Vapaa kuvaus

Aloituksia

283

Kommenttia

684

  1. Milläs+vedät+lähestymislyönnit?+Rautakolmosella+vai+luuvitosella?Mankkaan+golfkentällä+on+hieno+historia!+Joutomaalle+perustettiin+ongelmajätekaatopaikka.+Se+veti+puoleensa+ongelmajäteihmisiä.+Paikalle+nousi+Pohjois-+Euroopan+suurin+favela.+Tuon+hökkelikylä+asukkaat+sitten+peittivät+jätteet+maalla+ja+perustivat,+aluksi+omaksi+ajankulukseen+paikalle+golfkentän.+Kentän+osakkeita+myytiin+paikallisille+80+000:n+markan+kausihintaan.+Aluksi+kenttä+oli+18-+reikäinen,+mutta+reikiä+kaivettiin+lisää,+aina+lähelle+pallon+tippumiskohtaa.+Nykyään+reikiä+on+kymmeniätuhansia+ja+kenttä+on+näin+ollen+ylivoimaisesti+maailman+suurin.Vielä+tänäkin+päivänä+kentän+nurmen+alta+kuuluu+toisinaan+kamalaa+älämölöä+ja+välillä+entisen+hökkelikylän+asukkaita+nousee+pintaan+pullo+kädessä.+Välillä+paikalle+ilmestyy+murhattujen+ihmisten+ajoneuvoja.++Renny+Harlin+on+aikeissa+ohjata+aiheesta+kauhuelokuvan.Jos+menet+Mankkaan+thaimaalaiseen+salonkiin,+niin+helpotusta+kuumuuteen+tuo,+kun+otat:+"Back,+Crack+and+Sack+Wax:n".
  2. Olen+aina+luullut,+että+sanan+"koko"+monikon+inessiivimuoto+on+"koissa".+Olin+väärässä+-+se+on+virallisesti+"ko'oissa"+En+tiedä+miten+tuo+lausutaan.Sitten+itse+kysymykseesi!+"Sepel"+on+johdettu+sanasta+"seppele".+Esimerkiksi+sepelkyyhkyllä+ja+sepelhanhella+on+se+valkoinen+rengas+kaulassaan,+ikäänkuin+seppele.+Elämä+on+kai+aikoinaan+ollut+niin+kovaa,+että+sepelvaltimotauti+on+määritelty+suureksi+saavutukseksi+-++kielikuvana+kuten+seppelöity+ihminen.Sitten+itse+kysymykseesi!+Tuo+on+onnekas+sana+tuo+teräsmies,+kun+sen+kantasana+päättyy+luonnollisesti+"s"-+kirjaimeen.+Muita+onnekkaita+ovat+esimerkiksi+"rakennus"+ja+"perus".+Hevosmiehen+kuuluisi+olla+"hevonenmies",+mutta+koska+äidinkielemme+kielioppi+on+vedetty+suoraan+hevon+perseestä,+niin+näin+ei+ole.Hessu+Hopo+muuttuu+superhessuksi,+kun+se+syö+tavallisia+maapähkinöitä+kuorineen,+tavallisessa+puhelinkopissa.+Hän+on+sellainen+uskottava,+perussankari+eikä+mikään+goofy,+kuten+monet+kollegansa.+Tosin+puhelinkoppeja+ei+enää+ole,+kuin+Brittein+Saarilla+ja+Seurasaaressa+se+yksi.+Tosin+Brittein+Saaretkin+aikoo+tehdä+digiloikan+nykyaikaan+ja+on+muuttamassa+nimensä+"Bittein+Saariksi".Paras+supersankari+on+ehdottomasti+Bullshitman.+Aina+kun+joku+heitää+bullshittii,+niin+Karl+Pilkington+havaitsee+tämän+superaisteillaan,+lentää+paikalla+ja+lausuu+"That's+bullshit!".