Naisten käytöstavat kuntosalilla

esinemies

Minä joudun kotona parisuhdekriisiin, kun tyttöystäväni sanoo naisten tuijottavan minua salilla ja muikistelevan.

Miksi nämä irstaat naiset eivät tajua, että salille mennään treenaamaan, eikä flirttailemaan ja tuijottelemaan toisten perseitä? Arvatkaapa kuinka inhalta tuntuu, kun tietää kyykätessään, että heti on parit silmäparit kiinni perseessä?

Miksei ole olemassa kuntosaleja vain miehille tai vain varatuille? Onko mitään rajaa sille kuinka paljon miestä saa esineellistää?

31

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+6

Provohan tämä aloitua on, mutta itse asiassa miehille on omia kuntosaleja. Ei kylläkään yhtä paljon kuin naisille.

• esinemies

Ai missä? Siis on äijäsaleja, mutta ei ne ole kielletty naisilta, vaikka kävijäkunta onkin miesvoittoinen.

Eikä tämäkään ole puhdas provo, vaan kyllä tämä ihan oikeisiin kokemuksiin ja keskusteluun perustuu. Vakavaa riitaa ei tullut, vain kuittailua. Eikä minua oikeasti ahdista perseeni tuijottelu, mutta toisaalta miksi vain naiset ovat oikeutettuja / opetettu ahdistumaan kyylääjistä? Mies taas ei saisi ahdistua edes kyyläävistä homoista tai on persujuntti.

• 8+12
        esinemies kirjoitti:

Ai missä? Siis on äijäsaleja, mutta ei ne ole kielletty naisilta, vaikka kävijäkunta onkin miesvoittoinen.

Eikä tämäkään ole puhdas provo, vaan kyllä tämä ihan oikeisiin kokemuksiin ja keskusteluun perustuu. Vakavaa riitaa ei tullut, vain kuittailua. Eikä minua oikeasti ahdista perseeni tuijottelu, mutta toisaalta miksi vain naiset ovat oikeutettuja / opetettu ahdistumaan kyylääjistä? Mies taas ei saisi ahdistua edes kyyläävistä homoista tai on persujuntti.

Jos asut PK-seudulla niin löytyy ainakin Body Building Club Helsingistä

• nainen oon

Itse olen ratkaissut ongelman niin, että näytän lähinnä harakanpelättimeltä salilla. Jos kuitenkin olen salilla myöhempänä ajankohtana ja ehtinyt ehostaa itseäni, niin eihän siinä mene kuin 5 min että hiki virtaa ja tukkaa voi sukia sekaisin niin, että kukaan ei viitsi katsoa.

• esinemies

No en minäkään salille meikkaa. Tukan saatan kammata, useimmiten viispiikkisellä. Vaatteissa usein pieniä reikiäkin, toisaalta joskus myös priimat baari-t-paidat pääsevät salille. Salikengät noin 14v vanhat Prismasta ostetut.

Tässä näkyykin toinen epäkohta: kyylättävät naiset itse kerjäävät kyttäämistä pukeutumalla tiukkoihin trikoisiin ja tissitoppeihin ja meikkaavat kuin yökerhoon. Miestä taas esineellistetään, vaikka olisi reikäisissä mökkiverkkareissa ja uuno-verkkopaidassa räkä valuen ähisemässä.

• nnnais3t

Jotkut naiset, siis sellaiset munahaukat, käyvät salilla ns saalistamassa. Mutta kyllä he yleensä odottavat että heitä tuijotetaan ja odottavat miehen aloitetta. Tarkoituksella pistävät niin tiukat trikoot että kaikki paikat näkyy. Liikkuminen noissa nii epämukavaa että tarkoitus on vaan kerätä katseita.

viimekin viikolla yksi tälläinen tuli mun viereen tekemään pyllisteliikkeitä , meni selälleen ja nosti jalat koukkuun jolloin koko pillu paistoi camel toena trikoiden läpi.

• vcvb

Tiukat vaatteethan ovat juuri mukavia. Mitä epämukavaa on vaikkapa pitkissä kalsareissa? Urheiluun tarkoitetut vaatteet ovat joustavia ja tehty miellyttävän tuntuisesta kankaasta. Löysät vaatteet ratisevat ja paukkuvat ties milloin ja ties mistä, tiukkoihin voi aina luottaa. Tämä miehen näkökulmasta, jota harmittaa, ettei viitsi käyttää tiukkoja vaatteita, koska näyttäisi homolta.

• homomiehenhaaveet

Oma mieheni ei välitä jos naiset katselee, sanoo ei kiinnitä huomiota ja hyvältä se näyttääkin, en ole yhtään mustasukkainen kun tiedän, et se ei petä, mutta varsinainen ongelma on homomiehet, ne kun aina flirtaa ja se ahdistaa sitä, tosi paljon. Vähän aikaa sitten oltiin baarissa ja kaksi vanhaa homoa otti siitä kuvan, se oli tosi ahdistunut, joo ja vaikka tää must olikin tosi kikatuksen aihe ei ollut miehestäni: hänellä oli haava otsassa ja laittoi peittääkseen sen itämaisen huivin siihen päälle (niitä parikymmentä erilaista sillä ) sanoin hänelle vaikka kuinka monta kertaa et se kyseinen on ihan homo (ei se yleensä yhtään mitään homon näköistä käytä) ei se uskonut, meni kahville se päässä ja kahvilan työntekijä oli tosi isokokoinen macho-homo ja se sanoi miehelleni 'sust tulee varmaan kanta-asiakas' ja vinkkas silmää. Ei se siihen kahvilaan enään mene. Ei sillä mitään homoja vastaanole, mut se ei tosiaan halua kuulla eikä tietää niiden homojutuista. On ollut nuorempana homokavereita, mut jossain vaiheessa kuulemma aina yrittivät iskeä, kun kovin moni homo uskoo, et kaikki voi olla homoja, no se nyt vaan ei ole niin.

• ätmi-sinkku

Katselen naisten per.seita salilla jatkuvasti ja haaveilen että pääsisin naisen kanssa halailemaan peiton alle.

• Reipas Mies

Kannattaa käydä salilla Mötorheadin paita päällä niin naiset eivät lähetä mikrosignaalejaan.

• Siis käyt ilmeisesti salilla aina tyttöystäväsi kanssa ja tämä vahtii koko ajan silmä kovana, jos joku toinen nainen sattuisi vilkaisemaan sinuun? Kuulostaa hiukkasen vainoharhaiselta tyttöystävältä.

• esinemies

Ei hän yleensä ole erityisen mustasukkaista tyyppiä ja päästää minut useimmiten käymään ihan yksikseni.
        Ymmärrän toki, että sinua ärsyttää, että jäit kiinni sikailusta.

• 6+9
        esinemies kirjoitti:

Ei hän yleensä ole erityisen mustasukkaista tyyppiä ja päästää minut useimmiten käymään ihan yksikseni.

Olen kyllä pettynyt jos stellaria käy missään salilla. Ei mahdu mielikuvaan minkä olen saanut.

• naapurin mummo
        6+9 kirjoitti:

Olen kyllä pettynyt jos stellaria käy missään salilla. Ei mahdu mielikuvaan minkä olen saanut.

Vain huorat käy kuntosalilla. Kunnontytöt ei!

• esinemies kirjoitti:

No voi tdsiisus, onpa ihan hitonmoista sikailua, jos salilla vähän katsoo muitakin ihmisiä :D. Kyllä minä ainakin katson kummankin sukupuolen ihmisiä joka paikassa ihan uteliaisuuttani. Ja salilla varsinkin mielessäni arvostelen, että kuka on onnistunut treenaamaan itsensä terveeksi ja sopusuhtaiseksi, kenellä on mennyt överiksi, ja kuka taas ei saa aikaiseksi yhtään mitään. Jos kaikenlainen toisten ihmisten katsominen on mielestäsi sikailua, niin kylläpä mahtaa elämäsi olla vaikeata.

”Arvatkaapa kuinka inhalta tuntuu, kun tietää kyykätessään, että heti on parit silmäparit kiinni perseessä?”

Epäilen, että aika monelle tuottaa vaikeuksia kuvitella miksi tuon pitäisi tuntua jotenkin inhalta. En ymmärrä miksi edes kukaan nainen pelkästä katselusta ärsyyntyisi, ellei siihen liity mitään selkeää lähentelyä ei-toivotulta taholta. Kannattaisi miettiä että kärsitkö oikeasti itse tuosta asiasta, vai pelkästään sitä kautta että tyttikselläsi on turhan vilkas mielikuvitus ja kilahtelee vähän mistä sattuu.

• esinemies
        stellaria81 kirjoitti:

No voi tdsiisus, onpa ihan hitonmoista sikailua, jos salilla vähän katsoo muitakin ihmisiä :D. Kyllä minä ainakin katson kummankin sukupuolen ihmisiä joka paikassa ihan uteliaisuuttani. Ja salilla varsinkin mielessäni arvostelen, että kuka on onnistunut treenaamaan itsensä terveeksi ja sopusuhtaiseksi, kenellä on mennyt överiksi, ja kuka taas ei saa aikaiseksi yhtään mitään. Jos kaikenlainen toisten ihmisten katsominen on mielestäsi sikailua, niin kylläpä mahtaa elämäsi olla vaikeata.

”Arvatkaapa kuinka inhalta tuntuu, kun tietää kyykätessään, että heti on parit silmäparit kiinni perseessä?”

Epäilen, että aika monelle tuottaa vaikeuksia kuvitella miksi tuon pitäisi tuntua jotenkin inhalta. En ymmärrä miksi edes kukaan nainen pelkästä katselusta ärsyyntyisi, ellei siihen liity mitään selkeää lähentelyä ei-toivotulta taholta. Kannattaisi miettiä että kärsitkö oikeasti itse tuosta asiasta, vai pelkästään sitä kautta että tyttikselläsi on turhan vilkas mielikuvitus ja kilahtelee vähän mistä sattuu.

Nyt voi olla, että on sinulla vähän ahdas elämä;)
        Niin että ihan ei-seksuaalisesti palstaimpi miehiä kattelee:)

Ei kukaan siis oikeasti ainakaan vielä kilahtanut.

Nämä palstathan ovat puolillaan juttuja, joissa naiset valittavat irstaiden ukkojen katseista. Ja onhan näitä Eduskunnankin hissikatseita puitu ihan päälehtiä myöten. Miehellä ei näköjään ole samaa pöyristymisoikeutta. Eikä edes miehen omistavalla naisella.

• esinemies kirjoitti:

Nyt voi olla, että on sinulla vähän ahdas elämä;)
        Niin että ihan ei-seksuaalisesti palstaimpi miehiä kattelee:)

Ei kukaan siis oikeasti ainakaan vielä kilahtanut.

Nämä palstathan ovat puolillaan juttuja, joissa naiset valittavat irstaiden ukkojen katseista. Ja onhan näitä Eduskunnankin hissikatseita puitu ihan päälehtiä myöten. Miehellä ei näköjään ole samaa pöyristymisoikeutta. Eikä edes miehen omistavalla naisella.

Sanoinhan että katson myös naisia. Olen siis biseksuaali joka haluaa panna kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla ja sattuu näköpiiriini joutumaan.

• Kympin Nainen
        stellaria81 kirjoitti:

Sanoinhan että katson myös naisia. Olen siis biseksuaali joka haluaa panna kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla ja sattuu näköpiiriini joutumaan.

Ai kamala, perun puheeni laavulle lähdöstä!

• Jjhgds

Ihan ok jos naiset flirttaa salilla. Pari kertaa on tullutkin tosi suorasukaista. Mutta nainen...

Aloita hienovaraisesti. Anna miehen huomata, että peli on käynnistymässä ja anna miehen tulla mukaan ennen isompaa avausta :)

Molemmat viimeaikaiset flirtit ovat itselle tulleet täysin puun takaa. Esimerkki: Naama punasena kömmit kyykkytangon alta ja katseesi osuu naiseen, joka katsoo sua etäältä suoraan silmiin ja hymyilee, nostaa kulmakarvoja ja iskee silmää. Eka ajatus: Oliks toi mulle, näytän ihan hirveeltä, onko mun takana joku jolle toi meni, mitä nyt, en ees nää noin kauas minkä ikänen/näkönen toi on. Nolostuin, vaikka teoriassa olisin voinut olla kiinnostunut.

• perhonen111

Don't worry, hikinen mies voi olla sexy...kiinni vaan :)

• Ai naisetko nykyäänsä flirttaa salilla? Sinnepä sitten on kaikkien ätmien hyvä suunnata niitä aloitteita odottelemaan. Se nyt ainakin on taivahan tosi, että miehet eivät flirttaa salilla.

• hih..
        stellaria81 kirjoitti:

Ai naisetko nykyäänsä flirttaa salilla? Sinnepä sitten on kaikkien ätmien hyvä suunnata niitä aloitteita odottelemaan. Se nyt ainakin on taivahan tosi, että miehet eivät flirttaa salilla.

Naiset onkin sikoja.

• näinn
        stellaria81 kirjoitti:

Ai naisetko nykyäänsä flirttaa salilla? Sinnepä sitten on kaikkien ätmien hyvä suunnata niitä aloitteita odottelemaan. Se nyt ainakin on taivahan tosi, että miehet eivät flirttaa salilla.

miehen ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää flirttailla tai tehdä aloitteita salilla, sillä olisithan heti sika. Ja mulla ei ainakaan veri sinne alapäähän riitä treenin aikana tai yläpäähän. Monesti joku tulee salilla jutteleen ja ei meinaa puhuminenkaan onnistua, alkaa sönkkäämään, kun niin kova syke ja keskittyminen ollut treenissä...

• Jjhgds
        perhonen111 kirjoitti:

Don't worry, hikinen mies voi olla sexy...kiinni vaan :)

Pidetään mielessä :)

• persujuntti

Pitäähän siellä nyt katella, minä katson ainakin naisia. En tietenkään tuijottamaan jää, mutta tottakai sitä sekunnin pari kattoo kun tulee hyvännäköinen treenattu nainen. Pakko kyllä sanoa, että aika avoimesti moni nainen siellä esittelee itseään. Viimeeksi tänään tein hauiskääntöä niin joku kaunis lumppu tuli siihen eteen tekemään käsipainolla rintaa. Kyllähän siinä tissivako kivasti vilkku.

• Perusmummo

Jos mies on hyvässä kuosissa, niin varmasti naiset katselee myös salin ulkopuolella ilman kyykkäyksiäkin sitä takapuolta. Turha siitä on vetää hernettä nenään. Flirttejä tulee ja flirttejä menee....

• No sitähän tässä on ihmetelty, että miten tuollaisesta asiasta oikein voi kyetä syntymään parisuhdekriisi. Alkaako joku nainen muka oikeasti känisemään _miehelleen_ sen takia että _muut _naiset_ tätä katsovat? Sairasta minusta.

• -M-

Kerran nainen jopa aloitti keskustelun kanssani kun olimme kahden salilla. Ilmeisesti hän halusi itsekkäästi ja pinnallisesti nauttia säkenöivästä älystäni ja charmistani. No, tuskin hän todellisuudessa edes muistaa tapahtunutta, yritti vain välttää kiusallisen hiljaisuuden, mutta yksinäiselle miehelle tuollainenkin hetken juttutuokio voi olla melkoinen tapaus.

• Perusmummo

Lukeuduin itse juuri niihin hulluihin, jotka saattoivat vaihtaa muutaman sanan miesten tai naisten kanssa salilla. Onneksi tulin järkiini ja "jumppaan" nykyään vain kotona.

• Kympin Nainen
        Perusmummo kirjoitti:

Lukeuduin itse juuri niihin hulluihin, jotka saattoivat vaihtaa muutaman sanan miesten tai naisten kanssa salilla. Onneksi tulin järkiini ja "jumppaan" nykyään vain kotona.

Huomattavasti altruistisempi ja ei-niin-pinnallinen vaihtoehto!

• perusATM

Tuttu tunne, minunkin naiseni koko ajan ehdottaa suoraan seksiä minulle vaikka itse etsin ensisijaisesti romanttisia kynttiläillallisia, tämmöinen perus-ATM tuntee itsensä pelkäksi lihanpalaksi kun nainen menee tuolla tavalla suoraan asiaan ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe