanoit, mutta se on helppoa kun ei ole vakavissaan parisuhdetta etsimässä. eriasia kun perustetaan perhettä rehelliselle pohjalle. Mutta edelleenkään ei käy selväksi, että miksi se eronnut mies olisi millään lailla parempi vaihtoehto, kuin sinkku?
- heh.
ap. kirjoitti:
Kyllähän ihmisillä yleensä on valokuvia existään. Ja kyllähän se sukulaisien kanssa jutellessa tulee esiin. Tki noinhan minä olen toiminutkin kuin sanoit, mutta se on helppoa kun ei ole vakavissaan parisuhdetta etsimässä. eriasia kun perustetaan perhettä rehelliselle pohjalle. Mutta edelleenkään ei käy selväksi, että miksi se eronnut mies olisi millään lailla parempi vaihtoehto, kuin sinkku?
Jotkut sanoo että se on valmiiksi koulutettu.
- ap.
heh. kirjoitti:
Jotkut sanoo että se on valmiiksi koulutettu.
En näe, että olisi minkäänlainen kunniamaininta jos oot käyny papin edessä lupaamassa, että myötä ja vasta mäessä ja kunnes kuolema meidät erottaa ja kuitenkin sä palloilet hetken päästä sinkkuna elämänkumppania etsimässä.
En näe, että yksikään rikkoutunut parisuhde tekee mitään hyvää ihmiselle. Joku puhuu kasvamisesta ynnä muuta huttua..Paskat. Ihminen vain kyynistyy, kun tarpeeks monesti tulee turpaan. - ed.
ap. kirjoitti:
En näe, että olisi minkäänlainen kunniamaininta jos oot käyny papin edessä lupaamassa, että myötä ja vasta mäessä ja kunnes kuolema meidät erottaa ja kuitenkin sä palloilet hetken päästä sinkkuna elämänkumppania etsimässä.
En näe, että yksikään rikkoutunut parisuhde tekee mitään hyvää ihmiselle. Joku puhuu kasvamisesta ynnä muuta huttua..Paskat. Ihminen vain kyynistyy, kun tarpeeks monesti tulee turpaan.En ajatellut että tarkoitit vain avioliitosta eronneita. Ei se kyllä hyvää mustakaan kerro (parisuhdemielessä), jos on paljon joitain pika-avioliittoja takana. Yhden vielä ymmärtää. Sama kyllä koskee avoliittoja, liika on liikaa.
Ps. Aika kyyniseltä säkin vaikutat. Enkä mä ainakaan ajatteke että jokaisen suhteen pitäisi kestää hautaan asti, eli siis ei ero tarkoita pieleen menemistä, erota voi sovussakin. - ap.
ed. kirjoitti:
En ajatellut että tarkoitit vain avioliitosta eronneita. Ei se kyllä hyvää mustakaan kerro (parisuhdemielessä), jos on paljon joitain pika-avioliittoja takana. Yhden vielä ymmärtää. Sama kyllä koskee avoliittoja, liika on liikaa.
Ps. Aika kyyniseltä säkin vaikutat. Enkä mä ainakaan ajatteke että jokaisen suhteen pitäisi kestää hautaan asti, eli siis ei ero tarkoita pieleen menemistä, erota voi sovussakin.No tarkoitan lisäks kaikenlaisia muitakin parisuhteita joissa on olleet tunteet mukana.
Kaikki erot ovat pieleen menemistä ja epäonnistumisia elämässä, jotka ei voi mitään muuta kuin rikkoa ihmisen mielen.
Minusta vaikuttaa, että sinun suhteesi ovat olleet lähinnä vakipanoja ja kaverisuhteita. - ed.
ap. kirjoitti:
No tarkoitan lisäks kaikenlaisia muitakin parisuhteita joissa on olleet tunteet mukana.
Kaikki erot ovat pieleen menemistä ja epäonnistumisia elämässä, jotka ei voi mitään muuta kuin rikkoa ihmisen mielen.
Minusta vaikuttaa, että sinun suhteesi ovat olleet lähinnä vakipanoja ja kaverisuhteita.No sitten ollaan vain eri mieltä.
- kummitus
ap. kirjoitti:
No tarkoitan lisäks kaikenlaisia muitakin parisuhteita joissa on olleet tunteet mukana.
Minusta vaikuttaa, että sinun suhteesi ovat olleet lähinnä vakipanoja ja kaverisuhteita.No minusta tuossa on pikemminkin kyse ihmistyypistä. Osa selviää elämän haasteista voittajana, osa katkeroituu. Ihan yhtälailla vuosikymmenten yksinäisyys voi kyynistää siihen taipuvaisen ihmisen, tämä ilmiöhän suorastaan loistaa tällä palstalla. Ihminen joko oppii toipumaan vastoinkäymisistä ja nousemaan entistä vahvempana - tai sitten ei. Minusta se, ettet pysty edes ymmärtämään vaikeuksista toipumisen käsitettä on hieman hälyttävää, mutta kukin tyylillään.
- ap.
kummitus kirjoitti:
No minusta tuossa on pikemminkin kyse ihmistyypistä. Osa selviää elämän haasteista voittajana, osa katkeroituu. Ihan yhtälailla vuosikymmenten yksinäisyys voi kyynistää siihen taipuvaisen ihmisen, tämä ilmiöhän suorastaan loistaa tällä palstalla. Ihminen joko oppii toipumaan vastoinkäymisistä ja nousemaan entistä vahvempana - tai sitten ei. Minusta se, ettet pysty edes ymmärtämään vaikeuksista toipumisen käsitettä on hieman hälyttävää, mutta kukin tyylillään.
No en nyt ihan tuotakaan tarkoittanut. Tottakait sitä voi toipua ja toivutaankin, mutta se mitä tarkoitin, että ei siitä nyt mitään hyötyäkään ole siitä kidutuksesta.
Kaikkihan lähti siitä kun oikeen hakemalla haetaan eronneita miehiä, eli ikäänkuin se olisi jotenkin hyvä asia.. Tajuatko SÄ ja ymmärrätkö mitä sulle kirjoitetaan. - tuco.
ap. kirjoitti:
No en nyt ihan tuotakaan tarkoittanut. Tottakait sitä voi toipua ja toivutaankin, mutta se mitä tarkoitin, että ei siitä nyt mitään hyötyäkään ole siitä kidutuksesta.
Kaikkihan lähti siitä kun oikeen hakemalla haetaan eronneita miehiä, eli ikäänkuin se olisi jotenkin hyvä asia.. Tajuatko SÄ ja ymmärrätkö mitä sulle kirjoitetaan.Minä ymmärän ainakin oikeenkin hyvin mitä tarkoitat. Sehän on vähän sama asia, kuin jos oot rakentanu kauniin talon itselles kovalla työllä ja sitten joku tulee ja tuikkaa sen tuleen. Sitten siinä talon raunioita katsellessas ja tuhkaa potkiessa ajattelet, että ei vittu sama paska uusiks. En ihan itsekkään näe mitenkä siitä mitään positiivista voisi nähdä. Mut nää ei vaan näköjään kaikki tajua. Tai ku ne on ite eronneita kaikki, niin he ei voi myöntää epäonnistuneensa. Erossahan on kyse siitä, että toinen osapuoli tai molemmat eivät ole olleet tyytyväisiä toisiinsa.. Minusta tämän voi kylläkin nähdä ihan selkeesti turn offina, eli jotain vikaahan siinä täytyy olla, joko jommassa kummassa, tai molemmissa. Parisuhteeton ei ole koskaan eronnut. Hänessä ei siis välttämättä ole mitään vikaa. Kunnes toisin todistetaan ja niin edespäin...........
- ap.
tuco. kirjoitti:
Minä ymmärän ainakin oikeenkin hyvin mitä tarkoitat. Sehän on vähän sama asia, kuin jos oot rakentanu kauniin talon itselles kovalla työllä ja sitten joku tulee ja tuikkaa sen tuleen. Sitten siinä talon raunioita katsellessas ja tuhkaa potkiessa ajattelet, että ei vittu sama paska uusiks. En ihan itsekkään näe mitenkä siitä mitään positiivista voisi nähdä. Mut nää ei vaan näköjään kaikki tajua. Tai ku ne on ite eronneita kaikki, niin he ei voi myöntää epäonnistuneensa. Erossahan on kyse siitä, että toinen osapuoli tai molemmat eivät ole olleet tyytyväisiä toisiinsa.. Minusta tämän voi kylläkin nähdä ihan selkeesti turn offina, eli jotain vikaahan siinä täytyy olla, joko jommassa kummassa, tai molemmissa. Parisuhteeton ei ole koskaan eronnut. Hänessä ei siis välttämättä ole mitään vikaa. Kunnes toisin todistetaan ja niin edespäin...........
Presiis! Täsmälleen näin.
Ikäänkuin ihmistä haluttaisiin rankaista sen vuoksi, että on viihtynyt hyvin elämässään yksikseen ja omien aktiviteettiensa parissa. Sitten jos ajatellaan jotain eronnutta pilalle passattua kaljamahaa, joka ei osaa tehä mitään itekseen. Tarvii aina sen opastajan ja taluttajan kaikkeen..akka ruokaa .akka kahvia.akka sitä ja tätä. Me yksineläjät osaamme huoltaa ihan itse itsemme. Olemme tottuneet selviytymään. Todellinen saalis siis teoriassa, mutta ehkä nainen hakee enemmänkin sellaista toisen koko ikänsä huoltamaa tossukkaa, tunteakseen itsensä tarpeelliseksi, kun mies on ikäänkuin hänestä riippuvainen. Itse en hae mitään pelastusrengasta. Kyse on minulla enemmänkin tunnepuolen jutuista.
- vaikeita asioita
minusta jos nainen on sinkku ja toinen eronnut niin valitsisin kumman kanssa tulen toimeen mutta jos eronneella on lapsia ja sinkulla ei niin sitten sinkku mutta sitten olisikin pahempi juttu jos eronneen kanssa tulen toimeen mutta on lapsia ja sinkun kanssa en tule toimeen
- elokuvatähti
Kaikki sinkkumiehet vanhetessaan tulevat sen ikävän asian etteen, että 99% mahdollisesti haluttavista vapaista naisista on yh tai jaettu huoltajuus tilanteessa.
Vähän nyt suhteellisuudentajua kehiin. Ei sinussa se seurustelemattomuus ole mikään turn-off, vaan se, että olet harrastanut panosuhteita puolen kaupungin naisten kanssa. Sinun iässäsi asiaa lienee enää mahdoton korjata, mutta ihan vain niin kuin vinkkinä nuoremmille, että voisi joskus miettiä ennen panemista.
- ap.
En ole harrastanut panosuhteita puolen kaupungin kanssa. On useiden vuosien vakipanoja muutama jotain lyhempää. Kyllä minun panot kestää päivänvalon, jos verrataan keskiverto suomi muijaan.
- heh.
ap. kirjoitti:
En ole harrastanut panosuhteita puolen kaupungin kanssa. On useiden vuosien vakipanoja muutama jotain lyhempää. Kyllä minun panot kestää päivänvalon, jos verrataan keskiverto suomi muijaan.
"En yhtään ole katkera"
- ap.
heh. kirjoitti:
"En yhtään ole katkera"
Kenelle minä katkera olisin ja miksi?
- tuco.
Ahaa, nytkö se on näin päin tämä asia. Aiemmin on jeesusteltu miesten seksuaalista kokemattomuutta.
- ed.
ap. kirjoitti:
Kenelle minä katkera olisin ja miksi?
No vaikka niille eronneille miehille, niillä on ollut suhde ja sulla ei.
- ap.
ed. kirjoitti:
No vaikka niille eronneille miehille, niillä on ollut suhde ja sulla ei.
Hah hah.. Sinähän hauska veikko olet!
Siinäpä kateuden aihe, ku oot eronnu.XD...
Halusin kuules ihan vain herättää keskustelua aiheesta, kun en ihan ymmärrä sitä logiikkaa mikä tässä on.
- astragalus
Jos ihan tosissaan kelataan, ei haittaa mua yhtään, aikuisia ollaan ja jos syy on ollut patologinen ujous naisia kohtaan eikä mikään tapaua naisasialuuseri niin ihan sama onko pannu vai ei.
- Kympin Nainen
Höh. Kuka niistä eksistä jaksaa jauhaa - on niitä sitten ollut tai ei. Jos kauheasti pitää menneisyyttä vatvoa niin se on turn-off.
- tuco.
Kyllä tähän on nettitreffeissä törmätty useinkin. Kun sanoo olevansa ikisinkku, niin viestit loppu siihen.
Jopa kuvan nähtyään nainen on ollut vielä kiinnostunut, mutta kun selviää parisuhteettomuus, niin loppu laulut siihen. - Kympin Nainen
tuco. kirjoitti:
Kyllä tähän on nettitreffeissä törmätty useinkin. Kun sanoo olevansa ikisinkku, niin viestit loppu siihen.
Jopa kuvan nähtyään nainen on ollut vielä kiinnostunut, mutta kun selviää parisuhteettomuus, niin loppu laulut siihen.Kummallista. Eivätkö halua edes tavata? Mieltävätkö sinut heti peluriksi vai mistä on kyse?
- tuco.
Kympin Nainen kirjoitti:
Kummallista. Eivätkö halua edes tavata? Mieltävätkö sinut heti peluriksi vai mistä on kyse?
Ei aavistustakaan mistä on kyse. Ilmeisesti kyse on tasan siitä mistä tämäkin ketju kertoo, tai ehkä ne on seuranneet sinkkupalstaa. Alkaa Nallin agenda lyömään läpi, että kaikki ikisinkut on hulluja. Valtaosalla esim. kaksvitosia on jo useita parisuhteita cv:ssä ja kai net kokee siitä niin jumalatonta ylpeyttä, että ne katsoo alaspäin meitä yksineläjiä. Keskiverto suomalaisnaiset ovat kuin toistensa clooneja henkisesti. Kuin lauma papukaijoja, joille on opetettu jo äidinmaidossa tietty käyttäytymis malli.
Jos et ole facebookissa, tai parisuhteessa ja siitä eronnu tiettyyn ikään mennessä, niin olet kummajainen.
Toisaalta minulle tuo nettihomma on ihan se ja sama. Ompahan siellä nyt jonakin, jos ei muuta. AIka huonon kuvan antaneet suomityttäret omista keskustelutaidoistaan. Ei minua kauheasti lämmitä muutaman sanan vastaukset ja hymiö perään. Ei se hymiö kyllä pelasta mitään, jos mulla tunne ku tahkoa kääntäisi. Face to face livenä se pitää hommat hoitaa. - astragalus
tuco. kirjoitti:
Ei aavistustakaan mistä on kyse. Ilmeisesti kyse on tasan siitä mistä tämäkin ketju kertoo, tai ehkä ne on seuranneet sinkkupalstaa. Alkaa Nallin agenda lyömään läpi, että kaikki ikisinkut on hulluja. Valtaosalla esim. kaksvitosia on jo useita parisuhteita cv:ssä ja kai net kokee siitä niin jumalatonta ylpeyttä, että ne katsoo alaspäin meitä yksineläjiä. Keskiverto suomalaisnaiset ovat kuin toistensa clooneja henkisesti. Kuin lauma papukaijoja, joille on opetettu jo äidinmaidossa tietty käyttäytymis malli.
Jos et ole facebookissa, tai parisuhteessa ja siitä eronnu tiettyyn ikään mennessä, niin olet kummajainen.
Toisaalta minulle tuo nettihomma on ihan se ja sama. Ompahan siellä nyt jonakin, jos ei muuta. AIka huonon kuvan antaneet suomityttäret omista keskustelutaidoistaan. Ei minua kauheasti lämmitä muutaman sanan vastaukset ja hymiö perään. Ei se hymiö kyllä pelasta mitään, jos mulla tunne ku tahkoa kääntäisi. Face to face livenä se pitää hommat hoitaa.Tuco, tuo on täysin oma yksityisasiasi, eikä uuden tuttavuuden tarvitse tietää. Ja luulen tietäväni mistä on kyse, naiset pelästyy, kun eivät ole juuri sellaiseen ennen törmänneet ja kelaavat, että olet jokin käsittämätön häviäjä, vaikka monien kohdalla valitettavasti totta (case naisasialuuseri ja samanmieliset), se ei välttämättä ole ollenkaan totta.
- Kympin Nainen
astragalus kirjoitti:
Tuco, tuo on täysin oma yksityisasiasi, eikä uuden tuttavuuden tarvitse tietää. Ja luulen tietäväni mistä on kyse, naiset pelästyy, kun eivät ole juuri sellaiseen ennen törmänneet ja kelaavat, että olet jokin käsittämätön häviäjä, vaikka monien kohdalla valitettavasti totta (case naisasialuuseri ja samanmieliset), se ei välttämättä ole ollenkaan totta.
Voi olla että pelästyvät, toisaalta kyllä minusta tuollainen ”katselu/etsintä”-mentaliteetti on yleistynyt, joten luulisi jokaisella ikisinkkuja tuttavapiiristään löytyvän - siis myös niitä normaaleja ihmisiä, jotka eivät vielä ole löytäneet oikeaa tai halunneet asettua aloilleen. Siksi minusta tuo reaktio on vähän outo. Toki on mahdollista myös, että haetaan samanhenkistä tyyppiä (ja ajatellaan, että vain suht samanlaisen historian omaava voi sitä olla) tai sitten tosiaan pelätään tuota sitoutumiskyvyttömyyttä.
Samaa mieltä olen kanssasi, että menneisyys on yksityisasia. Ehkä tuossa alkuvaiheessa kysymyksen voisi jotenkin yrittää kiertää, esim. sanomalla, että kerron sitten itsestäni paremmin kun nähdään. Sitten pääsisi ainakin yhden askeleen pidemmälle tutustumisessa ja sinne livetilanteeseen. Mitä enemmän luen tai kuulen nettideittailusta, sitä oudommalta se vaikuttaa.
- 2+1
Parisuhteettomuus ei ole ongelma, mutta mikäli saisin tietää miehen seuraavan alaston suomi-sivustoa, olisi se välitön stoppi suhteelle!
- Timpan tytär
Kyllä ölisevä kokenut wt-tatuoitu sonni hikisenä siinä parin promillen humalassa karjuu ja työntelee on parasta naiselle:) Grrrr:)
- [t]
Ai, onko jollekin ongelma?
Totta helvetissä on. Jokaiselle naiselle.
Parisuhdekokematon mies on on kirkkaanpunainen varoituslippu, joka nousee jokaisen naisen näkökenttään tällaisen miehen kohdatessaan. Ei kyetä huomaamaan niitä mahdollisia hyviä ominaisuuksia, kun takaraivossa tykyttää pieni naislogiikkapeikko, joka huutaa suoraa kurkkua: Ei, Ei Ei! Mahdolliset vuosisadan rakkaustarinat ollaan valmiita heittämään suoraan roskakoriin, koska suhteeton mies on alempaa kastia ja seurustelumielessä roskasakkia.
30-vuotiaan seurustelukokemattoman miehen on kaikkien kokemuksien todennäköisyyksien ja pettymysten välttämisien takia melkein parempi luovuttaa parisuhteesta haaveilu ja keskittyä täysillä johonkin aivan muuhun.- pois nämä
Totta. hälytys nousee. Onko vakavaiakin mielenterveysongelmia tai suljetulla osastolla pitkään oltu.
- parisuhdekonkari
Minä olen seurustellut AP:n kaltaisen miehen kanssa, jolla oli ennen seurustelumme aloittamista ollut yhden yön juttuja, mutta ei minkäänlaista seurustelusuhdetta. Meillä oli kuitenkin paljon yhteistä ja juttelu oli helppoa, joten ihastuin ja aloitimme seurustelun.
Ongelmat tulivat kuitenkin suhteen edettyä esim. mies oli niin tapoihinsa kangistunut, ettei hän halunnut tehdä kompromisseja. Hän oli myös esim. tottunut viettämään kaikki lomansa ja pyhäpäivät tietyllä tavalla (esim. omien vanhempiensa kanssa) eikä hän halunnut joustaa tässäkään asiassa. Samoin vaikeista asioista juttelu ei onnistunut, koska hän ei ollut tottunut puhumaan esim. seksiongelmista, fantasioista tai ylipäätään siitä, että mitä parisuhteelta haluaa.
Lopulta minä halusin erota, koska mies edellytti, että minun olisi pitänyt muuttua eikä hän ollut sittenkään valmis tekemään kompromisseja. Uskoisin siis, että jos miehellä olisi ollut entuudestaan seurustelusuhteita, niin hän olisi ymmärtänyt, että parisuhde edellyttää keskustelua ja kompromisseja. Itse olen ollut parisuhteessa teini-iästä asti pieniä katkoksia lukuunottamatta, joten koen itse sen, että osaan keskustella, ymmärrän miehen sielunmaisemaa, pystyn juttelemaan vaikeistakin asioista, osaan tehdä kompromisseja esim. sen suhteen, että miten vietetään joulut ja juhannukset (esim. joka toinen joulu hänen ja joka toinen joulu minun vanhemmilla) jne.
Selvennyksen vuoksi kerron, että aiemmat pitkät parisuhteet ovat olleet alussa hyvin onnellisia, mutta vuosien kuluessa kumpikin on ruvennut haluamaan parisuhteelta eri asioita, jolloin kompromissien teko on ollut tosi vaikeaa. Varsinaista riitelyä tms. ei olla tehty eikä parisuhteen loppuaika ole ollut suurta draamaa vaan enemmänkin sitä, että ollaan haluttu erota, koska ei haluta olla enää "sisko-veli -suhteessa", vaan on haluttu erota ja etsiä itselle parempi kumppani.- tuco.
Niinpä niin. Ja sitten kuitenkin teksteistäsi käy ilmi, että eipä ole suhteet kestäneet parisuhde kokeneidenkaan miesten kanssa. Ensimmäinen ajatus on, että voisiko vika olla kenties sinussa?? Ei tuo nyt ihan normaalia ole, että parisuhteita tulee ja menee.
Kaikesta voi myöskin päätellä, että koskaan et ole vielä aidosti rakastanut ketään. Jos tunne on aitoa, se ero on verrattavissa ruumiinjäsenen amputaatioon. Sinulle se oli vain kuin, että heippa, näkyillään. Tosi syvällistä joo.
- näyh
Siinä tulee mieleen, että mies on juoksunsa juossut ja haluaa omakotitalon, farmari-Octavian, pari kitisevää kakaraa ja kultaisen noutajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679586IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106777Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741685Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61411Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941267- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751059Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746