Vapaa kuvaus

Aloituksia

300

Kommenttia

702

1. Bönjääks sä?

Nämä on suuria aikoja yliluonnolliselle, mutta pieniä aikoja ihmiskunnalle! Vesimiehen aika alkaa! Ihmiskuntaa odottavat
    Huuhaa
    7
    159
  2. Politiikan arkipäivää, päivää! Bulvania täällä sulle paikka on!

Jos olette kymmenientuhansien kanssamatkustajien tapaan lukeneet MV- lehteä, ainoana totuudellisena mediana, niin nyt is
    Huuhaa
    1
    158
  3. Musiikkivisa 344

Viime viikolla Lilyana esitti Saksan Voice of Finlandissa, Haberin laulun suomeksi: https://www.youtube.com/watch?v=UOh
    Ajanviete
    0
    157
  4. Vantaalaiset syövät koiria/ Djatlovin solan arvoitus ratkaistu!

"Vielä sydänalaa jäytää pelko On se otettava taustastasi selko Ettet vain ois liian kova poika ryyppiin Mä en luota mihk
    Huuhaa
    8
    156
  5. Mustan Kissan Tangogo?

"Kuule ny.. Ku mä viäl meril kuljin, ni ei tollasii tarinoit paljo uskotuk. Mut ny nykynuare kansa on niin nettiherkkää,
    Huuhaa
    1
    156
  6. Bosse kehitteli Black Fridayn Inkoossa!

Vuonna 2011 vietettiin Black Fridayta ensi kertaa maassamme. Inkoon Osuuskaupan asiakasomistaja, rallitähti Bosse Grönho
    Huuhaa
    4
    155
  7. Tökötti!!!

Kuljin tänään metsäisellä kuntoradalla ja tikka, käpy sellainen, rummutti jo valaisinpylvään yläpeltiä! Olin ollut kuule
    Huuhaa
    2
    155
  8. Palstalle on tupsahtanut laulumiehiä,

joten ilmoitan, että kauan tubeen kaipaamani ja pyytämäni, eroottissävytteinen lastenlaulu: "Saavissa on Reikä" on nyt s
    Huuhaa
    5
    155
  9. Oi Suomi on!

Päivälleen 80 vuotta sitten Suomi arvottiin samaan alkulohkoon itänaapurimme kanssa. Sille, silloiselle Neuvostoliitolle
    Huuhaa
    3
    154
  10. Tietokilpailu 343

Keksin näitä, johon on vaikea löytää vastausta netistä. 1. Minkä väriset hiukset presidentti Kekkosella oli ennen kalju
    Tietovisa
    0
    154
  11. Alkoholin vahinkosuurkulautus!

Oletteko lukeneet taiwanilaisesta (os. Formosa) naisesta, joka halusi eroon ulkoisesta saastasta ja taudeista ja kuoli?
    Huuhaa
    3
    154
  12. Sopiva haaste myyntiedustajille!

Tee tämä testi, jossa selviää, että kuinka hyvin tiedät Suomen paikkakuntien sijainnin. Itse pääsin levelille 8. https:
    Trollaus
    0
    152
  13. Eipä löydy uskoa kristityiltä!

Matt. 16: 20 "Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry t
    Jeesus
    10
    152
  14. Mitä yhteistä?

On sanoilla: appelsiini, hopea, violetti, kuukausi, yhdeksäs, paintti, susi, opus, vaarallinen, maraton ja hämmentää?
    Tietovisa
    0
    151
  15. Muutama amatöörimäinen idea ammattilaiselta!

Kun TV:stä tulee noita ruokaohjelmia aivan solkenaan, niin otettaisiin niistä nuo ammattikokit pois. Annettaisiin näiden
    Huuhaa
    8
    151
  16. Onkos tämmöistä otsikkoa vielä ollut?

Jos joku etsii sadan vuoden päästä googlesta hakusanoilla: "onkos tälläistä otsikkoa vielä ollut", niin hänelle esitetää
    Huuhaa
    2
    151
  17. Hellettä on luvassa taas lauantaista eteenpäin!

Ole kavereistasi ensimmäisten joukossa, joka tykkää tästä tulevasta ykköshitistä, kansallissosiaalisesta juomalaulusta:
    Huuhaa
    1
    150
  18. Mitä pyllynraikastinta suosittelisitte?

Olen kokeillut useita kaupallisia tuotteita, enkä ole pitänyt yhdestäkään. Viimeksi kokeilin iranilaista pyllynraikasti
    Huuhaa
    5
    149
  19. Kulta on antibakteerinen aine itsessään!

New Yorkissa on paikallisella ABC- huoltamolla kultainen vessanpönttö. Se on 24:n karaatin kultaa ja arvoltaan satoja mi
    Huuhaa
    11
    148
  20. Här päke!!

Tämmöistä ei olisi tapahtunut Kekkosen aikana, että pääministerin epäiltiin saaneen taudin ulkoministeriltä ja pääminist
    Huuhaa
    1
    147