Tavattiin pienessä bubissa pari päivää sitten. Oltiin juteltu vain muutama lause aikaisemmin, eikä lainkaan puhelimessa. Munmielestä oli jännittävää se, etten tiennyt susta juuri muuta kun nimen ja iän.
Olit ajoissa paikalla ja näytit hermostuneelle. Moikkasit ekana, ilmeisesti tunnistit mut kasvokuvien perusteella. Mä en ollut koskaan susta kasvokuvaa nähnyt ja yllätyinkin positiiviseen suuntaan.
Sun siniset silmät tuikki nätisti ja niissä oli sama hymy kuin sun kasvoilla.
Tilattiin juotavaa ja istuttiin alas. Mun kahvi oli niin kuumaa että en heti voinut juoda sitä, vaan puhaltalin siihen ja sekoittelin lusikalla. Sä rummutit pöytää hermostuneesti sormenpäillä ja mua vähän ärsytti se.
Juteltiin aika vähän ja oikeastaan mä olin se joka piti keskustelua yllä. Huomasin heti että oot tosi ujo. Yritin saada sua rentoutumaan hassunhauskoilla vitseillä mutta et tajunnut niitä tai sitten mä en vaan oikeesti ole hauska lainkaan.
Kello valui melko hitaasti eteenpäin ja mulla alkoi olla vaivaantunut fiilis. Sä tuijotit mua ja hymyilit, muttet sanonu mitään ja vastailit vaan lyhyesti.
Joit kolme olutta ja se oli vähän liikaa munmielestä. Luultavasti hait alkoholista rohkaisua ja se oli jotenkin surullista. Mä oikeesti yritin olla ihan rento ja rauhoittaa sua.
Tajusin siinä puolentunnin sisään ettei meillä ollut juuri yhteistä. Keskustelu oli siis pinnallista ja kireetä.
Kohteliaasti kiitin seurasta ja poistuin. Sä et jäänyt huutaa perään.
Ehkä mä olin sulle pettymys. Toivottavasti löydät parempaa. Mä olisin mielelläni tutustunut.
Aina ei voi voittaa. :)
Normideitti
29
264
Vastaukset
- nena.
höh, tollasia treffejä mullakin on ollu. sillonku viel kävin. ei maksa vaivaa. :(
- Teuoilija
Toivottavasti poika lainaa kirjastosta Pelimies-nimisen kirjan niin loppuu se pöydänrummutus ja alkaa naista kiinnostavia puheenaiheita löytymään ja sitä kautta sitä kemiaa.
- Miksi et antanut
pillua kyseiselle ATM:lle? Olisit pelastanut yhden potentiaalisen joukko-/itsemurhaajan mahdolliselta tuholta.
- deiteistä kadonnut
Sellaisia nuo deitit nyt vaan monesti on. Ei nyt ihan noin ole omat deitit koskaan menneet, mutta vaikeaahan se on jutella jos ei satu olemaan mitään oikeasti yhteistä ja jos ei ole todella sosiaalinen ja nopeaälyinen keskustelija joka voi jutella innolla mistä vaan aiheesta.
Itse opin jo nettideiteistä sen, että on se ihan turhaa jos en löydä sitä oikeantyyppistä naista jonka kanssa lähteä deiteille. Sellaista jonka luonne ja ajatusmaailma olisi jotenkin samankaltainen. Sellaisia ei vain tunnu olevan. Ei ainakaan vapailla markkinoilla. Taitavat olla niin harvinaisia naisia että kysyntää löytyy kaltaisteni keskuudesta vähän liikaakin.
Muuten.. Kun kirjoitit että "Mä olisin mielelläni tutustunut". Miten niin olisit?
Käsittääkseni sinä olit se joka halusi lähteä pois tilanteesta etkä varmaan enää toista mahdollisuutta aio miehelle antaa. Luulen että se toinen olisi mieluumin sinuun paremmin tutustunut, mutta sinulle riitti se puoli tuntia. Sinä olit se joka päätti että enempää et halua tutustua. (Näin se yleensä menee, ainakin omilla deiteillänikin.)Mahdollista tietty, että kävi noin. Juuri tällaista tyypillistä toisen tunteiden väärinarvelua, puolin ja toisin.
Mutta kyllä minun mielestäni nainen kuitenkin tuossa selkeästi enemmän yritti jutun onnistumisen eteen tehdä. Jos mies ei oma-aloitteisesti puhu, ja kysymyksiinkin vastaa vain lyhyesti, niin kyllä siinä nainen aika helposti päättelee, etteivät hänen juttunsa kiinnosta miestä pätkän vertaa. Sori vaan nyt, miehet, mutta vaikka kuinka olisi ujo, niin kyllä sitä nyt j*malauta pitää jollain tavoin osoittaa että on naisesta edes hitusen puolikkaan verran kiinnostunut, mikäli toisillekin treffeille mielii päästä. Nyt jos tuo mies ei älyä edes laittaa perään viestiä että olisi kiinnostunut tapaamaan toistekin, niin pilalle meni juttu jolla olisi ollut kaikki edellytykset onnistua. :(
- Typy Tipunen
Kolme olutta puolen tunnin deiteillä? Vaikka mullekin olut maistuu ja absolutistia en etsi, niin silti itsekin olisin juossut.
- Alkoholi ei auta
Aika maltillista tuo oli. Sentään kymmenen minuuttia käytti aina yhden tuopin kiskomiseen. Tekosyyltä kuulostaa, kun sitä pillua kuitenkin jaetaan ties mille jännäjuopoille. Jos tässäkin olisi kysymyksessä ollut panopelaava pillusankari eikä ATM, niin ei siinä tuoppeja olisi laskettu vaan lyöty haarat levälleen vaikka samantien siinä pöydällä.
Alkoholi ei auta kirjoitti:
Aika maltillista tuo oli. Sentään kymmenen minuuttia käytti aina yhden tuopin kiskomiseen. Tekosyyltä kuulostaa, kun sitä pillua kuitenkin jaetaan ties mille jännäjuopoille. Jos tässäkin olisi kysymyksessä ollut panopelaava pillusankari eikä ATM, niin ei siinä tuoppeja olisi laskettu vaan lyöty haarat levälleen vaikka samantien siinä pöydällä.
Selvästikin etanolin perusteellisesti huuhtomilla aivoilla ajateltua tekstiä. Luulen että niille jännäjuopoille jakavat naiset eivät ole aivan samoja yksilöitä kuin ne joita miehen alkoholiin turvautuminen ekatreffeillä häiritsee.
Minulle ei ole onneksi näitä tapauksia sattunut kohdalle, mutta alkoholin tarvetta tutustumisvaiheessa olisi minun hyvin vaikea ymmärtää. Kyllä siinä heti ensimmäisenä tulee mieleen ajatus kaappijuoppoudesta ja onhan se muutenkin tavattoman epäkohteliasta kännätä kun toinen on vaivautunut tulemaan treffeille asti ja yrittää tutustua. Eikä sitä paitsi tuossa kuvaillussa tilanteessa siitä alkoholista tuntunut edes olevan mitään apua; minuun ainakin vetoaa paremmin vesiselvä tuppisuu kuin känninen tuppisuu.
- Ujous on näköjään
turn off naisille
- Totta kai on
este jos toinen ei saa sanaa suustaan
- Toisilla vaan kestää
Totta kai on kirjoitti:
este jos toinen ei saa sanaa suustaan
vähän kauemman rohkaistua. Ei ne välttämättä enää sitten niin hiljaisia olis kun ovat tutustuneet toiseen.
- pimppaloora
Oon kans ollut muutamilla sellaisilla nettitreffeillä, kun toinen ei saa sanottua mitään...
Silti se kuitenkin hymyilee ja kuuntelee kiinnostuneena, mut vastailee lyhyesti. Väkisinkin tulee tunne, ettei toinen ole kiinnostunut ja sit haluaa itse eroon siitä tilanteesta.
Oudointa on kuitenkin ollut se, et jälkeenpäin tulee kiitos-tekstari, jossa hehkutetaan sielunkumppanuutta ja toivotaan uutta tapaamista... mitä hittoo?!
Miten voi olla niin erilaiset käsitykset asioista...- plaaaahhhhh
Mulle on käynyt kanssa noin ja tuntuu että pitäisin jotain ristikuulustelua. En oo itsekkään mikään ääretön pälpätti, mutta jos toinen ei vastaa ku joo ja ei kysymyksiin ni kyllä siinä tulee vaivaitunut olo. Itelle jäänyt olo että ei tota kiinnosta pätkääkään mitä mä kyselen, joten turha toivo. Sitte kohta tulee tekstari että oli kivaa ja koska nähdään... Täh? Oon yleensä antanut toisen mahollisuuden ja tavannut uudelleen, mutta se on ollut ihan samanlaista kuulustelua, joten miten se voi siitä enää edetä? Ymmärrän kyllä että ujous on vaikea asia, mutta montako tapaamista tarvitaan että toisesta saa muutakin irti kun joo ja ei?
- ............
plaaaahhhhh kirjoitti:
Mulle on käynyt kanssa noin ja tuntuu että pitäisin jotain ristikuulustelua. En oo itsekkään mikään ääretön pälpätti, mutta jos toinen ei vastaa ku joo ja ei kysymyksiin ni kyllä siinä tulee vaivaitunut olo. Itelle jäänyt olo että ei tota kiinnosta pätkääkään mitä mä kyselen, joten turha toivo. Sitte kohta tulee tekstari että oli kivaa ja koska nähdään... Täh? Oon yleensä antanut toisen mahollisuuden ja tavannut uudelleen, mutta se on ollut ihan samanlaista kuulustelua, joten miten se voi siitä enää edetä? Ymmärrän kyllä että ujous on vaikea asia, mutta montako tapaamista tarvitaan että toisesta saa muutakin irti kun joo ja ei?
Koskaan ei kyl ole omat deitit menneet noin pahasti. Olen kyllä ollut aika puhelias. Ehkä hieman liiankin kun vähän hermostuksissaan pälpättää. Mutta aina on ollut se saldo se että ei kemiaa, ei tavata uudelleen. Olen sen kyllä jo itsekin ymmärtänyt deitin aikana, en ole elänyt missään muussa harhaluulossa että tulisin näkemään uudelleen.
Tekisi mieli nähdä jotkut deittini videoituna. Sitten varmaan ymmärtäisin heti miksi naiset ei minua halua toista kertaa nähdä. Nyt on omasta perspektiivistä niin vaikeaa sitä täysin ymmärtää. Tietysti samalla tavalla olisi kiva nähdä muiden miesten deittejä videolla. Saisi sitä vertailukohtaa. Sitten olisi varmaan se oma deittailu-surkeuteni päivänselvää.
- 17+19
Onhan se vähän ikävää että ei ton pidemmälle päästä? Itse olen tavannut vain netistä ihmisiä ja olen sen verran tutustunut että varmasti tiedän olevani kiinnostunut ennenkuin mihinkään treffeille menen.
- Sinun0
Ei aina tartte edes puhuu mitään, ko tunttee et tyypinkans on mukava olla siin tilantees.
- atm.
Ihan kuin minä treffeillä, siis tuo mies ja sitten nainen ei pidä siitä kun ottaa liikaa rohkaisua alkoholista. Eihän 3 olutta ole edes paljon.
- Ajajanab
Rohkaisun hakeminen alkoholista on DLV. Älä semmosta siis tee.
- nikodemi
Deitti rupeaa menemään päin helvettiä kun ruvetaan puhumaan säästä tai päivänpolttavista asioista. Tyyipillinen: On säitä pidellyt tai Ukrainassa taas tapahtuu
Olen kyllä joskus syyllistynyt säästä puhumiseen treffeillä, kun on ollut liian hiljaista enkä muutakaan ole keksinyt. Oliko tämä nyt minun puoleltani se kardinaalimoka, joka sai miehen päättämään ettei enää ikinä halua minua nähdä?
- 4+14
stellaria81 kirjoitti:
Olen kyllä joskus syyllistynyt säästä puhumiseen treffeillä, kun on ollut liian hiljaista enkä muutakaan ole keksinyt. Oliko tämä nyt minun puoleltani se kardinaalimoka, joka sai miehen päättämään ettei enää ikinä halua minua nähdä?
Ei toki, virhe koskee vain miehiä. Nainen saa puhua mitä tahansa ja miehet kyllä teeskentelee vaikka että kiinnostaa.
- Näinhän tuo
4+14 kirjoitti:
Ei toki, virhe koskee vain miehiä. Nainen saa puhua mitä tahansa ja miehet kyllä teeskentelee vaikka että kiinnostaa.
on. Päätöksen jatkuuko juttu vai ei tekee aina nainen
- Mies61525
Näinhän tuo kirjoitti:
on. Päätöksen jatkuuko juttu vai ei tekee aina nainen
Eikä tee!
- -M-
Omat kokemukseni ovat sellaisia että keskustelun sujuvuudesta ja helppoudesta ei voi päätellä yhtään mitään. Eiköhän se ole juurikin se ulkonäkö ja ties mitkä feromonit jotka naisen mielestä ratkaisevat. On ollut tosi hyviä keskusteluja ja päälle "ei kiitos" ja sitten taas tosi hankalaa tuskanhikistä juttelua joka on päättynyt naisen suureen mielenkiintoon. En tiedä edes kannattaako siinä tilanteessa yrittää viedä juttua mitenkään sujuvasti eteenpäin? Onko sillä mitään merkitystä?
- osaan myös puhua
Mitä hemmettiä! Täytyy olla provo...nainen muka etsii oikeesti jotain nettideitistä ja lähtee treffeille näkemättä miehen naamakuvaa, todella outoa! Täytyy olla kyse 40 ikäryhmän naisesta, jolle tarjonta alkaa heiketä tai sitten tällä miehellä on ollut speksit täydellisesti kohdallaan.
- Kukaan nainen
ei ole halunnut treffeille kanssani kun on nähnyt kuvani : (
- Panosta enemmän
Kukaan nainen kirjoitti:
ulkonäköön ( kampaus, vaatteet, lihakset) jos sulla on silmälasit niin ehdottomasti pois ja piilarit tilalle
- automaatti
Kukaan nainen kirjoitti:
Se kannattais olla kuiten naamakuva
- naapurintyttö
Minä olin joskus ekoilla treffeillä juurikin tuollainen pöytää sormilla rummuttava tuppisuu kun jännitin niin kovin. Onneksi miehellä riitti kärsivällisyyttä kanssani ja kun saatiin kahvit hörpittyä ehdotin että menisimmekin kävelylle. Ainakin itseäni kevyt liikunta ja ulkoilma rentouttaa huomattavasti ja niinhään siinä kävikin että kävellessä juttu luisti niin hyvin että havahduimme ajan kulkuun vasta kun katuvalot syttyivät palamaan. Kamalan kankeasti alkaneet treffit olivatkin venähtäneet viisi tuntisiksi ihan huomaamatta kun kummallakin oli niin hauskaa ja sovittiinpa niiden päätteeksi siinä sitten toiset ja kolmannetkin treffit samantien. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679586IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3106777Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741685Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61411Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941267- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751059Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746