Vapaa kuvaus

Olen veteraani sotilas- ja Pattaya-asioissa eivätkä elämänkokemukseni ole vähäisiä.Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä joista siirryin laskuvarjohyppyihin.
Kaksi avioliittoani kariutuivat syrjähyppyihini.Minulla on 5 lasta joista 3 on pöljiä ja 2 viisasta.
Myöhäistaitohyppyni altaaseen on katsottavissa JuuTuupista os. Kumpula 09.

Aloituksia

84

Kommenttia

141

1. Saasteet+ja+ilmastonmuutos+ovat+kuumimpia+puheenaiheita+maailmalla.Onneksi+ilmaston+lämpenemistä+jo+torjutaan+varsin+jämerin+keinoin:https://www.youtube.com/watch?v=kh3uzJk8GYATänään+näin+lyhyesti.
  2. Itse+olen+noudattanut+aloituksessa+mainitsemiani+ohjeita+kun+nöösivaiheesta+irtauduin.+Oppirahani+minäkin+olen+melkein+kaikesta+maksanut+kantapään+ja+lämiskän+kautta.Todellakin.+Kovaksikeitetyn+ja+kokeneen+baaritytön+vuokraaminen+tulee+valkoiselle+aloittelevalle+Pattaya-+kävijälle+hyvin++edulliseksi.+Tämä+torpedoi+kaikki+turhuuksien+tarjoajat+sekä+on+silmän-+ja+sängyn+ilona+ja+aina+ihanaisena+kainaloisena+kanasena.Kohdelkaa+aina+tätä+kainaloista+kanasta+kunnioittavasti+ja+arvostavasti+niin+saatte+rahallenne+huikaisevan+vastineen.Toivotan+kaikille+rehellisille+Pattis-+faneille+riemuisia+ja+rauhaisan+nautinnollisia+lomapäiviä!