vaatimukset toisistaan menneet jo liianpitkälle?
Onko naisten ja miesten
14
108
Vastaukset
- SekaSikiö
Ei.
Minun vaatimukset;
-Mä tykkään siitä
-Se tykkää musta
Kun sinkkuvuosia tulee vaan lisää, vaatimuksia oppii karsimaan.- SekaSikiö
stellaria81 kirjoitti:
No sinullahan ne vasta mahdottomat vaatimukset ovatkin.
Eikö olekkin. Siksi olenkin hyvin toiveikas tulevaisuuden suhteen.
- 19+15
Vaatimukset menee yleensä aika pahasti ristiin, mies haluaa nuoren ja kauniin ja nainen haluaa korkeasti koulutetun ja hyvin tienaavan.
Vähän kuten se parittomat-ohjelma kuvasi, siinä oli kurppia jotka luuli olevansa tasokkaita vaikka eivät olleet nuoria eikä kauniita.. - mour3
Sekasikiö, sulla on kivoja mielipiteitä:)
- SekaSikiö
Kiitos :) Kovin usein en kommentoi, mutta sitäkin ahkerammin luen juttuja täällä.
- 3+35
Netissä voi vaatia mitä haluaa ja rankata ihmisiä helpommin.
- -M-
Miesten vaatimukset ovat menneet liian pitkälle ja naisten vaatimukset aivan liian pitkälle. Yksilöllisyys on se vihonviimeinen villitys joka on pilannut kaiken. Ei riitä että ihminen on hyvä ja kiinnostava, vaan hänen pitää olla juuri tietyllä tavalla kiinnostava. Ei sillä tavalla kiinnostava kuin mistä minun oletetaan kiinnostuvan, vaan jännästi eri tavalla. Eihän kukaan halua olla yksiulotteinen ihminen joka ottaa kumppanikseen sen varman valinnan joka hänelle "kuuluisi".
Varsinkin naisille miesmaku on yksi tärkeä osa identiteettiä. Mitä harvinaisempi ihanne on kyseessä, sitä parempi oman imagon kannalta. Sitä vaikeampi myös löytää. Ja eiköhän se löytäminen ole jo nykyään sivuseikka. - folio
Mä en nyt oikeasti laittaisi niin suurta painoarvoa näille vaatimuksille. Netissä voi esittää kaikenlaista ja vaatia sitä ja tätä, mutta oikeassa elämässä kaikki ei nyt ole niin yksinkertaista.
Ihminen on lopulta tunnepohjainen eläin, missä se tekee eron kaikkiin muihin eläimiin, jotka toimivat vaistonvaraisesti. Ts. muita eläimiä kiinnostaa vain selviytyminen, ihmisiä kiinnostaa viihtyminen ja tunteet.
Jos ihminen vihtyy toisen ihmisen seurassa ja kehittää tunteita tätä ihmistä kohtaan, se ihminen ei halua kuin vastarakkautta ihastuksen kohteeltaan. Kaikki ihmiset haluavat ainoastaan onnellisuutta ja onnellisuus on puhtaasti tunne, jota on vaikea mitata materiaalilla. Ei ole tässä mielessä ihme, että maailma on täynnä esimerkkeja naisista, jotka käyvät rikkaasta aviomiehestä huolimatta viihdyttämässä ja tyydyttämässä itsensä vieraissa. - opppok
Liian pitkälle sikäli, että oman tasoiset naiset ja miehet eivät huoli toisiaan. Naisilla on kuitenkin valta markkinoilla, niin miehet joutuvat yleensä tyytymään alempitasoiseen naiseen.
Toki molemmissa sukupuolissa on haihattelijansa. Silti, koska markkinat ovat näin päin niin naisten olisi laskettava rimaa mikäli enemmän pareja halutaan muodostuvan.- ludlf
Onneksi et syntynyt Kiinaan:) Siellä vasta on vaikeata pärjätä markkinoilla.
Minun vaatimukset naisten suhteen:
-Ei ole jakanut kiimavittuaan ympäriinsä vaan antaa minun vuodattaa neitsytverensä- kääpiö ätmi
Onneksi laskin 1 1=2 ja totesin etten ole parisuhteeseen sopiva. Perjantaina pari kaljaa ja hyviä leffoja katsoo telkusta. Ei ole aamulla krapulaa, eikä kuitteja joita jännityksellä katsoo, että paljonko tuli maksettua ilta.
Säästyy rahaa ja hermoja. - Ikisinkku M
Kyllä se taitaa niin olla, ainakin minusta tuntuu että on helpompi pysytellä stressittömänä sinkkuna kuin lähteä vastaamaan vakavan parisuhteen haasteisiin, keskustelemaan suhteen tilasta että ollaanko sitä nyt tosissaan yms.. Semmoisessa suhteessa voisin kyllä olla jossa kumpikin asuu omissa asunnoissaan ja ollaan yhdessä niin kauan kuin on kummallakin mukavaa ilman isoja vaatimuksia tulevaisuuden suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679586IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106777Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741685Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61411Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941267- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751059Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746