Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
28x
profiilit
28x
28x
Vapaa kuvaus
Aloituksia
50
Kommenttia
87
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän kesäpäivä aukeaa kirkkaampana ja selkeämpänä nyt kun nenänvalkaisu- ja kuntokuurini on käynnissä. Rinta on rottingilla ja vyö kiristynyt pari- kolme tuumaa. Tosi on ettei kunto ylläpysy tai ainakaan parane laiskottelemalla.
Onnea herra balanssionhanurissasi elämäntapamuutokselle. Tuo 30 kg/6 kk on täysin realistinen eikä edes ihmerääkkejä välttämättä vaadi.
Itsekuri todellakin riittää.
21.07.2015 11:26
Hyvä neiti hoikkahelinä!
On hauskaa että Sinulla vielä silmänpilkettä riittää huolimatta lievästä ylipainostasi.
Uskon että Gambia on Sinulle oivallinen matkakohde josta voikin tulla elämäsi käännekohta. Tulet löytämään sieltä vuorenvarmasi tulevan miehesi joka vapauttaa Sinut myöskin rahahuolistasi ja vie kaiken.
11.07.2015 10:08
Mielestäni aloittajan kysymys on hyvin asiallinen enkä sitä nyt trolliksi käsittäisi. Turistille saattaa tällainenkin tilanne eteen tulla ja tarkkana todellakin kannattaa olla.
Seksin suojaikäraja Thaimaassa on 14 vuotta.
Suomalaisen on syytä muistaa että meidän on noudatettava oman maamme lakeja myös ulkomailla. Ei siis ole laillista pelehtiä alle 16- vuotiaan kanssa.
Pari- kolmekymmentä vuotta sitten oli hierontalaitoksissa töissä hyvinkin nuoria tyttöjä eikä silloin poliisit mitään valvoneet, heitä ei silloin moinen asia olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Nykyisin kaikki baaritytöt Pattayalla ovat täysi- ikäisiä.
Seksin suojaikärajat löytyvät Wikipediasta kun sinne tuon lauseen naputtaa.
Maailmassa on paljon valtioita joissa ikärajat ovat hätkähdyttävän alhaiset; Oman, Saudi-Arabia etc...
10.07.2015 10:41
Sönkkää että olet ensimmäistä kertaa Thaimaassa ja anna poliisille tonni. Ja maininta että olet vain menossa hotelliisi joka on aivan nurkan takana.
Tietystikään ei ole suuri vaiva noudattaa määräyksiä.
09.06.2015 13:28
Kiva kun Ossi on päässyt lomalle!
Bangkokissa on mukavaa hurvitella tullessa muutama päivä. Sieltä kun Pattikselle selviää niin oikein huokaus pääsee, se on kuin kotiin tulisi. Voi sitä ihanaa rauhaa ja meren tuomaa raikkautta! Likkasetkin ovat ystävällisempiä.
Maallakin on mukavaa käydä, minulle riittää siellä 2 yötä, sitten on päästävä pois ja vilkkaasti.
Laitahan Ossi matkatarinaa taas tulemaan!
07.06.2015 15:47
Hra Aloittajan päiväbudjetti on miehekäs, järkevä, kohtuullinen ja pröystäilemätön. Tämä tietenkin vain jollei ole tarvetta kahdelle tai peräti kolmelle oppaalle.
07.06.2015 15:34
Aivan riemastuttava luettelo, kiitoksia hra TakiNNappi!
Aika tyhjentävä tuo oli eikä ole paljoa lisättävää. Amaliakaan ei ole keksinyt tuohon täydennystä vaan on pitänyt lättynsä kiinni mikä on hämmästyttävää.
31.05.2015 08:53
Joo itselläni kävi sama juttu. Olin aika hoikkaa poikaa sinne mennessä tai sanotaanko ainakin normaalipainoinen. Lihoin aivan hirviästi jo päivässä ja minulle tuli riipputissit joita likkaset innolla ketkuttelivat.
Seuraavana päivänä tuli kotomaasta ilmoitus että kaikki yritykseni oli ajettu konkurssiin ja siirtyisin sosiaaliturvan piiriin. Uusi asuntoni tulisi olemaan yksiö Jakomäestä. Johan alkoi hikoiluttaa. Menin sitten kentälle ja tarkoitukseni oli hypätä laskuvarjolla. Jätkät nauroivat ja sanoivat että vuokravarjojensa painoraja on 110 kg. Että mee vain siitä syömään...
Huomasinkin siinä sitten että olin juoppo lihava ja hikoileva sika. Työtön ja sosiaaliturvan varassa. Ei kyllä paljoa sitten naurattanut. Onneksi ei ollut hirveän näköistä lihavaa akkaani reissulla mukana. Olisin sitä koettanut myydä. Olisiko tuo sitten kaupaksi mennyt? Tiedä häntä....
26.05.2015 20:40
Hih, kiva päivitys hra mainitsioilta ja olen nyt kyllä aika kade. Terveisiä vain kaverillesi. Tuntuu olevan pelimies tai ainakin tuleva sellainen;).
Itsekin usein otan 2 tai 3 opasta kännipäissäni. Likat tykkäävät ja niillä on oikeasti hauskaa kun ei tarvitse olla yrmynä yhden krapulaisen kaa vaan heillä on seuraa toisistaan ja voivat jakaa rasittavia töitään.
Onnea sihteerikön etsintään!
26.05.2015 14:54
Hih, oikeassa olet veikkoseni! Rauhalliset ja pitkät liukkaat vedot ovat thaitytöille paratiisimaista. Joskus sitä kuitenkin innostuu tikkaamaan ja lätke onkin sitten melkoinen.
Naurusuin siitä kuitenkin sitten selvitään. Aamuinen söpö aurinko koettaa kurkistella verhon raosta; tietää kuitenkin mitä siellä touhutaan.
Kimppasuihkut ovat aivankin ihania ja naurut ne raikuvat varsinkin jos sattuu oppaita olemaan 2. Parranajo ja sheivaus ovat päivän muotia ja ne tarkasti likkaset osaavat nykyisin hoidella haavoja aiheuttamatta.
Jääkaappi paukkuu ja kohta onkin jo päivän aamun avaus katettuna; Lipovitan, Mekhong ja rakastani Heineken.
Päivä Pattayalla on jälleen alkanut!
26.05.2015 14:40
Huomautan mitä kohteliaimmin rva hammaslääkärille ettei avauksessa mainittua kynsienhoitajalaiheliinirouvasta ei voine huoraksi kutsua.
Päiväkahvihetkemme jälkeen yritin 300 patia tarjota mutta mummeli vienosti hymyillen työnsi rahat takaisin. Se summa oli silloin pikahoidon hinta.
Myöskin pikkumuna-läski-runkkari nimitystä ei voine yleistää kuin runkkari- nimityksen osalta. Kaikki Pattiskävijäherrasmiehet eivät myöskään ole läskejä. Ovat suurena vähemmistönä.
Pikkumuna nimityksestä yritän ainakin itseni vetää pois. Olen voittanut muutaman kolikkosiirtovedon. Se tapahtuu seuraavasti:
- Pöydänreunalle asetetaan riittävä rivi kolikoita. Sitten kalulla vedetään sivuun niin monta rahasta kuin pystyy. Voittaja on tietenkin se joka eniten kolikoita on siirtänyt.
Kilpailu ei toki sovellu tiukkapipoille. Toki sellaista ei ole koskaan lomaseurueeseeni kuulunutkaan.
20.05.2015 09:50
Haa, vanha konkari hyökkäsi nurkan takaa...
Kyllä vain ukko oli juuri se. Erehtyähän ei voi. Oli rakentanut Nortoniinsa sivuvaunun tuuman neliöputkesta. Kävi aina aamulla torilla hakemassa vaimolleen keittiötarpeet. Kun kone käyntiin pärähti niin hauva hyppäsi aina kyytiin.
Yhtenä aamuna sain rannalla känniläiseen päähäni että nyt oli se yksi tatska saatava ja heti. Kääppäriltä tikkaajaa kyselin. Sanoi että kyytiin vaan! Kello oli jotain 10 am. Kohta jo kolkutimme yhden Walkkarin tönön takaovea. Ei kuulunut mitään. Olin pois kääntymässä mutta kääppäri sanoi että isäntä on vähän hidas heräämään ja ovea jyskytti.
Kohtapa sieltä sirrisilmä pikkupartanarkkari ovea raotti. Esitin asiani ja sanoi että puolen tunnin päästä ja tuo pullo viskiä tullessas.
Näin toimin ja kuva tuli hakattua. On siinä muuten vieläkin;))...
19.05.2015 00:21
Ylen olen hämmennyksissäni hienovaraisen asiallisen kyselyni saamasta nuivasta kohtelusta. Neito Pellavatytön vastaava kysely Naimisiin Gambiassa poiki yli 90 myötämielistä vastausta. Minä sain kaksi. Toinen törkeän herjaava. Toinen asiaa laajalti tuntevalta sielunveljeltäni hra maunitsiolta.
Mikä siinä nyt on että suomilikat saavat ottaa omat seksilelunsa moraalihyväksytysti Suomeen mutta minä en saisi omaa suloista ruskeapeppuani tänne tuoda vaan se tyrmätään tylysti?
Eron tullessa sitten täällä suomessa tapahtuu seuraavaa:
- laiskamato punasilmä Gambianarkkari jää yhteiskunnan elätettäväksi vuorenvarmasti.
Minun oma pieni kulta räystäspyllyni sen sijaan vetelee Stadin Annankadun kulmilla 400 euron tuntipalkkaa. Siitä voi vain moni haaveilla!
18.05.2015 14:15
Nimim. kauris.vm83 on tervejärkinen nainen. Kiitos!
14.05.2015 14:06
Tervetuloa epäviralliseen Pattaya faniklubin rennon letkeään seuraan! Paljon olet matkustellut ja tullut samaan johtopäätökseen kuin minä ja sadat tervejärkiset sekä vitaaliset kansakuntamme tukipilarit.
Pattis on mesta jonne sisäänpäästyään palaa aina uudelleen. Muita lomanviettopaikkoja ei enää tule edes mietittyä jos vain poikamiehenä pysyy;))...
14.05.2015 13:58
Juuh tottahan toki viinintuntijat voivat viedä parempaan ravintolaan omat mielikkiviininsä. Thaiviskiä ei nyt kannata kuppilaan kiikuttaa koska rahansäästö ei ole merkittävä.
Thaikut säästeliäinä poikina sen toki tekevät ja se on aivan normien mukaista.
13.05.2015 12:27
Laskinpa panojeni määrän Thaimaassa:
Lomapäiviä yli 30 käyntikerrallani n. 1000, panoja n. 2500. Kaikki ilman kumia. Tuloksena 2 tippuria, nekin 80- luvulta ja samasta tytöstä. Puhtaita ovat ihanaiset thaityttöset.
Kerran kumia käytin nöösipoikana mutta likka otti sen pois ja heitti meikkipöydän peiliin että läsähti. Väsyi vinkumiseeni siitä etten kumista pidä.
02.05.2015 14:51
Juujuu kamalata on maailman meno nykyisin. Ennenvanhaan kivat tytöt kulkivat ilman alkkareita. Tuuli se mukavasti hiveli pyllyä.
01.05.2015 12:36
Hra maunitsio osui naulan kantaan. Olen kirjoittanut palstalle yli 2000 x ja tietenkään vanhan toistoilta ei voine välttyä. Olen lisäksi pyrkinyt pitämään tarinani todellisuuspohjaisina joka tarkoittaa sitä että seinä tulee vastaan jorinoissa.
Ajattelin kuitenkin avata vanhojen hauskasattumuksien kavalkadin uusintoina. Jollei muuten niin palstalle pesiytyneiden ahdasmielisten tosikkojen kiusaksi.
30.04.2015 17:41
Onpas tämä asiallinen sekä hieno keskusteluketju. Erityiskiitoksen- ja maininnan ansaitsee nimim. NäinTurkissa upeasta kirjoituksesta!
21.04.2015 18:11
3 / 5