roskapostirobotti1

![]()
Aloituksia
300
Kommenttia
702
Bönjääks sä?
Nämä on suuria aikoja yliluonnolliselle, mutta pieniä aikoja ihmiskunnalle! Vesimiehen aika alkaa! Ihmiskuntaa odottavat7159Politiikan arkipäivää, päivää! Bulvania täällä sulle paikka on!
Jos olette kymmenientuhansien kanssamatkustajien tapaan lukeneet MV- lehteä, ainoana totuudellisena mediana, niin nyt is1158Musiikkivisa 344
Viime viikolla Lilyana esitti Saksan Voice of Finlandissa, Haberin laulun suomeksi: https://www.youtube.com/watch?v=UOh0157Vantaalaiset syövät koiria/ Djatlovin solan arvoitus ratkaistu!
"Vielä sydänalaa jäytää pelko On se otettava taustastasi selko Ettet vain ois liian kova poika ryyppiin Mä en luota mihk8156Mustan Kissan Tangogo?
"Kuule ny.. Ku mä viäl meril kuljin, ni ei tollasii tarinoit paljo uskotuk. Mut ny nykynuare kansa on niin nettiherkkää,1156Bosse kehitteli Black Fridayn Inkoossa!
Vuonna 2011 vietettiin Black Fridayta ensi kertaa maassamme. Inkoon Osuuskaupan asiakasomistaja, rallitähti Bosse Grönho4155Tökötti!!!
Kuljin tänään metsäisellä kuntoradalla ja tikka, käpy sellainen, rummutti jo valaisinpylvään yläpeltiä! Olin ollut kuule2155Palstalle on tupsahtanut laulumiehiä,
joten ilmoitan, että kauan tubeen kaipaamani ja pyytämäni, eroottissävytteinen lastenlaulu: "Saavissa on Reikä" on nyt s5155Oi Suomi on!
Päivälleen 80 vuotta sitten Suomi arvottiin samaan alkulohkoon itänaapurimme kanssa. Sille, silloiselle Neuvostoliitolle3154Tietokilpailu 343
Keksin näitä, johon on vaikea löytää vastausta netistä. 1. Minkä väriset hiukset presidentti Kekkosella oli ennen kalju0154Alkoholin vahinkosuurkulautus!
Oletteko lukeneet taiwanilaisesta (os. Formosa) naisesta, joka halusi eroon ulkoisesta saastasta ja taudeista ja kuoli?3154Sopiva haaste myyntiedustajille!
Tee tämä testi, jossa selviää, että kuinka hyvin tiedät Suomen paikkakuntien sijainnin. Itse pääsin levelille 8. https:0152Eipä löydy uskoa kristityiltä!
Matt. 16: 20 "Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry t10152Mitä yhteistä?
On sanoilla: appelsiini, hopea, violetti, kuukausi, yhdeksäs, paintti, susi, opus, vaarallinen, maraton ja hämmentää?0151Muutama amatöörimäinen idea ammattilaiselta!
Kun TV:stä tulee noita ruokaohjelmia aivan solkenaan, niin otettaisiin niistä nuo ammattikokit pois. Annettaisiin näiden8151Onkos tämmöistä otsikkoa vielä ollut?
Jos joku etsii sadan vuoden päästä googlesta hakusanoilla: "onkos tälläistä otsikkoa vielä ollut", niin hänelle esitetää2151Hellettä on luvassa taas lauantaista eteenpäin!
Ole kavereistasi ensimmäisten joukossa, joka tykkää tästä tulevasta ykköshitistä, kansallissosiaalisesta juomalaulusta:1150Mitä pyllynraikastinta suosittelisitte?
Olen kokeillut useita kaupallisia tuotteita, enkä ole pitänyt yhdestäkään. Viimeksi kokeilin iranilaista pyllynraikasti5149Kulta on antibakteerinen aine itsessään!
New Yorkissa on paikallisella ABC- huoltamolla kultainen vessanpönttö. Se on 24:n karaatin kultaa ja arvoltaan satoja mi11148Här päke!!
Tämmöistä ei olisi tapahtunut Kekkosen aikana, että pääministerin epäiltiin saaneen taudin ulkoministeriltä ja pääminist1147