Onhan niitä toki useampia, mutta itselleni eräs tärkeimmistä on se, että miehellä täytyy olla huumorintajua, eikä hän saa olla liian tosikko ja ottaa itseään liian vakavasti.
Ja huumorintajulla en siis tarkoita sitä ,että miehen pitäisi vääntää jatkuvasti vitsejä, ja viihdyttää muita ihmisiä. Vaan sitä, että mies ei saa hepulia leikinlaskusta ja pilailusta, eikä suhtaudu mokauksiin (omiinsa tai muiden) kuolemanvakavasti.
Ja tietyllä tavalla toivon että mies ei ole liian "aikuinen". Ja tämä siis ei tarkoita sitä, että mies ei huolehtisi omista velvotteistaan, töistä, laskuista, itsestään ja että hän etsii vaimo-äitiä passaamaan. Vaan sitä, että miehen mielestä ei ole esimerkiksi soveliasta katsella piirrettyjä tai pelata tietokonepelejä, koska ne eivät ole "aikuiselle sopivaa" tekemistä ja "mitä muutkin ihmiset sanoisivat".
Luonteenpiirre, millä sinua ei hurmata
60
405
Vastaukset
- niin totta
lapsenmielinen, mutta ei lapsellinen ... mielestäni yksi ihmisen ehdottomasti parhaita ominaisuuksia, oli sitten mies tai nainen :)
- 13+8
Jos naisella ei ole käytöstapoja niin se on todella suuri turn off. Siis että sotkee, röyhtäilee, piereskelee jne.
- Kuselan vaimo
Mulle ihan sama mitä muut sanoo, mut tietokonepelit on kyllä ihan kamalia, jos mies vielä kolmekymppisenä naputtelee örkkejä kumoon jätän väliin... voi hitto.
- Kusela itse
Tuollainen ahdasmielisyys ja "aikuisuuden" korostaminen varmaankin sitten mulla mistä en pidä. Muita ominaisuuksia nipottaminen yleensä ja se ettei suhtaudu kunnioittavasti. Jotkut naiset saattaa julkisesti jotenkin vähätellä miestään. Sellainen on iso turn off ja pelin vihellän heti poikki. Kaikenlainen päteminen myös ja turha haastaminen.
- Kuselan vaimo
Kusela itse kirjoitti:
Tuollainen ahdasmielisyys ja "aikuisuuden" korostaminen varmaankin sitten mulla mistä en pidä. Muita ominaisuuksia nipottaminen yleensä ja se ettei suhtaudu kunnioittavasti. Jotkut naiset saattaa julkisesti jotenkin vähätellä miestään. Sellainen on iso turn off ja pelin vihellän heti poikki. Kaikenlainen päteminen myös ja turha haastaminen.
Ei noi mainitsemasi kohdat pidä paikkansa mulla...mut mä oon tuntenut niin monta henkisesti jälkeenjäänyttä persoonallisuushäiriöistä limakasaa ja se yhdistävä tekijä niistä niillä jotka ovat myös muuten lapsen tasolle jääneitä on jatkuva tietokonepelien pelaaminen (siis puhutaan yli 27 kundeista), mä tykkään hirveän fiksuista ja suoraselkäisistä kundeista.
- korrelaatio
Kuselan vaimo kirjoitti:
Ei noi mainitsemasi kohdat pidä paikkansa mulla...mut mä oon tuntenut niin monta henkisesti jälkeenjäänyttä persoonallisuushäiriöistä limakasaa ja se yhdistävä tekijä niistä niillä jotka ovat myös muuten lapsen tasolle jääneitä on jatkuva tietokonepelien pelaaminen (siis puhutaan yli 27 kundeista), mä tykkään hirveän fiksuista ja suoraselkäisistä kundeista.
Minä olen tavannut monta tatuoitua naista, jotka on olleet ihan kusipäitä. Pidänpä siis tatuointeja persoonallisuushäiriön merkkinä.
- Kuselan vaimo
korrelaatio kirjoitti:
Minä olen tavannut monta tatuoitua naista, jotka on olleet ihan kusipäitä. Pidänpä siis tatuointeja persoonallisuushäiriön merkkinä.
No siis jos pidän hirveän fiksuista kundeista hän tuskin kolmekymppisenä pelaa jotain tietokonepelejä, taas joku naisasialuuseri varmasti pelaa. Enkä usko, että ihan kaikki on todella kotona jos kolmekymppisenä pelaa niitä. 25 v. on vielä ihan normaalin puolella.
- Viksu miäs
Kuselan vaimo kirjoitti:
No siis jos pidän hirveän fiksuista kundeista hän tuskin kolmekymppisenä pelaa jotain tietokonepelejä, taas joku naisasialuuseri varmasti pelaa. Enkä usko, että ihan kaikki on todella kotona jos kolmekymppisenä pelaa niitä. 25 v. on vielä ihan normaalin puolella.
Olet aika ennakkoluuloinen. Tiedän moniakin älykkäitä ihmisiä, jotka pelaa tietokonepelejä. Itseni tietenkin mukaan lukien.
- Kuselan vaimo
Viksu miäs kirjoitti:
Olet aika ennakkoluuloinen. Tiedän moniakin älykkäitä ihmisiä, jotka pelaa tietokonepelejä. Itseni tietenkin mukaan lukien.
Tutkimusten mukaan kaikki ihmiset uskovat olevansa älykkäitä, ellei ole jotain spesiaali traumaa asiasta, kaikki uskovat olevansa ainakin vähän älykkäämpiä kuin muut lähipiirinsä ihmiset ja jos henkilö esim. tietää ettei akateemista päätä löydy on yht'äkkiä akateemisuus ja akateemiset jotenkin hyvin syvältä ja se oikea älyn laji opnmkin vaikka maalaisjärki, jossa hän itse on se mestari tietenkin, mieli arvottaa asiat näyttämään itsensä paremmalta kuin muut. Keskiverrot ja tyhmät ohmiset pitävät älykkäinä niitä, jotka uskovat eniten samoihin asioihin. Joten suhtauidun skeptisesti ihmisten arvioihin älykkyydestä.
- viksu miäs
Kuselan vaimo kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kaikki ihmiset uskovat olevansa älykkäitä, ellei ole jotain spesiaali traumaa asiasta, kaikki uskovat olevansa ainakin vähän älykkäämpiä kuin muut lähipiirinsä ihmiset ja jos henkilö esim. tietää ettei akateemista päätä löydy on yht'äkkiä akateemisuus ja akateemiset jotenkin hyvin syvältä ja se oikea älyn laji opnmkin vaikka maalaisjärki, jossa hän itse on se mestari tietenkin, mieli arvottaa asiat näyttämään itsensä paremmalta kuin muut. Keskiverrot ja tyhmät ohmiset pitävät älykkäinä niitä, jotka uskovat eniten samoihin asioihin. Joten suhtauidun skeptisesti ihmisten arvioihin älykkyydestä.
Suhtaudu rauhassa. Akateeminen tutkinto löytyy, jos se mieltäsi jotenkin rauhoittaa. Minusta älyn merkittävät mittarit ei kuitenkaan ole mitkään tutkinnot tai mensan testit välttämättä vaan se miten kykenee ajattelemaan omilla aivoillaan eikä muodosta mielipiteitään ennakkoluulojen perusteella tyyliin "tietokonepelien pelaajat on luonnehäiriöisiä" tai "tummaihoiset on raiskaajia".
- Kuselan vaimo
viksu miäs kirjoitti:
Suhtaudu rauhassa. Akateeminen tutkinto löytyy, jos se mieltäsi jotenkin rauhoittaa. Minusta älyn merkittävät mittarit ei kuitenkaan ole mitkään tutkinnot tai mensan testit välttämättä vaan se miten kykenee ajattelemaan omilla aivoillaan eikä muodosta mielipiteitään ennakkoluulojen perusteella tyyliin "tietokonepelien pelaajat on luonnehäiriöisiä" tai "tummaihoiset on raiskaajia".
En ole tavannut suurinta aikaa vapaa-ajastaan örkkien tappamiseen pistäviä kuin lapsen tasolle jääneissä, vaikken ole tavannut ei tarkoita, ettei olis, se on itsestään selvää. Nostalgia pelien pelaaja, voivat olla vaikka huippuälykkäitä kokemukseni perusteella. Tämä on laajahko kokemukseni, mutta jokaiselle säännölle on myös poikkeus, kun ihmisistä on kyse.
- ,,,,,,,,,,,
Kuselan vaimo kirjoitti:
En ole tavannut suurinta aikaa vapaa-ajastaan örkkien tappamiseen pistäviä kuin lapsen tasolle jääneissä, vaikken ole tavannut ei tarkoita, ettei olis, se on itsestään selvää. Nostalgia pelien pelaaja, voivat olla vaikka huippuälykkäitä kokemukseni perusteella. Tämä on laajahko kokemukseni, mutta jokaiselle säännölle on myös poikkeus, kun ihmisistä on kyse.
http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/236850/ss_47bea4f83345df3ba1fe604476717041401fa27a.1920x1080.jpg?t=1401368628
Entä jos mies pelaa vaikkapa tuollaista historiallista Eurooppaa käsittelevää strategiapeliä ja samalla juo kalliita viinejä ja siteeraa Sartrea? - Kuselan vaimo
,,,,,,,,,,, kirjoitti:
http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/236850/ss_47bea4f83345df3ba1fe604476717041401fa27a.1920x1080.jpg?t=1401368628
Entä jos mies pelaa vaikkapa tuollaista historiallista Eurooppaa käsittelevää strategiapeliä ja samalla juo kalliita viinejä ja siteeraa Sartrea?Se kelpaa :)
- Pelimies.
Kuselan vaimo kirjoitti:
Se kelpaa :)
Helvetti on toiset ihmiset. Siksi pelaan mieluummin strategiapelejä kotona kännissä kuin vietän aikaa heidän kanssaan.
- pilapalapula
Ei sellaista ihmistä olekaan, joka aina ja joka tilanteessa pitää pilailusta ja leikinlaskusta. Jokaisella on joku arka kohta ja jokainen on joskus sellaisissa fiiliksissä että ei jaksa pilailua siinä hetkessä. Varmaan ap:llä itselläänkin on sellaisia hetkiä ja sellaisia juttuja joista ei pilailla.
Ja vaikuttaa sekin onko pilassa joku hyvä idea vai onko se pelkkää örvellystä.
Se on sitten eri juttu jos joku on niin tiukkis ettei pidä ollenkaan leikinlaskusta. - mies vaan
leuhka ja ylimielinen juoruaminen ja muutenkin kaikki mulkvistit ja olemattomista nipottaminen29
Luonteenpiirre, jolla minua ei hurmata:
-Se että nainen antaa kiimavitun tehdä valinnan ja suosii paskoja miehiä kumppaninvalinnassaan.- absolut anger
Paskoja miehiä ei pidemmän päälle suosi kuin paskat ämmät, tulin just tosta kerrostaloni pihalta ja siinä oli kerran tapaamani pariskunnan mies, ensi tapaamisella juttelimme heidän kanssaan tovin ja tein mielessäni kaikki testit eli analyysin naapurien luonteesta ja tulin tulokseen, todennäköisesti kieroja ylimielisiä mulkkuja jotka ovat toisensa löytäneet, nyt paikalla oli vain pariskunnan mies ja me pariskuntana ja mies käyttäytyi kuin olin heidät testannutkin, kierot mulkut nääs viihtyy hyvin yhdessä.
'Kiimavittu' ja 'kiimamuna' tekevät parisuhteissa aina valinnan, vaikka se kuinka sua päähän ottaisikin.
- folio
Huumorintaju ja hauskuus ovat kaksi eri asiaa, mutta en ole kyllä kummastakaan huomannut olevan isommin apua. Mä olen oikeasti hauska tyyppi, taidan myös leikkimielisen vittuilun hyvin ja pysyn läpässä mukana, yleensä ihan sinä johtavana osapuolena, jota muut säestävät. Saan varmasti porukan (myös naiset) repeämään useammin kuin ihminen keskimäärin saa.
Eipä tämä silti ole paljon auttanut, vaan olen yhä sinkku (28v). Tähän on kyllä paljon muitakin tekijötiä, mutta jos hauskuus yksinään oikeasti riittäisi, niin naisettomuus ei kuuluisi ongelmalistalle.- nähty on näitä
Sä oot kuule sellainen naurattajafrendi. Muijat pitää suo varmaan melkein veljenään. Sitten vankilassa väsättyjen tatskojen peittämä karvainen panomies istuu pöytään.
Rupeaa kopeloimaan ja sanoo että nyt vähän panettais. Ja kohta deittisi on jossain kallion paskaisessa yksiössä revitettävänä. - folio
nähty on näitä kirjoitti:
Sä oot kuule sellainen naurattajafrendi. Muijat pitää suo varmaan melkein veljenään. Sitten vankilassa väsättyjen tatskojen peittämä karvainen panomies istuu pöytään.
Rupeaa kopeloimaan ja sanoo että nyt vähän panettais. Ja kohta deittisi on jossain kallion paskaisessa yksiössä revitettävänä.Mulla on rikosrekisteri, viina maistuu, ulkonäkö on renttumainen ja muutenkin käytöstavat ovat huonot (kaiketi). Ei auta.
- mitä kummaa.....
folio kirjoitti:
Mulla on rikosrekisteri, viina maistuu, ulkonäkö on renttumainen ja muutenkin käytöstavat ovat huonot (kaiketi). Ei auta.
Eihän tuo ole mahdollista. Kaikki edellytykset näyttävät olevan olemassa. Tai kenties yksi ongelma on: Oletko ehkä esim. 179 cm pitkä? Naisethan aina kirjoittavat että pitää olla vähintään 180.
- huonot heinät
folio kirjoitti:
Mulla on rikosrekisteri, viina maistuu, ulkonäkö on renttumainen ja muutenkin käytöstavat ovat huonot (kaiketi). Ei auta.
Jaa, en tiedä, tossa aikaisemmin kirjoitin kriminaalikaveristani, joka on vielä hiton komea, mut ei sil mitään naisia ole. Huorien reisiltä vaan piriviivoja imee, siinä kaikki. Mutta eivät nämä palstateoriat vain selitä maailmaa, vaikka on näissä huomattavasti enemmän järkeä, kuin näillä mra, naiset haluavat korkeakoulutetun rikkaan miehen, ei ketään muuta, ja p...at.
- folio
mitä kummaa..... kirjoitti:
Eihän tuo ole mahdollista. Kaikki edellytykset näyttävät olevan olemassa. Tai kenties yksi ongelma on: Oletko ehkä esim. 179 cm pitkä? Naisethan aina kirjoittavat että pitää olla vähintään 180.
Olen 181 cm (korkeintaan sentin heitto suuntaan tai toiseen). Suurin ongelma on se, että olen ollut enemmän tai vähemmän (ts. vähemmän) omasta tahdostani peräkammari, mikä käytännössä tarkoitti, ettei kannattanut edes yrittää yrittää baarissa ym. muualla.
Enää en ole peräkammari, mutta rahatilanne on aluksi tiukka, mikä ei jätä lainkaan ylimääräistä rahaa esim. baari-iltoihin juuri nyt. Edes viinaan ei riitä niin paljon, että voisi juoda joka viikonloppu. Rahatilanne kyllä kohenee ja stabilisoituu pian, joten ongelma on väliaikainen.
En kyllä lainkaan epäile, etteikö baarista tartu kainaloon joku paikallinen horo illan päätteeksi. Olisi ennenkin irronnut, jos olisi ollut joku paikka mihin mennä. Parisuhde on sitten arpapeliä, jollainen saattaa osua kohdalle tai sitten ei. - tosi rakkautta
huonot heinät kirjoitti:
Jaa, en tiedä, tossa aikaisemmin kirjoitin kriminaalikaveristani, joka on vielä hiton komea, mut ei sil mitään naisia ole. Huorien reisiltä vaan piriviivoja imee, siinä kaikki. Mutta eivät nämä palstateoriat vain selitä maailmaa, vaikka on näissä huomattavasti enemmän järkeä, kuin näillä mra, naiset haluavat korkeakoulutetun rikkaan miehen, ei ketään muuta, ja p...at.
On minullakin komea kaveri, joka saisi naisen kuin naisen. Hän laittaa sellaisten naisten kanssa heti alkuunsa poikki, joista välittää. Ja syy on se, ettei hän halua tartuttaa omaa päihdeongelmaansa naisiin, eikä halua naisten kärsivän hänen päihdeongelmastaan.
- huonot heinät
tosi rakkautta kirjoitti:
On minullakin komea kaveri, joka saisi naisen kuin naisen. Hän laittaa sellaisten naisten kanssa heti alkuunsa poikki, joista välittää. Ja syy on se, ettei hän halua tartuttaa omaa päihdeongelmaansa naisiin, eikä halua naisten kärsivän hänen päihdeongelmastaan.
Ei sillä krinaalilla huumeongelmaa ole, sitä piriä se vetelee aika harvoin ja on verrattuna nykymiehiin kovin ei päihtymiskeskeinen. En tiedä mikä on hänen naisettomuutensa syy, ei tuollaisia juuri kysy.
- 4+1
Aina vähän väliä joku tulee tänne kertomaan mitä haluaa, mutta ei täältä palstalta kuitenkaan kukaan ketään halua. Ihan turhaan te naiset tulette ATMeille kertomaan mitä haluatte, koska ei heitä kukaan halua.
- kaitsuV
Ne saa kiksejä kun tekee näitä. Lukevat kommentteja ja hihittelevät pienessä sievässä. Sitten illalla onnelaan tai johonkin muuhun teinihelvettiin, vessaan perse pystyssä antamaan jollekin lätkäjonnelle.
- fiat vacation
kaitsuV kirjoitti:
Ne saa kiksejä kun tekee näitä. Lukevat kommentteja ja hihittelevät pienessä sievässä. Sitten illalla onnelaan tai johonkin muuhun teinihelvettiin, vessaan perse pystyssä antamaan jollekin lätkäjonnelle.
Viestisi kuvastaa juuri ätmien megalomaanista maailmaa, tämä on sinkut-palsta, ei yksinäiset runkkarit-palsta, täällä on tarkoitus puhua sinkkuelämästä, ei pillunsaamattomuudesta, mutta kumminkin ätmit kääntävät joka keskustelussa huomion itseensä aina uudestaan ja uudestaan ja arvailen, että vuodesta toiseen.
Siis mikä ihme meitä muita täällä voi kiinnostaa kuulla ikuisista ongelmistanne ja kateuden aiheuttamista teorioistanne ja sekopuhuessanne. Ei juuri mikään, joten turvat nyt hetkeksi tukkoon, kyllä te tiedätte, ettei se ongelma ratkea näitä jauhamalla.
- mies 86
Pikkuasioista nipottaminen, ivallisuus, liian tosikko. Nuo nyt tulee äkkiseltään mieleen. Jos nainen kaivaa nenää toistuvasti niin se on morjens.
- tohtori molonen
Nenän kaivaminen on vain suotavaa. Yleensäkin ihmisten hygenisyys länsimaissa menee aivan liiallisuuksiin. Hygieniakin meinaan alkaa toimimaan itseään vastaan jos on liian hygieninen. Esim. suuveden käyttö alkaa tappaa bakteereja, jotka ovat tärkeille elimistölle. Muutenkin liiallinen hygieenisyys heikentää immuteattiä ja vastustuskykyä.
Nenän kaivaminen on tässä mielessä itse asiassa suotavaa. Se on vaaratonta, mutta se vahvistaa immuteettia jos tekee kuten pikkulapset tekevät eli syövät ne rekkamiehen pastillit. - riksha,please
tohtori molonen kirjoitti:
Nenän kaivaminen on vain suotavaa. Yleensäkin ihmisten hygenisyys länsimaissa menee aivan liiallisuuksiin. Hygieniakin meinaan alkaa toimimaan itseään vastaan jos on liian hygieninen. Esim. suuveden käyttö alkaa tappaa bakteereja, jotka ovat tärkeille elimistölle. Muutenkin liiallinen hygieenisyys heikentää immuteattiä ja vastustuskykyä.
Nenän kaivaminen on tässä mielessä itse asiassa suotavaa. Se on vaaratonta, mutta se vahvistaa immuteettia jos tekee kuten pikkulapset tekevät eli syövät ne rekkamiehen pastillit.Minulla oli täydellinen jätkä kaikin puolin, huomasin. että se kumminkin tykkää syödä räkäänsä, nauroin asialle ja se muutti tapansa pyynnöstäni.
- tohtori molonen
riksha,please kirjoitti:
Minulla oli täydellinen jätkä kaikin puolin, huomasin. että se kumminkin tykkää syödä räkäänsä, nauroin asialle ja se muutti tapansa pyynnöstäni.
"muutti tapansa pyynnöstäni"
Tarkoittaa käytännössä sitä, että syö räkäänsä siten, että sä et sitä huomaa. - riksha,please
tohtori molonen kirjoitti:
"muutti tapansa pyynnöstäni"
Tarkoittaa käytännössä sitä, että syö räkäänsä siten, että sä et sitä huomaa.Jaa, no onko se nyt niin nuukaa...what you don't know doesn't hurt you :)
”Jos nainen kaivaa nenää toistuvasti niin se on morjens. ”
Häh. Siis jos on nenä täynnä kuivunutta räkää, niin sitäkö ei saisi sieltä ikinä kaivaa pois? Mahtaa näyttää kivalta sitten kun kuivuneet räkäklimpit valuvat uuden rään työntäminä alemmas, peittäen lopulta kasvojen koko alaosan ja tippuen kuivuneina hiutaleina vaatteille ja lattialle… No, sinulla on vain hieman erikoinen naismaku. (Äläkä yhtään väitä vastaan, juuri noinhan sinä kirjoitit, mutta vain hiukan eri sanamuotoa käyttäen. :D)stellaria81 kirjoitti:
”Jos nainen kaivaa nenää toistuvasti niin se on morjens. ”
Häh. Siis jos on nenä täynnä kuivunutta räkää, niin sitäkö ei saisi sieltä ikinä kaivaa pois? Mahtaa näyttää kivalta sitten kun kuivuneet räkäklimpit valuvat uuden rään työntäminä alemmas, peittäen lopulta kasvojen koko alaosan ja tippuen kuivuneina hiutaleina vaatteille ja lattialle… No, sinulla on vain hieman erikoinen naismaku. (Äläkä yhtään väitä vastaan, juuri noinhan sinä kirjoitit, mutta vain hiukan eri sanamuotoa käyttäen. :D)No siis tarkoitin tietenkin lähtökohtaisesti että toisen seurassa, Stella. Jos on omissa oloissaan niin se on ihan yksi ja sama.
- cvcc
Itseriittoisuus.
Joskus deittasin naista, joka aina haukku sen duunikavereita väheksyvästi, huvittuneena halveksuen ja korosti omaa erinomaisuuttaan.
Kolmesti tavatiin, sitten riitti.- 7päivää
Hyvä, että tajusit jättää tuon paketin hulluutta. Kolme kertaa tapasitte ja sait jo kuulla kaiken kaksnaamaisen sen duunikavereista, ei täynnu hirveesti päässä sillä liikkua.
- edellinen
7päivää kirjoitti:
Hyvä, että tajusit jättää tuon paketin hulluutta. Kolme kertaa tapasitte ja sait jo kuulla kaiken kaksnaamaisen sen duunikavereista, ei täynnu hirveesti päässä sillä liikkua.
Käski kuolla hiviin, keukosyöpään ja riutua anoreksiassa ja mitä vielä lopuksi :D täysi sekopää!! :D
- Eräs N
Minua ei hurmata ylimielisyydellä ja/tai välinpitämättömyydellä. En huoli sellaisia ihmisiä lähipiiriin ystäväksi, niin miksi ottaisin rakkaaksi?
- Kuselan vaimo
Samoin. Ja yök (!!!!) kierous...
- Harvalla
on varaa ylimielisyyteen, se on varmuudella luotaantyöntävää.
- Ei näin
Kevytkenkäisyys. Jos nainen ensimmäisillä treffeillä antaa ymmärtää olevansa valmis sänkyyn, jää tapaaminen viimeiseksi.
- kympin nainen 2
Mä olen 'kympin nainen' (en siis vastaava nimimerkki, vaikka varmasti hieno nainen), mä olen kristitty ja se on muuttanut mua, et en menis sänkyyn kuin vakavasti rakastuneena suhteessa, miehellä arvostan samaa. Mulla on mies, mies, joka kokee samoin, naimisissa ollaan. Oletko kristitty vai miksi noin, jos on ateisti olettaa meidän olevan kuin muut eläimet ja kaikki sallittua seksuaalisesti, kunhan se ei toista satuta (siis lapset rauhaan).
kympin nainen 2 kirjoitti:
Mä olen 'kympin nainen' (en siis vastaava nimimerkki, vaikka varmasti hieno nainen), mä olen kristitty ja se on muuttanut mua, et en menis sänkyyn kuin vakavasti rakastuneena suhteessa, miehellä arvostan samaa. Mulla on mies, mies, joka kokee samoin, naimisissa ollaan. Oletko kristitty vai miksi noin, jos on ateisti olettaa meidän olevan kuin muut eläimet ja kaikki sallittua seksuaalisesti, kunhan se ei toista satuta (siis lapset rauhaan).
" jos on ateisti olettaa meidän olevan kuin muut eläimet ja kaikki sallittua seksuaalisesti, kunhan se ei toista satuta"
Mitä uiddua oikein sönkkäät? No, kännipäissäänhän tuo viesti nyt muutenkin näyttää olevan kirjoitettu, joten voin ehkä ymmärtää...- kympin nainen 2
stellaria81 kirjoitti:
" jos on ateisti olettaa meidän olevan kuin muut eläimet ja kaikki sallittua seksuaalisesti, kunhan se ei toista satuta"
Mitä uiddua oikein sönkkäät? No, kännipäissäänhän tuo viesti nyt muutenkin näyttää olevan kirjoitettu, joten voin ehkä ymmärtää...No, olipa hyökkäävä vastaus... Teoriassa kaikki on sallittua ateismissa seksuaalisesti. Onko nyt selkeämpi?
No, olipa hyökkäävä vastaus... Teoriassa kaikki on sallittua ateismissa seksuaalisesti. Onko nyt selkeämpi?
Noo, eilisiltanahan mää täällä kiukuttelin muutenkin vähän joka asiasta, pahoittelen. PMS, you know.
Mutta edelleenkin on minusta aika yksioikoista yhdistää ateismi ja löyhä seksuaalimoraali toisiinsa, kun asioilla ei ole toistensa kanssa lähtökohtaisesti mitään tekemistä. Ei ihminen ryhdy ateistiksi sen takia että haluaisi tai pitäisi sopivana ympäriinsä paneskelua, vaan kyseessä ovat ihan muut jutut. Minä en ole kristitty enkä tule koskaan olemaankaan, mutta minulle on siitä huolimatta selviö etten menisi sänkyyn miehen kanssa muuten kuin vakaassa parisuhteessa.- kympin nainen 2
stellaria81 kirjoitti:
Noo, eilisiltanahan mää täällä kiukuttelin muutenkin vähän joka asiasta, pahoittelen. PMS, you know.
Mutta edelleenkin on minusta aika yksioikoista yhdistää ateismi ja löyhä seksuaalimoraali toisiinsa, kun asioilla ei ole toistensa kanssa lähtökohtaisesti mitään tekemistä. Ei ihminen ryhdy ateistiksi sen takia että haluaisi tai pitäisi sopivana ympäriinsä paneskelua, vaan kyseessä ovat ihan muut jutut. Minä en ole kristitty enkä tule koskaan olemaankaan, mutta minulle on siitä huolimatta selviö etten menisi sänkyyn miehen kanssa muuten kuin vakaassa parisuhteessa.Aika harvinainen asenne sinulla, mutta teoriassa jos et itse kiellä ei kukaan voi kietää ihmiseltä loputonta sekstailua, kun Jumalaa ei tämän ihmisen mielessä ole.
- Kympin Nainen
Aika harvinainen asenne sinulla, mutta teoriassa jos et itse kiellä ei kukaan voi kietää ihmiseltä loputonta sekstailua, kun Jumalaa ei tämän ihmisen mielessä ole.
Anteeksi että sivusta kommentoin, mutta ilmeisesti sinun mielestäsi siis vain uskovalla voi olla moraali(koodisto)?
Kyllä tuo on mielestäni paljon erikoisempi käsitys kuin Stellan esittämä. Ihmisellä voi olla kovinkin korkea moraali täysin uskonnosta riippumatta. Toisaalta moni uskova tekee moraalittomia tekoja, esim. katolisten pappien pedofiliakäyttäytyminen. Miten selität tämän? - Kristuksen valo
Kympin Nainen kirjoitti:
Anteeksi että sivusta kommentoin, mutta ilmeisesti sinun mielestäsi siis vain uskovalla voi olla moraali(koodisto)?
Kyllä tuo on mielestäni paljon erikoisempi käsitys kuin Stellan esittämä. Ihmisellä voi olla kovinkin korkea moraali täysin uskonnosta riippumatta. Toisaalta moni uskova tekee moraalittomia tekoja, esim. katolisten pappien pedofiliakäyttäytyminen. Miten selität tämän?Uskovainenkin kykenee syntiin, mutta hänellä on Jumala ohjaamassa synnistä pois. Ateisti joutuu navigoimaan sokeana.
- kympin nainen 2
Kympin Nainen kirjoitti:
Kyllä tuo on mielestäni paljon erikoisempi käsitys kuin Stellan esittämä. Ihmisellä voi olla kovinkin korkea moraali täysin uskonnosta riippumatta. Toisaalta moni uskova tekee moraalittomia tekoja, esim. katolisten pappien pedofiliakäyttäytyminen. Miten selität tämän?En minä aina ole ollut uskovainen ja jos on ateisti niin mikään ei pakota 'seksuaalimoraaliin', seksuaalimoraali voi toki tuntua hyvältä ja hyvältä idealta, jota haluaa toteuttaa, minulla itselläni ei juuri ollut mitään seksuaalisia esteitä agnostikkona/ateistina, en vain sattunut nauttimaan satunnaissuhteissa, joten tietenkin kristinuskon käsitys ei seksiä ilman avioliittoa oli vaikeimpia kohtia ymmärtää. Mutta lopulta ymmärsin. En pidä katolilaisuudesta, enkä pedofiileistä, joten ei kiinnosta kysymys, en kirkoista mitään löydä ja vielä tiedän miksi se on niin heikkoa kirkoissa nykypäivänä. En ymmärrä mitä moraalitonta on sekstailla loputtomasti, mutta käsitän, et se on aika hiton sielutonta.
- erkki-täti
Sairaalloinen pihiys.
Olen havainnut, että itarat ihmiset ovat muillakin elämänalueilla kummallisia. Pihi ihminen pihistelee tunteitaankin. Ja he pyrkivät ajattelemaan omaa hyötyään aina ja joka asiassa.
En huoli kaveriksi, enkä mieheksi saitaa tyyppiä.- ankl skruuz
Toisin sanoen olet velkaa joka suuntaan. "Hei, vippaa vitonen" niinkö?
- har,har..mut tosi
ankl skruuz kirjoitti:
Niin joo Erkki-T, tost tuli mieleen ,et nyt on ihan fiinalissa rahat, voisitko vipata vitosen?
- erkki-täti
ankl skruuz kirjoitti:
Ei ole rahat loppu.
Mutta koska olen aika höveli, olen havainnut, että varsinkin pihit ihmiset pyrkivät käyttämään höveliä hyväksi. No, itseäni saan syyttää.
Mutta vahingoista viisastuneena olen karsinut pahimmat yksilöt elämästäni pois.
Sitä paitsi sellaisten todella pihien ihmisten seurassa julkisilla paikoilla liikkuessa joutuu häpeämään heidän käytöstään aika usein.
En vain halua olla sellaisten kanssa tekemisissä, kun en itsekään sellainen ole.
Vitosen vippaaja: pistä osoitetiedot tähän, niin heti vippaan. Saat kympin! - har,har,mut tosi
erkki-täti kirjoitti:
Ei ole rahat loppu.
Mutta koska olen aika höveli, olen havainnut, että varsinkin pihit ihmiset pyrkivät käyttämään höveliä hyväksi. No, itseäni saan syyttää.
Mutta vahingoista viisastuneena olen karsinut pahimmat yksilöt elämästäni pois.
Sitä paitsi sellaisten todella pihien ihmisten seurassa julkisilla paikoilla liikkuessa joutuu häpeämään heidän käytöstään aika usein.
En vain halua olla sellaisten kanssa tekemisissä, kun en itsekään sellainen ole.
Vitosen vippaaja: pistä osoitetiedot tähän, niin heti vippaan. Saat kympin!Erkki-täti olet upea! Kissanruuat lopussa ja rahattomuuden syy on se, että firmani ja asuntoni paloi, siinä meni myös maailman älykkäin kissapoikanen. Osoite Anna Vallin, Neljäs Linja 17-19 a 1, 00530 Helsinki. Sukulaiset persaukisia ei voi auttaa ja samoin frendit. Itse autan kaikkia hädässä. Kiitos ihana ihminen! En päässyt ennen tietokoneen ääreen, toivottavasti näet tämän
- lottamari<3
Tyhmää ja huumoritajutonta en viitsi katsella.
- nainen34v
-Huumorintajuttomuus
-Tyhmyys ja sivistymättömyys
-Nuukuus
-Ahneus
-Neuroottisuus ja muu neiteily
-Epävarmuus
-Mustasukkaisuus - Pitkä lista
-pinnallisuus
-turhamaisuus
-lutkamaisuus
-junttius
-epäluotettavuus
-feministisyys (naiset ovat moraalisesti enkeleitä tai saavat tehdä mitä huvittaa ilman seurauksia, miehet ovat tyhmiä munia)
-neuroottisuus
-tunnekylmyys
-empaattimuus (vaivaa monia varsinkin miehiä kohtaan)
-statushoromaisuus
-ylempiarvoisuus (korkeakoulutetut/businesspissikset)
-koppavuus
-ylivakavuus - ...
ätmiys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679586IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106777Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741685Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61411Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941267- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751059Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746