onnistuuko palstan

Sinun0

naisilta puutarhanhoito?

12

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Tuskinpa kun jo pelkkä puskan trimmaaminen tuottaa kuulemma vaikeuksia.

• No kyllä varmaan muuten onnistuukin, mutta pitää myöntää ettei se puskan trimmaaminen niin kauheasti innosta. :D

• puut2

Ketä varten sinkkunainen puutarhaansa hoitaisi. Kyllä sen huomaa että useat jättävät hoitamatta. Itselle muistuu mieleen yksi todella hoitamaton tapaus. Oli tyttö ollut sinkkuna nelisen vuotta.

Oli niin tuuhea pensaikko että piti ruveta kitkemään saman tien kasvustoa. Oli päässyt pensaikko leviämään sääriin ja pakaroidenkin väliin. Huhuh, voin sanoa että siinä oli hommaa. Kitkemisen jälkeen tytön puutarha muistutti kynittyä broileria

• No kyllä minä en ainakaan viitsisi tuollaista puutarhainnostuksen valtaamaa miestä kauaa katsella. Miehen kuuluu tehdä semmoisia hyödyllisempiä rakennus- ja korjaushommia, eikä harrastaa mitään turhanaikaista ja epämiehekästä puskienleikkelyä, sen enempää naisen tontilla kuin omallaankaan.

• puut2
        stellaria81 kirjoitti:

No kyllä minä en ainakaan viitsisi tuollaista puutarhainnostuksen valtaamaa miestä kauaa katsella. Miehen kuuluu tehdä semmoisia hyödyllisempiä rakennus- ja korjaushommia, eikä harrastaa mitään turhanaikaista ja epämiehekästä puskienleikkelyä, sen enempää naisen tontilla kuin omallaankaan.

Kyllä parisuhteessa pitää ottaa mies huomioon silläkin alueella. Jos nainen ei itse palstaansa hoida niin kyllä on kohtuullista antaa sitten miehen hoitaa se kuntoon. Järkevä nainen hoitaa itse tonttinsa kuntoon ettei miehen tarvitse ruveta pimppiparturiksi vaikka itselläni ei ole mitään sitä vastaan jos hoidan naisenkin pusikon kuntoon ja autan muissakin naisen alapään hoitoasioissa.

• hahahahaaaa
        stellaria81 kirjoitti:

No kyllä minä en ainakaan viitsisi tuollaista puutarhainnostuksen valtaamaa miestä kauaa katsella. Miehen kuuluu tehdä semmoisia hyödyllisempiä rakennus- ja korjaushommia, eikä harrastaa mitään turhanaikaista ja epämiehekästä puskienleikkelyä, sen enempää naisen tontilla kuin omallaankaan.

Puutarhamiehet eivät ymmärrä, että olisi tärkeämpää keskittyä hydrauliikkaan ja voiteluaineisiin.

• Sinun0

Olekste antaneet exienne trimmata teijän puskaanne?

• puutarhan hoitaja

Mä voisin tulla vähän hoitamaan jonkun nätin neidin puutarhaa. Kenellä olisi tarvetta? Otan omat kyntövehkeet mukaan, niillä hoituu homma kätevästi.

• pimppaloora

Kyllä mä pidän puutarhani hyvässä kunnossa, just in case ;)
      Ja kyllä olen antanut exienkin osallistua puutarhanhoitoon, ensin trimmataan puskat ja sitten letku esiin, kastelua ja siemennystä.

• letku letkeä

Oot aika rivo.

• puutarhan hoitaja

Voisin tulla letkuni kanssa vähän kastelemaan kukannuppua ja siementämään samalla. Kelpaisiko?

• ffgg

Kyllä sen huomaa kuka hoitaa ja kuka ei. Jos nainen hoitaa niin vaatii myös yleensä mieheltä hoidettua alapään aluetta. Seurustelin kerran tytön kanssa joka oli todella tarkka asiasta. Halusi itse hoitaa aina minun alapään sheivauksen ja sanoi että siellä ei saa näkyä karvaakaan vaan pitää näyttää samalta kuin pikkupojan alapään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      398
      1156
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1086
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      59
      772
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      698
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      15
      670
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      661
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      643
    9. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      68
      640
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      58
      613
    Aihe