Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
autoilija
profiilit
autoilija
autoilija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Satutko idiootti tietämään, että myös siinä vaunun vetäjän autossa on vakkari? Et vai? no niin arvelinkin"
Kyllä tiedän että monessa nykyautossa on vakionopeuden säädin myös minun autossa. Mutta harva käyttää tai ei osaa käyttää, kun itse tulen vakkari päällä toisen perään ei enään voi laittaa samalle nopeudelle sitä mikä on edellä ajavalla. Vauhti poikkoilee joko vakkari ei toimi heillä tai ei ole päällä mutta tyhmästi he ajaa.
Ja tiedätkö muuten tämän ilmiön sille on oikein annettu nimikin, kun ensimmäinen hiljentää vain vähän nopeutta ja takana on pitkä jono. Nopeuden hiljentämisen vauhti vain kasvaa. siellä kilometrin päässä joutuvat autot kovalla jarrutuksella jopa melkein pysähtymään.
TÄMÄ ON TOSI
19.05.2015 23:56
Olen liikaakin seurannut karavaanareita. Pahin ryhmä on se mikä vuokraa vaunun vaikka viikoksi eikä ole mitään vetokokemuksia. Nämä tekee todella pahat ruuhkat teille. He ei tietenkään tajua väistää ohittajaa
19.05.2015 23:48
Ensiksi karavaanarit ei osaa ajaa yhdistelmällään vauhti on mitä sattuu ja peileihin ei edes viitsitä vilkaista tai onko niitä edes säädetty on vain asetettu kun on pakko olla pitkävartiset. Takana oleva jono ei merkitse karavaanarille mitään, jos se edes tietää takana olevan jonon pituuden.
Sairaalaankin joutuu joskus kuljettamaan ja lähin ambulanssi on 100km päässä joten järkeä käyttämällä kannattaa lähteä viemään henkilöautolla. Olen ollut tuollaisessa tilanteessa missä hätäkeskus sanoi että tuokaa itse loukkaantunut henkilö sairaalaan ambulanssi on muussa ajossa ainakin 100km päässä.
Ja synnytyksiä on jo jouduttu tekemään tien pientareella kun synnytysosastolle on matkaa
19.05.2015 00:57
Osoittaa sen tosiasian, että nopeusrajoitukset ovat liian alhaiset. Ne tulisi jo viimein päivittää nyky autoja vastaamaan.
19.05.2015 00:48
Onkohan ainut tämä putinin kavereitten omistama barracuda. Sinne minä en jalallani astu.
17.05.2015 19:48
Vaikka ei olisi mitään pois putinilta en silti tankkaa putinin bensaa teboililla en pysähdy edes kuselle vaan ajan seuraavalle misssä joun kahvit tai syön. Esim. Shell helmisimpukat on hyviä
17.05.2015 19:45
Eiköhän kolarin syy ole joku miestä vahvempi aine alkoholi tai huumeet
17.05.2015 19:39
Kyllä ne ovat tuolla kaukoidässä esim. Indonesiassa ruuhka aikana jos vihreä vaihtuu punaiseksi koko auto jono jatkaa menemistään päin punaista ja heidän joilla on vihreä he vaan odottelevat. Mutta positiivista on että liikennevaloissa on aikaa näyttävä kello. Palaa vihreät numerot, kun on vihreät valot ja näyttää sekunneissa ajan minkä vihreät on päällä ja punaisissa on punaiset numerot mikä näyttää ajan mikä tulee odottamaan.
Tämä sopisi mainiosti Suomeen. Esim. liukkailla näkisi kaukaa kuinka pitkään vihreät vielä palaa, että hidastanko jo tai lisäänkö nopeutta.
17.05.2015 18:33
Tuollainen paikka on erään lastentarhan P paikalla, että tuo aika on vain noutaa tai viedä lapsi lastentarhaan. Mielestäni tuo parkkikiekko on turha olisi vain 15min. olisi selvempi
17.05.2015 18:24
Missä tehdään jälkikiristys ilmaiseksi n. 100km jälkeen
15.05.2015 01:04
Kunhan pysyvät oikealla kaistalla eikä mene edes vahingossa vasemmalle
14.05.2015 00:37
Teboil on boikotissa ollut jo pitkään, koska sen omistajat ovat putinin kavereita
13.05.2015 01:10
SININEN PAKU VAIN JATKOI VASEMMALLLA KAISTALLA AJOA
Tänään olin menossa kohti Tamperetta ja Riihimäen ja Hämeenlinnan välillä saavutin n. klo 12 sinisen pakun missä oli logo paku ovellesi. Ja tämä sininen paku ajoi vain vasenta kaistaa. Mutta nyt ajoi minun poika autoa en minä. Ja hän ei uskaltanut heti ohittaa oikealta vain jäi taakse odottelemaan ja mitään ei tapahtunut paku vain jatkoi kulkuaan melko epätasaisella nopeudella vaihtelu oli suurta. Viimein minun poika siirtyi sitten pakun taakse vasemmalle kaistalle ja vilkutti valoja, kun sekään ei tehonnut oli pakko sitten ohittaa oikealta puolen. Ja minä tietenkin pelkääjän paikalta näytin keskisormea mutta ei ollut huomaavinaan ja joku h.u.o.r.a istui vieressä. Tälläiset kuljettajat ovat todella vaarallisia. Heiltä pitäisi ottaa kortti pois. Jos joku sanoo että esti ajamasta ylinopeutta!!! Mitä sitten itse teki? Ei pakulla saa ajaa kuin 80km/h tai 100km/h. Emme ole poliiseja vaan autoilijoita joilla on säännöt miten pitää ajaa.
13.05.2015 01:07
Se että auto jossa oli kamera ajoi vasenta kaistaa. Olisi pitänyt siirtyä oikealle ja antaa pakun ohittaa vasemmalta
13.05.2015 01:03
Jatkossakin ajan kitkoilla koska arvostan turvallisuutta ja melu on vaimeampi kitkoilla ja ajo mukavuus on paras. Ei ole keliä ollut etten olisi kitkoilla toimeen tullut. Nastavero nastoille
13.05.2015 01:00
Kalliimpi polttoaine vero nastoille. Tankkauspaikoille alustaan tunnistin mikä tunnistaa nastat ja näin he maksaisivat kovempaa veroa kuin kitkat.
12.05.2015 01:07
Voisi olla vaikka että kitkoilla on polttoaine vero alhaisempi ja tankkauspaikoille alustaan tunnistin mikä tunnistaa nastat ja näin joutuvat maksamaan korkeampaa polttoaine veroa
12.05.2015 01:04
Saman arvoisia mutta stop merkillä on pysähdyttävä ja kärkikolmion takaa voi ajaa pysähtymättä
12.05.2015 01:02
Voisi vielä lisätä turhan hitaasti ajavat ja ne jotka satasen alueella ajaa 70km/h ja ohituskaista osuudella ajavat yli sataa.
Moottoritiellä vasenta kaistaa ajavat ym.
12.05.2015 01:00
Istuin tänään jonkin aikaa Helsinki Tampere moottoritien Linnantuuli asemalla syömässä. Ja seurasin siinä mitkä näkyy ja mitkä ei. Voin sanoa, että kaikki näkyy 100% hyvin. Oli jopa niitä missä ei ollut valoja laisinkaan ja yhtä hyvin näkyi kuin ne missä oli ajovalot ja led huomiovalot. Ja samoin autojen perä näkyi pitkälle oli takavalot tai ei. Eli valopakko on täysin turha laki valoisina ja aurinkoisina päivinä. Ainakin moottoritiellä täysin turha koska ei ole edes vastaantulevaa liikennettäkään.
10.05.2015 23:07
16 / 68