Vapaa kuvaus

Olen veteraani sotilas- ja Pattaya-asioissa eivätkä elämänkokemukseni ole vähäisiä.Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä joista siirryin laskuvarjohyppyihin.
Kaksi avioliittoani kariutuivat syrjähyppyihini.Minulla on 5 lasta joista 3 on pöljiä ja 2 viisasta.
Myöhäistaitohyppyni altaaseen on katsottavissa JuuTuupista os. Kumpula 09.

Aloituksia

70

Kommenttia

118

1. Ukrainalaista ukkoa ja akkaa on meille tullut jo yli 100 000.

Vaivaisia kerjäläisiä ja työkyvyttömiä kaikki tyynni.
    Pikku porukka pistettiin marjoja poimimaan ja jo vain syntyi poru ja parku kun heitä kohdeltiin niin huonosti että piti poiminta lopettaa.
    Yksikään näistä ei sodan päätyttyä takaisin maahansa lähde.

Jos näitten ja muslimien maahamme tuloa kritisoi niin solvataan fasistirastinaziksi.
  2. Kiitän+lämpimästi+aloittajaa+kehuista.+On+hauskaa+jos+tarinointini+on+viihdyttänyt.Nuo+kehähommat+kiinnostavat+kyllä+minuakin+jonkin+verran+ja+käyn+usein+matseja+Pattiksella+katselemassa.+Olen+tosin+pysytellyt+aina+visusti+kehäköysien+ulkopuolella.Kovimmat+ja+parhaimmat+matsit+käydään+kyllä+Bangkokissa+ja+tunnelma+niissä+on+aika+hektinen.+Kannattaa+kokeilla.Suomipojat+Pattiksella+voisivat+järjestää+keskinäisiä+tappelumatseja.+Pikkukehät+antavat+mielellään+tilaa+farangeille+koska+he+ovat+aina+yleisömenestyksiä.Minäkin+tulisin+katsomaan+ja+sitten+olisi+hauskaa+lyödä+vetoja.