Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
roskapostirobotti1
profiilit
roskapostirobotti1
roskapostirobotti1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
283
Kommenttia
684
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lasketaanko+tuo+kuollut+paino+samalla+tavalla+ihmisillä,+kuin+se+lasketaan+aluksilla?+Eli+siihen+otetaan+mukaan+oman+painosi+lisäksi+kaikkien+kamojesi+ja+ruoka-+ja+nestevarastojesi+yhteispaino?+Mihin+jäämaksuluokkaan+itse+kuulut?+Veikkaan+1A+tai+1B.
Tuolla+paastoruokavaliolla+saat+aikaan+vain+valtavan+pahanhajuisia+pieruja,+Sisällesi+syntyvä+kaasu+paisuttaa+sinua+entisestään.
Minä+olen+ollut+jo+pitempään+8/16-+paastolla.+Syön+melko+terveellisesti+ja+teen+sen+puolenpäivän+ja+iltakahdeksan+välillä.+Sen+jälkeen+ei+kuuteentoista+tuntiin+mitään+muuta,+kuin+kahvetta+ja+vettä.+Ruoansulatus+ei+ole+koko+aikaa+käynnissä,+uni+on+syvempää+ja+pierut+hyvänhajuisia.+Painoani+en+ole+mitannut,+mutta+tuntuu,+että+muutama+kilo+on+lähtenyt+ja+olo+on+kevyempi+koko+ajan.+Nälkä+tulkee+vasta+tuntia,+paria+ennen+puoltapäivää.
Ensi+kesästä+tulee+uusi+rakkauden+kesä+-+kaikki+rajoitukset+puretaan+ja+ihmiset+halailevat+ja+pussailevat+kadulla+tuntemattomia+ja+päässä+on+kaikilla+kukkaseppeleet.+Maailmasta+loppuvat+sodat+ja+miekat+taotaan+auroiksi.+Jeesus+tulee+uudellen+ja+alkaa+tuhatvuotinen+rauhan+valtakunta.+Suomen+nuoriso+kokkoontuu+kesäksi+Ylihärmähän++ja+sääntöjä+ei+enää+ole:
https://www.youtube.com/watch?v=46ho7T4W5iU
14.02.2021 20:17
Äsken+kaupassa+valitsin+hammastahnaa+ja+luin+paketin+kyljestä,+että:+"Winter+teeth+in+10+days".+Ajattelin,+että+kun+kevätkin+on+jo+ovella,+niin+kannattaako+tuota+nyt+alkaa+käyttämään.
Luin+toisen+kerran+ja+nyt+siinä+lukikin,+että:+"Whiter+teeth+in+10+days".
13.02.2021 10:13
Hoover+Damn+ei+ole+pikkujuttu!
12.02.2021 22:19
Roteva+ruumiinrakenne,+jykevä+leuka,+luiska+otsa,+puhe+on+erilaisia+äännähdyksiä+-+juurikin+hollantilaisia.
12.02.2021 22:17
Tähän+merenpinnan+nousuun+on+ratkaisu.+Se+on+merenpohjan+ruoppaus.+Murjaanien+hauta+on+syvempi,+mitä+korkein+vuori+on+korkea.+Merenpohjan+ruoppauksen+johdosta+vesi+ei+nousisi+kuivalle+maalle.
Merenpohjasta+ottavalle+maalle+olisi+useita+mahdollisia+käyttömuotoja;+esim.+rakennettaisiin+keinotekoisia+vuoria+laskettelua+varten,+kuten+Seinäjoella+on+tehty.
+Paras+ratkaisu+olisi+kuitenkin,+että+se+maa+käytettäisiin+keinotekoisten+saarien+muodostamiseksi+mereen.+Sitä+voisi+myös+kasata+rantaviivan+ulottamiseksi+edemmäksi+merelle+päin.
Voitaisiin+järjestää+vaikka+joku+kilpailu;+esim.+kuka+saa+eniten+pisteitä+kesäolympialaisissa,+saisi+Suomen+kokoisen+alueen+maata,+itse+valitsemaansa+kohtaan+mereen.
Tai+sitten+kaikki+maailman+maat+saisivat+osallistua+euroviisuihin+ja+voittaja+saisi+saman+palkinnon,+kuin+ylempänä+kuvailin.+Sitten+olisi+hyvätasoiset+viisut;+Amerikka+lähettäisi+Elviksen,+Britannia+Beatleksen,+Ruotsi+ABBA:n.+Italia+Pavarottin+ja+Suomi+Anita+Hirvosen.
12.02.2021 22:16
Kaikki+mitä+tapahtuu,+tapahtuu+meidän+sisäisessä+maailmassamme!+Joku+teki+meille+hetkisen+vääryyttä+ja+kidutamme+sillä+itseämme+lopun+elämäämme.Se+on+itsensä+pahoipitelemistä!+Kaikista+suurinta+julmuutta.+Tööttääjä+unohtaa+tapahtuman+kymmenessä+sekunnissa+-+meidän+tuskamme+siitä+kestää+hautaan+asti.+Muista+aina,+että+tööttääjä+olet+sinä!
12.02.2021 18:49
Ei+ollut+Sammy+Babitzin,+vaan+hänen+laulavana+kasakkana+tunnettu+veljensä+Kiril,+joka+lauloi+Pieksämäen+asemalla+hengailusta+ja+junnailusta.+Sisaruksiahan+oli+neljä:+Sammy,+Kiril,+Muska+ja+Kalevi.+Kaikki+ovat+erittäin+musikaalisia+ja+loistavia+laulajia,+paitsi+Kalevi+Babitzin,+joka+on+ollut+koko+ikänsä+grillimyyjänä+eräällä+itähelsinkiläisellä+grillillä,+eikä+osaa+laulaa+yhtään.+Venäjältä+ovat+alunperin+tulleet.
Leikkimielinen+tehtävä:
Peggy+tulee+kotiin+ja+Al+Bundy+istuu+sohvalla.+Peggy+kysyy:+"Have+you+missed+me?"+ja+Al+vastaa:+"With+every+bullet+so+far."
Olet+TV-+tekstittäjä+maikkarilla+eli+mitä+laittaisit+tekstiksi+ruutuun,+kyseiseen+kohtaan?+Muista,+että+kyseessä+on+komedia+ja+käännöksen+on+parasta+olla+hauska+tai+mainostajat+kaikkoaa!
10.02.2021 13:02
Nyt+suoraan+kysymykseen+suora+vastaus!+Paljonko+niitä+senttejä+sieltä+kalukukkarostasi+löytyy?
"Lentävä+Kalukukkaro"+analyysi+ja+johtopäätökset:
+Tunnetuimmissa+versioissa+laulu+alkaa+kertojan+prologilla:+"Onko+Mikkeliin+mänijöitä?+Juna+män+justiinsa!
-+Kuka+tämä+henkilö+on,+joka+näin+sanoo?+Luultavasti+junanlähettäjä,+joka+asui+lähellä+asemaa,+eikä+noussut+itse+junaan.
-Missä+hän+sanoo+näin?+Ei+ainakaan+asemalaiturilla,+koska+ihmiset+siellä+näkivät+junan+juuri+lähtevän.+Junanlähettäjä+meni+asemarakennukseen+sisään+ja+lausui+näin,+tämä+on+ainoa+järkevä+vaihtoehto
-Myöhemmin+laulussa+käy+ilmi,+että+tämä+tapahtui+Helsingissä+tai+Riihimäellä.+Mitä+savoa+puhuva+junanlähettäjä+teki+siellä?+Eikö+hommia+löytynyt+lähempänä+kotipuolta?
"Junnailijan+pilli+ilimoo+jo+viilsi,+ilimoo+jo+viilsi.
Raotakylykikukko+kiskoloilla+kiilsi,+Lentävä+Kalakukko!"
-Junnailija?+Siis+henkilö,+joka+junnaa+paikallaan+ja+hommat+ei+etene.+Miksi+VR+ei+ole+antanut+potkuja?
-Kalakukko?+Fallis-+veneerinen+merkitys+ilmiselvä!+Pohjoinen+vastine+hindujen+lingalle+eli+Shivan+palvontakivelle,+jossa+fallinen+kivi+makaa+vaginaalisella+alustalla.+Kukko+on+anglosaksisessa+kulttuurissa+fallos;+"cock"+ja+kala+on+fish.
"Kaekki+sinne+juoksi,+kuin+mottimehtään,+kuin+mottimehtään."
-Onko+savolaisten+lempipuuhaa+pilkkoa+puita+pienemmäksi+metsässä+ja+kasata+ne+sinne+korpeen+kauniiseen+pinoon?
"Pyöree+puukin+siinnäe+vaehto+jo+kättä+-+vaehto+jo+kättä.
Rattoo+pitki+paenu+voan+väsymättä+Lentävä+Kalakukko!"
-Mikä+on+tämä+mysteerinen+"pyöree+puu"?+Onko+linjoilla+aitoa+savolaista,+joka+kertoisi+tämän+minullekin?
"Riihimäk+ja+Lahti,+Kouvola,+Mikkelj+-+Kouvola,+Mikkelj."
-Tämä+todistaa,+että+stadista+lähdettiin;+Mikkelissä+sitten+vaihdettiin+junan+kulkusuuntaa+ja+palattiin+takaisin+Kouvolaan,+josta+myöhemmin+päästiin+kuitenkin+pahasti+aikataulusta+myöhässä+Kuopioon.
"Kuopijossa+ollaan,+purkavus+alkaa+-+purkavus+alkaa.
Asemalla+oekoo+väsynyttä+jalkaa+Lentävä+Kalakukko!"
-Tästä+lopetuksesta+käy+ilmi,+että+kyseessä+ei+ollutkaan+junamatka+alun+alkaenkaan,+vaan+kiertoilmauksilla+kerrottu+kertomus+eräänkinlaisesta+coituksesta.+Unohtakaa+siis+edelläkirjoitettu+kokonaan!
09.02.2021 18:09
"Pysy+aina+pikkulintuna+ja+käkenä
Ei+meidän+palstalle+lisää+täysjärkisiä+haluta"
Tune+"pikkuveli".
"Kaikki+linnut+laulelevat
Käki+yksin+kukkuu
Yksin+täytyy+maata+mennä
Yksin+täytyy+nukkuu
Raita+kasvoi+kankahalla
Kauniihimpi+kuin+paju
Poika+oli+hiljanen+selvin+päin
Mutta+juavuksissa+raju"
Pöllö+on+ehkä+viisaana+epäsopiva+maikkarin+aivottoman+viihteen+tunnukseksi.+Käet+ja+tulkut+ovat+ryyppymiehen+logoja;+erityisesti+yleinen+käki+ja+punatulkku.
Kasvava+lokinpoika+on+hirveä+peto+-+vetää+rekkamiehen+annoksia+sekunnissa+monta+peräkkäin+ja+saa+rekkamiehet+näyttämään+undulaateilta.
https://youtu.be/gty1dY0b7i0?t=53
05.02.2021 21:06
Neuvostoliiton+sotilasakatemioissa+opetettiin+Raatteen+tien-+tyyppistä+taistelutaktiikkaa+läpi+tuon+maan+historian.+He+pitivät+Raatteen+tien+taisteluita+suurena+voittona.+Minä+tiedän+toisin,+sillä+iso-+isoveljeljäni+oli+osake+Raatteentie+15Bssä,+kolmannessa+kerroksessa+noihin+aikoihin.+Asunto-+osakeyhtiö+Raatteenpuisto.+Yhtiövastike+nousi+sitten+50-+luvun+puolessavälissä+niin+korkeaksi,+johtuen+juuri+näistä+Raatteentien+taistelujen+vaurioden+korjauksista+johtuen,+että+hän+möi+sen+helsinkiläiselle+käsityönopettajalle.
Khaiberin+sola+antaa+Khaiberin+kanjoniin+ja+sieltä+kanjonin+huipulta+oli+talibaanien+tapana+pudottaa+parin+tonnin+järkälemäisiä+luonnonkiviä+neukkujoukkojen+kolonnan+päälle.+Kivien+ylösraahaus+taistelun+jälkeen+oli+työlästä+ja+CIA:n+konsultti+tilasi+heille+köyden,+jotka+sidottiin+kivien+ympärille+ja+toinen+pää++paaluihin+kiinni+ja+näin+kivet+voitaisiin+nostaa+takaisin+helposti,+seuraavaa+operaatiota+varten.
CIA:n+toimittamat+köydet+olivat+kuitenkin++kolmisen+metriä+liian+lyhyet+ja+näin+nuo+massiiviset+järkäleet+jäivät+riippumaan+neukkujoukkojen+päiden+yläpuolelle.
Talibaanit+paaluttivat+köysin+tästä+hyvästä+CIA:n+konsultin+maahan+ja+kaatuivat+päälle+hunajaa,+jotta+muurahaiset+söisivät+hänet+elävältä.+Konsultin+hevonen+tuli+kuitenkin+hätiin+ja+järsi+köydet+poikki.
30.01.2021 23:04
Olen+allekirjoittaneena+siirtynyt+eeppiseen+ruokavalioon!+Siinä+ei+syödä+mitään,+mikä+on/+on+ollut+elävää+eli+orgaanista.+Tiedepiireissä+se+tunnetaan+nimellä+anti-+orgaaninen+dieetti.Nyt+on+kaikkien+aika+heittää+hyvästit+Patakakkosen+ja+Jaakko+Kolmosen+epäterveelliselle+ruokakulttuurille,+joka+meille+on+iskostettu+jo+syöttötuolista+lähtien.+Jos+kaikki+uudistaisivat+ruokavalionsa+minun+tavoin,+niin+lämpeneminen+loppuisisi+ja+jäävuoret+jäätyisivät+uudestaan+ja+pingviinit+palaisivat+pohjoisnavalle+ja+pakastealtaisiin,+joista+ne+on+poistettu+kulttuurillisen+omimisen+vuoksi+lailla+eskimo-+puikkojen.
Kiljusta,+kun+on+ollut+puhe,+niin+tarjosin+sitä+naapurin+amerikkalaiselle+studentille.+En+oikein+osaa+kieltä,+mutta+osoitin+häntä+sormella+ja+sanoin:+"kiljuu,+kiljuu!"+Hän+lähti+jostain+syystä+karkuun+ja+soitti+poliisit+ynnä+väitti,+että+olen+uhkaillut+häntä.
En+itse+juuri+kiljuani+juo,+vaan+käytän+sitä+käsidesinä.+Mulla+on+aina+ämpäri+sitä+täynnä+kämpässäni+ja+siellä+huuhtelen+käteni,+ulkoa+tultuani.+Käytettyihin+kertakäyttöisiin+kasvosuojaimiin+pyyhin+takapuoleni+ja+luonto+kiittää.
29.01.2021 12:44
Pian+sieltä+idän+uunnalta+taitaa+tulla+muutakin,+kuin+kylmää+ilmaa.+Alkaa+paikallinen+valtakoneisto+natista+liitoksistaan.+Maa+ajautuu+kaaokseen+ja+pietarilaiset+ja+muutkin+suuntaavat+länteen,+Suomen+kautta.+Rupla+menettää+arvonsa+ja+sotilasvallankaappaus+uhkaa.+Eläkkeitä+ja+palkkoja+ei+enää+pystytä+maksamaan.+Putinille+ei+ole+olemassa+seuraajaa,+joka+pitäisi+maan+kasassa.
Ei+noi+pakkaset+toteudu+täällä+varsinaisessa+Suomessa.+Taidatkin+asua+susirajan+paikkeilla.+Mikä+on+susiraja?+Susiahan+on+ollut+täällä+etelässäkin+jo+iät,+ajat.+Isoimmissa+sittareissa+on+sellainen+paistopistekin+niille,+joissa+voi+itse+kerätä+lautaselleen+sopivan+annoksen.
Taitaa+tuo+hallituksen+ulkonaliikkumiskielto+alkaa+jo+ensi+viikolla,+joten+talvivaatteet+pysyy+naftaliinissa+ja+kesävaatteet+on+henkarissa+roikkumassa+ja+sandaalit+maassa.
Niin+se+menee,+ymmärrän,+mut+herrat+ymmärrä+mua+ei.
Uhri+olen+itsekin,+talven+routa+tappaa+pihatontutkin.
25.01.2021 22:26
Arvotonta+kissankultaa+sinä+saat
Sen+tiedän+nyt+mä+vain
Kiinalaista+kissankultaa+kiiltävää
Ne+muistot+kirveltää
Löydät+kyllä+kissankultaa+mistä+vaan
Mut+harvoin+Wishin+kautta
Ihan+pelkkää+kissankultaa+on+se+vain
Se+vihdoin+tunnusta
Se+on+Ilmajoki+ja+sieltä+se+viedään+autoilla+Nurmijärvelle+-+ennen+vietiin+junalla!+Kurikassa+on+se+maanmainio+kusikivi!+Ja+Pentti+Kurikan+nimipäivät.
23.01.2021 22:05
Euroviisu-+karsinnat+ovat+kerrankin+mielnkiintoiset!+Neljä+aika+kovaa+yrittäjää:+Teflonit+feat.+Pandora,+Danny,+Matin+ja+Tepon+poika,+sekä+raskaan+rokin+pojat.
Toivoisin+Dannyn+voittavan!+Huikean+erilainen+laulu,+erittäin+syvälliset+lyriikat+ja+upea+tulkinta.+Johnny+Cashin+tulkinta+"Hurt"-+kappaleesta+on+tämän+veljeskappale.+Cash+kääntyi+sisäänpäin,+Danny+ulospäin.+
Tämä+laulu+ei+ole+surullinen,+vaan+realistinen.+Kukaan+ei+edes+muista.+että+kuka+edusti+Suomea+viime+vuoden+Euroviisuissa+ja+kuka+ne+lopulta+voitti!+Valitaan+tämä,+kun+se+on+suomeksi+laulettukin,+niin+eipä+ainakaan+voita+ja+jää+näin+kalliit+kisat+järjestämättä+Helsingissä,+ensi+vuonna.
https://www.youtube.com/watch?v=VGkRE515kVk
"Ethän+kallista+arkkua+osta
En+sano+vastaan+pahvilaatikosta
Sinä+päivänä+kun+kaikki+rakastaa+mua
Hymyilkää+värssyjä+laulaessa
Puheissa+pitäytykää totuudessa
Sinä päivänä+kun+kaikki rakastaa+mua
Pidä+huoli+et+se+yksi muija+kutsua+ei+saa
Ota+rahat+pois+jos+korppikotkat+kuvii+saalistan
Muuten+lupaan+palaan+sulle+vielä+kummittelemaan
Sen+verran+tahtoisin+matkaani+tyylii
Nostakaa+minut+mustan+mersun+kyytiin
Selkääntaputtajat+paikalle+loytää
Iloiten+heidätkin+kutsukaa+pöytään
Turha+synkistellä+pukeutukaa+vaikka+valkoisiin
Valikoikaa+musta+hyvä+kuva+tummiin+kehyksiin
Jos+vielä+kerran+tämä+mies+päätyy+iltauutisiin
Kiltti+heitä+päiväkirjani+takkaan
On+aivan+turha+enää+sekoittaa+pakkaa
Mä+laitan+viestin+mihin+tunneli+johtaa
Onko+miin+et+siellä+lähteneet+kohtaa
Kun+on+neljän+miehen+verran+päässyt+näkee+elämä
On+selvä+että+lyhyin+tikku+oottaa+vetäjää
Mut+levyille+jää+ääni
Vaikka+maallinen+muoto+häviää
Sinä+päivänä+kun+kaikki+rakastaa+mua"
23.01.2021 17:06
Olet+tainnut+kirjoittaa+niillä+propellinyrkeilläsi+muutaman+viestinkin+tänne.+Läppäri+tai+puhelin+on+siinä+aika+kovilla.+Korvaako+takuu?+Mites+toi+pyllyn+pyyhkiminen+onnistuu+niillä?+Tarviiko+olla+joku+pyyhkimässä?
No+pääasia+on,+että+pidetään+huolta+toisistamme+ja+otetaan+muut+huomioon.+Hyvä+prvkk!
14.01.2021 10:58
"Rei'ästä+sinä+olet+tullut+-+reikään+sinun+pitää+taas+menemän!"
Täällä+materian+maailmassa+on+kolmentasoisia+fyysisiä+tasoja;+ensiksi+on+eteeritaso,+joka+on+kaikkein+hienoin,+sitten+on+ekoplastman+taso+ja+kolmas+taso+on+tämä+meille+tuttu,+kaikista+karkein+taso.+Kolmannen+tason+idea+on,+että+materiaa+laitetaan+reikään+ja+sitä+tulee+myös+rei'ästä+ulos.
Jos+joutuisit+neuvomaan+toisesta+ulottuvuudesta+tullutta+henkiruumista,+että+miten+planeetallamme+selviää+ja+saisit+kertoa+vain+yhden+lauseen,+niin+se+olisi+kaikista+pelkistetyimmillään,+että+laita+materiaa+rei'ästä+sisään.+Siinä+voi+häneltä+välillä+mennä+hernekin+nenään,+mutta+opin+kautta+täällä+eletään.+Tai+jos+tulisit+kaapatuksi+möykkymäisten+olentojen+avaruusalukseen,+niin+tiedät,+että+heissä+olevat+reiät+ovat+heidän+olemassaolonsa+perusta.
Planeettamme,+linnunratamme+ja+maailmankaikkeutemme+päätyy+jossakin+vaiheessa+mustaksi+aukoksi+kutsumaamme+reikään+ja+joskus+aiemmin+toinen+musta+aukko+on+ne+sisuksistaan+ulostanut.+Materia+on+ikuista+ja+reiät+sen+mahdollistavat!
Tässä+siis+tarkoitan+jo+valmiiksi+olemassaolevia+reikiä.+Jos+ihminen+yritää+tehdä+omia+reikiään,+vaikkapa+reikäraudalla,+niin+huonosti+siinä+käy.
Reikähoito+voi+siis+olla+mitä+tahansa,+muuta+muistappa,+että+Von+Döbelnkin+ratsasti+aukkoja+katsellen!
12.01.2021 17:43
Söin+juuri+Indonesialaisia+inkiväärikarkkeja,+Ostettu+Nurmi+Daosta+ja+nenäni+jäi+auki+pysyvästi!
Viestisi+oli+sekava!+Miten+tiedät,+että+miltä+maistut?+Ihmiset+oletettavasti+maistuu+kanalta,+mutta+edes+epätoivoisissa+olosuhteissa+ei+kukaan+ole+alkanut+maistelemaan+itseään.
Tarkoitan,+että+jos+itse+vaikkapa+hiilihapottaa+mustikkamehun,+niin+ei+se+limpsaksi+muutu,+koska+samaa+ainetta+se+on+kuin+ennen+tuota+SodaStreamausta.+Vastaavasti+yön+yli+nukkunut+limpsa+ei+ole+aamulla+mehua,+vaikka+ei+kuplikkaan.
Viipurin+lääni+oli+vielä+1939+Suomen+suurin+lääni+asukasluvultaan.+Viipuri+oli+neljänneksi+suurin+kaupunki.+Minkälainen+olisi+maamme,+jos+yhdet+idiootit+olisi+ampuneet+Mainilan+laukauksia?+Viipurista+muutettiin+sodan+sytyttyä+Lahteen,+Kotkaan+ja+Helsinkiin,+jotka+olisivat+nykyistä+huomattavasti+pienempiä.+Viipuri-+Kymenlaakso+olisi+alueena+Varsinais-+Suomea+suurempi+asukasluvultaan+ja+Suomen+painopiste+olisi+idemmässä.+Lahdessa+ei+olisi+liigajengiä+lätkässä,+sensijaan+Viipurissa+olisi.+Imatran+Papulan+kentällä+pelattaisiin+Veikkausliigaa.+Suomi+ei+olisi+koskaan+myötäillyt+Neuvostoliittoa+ja+olisimme+entistä+eurooppalaisempia.+EU+-+ja+NATO-+jäsenyys+olisi+ollut+tosiasia+jo+80-+luvulla.+Helsinki+ei+olisi+ominut+itselleen+kaikkea+kulttuuria,+vaan+Viipuri+olis+saanut+osansa+ja+puna-+vihreä+kupla+ei+olisi+stadissa+niin+voimakas,+vaan+parempi+väki+olisi+jakautunut+tasaisemmin.+Kekkonen+olisi+ollut+vain+kaksi+kautta+pressana+ja+Kokoomus+olis+ollut+hallituksissa+mukana+jo+50-+luvulta+lähtien.+Kokoomus+olisi+myös+oikeistolaisempi,+kuin+nykyään.+Hotelli+tornissa+ei+olisi+näköalavessoja,+sillä+valvontakomissiota+ei+olisi+ollutkaan+ja+kenenkään+ei+olisi+tarvinnut+valvoa+helsinkiläisiä+täysistuntojensa+aikana.+Sinua+ei+myöskään+olisi+olemassa,+eikä+minua,+eikä+häntä,+meitä,+teitä+tai+heitä.+Tai+olisi+teitä+olemassa,+mutta+ne+olisivat+parempikuntoisia+kuin+nykyään.+Häntä+olisi+surkastunut+aiemmin+ja+häntäluu+vain+fossiilien+omaisuutta.
10.01.2021 20:37
"Kuuta+kohden+kohottaa"!
Suomen+huonoimmin+pukeutuneet+naiset+2020+perusteluineen:
1.+Inka+Henelius:+”Hänen+vaatteensa+ovat+kuin+vuoden+1950+B-luokan+filmistä.”
2.+Kirsi+Alm-+Tiira:+”Venus+käärittynä+kalaverkkoon.”
3.+Martina+Aitolehti:+”Puhdasverinen+suomalainen+mustalainen.”
4.+Jethro+Rostedt:+”Paksuun+makkaraan+sovellettua+pintaa+nuolevaa+tyyliä.”
5.+Nazima+Rayshed:+”Pelottava+peruukki+kiinniolevan+sateenvarjon+päällä.”
6.Hannele+Lauri:+”Puvusto,+joka+perustuu+varhaiseen+ullakkoon+ja+myöhäiseen+kellariin.”
7.+Lenita+Airisto:+”Pakolainen+Tupakkatieltä+moottoripyörän+selässä.”
8.+Jarppi+Leppälä:+”Piikkikoroilla+kulkeva+nukkavieru+koira,+joka+käyttää+laastareita.”
9.+Helena+Ahti-+Hallberg:+”Naamiaiset+joka+päivä.”
10.+Amanda+Rantanen:+”Höystetty+muhennos.”
09.01.2021 16:48
Olet+kopioinut+tuon+aloituksen+suoraan+Kansallisen+Viskipuolueen+puolueohjelmasta.+Vaihdoit+vain+puolueen+nimen.+Et+sitten+kuitenkaan+aikoinaan+Viskipuoluettakaan+äänestänyt,+kun+se+sai+pohjois-+Savon+vaalipiiristä+tasan+0+ääntä!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/18/kansallinen-viskipuolue-puoluerekisteriin-suomen-tulevaisuus-nayttaa-todella
07.01.2021 20:24
Holy+Shit!+Et+usko+ulosteen+pyhyyteen!+Amerikassa+uskotaan!
Pyhyys+on+mielestäni+yliluonnollisen+kokemista+-+tästä+nimenomaan+syntyy+tuo+pyhyyden+tunne+ja+olotila.+Nykyään+ihmisten+pyhinä+pitämillä+asioilla+on+taustalla+tuo+rajapinta+yliluonnollisen+kanssa+-+keksitty+tai+todellinen.+Ikoneissa+esiintyvät+henkilöt+on+poliittisin+perustein+aikoinaan+niihin+kelpuutettu.+Jeesuskin+sopi+vallanpitäjille+mainiosti,+kun+kehoitti+kunnioittamaan+virkavaltaa.+Todellinen+Jeesus+johti+aseistettua+joukkiota,+joka+kierteli+aikoinaan+pyhässä+maassa.+Vielä+Jeesuksen+pidätyksenkin+hetkellä+Pietari+sivalsi+virkaansa+toimittaneen+henkilön+korvan+irti+miekallaan.+Mikä+risti-+riita!+Ortodoksien+pyhässä+ristissä+on+vinossa+oleva+astinlauta.+Kristityt+naulasivat+kristuksen+maassa+ja+sitten+nostivat+ristin+pystyyn.+Jehovan+Todistajat+naulasivat+pelkkään+paaluun.
Muslimit+ja+Jehovan+Todistajat+ynnä+muut+eivät+hyväksy+kuvia,+mutta+uskovat+sanojen+pyhyyteen.+Kuvat+ovat+saatanasta,+koska+ihminen+on+tehnyt+kuvat+ja+ihminen+on+saatanasta.+Jostain+syystä+sanat+eivät+ole,+vaikka+puhutaan+ihmisen+kehittämästä+ilmaisutavasta,+aivan+kuten+kuvataiteessakin.
Murha.+infossa+spekuloidaan+siitä+Piikkiön+muinaisesta+katoamisesta.+Oli+mielenkiintoinen+ihminen+tämä+Eurooppa-+yhtyeen+kapteeni.+Ekaa+kertaa+kuuntelin+ja+kattelin.+Synkkiä,+herkkiä+ja+kiehtovia+kappaleita.
04.01.2021 01:14
13 / 35