Vapaa kuvaus

Aloituksia

125

Kommenttia

1352

  1. Miksi on suuremmat vakuutusmaksut?

    On suurempi vakuutusmaksu jos on isompi kone pellin alla!!! Eikö nopeusrajoitus 80km/h (mikä on liian alhainen) ole sama
    Yleistä liikenteestä
    11
    43
  2. Kaikki puolueet haluaa mopoautot pois

    Jotain järkeä löytyy kansanedustajien päästäkin. http://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/kaikki-puolueet-haluavat-eroon-
    Yleistä liikenteestä
    1
    40
  3. Ohjeita todelliselle pellelle

    Älä kirjoita tänne mitään jos sinulla ei ole asiaa liikenteestä. Toisten haukkuminen palsta pelleksi ei ole liikenne ke
    Yleistä liikenteestä
    8
    38
  4. Autoilijoiden on annettava tilaa pyörille Hämeenti

    Hämeentien liikenteeseen tulossa raju muutos: autot saavat tehdä tilaa pyöräilijöille Ensi viikolla valmistuva liikennes
    Yleistä liikenteestä
    25
    38
  5. VW huijannut

    Kulutus lukemat kaukana luvatussa. Iltasanomat tänään
    Yleistä autoilusta
    9
    38
  6. Kiinnostaisi kirja

    Eräs suomalainen on kirjoittanut kirjan missä kumotaan uutistiedot mm. syyskuun 11:n päivän tapahtumista ja estonian up
    Salaliittoteoria
    0
    37
  7. Joko olet syönyt? ??

    Joko onhan se palstapelle syönyt hatullisen paskaa? ?? Oliko hyvää? Pitikö yrjötä välillä?
    Yleistä liikenteestä
    5
    37
  8. Hyviä uutisia luvassa

    Kohta ei kortti menekkään kuivumaan ylinopeussakoista. Kohta minä voin ajaa välittämättä rajoituksista ja peltipoliisill
    Yleistä liikenteestä
    3
    35
  9. Ei ole vielä luottaminen

    Näin kävi kun automaattista jarrua kokeiltiin ihmisillä http://www.uusisuomi.fi/autot/82086-jarkyttava-video-auto-torm
    Yleistä autoilusta
    4
    35
  10. Parannusta ja huononnusta on tulossa pysäköintiiin

    Itä-keskuksessa maalataan parkkiruudut isommiksi, jotta nykyauto sopii paremmin ja ovesta mahtuu ulos tulla ilman ettei
    Yleistä liikenteestä
    10
    35
  11. Katolinen oppi

    Minulla on velvollisuus uskoa mitä kirkko opettaa. Näin on katolinen oppi Luterilainen. Minun on uskottava mitä Raamat
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    30
  12. Lundin pysäköinti?

    Onko poistettu kännykällä maksaminen, kun uusissa automaateissa ei ole koodia. Enää ei voi Easyparkilla maksaa. Onneksi
    Porvoo
    2
    30
  13. Rikesakot kallistuvat

    Rikesakot kallistuvat, poliisi uskoo vauhtien hiljenevän: ”Kun käydään lompakolla, käytös muuttuu” Rikesakkojen suuruus
    Yleistä liikenteestä
    73
    30
  14. Huono väite kitkoista

    Oli uutinen, että kitkat olisi syy kolareihin ja varsinkin kokeneilla kuljettajilla on suuri riski. Tämä on täysin HU
    Liikenne
    25
    29
  15. Onko uusavuttomuus liikenteessä

    Ennen ei ollut moottoriteitä kuin lyhyet pätkät ja ohituskaistoja ei ollut. Silloin osattiin ohittaa, mutta nyt kun on m
    Yleistä liikenteestä
    0
    29
  16. Miksi ei poisteta häirikkö kirjoituksia

    Onko ylläpitoa ja luotsia täällä olleenkaan, kun ei poisteta kirjoituksia jotka ei tänne kuuluu. Minä olen jo parin viik
    Yleistä liikenteestä
    6
    28
  17. Poliisin neuvo huomiovaloihin

    Jos käytät pyyhkijöitä käytä myös ajovaloja. Minusta ei ihan pienessä sateessa vielä tarvitsisi
    Yleistä liikenteestä
    11
    28
  18. Nastat rouhivat asfaltin hengitysilmaan

    Nastat rouhivat asfaltin hengitysilmaan Nastarenkaiden vaihtaminen kitkarenkaisiin olisi paras keino vähentää hiukkaspö
    Yleistä autoilusta
    7
    27
  19. Pahus soikoon

    Nyt poliisilla on siirrettäviä peltipoliiseja ja navigaattorin päivitys ei pysy mukana. Lisää veroa kreikkaan kerätään a
    Yleistä liikenteestä
    3
    27
  20. Merkki ja laatu ei takaa

    Kyllä Mersukin voi palaa ja vielä karata palopaikalta. http://goo.gl/mtCcMm Tätä yllätystä norjalaiset palomiehet eivä
    Yleistä autoilusta
    0
    26