Vapaa kuvaus

Olen veteraani sotilas- ja Pattaya-asioissa eivätkä elämänkokemukseni ole vähäisiä.Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä joista siirryin laskuvarjohyppyihin.
Kaksi avioliittoani kariutuivat syrjähyppyihini.Minulla on 5 lasta joista 3 on pöljiä ja 2 viisasta.
Myöhäistaitohyppyni altaaseen on katsottavissa JuuTuupista os. Kumpula 09.

Aloituksia

84

Kommenttia

141

1. En pidä järkevänä maksaa hotellihuoneiden välittäjillle.
    Monesti jollei aina sen saman huoneen saa halvemmalla kun on paikan päällä ja huone on vapaana.

Ruokailusta sen verran että nirso löytää valittamista aivan kaikesta.
    Itse olen ruokaillut tuhansia kertoja Thaikuissa enkä ole löytänyt valittamista yhdestäkään.

Jopa katukanan koivet ovat aivan mahtavia... 😊
  2. Hmmmm....+avaukseni+tuolta+onkin+poistettu+jostain+syystä.....DSe+kertoi+hieman+savuisesta+vierailustamme+suomalaisen+hipin+kotiin+joka+eleli+yliajalla+Thaikuissa.Kummastelen+hieman+ylläpidon+ankaraa+toimintaa+tupakointia+kohtaan.Muistakaamme+että+eduskuntamme+äänesti+1972+kannabiksen+laillistamisesta.+Äänet+menivät+tasan+ja+arpa+ratkaisi:https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/ess-kannabiksen-laittomuus-ratkaistiin-arvalla-rikosylikomisario-poistaisi-rikosmerkinnan/675642/Aussi-+Maken+mopon+takapenkillä+istuin+ja+olimme+siis+menossa+hippiä+tapaamaan+Pattiksen+takamaille.Avaamaan+tuli+metrin+mittainen+thai-+akka+joka+kutsui+sisään.+Pieni+oli+olkkari+ja+lattialla+istui+3-+4+naperoa+töllöä+katsomassa.+Savu+kämpässä+oli+valtava.Tenavat+eivät+meitä+edes+katsoneet.Isäntä+oli+iloinen+ja+sanoi+ettei+täällä+useinkaan+vieraita+käy.En+tiedä+kuinka+sanani+asettaisin+mutta+vierasvaran+tarjoamiset+yskittivät+minua+valtavasti.Emäntä+pudotti+jonkin+ison+kipon+ja+katsoin+vieressäni+istuvaa+kissaa.+Sen+pään+kääntäminen+kesti+puoli+minuuttia.+Hiiri+olisi+jäänyt+pyytämättä.Paluumatka+tuntui+kestävän+puoli+vuotta;+liikennevaloissakin+seisoimme+aina+puoli+tuntia.+Perille+päästyämme+oli+suden+nälkä.